KEPU törsäsi kahteen persiilleen menneeseen vaalikampanjaan miljardeja euroja.
Kun maksun aika tuli, KEPUmaiseen tapaan huomattiin, että rahaa ei ollutkaan.
Maksumiehiksi ja -naisiksi joutuivat KEPUn puoluetoimiston työntekijät, joista nyt joka neljännes saa lopputilin.
Tässä sitä kuuluisaa KEPUn työreformia käytännössä.
KEPUlainen ei ymmärrä hölkäsen pölkäystä talouden pidosta. Tämä on nähty moneen kertaan KEPUn omissa asioissa, mutta kaikkein valitettavinta on, että KEPUn virheistä joutuvat aina maksamaan myös veronmaksajat.
KEPUlla on Matti - kukkarossa
11
603
Vastaukset
- Hommat
tehdään toisin kun sinä valehtelet.
- riskinottoa
Riskinotto kannatti. Keskusta hallitsee Suomea seuraavat 4 vuotta ja SDP rääkyy oppositiossa vaikka SAK hassasi miljoonia hassuihin TV-mainoksiin.
- Uusi-Ukki
maksaa kaikki kepun laskut, ne pitävät aivan luonnollisena että heidän menonsa maksaa valtio, siis veronmaksajat. Ne ryökäleet ovat laatineet niin kierot systeemit ,että lopuksi Veronmaksaja maksaa kaikki kepulaisten laskut.
Ne mainokset maksaa SDP-itse, Ja kannattajansa, Kepun laskut maksaa koko Suomen kansa. - ex-SAK:n jäsen
Uusi-Ukki kirjoitti:
maksaa kaikki kepun laskut, ne pitävät aivan luonnollisena että heidän menonsa maksaa valtio, siis veronmaksajat. Ne ryökäleet ovat laatineet niin kierot systeemit ,että lopuksi Veronmaksaja maksaa kaikki kepulaisten laskut.
Ne mainokset maksaa SDP-itse, Ja kannattajansa, Kepun laskut maksaa koko Suomen kansa.On se muuten perkele, että SAK:n jäsenistä ei ole puoliakaan SDP:stä, mutta jäsenmaksuilla maksetaan yhteiskunnan kehityksen jarruttajien TV-mainoksia ja muuta propagandaa.
SAK - kehityksen jarrumiesten mafiatyyppinen organisaatio. - Uusi-Ukki
ex-SAK:n jäsen kirjoitti:
On se muuten perkele, että SAK:n jäsenistä ei ole puoliakaan SDP:stä, mutta jäsenmaksuilla maksetaan yhteiskunnan kehityksen jarruttajien TV-mainoksia ja muuta propagandaa.
SAK - kehityksen jarrumiesten mafiatyyppinen organisaatio.Piruako siellä nuhoat, ja kiroilet eroa ammattiosastostasi siten olet vapaa suomalainen yksin yrittäjä.
- rantakoivunali
Uusi-Ukki kirjoitti:
Piruako siellä nuhoat, ja kiroilet eroa ammattiosastostasi siten olet vapaa suomalainen yksin yrittäjä.
Kun talous on hiukan kuralla ja demareillakin tulee olemaan kun avustukset tippuu. Ah mikä ihana asia nostetaan puoluetukea tosi reippaasti ja taas ovat asiat kohdallaan.
- Sivusta seurannut
Uusi-Ukki kirjoitti:
Piruako siellä nuhoat, ja kiroilet eroa ammattiosastostasi siten olet vapaa suomalainen yksin yrittäjä.
Tajuatko ollenkaan mitä tänne kirjoittelet,. Minkä edellisessä kiellät niin sen jälkimmäisessä myönnät.
Itsetutkiskele hieman kirjoittelujasi niin jospa sinullekkin valkenee miten tyhmiä asioita julkituot. - Sandra.s
Uusi-Ukki kirjoitti:
Ne mainokset maksaa SDP-itse, Ja kannattajansa, Kepun laskut maksaa koko Suomen kansa.niin, että Ukki tuntuu tietävän kaiken, niin kerrohan tyhmällekin että mistä mikin puolue rahoituksensa saa?
- tämä on totuus
Kepu maksattaa vaalitörsäilyt suomen kansalaisilla. Kyllä nämä kepulaiset nuoremman sukupolven naiset Kiviniemi ja Lehtomäkikin osaavat pelin hengen, vanhoista haahkoista puhumattakaan.
- känä poloinen
ei ymmärrä rahan päälle mitään. tuskin papparainen tajuaa, että on siirrytty euroaikaan.
miljardeja euroja. ajatelkaa toverit tuon kouhon meininkiä. - Santeri_Alkio
Onko Keskustan tilanne jo sellainen, että puolue olisi asetettava selvitystilaan?
Miten käy hallituksen, jos Keskusta tekee konkurssin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566638Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404562- 552299
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391868Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151219- 171184
- 171181
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097