KEPUlla on Matti - kukkarossa

KEPU törsäsi kahteen persiilleen menneeseen vaalikampanjaan miljardeja euroja.

Kun maksun aika tuli, KEPUmaiseen tapaan huomattiin, että rahaa ei ollutkaan.

Maksumiehiksi ja -naisiksi joutuivat KEPUn puoluetoimiston työntekijät, joista nyt joka neljännes saa lopputilin.

Tässä sitä kuuluisaa KEPUn työreformia käytännössä.

KEPUlainen ei ymmärrä hölkäsen pölkäystä talouden pidosta. Tämä on nähty moneen kertaan KEPUn omissa asioissa, mutta kaikkein valitettavinta on, että KEPUn virheistä joutuvat aina maksamaan myös veronmaksajat.

11

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hommat

      tehdään toisin kun sinä valehtelet.

    • riskinottoa

      Riskinotto kannatti. Keskusta hallitsee Suomea seuraavat 4 vuotta ja SDP rääkyy oppositiossa vaikka SAK hassasi miljoonia hassuihin TV-mainoksiin.

      • Uusi-Ukki

        maksaa kaikki kepun laskut, ne pitävät aivan luonnollisena että heidän menonsa maksaa valtio, siis veronmaksajat. Ne ryökäleet ovat laatineet niin kierot systeemit ,että lopuksi Veronmaksaja maksaa kaikki kepulaisten laskut.

        Ne mainokset maksaa SDP-itse, Ja kannattajansa, Kepun laskut maksaa koko Suomen kansa.


      • ex-SAK:n jäsen
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        maksaa kaikki kepun laskut, ne pitävät aivan luonnollisena että heidän menonsa maksaa valtio, siis veronmaksajat. Ne ryökäleet ovat laatineet niin kierot systeemit ,että lopuksi Veronmaksaja maksaa kaikki kepulaisten laskut.

        Ne mainokset maksaa SDP-itse, Ja kannattajansa, Kepun laskut maksaa koko Suomen kansa.

        On se muuten perkele, että SAK:n jäsenistä ei ole puoliakaan SDP:stä, mutta jäsenmaksuilla maksetaan yhteiskunnan kehityksen jarruttajien TV-mainoksia ja muuta propagandaa.

        SAK - kehityksen jarrumiesten mafiatyyppinen organisaatio.


      • Uusi-Ukki
        ex-SAK:n jäsen kirjoitti:

        On se muuten perkele, että SAK:n jäsenistä ei ole puoliakaan SDP:stä, mutta jäsenmaksuilla maksetaan yhteiskunnan kehityksen jarruttajien TV-mainoksia ja muuta propagandaa.

        SAK - kehityksen jarrumiesten mafiatyyppinen organisaatio.

        Piruako siellä nuhoat, ja kiroilet eroa ammattiosastostasi siten olet vapaa suomalainen yksin yrittäjä.


      • rantakoivunali
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Piruako siellä nuhoat, ja kiroilet eroa ammattiosastostasi siten olet vapaa suomalainen yksin yrittäjä.

        Kun talous on hiukan kuralla ja demareillakin tulee olemaan kun avustukset tippuu. Ah mikä ihana asia nostetaan puoluetukea tosi reippaasti ja taas ovat asiat kohdallaan.


      • Sivusta seurannut
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Piruako siellä nuhoat, ja kiroilet eroa ammattiosastostasi siten olet vapaa suomalainen yksin yrittäjä.

        Tajuatko ollenkaan mitä tänne kirjoittelet,. Minkä edellisessä kiellät niin sen jälkimmäisessä myönnät.

        Itsetutkiskele hieman kirjoittelujasi niin jospa sinullekkin valkenee miten tyhmiä asioita julkituot.


      • Sandra.s
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        maksaa kaikki kepun laskut, ne pitävät aivan luonnollisena että heidän menonsa maksaa valtio, siis veronmaksajat. Ne ryökäleet ovat laatineet niin kierot systeemit ,että lopuksi Veronmaksaja maksaa kaikki kepulaisten laskut.

        Ne mainokset maksaa SDP-itse, Ja kannattajansa, Kepun laskut maksaa koko Suomen kansa.

        niin, että Ukki tuntuu tietävän kaiken, niin kerrohan tyhmällekin että mistä mikin puolue rahoituksensa saa?


    • tämä on totuus

      Kepu maksattaa vaalitörsäilyt suomen kansalaisilla. Kyllä nämä kepulaiset nuoremman sukupolven naiset Kiviniemi ja Lehtomäkikin osaavat pelin hengen, vanhoista haahkoista puhumattakaan.

    • känä poloinen

      ei ymmärrä rahan päälle mitään. tuskin papparainen tajuaa, että on siirrytty euroaikaan.

      miljardeja euroja. ajatelkaa toverit tuon kouhon meininkiä.

    • Santeri_Alkio

      Onko Keskustan tilanne jo sellainen, että puolue olisi asetettava selvitystilaan?

      Miten käy hallituksen, jos Keskusta tekee konkurssin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe