Mistäköhän löytyisi joku netti kauppa missä myydään Sormuksen Ritareiden keräilypakettia, jossa tulee ne kuninkaiden patsaat? Olen haravoinut melkein koko netin läpi enkä ole mistään löytänyt...
Kiitos jo etukäteen :)
Mistä löytyisi??
3
751
Vastaukset 3
- PhearTheReaper
en usko että saa kovin helpolla enää mistään juuri tällä hetkellä, paitsi ehkä jonkun ylihintaisen erikoistilauksen kautta. 2002 loppupuolella kun kyseinen paketti julkaistiin, niin muutama liike myi niitä täällä kotimaassakin mutta viime vuosina en ole niitä täällä enää missään nähnyt. USA:sta muutamasta paikasta ainakin näyttää saavan tuota mukavan lyhyellä tuotenimellä varustettua "The Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring (Platinum Series Special Extended Edition Collector's Gift Set)" -pakettia vaihtelevin hinnoin:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000069F5H/${0}
- n. 45 dollaria postikulut
http://www.chapters.indigo.ca/dvd/item/dvd-79404356112/794043561122/The-Lord-of-the-Rings-The-Fellowship-of-the-Ring-Platinum-Se?pticket=vfxkdq45iscsobfrunhwx255Nu6AuHsh/8M4EBBYgleH6AskRJs=
- n. 31 dollaria postikulut
http://www.dvdempire.com/Exec/v4_item.asp?userid=99365617343404&item_id=215183&searchID=6410559
- n. 24 dollaria postikulut
Ei muuta kuin vinguttamaan luottokorttia!
HUOM! Nämä ovat sitten alueen 1 julkaisuja eli katsellaksesi leffoja DVD-soittimesi pitää olla alueeton/monialueinen (alue 0).
PS. Kai muistat, että tulliraja yhtä pakettia kohden jenkeistä tänne on CD/DVD -levyillä 38,05 euroa eli n. 51 dollaria sisältäen postikulut eli jos tilauksesi yhteissumma postikuluineen ylittää tuon niin joudut maksamaan tullia ja ehkä jopa hakemaan pakettisi sitten lähimmästä tullipostista. Tosin jos ylitys on niin pieni että perittävä tullimaksu olisi alle 10 euroa, sitä ei peritä. Tullin sivuilta lisää jos et vielä tiedä.- Demandrean
ja jos ostat sitten vielä USA-paketin sisälle Suomi-Extended Editionin niin on sinulla Suomi-versio Collector's Editionista. Niissä kun ei ole mitään muuta eroa kuin tekstitykset...
- fotr
Oletko kokeillut www.ebay.co.uk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398