Alpo Rusi (KEPU) sai taas turpaansa oikeudessa.
Jotenkin tuo Rusi on säälittävän oloinen hahmo.
Ei ihme, että kevytkomissaari Olli Rehn on hyvää kaveria Rusinan kanssa.
Stasi-Rusille taas tappio
10
449
Vastaukset
- Mieshän
on todettu syyttömäksi oikeudessa. Nyt keplotellaan korvausasiassa!
- Jo vain.
...muiden vakoilusyytteiden osalta syyteoikeus ehti vanhentua.
Alpo Rusista löytyy kortti Stasin arkistoista. - !!!!!
Ei ole todettu syyttömäksi oikeudessa.
Syyte törkeästä vakoilusta hylättiin ja vakoilu rikoksena olisi ollut vanhentunut, joten mitäpä siitä syyttämäänkään.
Alpo Rusin veli Jukka Rusi myönsi toimittaneensa papereita Stasille.
- kansalta
Stasi-listat!
Sinipunikkien nimiä olisivat täynnä.- Punikin
kasvatti.
- Santeri_Alkio
Kannattaa muistaa, että tämä Tiitisen Stasi-lista pantiin kassakaappiin juuri keskustalaisen Seppo Tiitisen toimesta. Keskustalainen Seppo Tiitinen toimi silloin Supon päällikkönä.
Tiitisen listalla kerrotaan olevan lähinnä entisiä ja nykyisiä Keskustan vaikuttajia.
Nyttemmin Seppo Tiitinen on tullut kuuluisaksi Eduskunnan juhlien rahoitusepäselvyyksistä.
Ei siis mitään uutta auringon alla. - Tiitisellä
Santeri_Alkio kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että tämä Tiitisen Stasi-lista pantiin kassakaappiin juuri keskustalaisen Seppo Tiitisen toimesta. Keskustalainen Seppo Tiitinen toimi silloin Supon päällikkönä.
Tiitisen listalla kerrotaan olevan lähinnä entisiä ja nykyisiä Keskustan vaikuttajia.
Nyttemmin Seppo Tiitinen on tullut kuuluisaksi Eduskunnan juhlien rahoitusepäselvyyksistä.
Ei siis mitään uutta auringon alla.ei mitään valtaa. Oletko tyhmä jos toisin luulet.
- ja on sitä tyhmyyttään
Tiitisellä kirjoitti:
ei mitään valtaa. Oletko tyhmä jos toisin luulet.
täällä jatkuvasti muistanut todistella
- Oopperaa pukkaa?
Tiitisellä kirjoitti:
ei mitään valtaa. Oletko tyhmä jos toisin luulet.
Hesarissa Alpo Rusi itse sanoi, että Tiitinen esitti salausta.
- lupasi
500 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697424Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435084- 973402
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462289- 222138
- 342093
- 412044
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171857- 281741
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141673