voi juma, olen siis täysin v....t ja epätoivoinen. en ole saanut ikinä orgasmia miehen kanssa- siis yhdynnässä. tiedän kuitenkin saavani,
koska pystyn viemään itseni helposti taivaisiin esim. suihkulla, dildolla ja sormin.
ai miten niin säälittävää? olen 41 v. ja tilanne on tämä. haluaisin kokea sen miltä tuntuu "räjähtää" kun toinen on sisälläni ja kiinni minussa.
missä vika?
ei orkkua yhdynnässä:(
25
4113
Vastaukset
- Lidl.
Lopeta masturbointi ja keskity siihen rakasteluun ja mieheesi. mitä pidempään olet ilman orgasmia sitä kiihottuneemmaksi tulet ja mitä kiihottuneempi olet sitä herkemmin orgasmi tulee.
-Miksi valittaa ettei ole nälkä, jos ensin syö mahan täyteen?-
Toki myös se ,että rakastaa kumppania aidosti helpottaa orgasmin saantia.- mä vaan
kiitti viestistä. Rakastan kyllä häntä ja tuo
mies tekee kaikkensa, että mulla olisi hyvä olla.
Noi mun orkkuvaikeudet yhdynnässä saattaa kyl olla
paljolti traumojen aiheuttamia. Kun olin 15 v, yksi imbesilli yritti kuristaa mut ja 16 v. eka kerta mulle tehtiin väkisin.
Noi kaikki tiedostan ja mielestäni olen jotenkin käsitellytkin, mutta en kai sitten kunnolla...
No, kuitenkin elän elämää eteenpäin ja uskon että joskus koittaa se hetki mitä niiiiin älyttömästi odotan: saisin laueta samaan aikaan mieheni kanssa-hän minuun ja minä häneen.
kiitos vielä viestistä. - olisiko
mä vaan kirjoitti:
kiitti viestistä. Rakastan kyllä häntä ja tuo
mies tekee kaikkensa, että mulla olisi hyvä olla.
Noi mun orkkuvaikeudet yhdynnässä saattaa kyl olla
paljolti traumojen aiheuttamia. Kun olin 15 v, yksi imbesilli yritti kuristaa mut ja 16 v. eka kerta mulle tehtiin väkisin.
Noi kaikki tiedostan ja mielestäni olen jotenkin käsitellytkin, mutta en kai sitten kunnolla...
No, kuitenkin elän elämää eteenpäin ja uskon että joskus koittaa se hetki mitä niiiiin älyttömästi odotan: saisin laueta samaan aikaan mieheni kanssa-hän minuun ja minä häneen.
kiitos vielä viestistä.sulla ei sittenkään kaikki ole vielä selvää... tietääkö sun miehes sun menneisyydestä...se on aika tärkä asia varsinkin naiselle...kantsis käydä psykoligilla juttusilla...sillä jos tahtoo todella saada seksin pelaamaan ja on vähänkin patoutumia niin ne häiritsevät ja sitä seksiä helposti harrastaa vain toisen puolesta eikä itse osaa vapautua ja voin sanoa sinulle kun se vapautumisen hetki koittaa niin se on sanoinkuvaamattoman värisyttävää..itse suunnilleen samoja kokenut ja psykiatrilla käynyt,silti jos käy liikaa ahdistamaan kaikenlaiset jutut niin uudestaan juttusille kyllä' se siitä ja ihmismielihän on hidas mutta oppivainen/hoksaavainen ja lopussa kiitos seisoo..voimahaleja sinulle.. ;)
- nainen-.
Itse aloin saamaan aivan mielettömän upeita emätinorkkuja vasta aikuisiällä myöskin. Vaati Sen Oikean tapaamisen, vaati täydellisen vapautumisen saavuttamisen vuoteessa ja tunteen että tyydytykseni oli ja on rakkaalleni hyvin, hyvin tärkeää. Suosittelen myös masturboinnista pidättäytymistä niin kuin tuossa toinenkin kirjoittaja mielipiteenään esitti.
Emätinorgasmi ja yhteenkuuluvaisuudentunne, joka sen myötä kumppaniin syntyy, on jotakin niin tavattoman upeaa ja kaunista ettei ainakaan minulla ole sanoja moista kuvaamaan :)- mä vaan
moikka! Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Ei voi heittäytyä täysillä toisen vietäväksi jos ei luota. Se kai on kaiken perusta. Luulen kuitenkin että minulla ja hänellä näin on. -Hän rakastelee
minua joka solullaan, sen tiedän. Mutta jos katot mun aikaisemman vastauksen edelliselle niin ymmärrät enemmän. Kun vain joku kertoisi mikä voisi olla se oikea terapia tms. jossa voisi vapautua kokonaan noista vanhoista ikävistä tapahtumista.
- höpöt
edellisille vastaajille. Pidättäytyminen itsetyydytyksestä EI LISÄÄ millään lailla mahdollisuuksia saadä nainnin aikana orkkua.
Toiset saavat orkun aina ja toiset eivät koskaan, ilman omaa apua..
Sinulle ap-kysyjä sanoisin neuvoksi, että masturboi samalla kun naitte, niin se orkku tulee myös silloin. Ja voit tuntea kullin sisälläsi ja miehen siinä ihollasi.
Orkku ON todella erilainen silloin, mutta miksi odotat, että "se tapahtuu" joskus, kun voit saada niin paljon ja niin usein kuin haluat..
Käytä keinojasi, myös yhteisen seksin aikana.
Osta kiva pieni klitorisväristin ja käytä sitä aktin aikana, koska suihkua on hankala viedä kylppäriä kauemmäs. (seksiä voi toki harrastaa myös suihkussa) Ja sinullahan on sormesi, jotka tietävät mitä tehdä.
Nyt rohkeasti vaan hommiin ja lopeta se "odottaminen"..
T: nainen yli 50v. ilman naintiorkkua...- nainen-.
- mä vaan
kiitti myös sinulle vinkeistä... usko vaan että kaikkea kokeillaan.
- Höpöttäjä.
Vai ei masturbointi vähennä haluja....noooh mitäs hyötyä siitä masturboinnista sitten on?
Viikko pari ilman itsetyydytystä niin on halut katossa ja orkkuja tulee yhdynnässä todella helposti. - Naisena vastaan........
- Fakta...
nainen-. kirjoitti:
Et ole koskaan saanut siis emätinorgasmia kirjoituksesta päätellen. miten voit yhdynnässä saada klitorisorgasmin????, kyllä se kuule on silloin emätinorgasmi.
- nainen39
Höpöttäjä. kirjoitti:
Vai ei masturbointi vähennä haluja....noooh mitäs hyötyä siitä masturboinnista sitten on?
Viikko pari ilman itsetyydytystä niin on halut katossa ja orkkuja tulee yhdynnässä todella helposti.Ilmeisesti olet MIES, näin EI tapahdu naisille.
- kamaa
Höpöttäjä. kirjoitti:
Viikko pari ilman itsetyydytystä niin on halut katossa ja orkkuja tulee yhdynnässä todella helposti.miehillä paineet kasvaa, kun purkauksien vali pitenee.. Ja naisilla latenssivaihe lisääntyy, eli mitä vähemmän nainen saa orkkuja, sitä vähemmän hän niitä tarvii ja haluaa..
Lukekaapas hiukan tietoa asiasta..
Masturboinnista on naiselle sitä hyötyä, että hormonitoiminta pysyy kunnossa, "onnellisuustaso" nousee, nainen on yleistyytyväisempi.
Emättimen lihaksisto pysyy kunnossa, (orgasmissa tapahtuvat lihassupistelut pitää paikat kunnossa)
Ja ennenkaikkea orkku TUNTUU hyvältä, on vaaraton tapa nauttia, saa veren kiertämään ja silmät loistamaan..
Mitä vielä haluat tietää?? - aina vaan
Naisena vastaan........ kirjoitti:
"klittaorkku ja emätinorkku" voi vittu meitä naisia, kun pitää hienostella..
Mitä väliä, minkä orkun saa, jos se tuntuu hyvältä??
Tulee niita "pääorkkujakin" ja joskus "uniorkkuja"..
Kuka teistä valittaa töissä, että "kun mulla oli aivan väärä orkku, niin olen tänään huonossa vedossa"
Kuunnelkaa itseänne ja nolostukaa, niin lapsellista on riidellä täällä jostaki orkun tilasta.
Hankkikaa itsellenne jotakin.. ..aivot.. tai elämä!!! - nainen-.
Fakta... kirjoitti:
Et ole koskaan saanut siis emätinorgasmia kirjoituksesta päätellen. miten voit yhdynnässä saada klitorisorgasmin????, kyllä se kuule on silloin emätinorgasmi.
Kyllä totisesti saan emätinorgasmeja pelkässä yhdynnässä. Kiitos niistä armaalleni
- nainen-.
aina vaan kirjoitti:
Kuka teistä valittaa töissä, että "kun mulla oli aivan väärä orkku, niin olen tänään huonossa vedossa"
Kuunnelkaa itseänne ja nolostukaa, niin lapsellista on riidellä täällä jostaki orkun tilasta.
Hankkikaa itsellenne jotakin.. ..aivot.. tai elämä!!!Siis mitä kumman "hienostelua" tai "tyhmyyttä" on se jos pitää enemmän emätin- kuin klitorisorgasmista. Minun kohdallani ainakin on klitorisorgasmi jollain tapaa "väärä orgasmi". Emätinorgasmi on paljon, paljon kokonaisvaltaisempi, intensiivisempi, nautinnollisempi - onko väärin siis nauttia siitä enemmän kuin klittaorkusta? Ei klitorisorgasmeissakaan toki mitään vikaa ole, hyvältä nekin tuntuvat.
- kukaan muu
aina vaan kirjoitti:
Hankkikaa itsellenne jotakin.. ..aivot.. tai elämä!!!ei tässä kukaan muu lapsellista riitaa haasta kuin sä ;-) anna emätinorkkuja kokevien nauttia niistä ja antaa niille semmonen arvo joka niille kuuluu. elikkä klittaorkkua suurempi arvo. taidat olla vaan tuskastunut ja kade niille jotka e-orkkujen ihanuudesta on päässeet perille? ite et taida saada niitä, jos saisit niin et puhuisi että on sama mikä orkku tulee jos vaan hyvältä tuntuu. ei tosiaan ole sama. ja ero orkuilla on kuin päivällä ja yöllä =)
- mä vaan
kukaan muu kirjoitti:
ei tässä kukaan muu lapsellista riitaa haasta kuin sä ;-) anna emätinorkkuja kokevien nauttia niistä ja antaa niille semmonen arvo joka niille kuuluu. elikkä klittaorkkua suurempi arvo. taidat olla vaan tuskastunut ja kade niille jotka e-orkkujen ihanuudesta on päässeet perille? ite et taida saada niitä, jos saisit niin et puhuisi että on sama mikä orkku tulee jos vaan hyvältä tuntuu. ei tosiaan ole sama. ja ero orkuilla on kuin päivällä ja yöllä =)
älkää riidelkö e- ja k- orkuista, rakkaat siskot:)
kukin orkkuilkoon tavallaan. jokaiselle se ja sitä mikä parhaalta tuntuu... - mieltä.. itse saan
aina vaan kirjoitti:
Hankkikaa itsellenne jotakin.. ..aivot.. tai elämä!!!molempia ja ehdottamasti saan enemmän nautintoa tuosta parjatusta klitorisorgamista, niin tainnuttava kuin emätino. onkin. Kaikenlisäsksi klitorisorgasmeja on vielä monenlaisia, joskus suurempia joskus pienempiä, riippuen siitä mistä kohdasta hieroo ja miten hieroo. Samoin ei klitorisorgasmi eli klitoriksen ja emättimen välistä hierottuna saa täysin erilaisen orgasmin.. syvemmän kuin klitoriksesta. Ja sain orgasmin sitten miten vain, niin kaikki ovat yhtä ihania ja nautin niistä jokaisesta joka päivä.
- Marja 28
nainen39 kirjoitti:
Ilmeisesti olet MIES, näin EI tapahdu naisille.
Minulla ainakin viikko pari ilman orkkua lisää kiihottuneisuutta.
Jos masturboin niin en halua enää miestäni niin paljon kuin ilman masturbointia.
Siksi en masturboi vaan rakastelen mieheni kanssa ja käytän kaikki seksuaalienergian mieheni seurassa. - kirjoitus
Marja 28 kirjoitti:
Minulla ainakin viikko pari ilman orkkua lisää kiihottuneisuutta.
Jos masturboin niin en halua enää miestäni niin paljon kuin ilman masturbointia.
Siksi en masturboi vaan rakastelen mieheni kanssa ja käytän kaikki seksuaalienergian mieheni seurassa.miehillä paineet kasvaa, kun purkauksien vali pitenee.. Ja naisilla latenssivaihe lisääntyy, eli mitä vähemmän nainen saa orkkuja, sitä vähemmän hän niitä tarvii ja haluaa..
Masturboinnista on naiselle sitä hyötyä, että hormonitoiminta pysyy kunnossa, "onnellisuustaso" nousee, nainen on yleistyytyväisempi.
Emättimen lihaksisto pysyy kunnossa, (orgasmissa tapahtuvat lihassupistelut pitää paikat kunnossa)
Ja ennenkaikkea orkku TUNTUU hyvältä, on vaaraton tapa nauttia, saa veren kiertämään ja silmät loistamaan..
Mitä vielä haluat tietää?? - olemassa vielä
nainen-. kirjoitti:
Siis mitä kumman "hienostelua" tai "tyhmyyttä" on se jos pitää enemmän emätin- kuin klitorisorgasmista. Minun kohdallani ainakin on klitorisorgasmi jollain tapaa "väärä orgasmi". Emätinorgasmi on paljon, paljon kokonaisvaltaisempi, intensiivisempi, nautinnollisempi - onko väärin siis nauttia siitä enemmän kuin klittaorkusta? Ei klitorisorgasmeissakaan toki mitään vikaa ole, hyvältä nekin tuntuvat.
klitorisorgasmi, G-pisteorgasmi, syväorgasmi ja yhdistelmäorgasmi. Kaikkea on elämän varrella koettu.
- nainen-.
olemassa vielä kirjoitti:
klitorisorgasmi, G-pisteorgasmi, syväorgasmi ja yhdistelmäorgasmi. Kaikkea on elämän varrella koettu.
Minä tyydyn jakamaan orgasmit kahdenlaisiin: klitoris- ja emätinlähtöisiin. Klitorisorgasmini ovat pinnallisempia, lyhyempiä ja terävämpiä, kun taas emätinorgasmit, etenkin jos mies on stimuloinut g-pistettä sormin ennen yhdyntää, ovat pitkäkestoisia, syvältä lähteviä, intensiivisiä, sanomattoman upeita :)
- Marja myös
kirjoitus kirjoitti:
miehillä paineet kasvaa, kun purkauksien vali pitenee.. Ja naisilla latenssivaihe lisääntyy, eli mitä vähemmän nainen saa orkkuja, sitä vähemmän hän niitä tarvii ja haluaa..
Mitä vielä haluat tietää??Minulla ainakin viikko pari ilman orkkua lisää kiihottuneisuutta.
Siksi en masturboi vaan rakastelen mieheni kanssa ja käytän kaikki seksuaalienergian mieheni seurassa. - lollita
Kokeile ihmeessä klitoriksesi hyväilyä yhdynnän aikana. Tämä on parhaimmillaan lusikka-asennossa. Sen voi tehdä miehesi tai sinä itse, jolloin minun ukkoni saa ainakin sen katselemisesta uskomatonta mielihyvää. Minulle tämä toimii parhaiten kun en ole saanut orgasmia ennen yhdyntää. Suorastaan räjähdän nautinnosta kun olen nauttinut yhdynnästä jonkin aikaa ja sitten saan vielä hyväilyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653