Asumiskelpoinen planeetta !

mitähän mitähän

10

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erityisesti nöyryyyttää niitä Genesiksen tavaajia, jotka pitää maapalloa ainoana paikkana.. ;)

• Pääskö lapsus?

(lainausta linkistänne)Vesi on meidän tuntemallemme elämälle välttämätön aine, joten uusi planeetta on erittäin kiinnostava maapallon ulkopuolisen elämän etsimisen kannalta.

• Kake 2
        Pääskö lapsus? kirjoitti:

(lainausta linkistänne)Vesi on meidän tuntemallemme elämälle välttämätön aine, joten uusi planeetta on erittäin kiinnostava maapallon ulkopuolisen elämän etsimisen kannalta.

>>>Miksi niin "tuntemaltamme".> Eihän evolutionistit tunne tätäkään elämää.>Luulisi tiedemiesten jo aineesta päättelevän kaikki muutkin elämän mahdolliset olomuodot!>Vai pitääkö nekin näyttää ensin heille? >Kun on yksi esillä, niin sen "tuntemisesta" on noin kova mekkala.

• tieteellistä
        Kake 2 kirjoitti:

>>>Miksi niin "tuntemaltamme".> Eihän evolutionistit tunne tätäkään elämää.>Luulisi tiedemiesten jo aineesta päättelevän kaikki muutkin elämän mahdolliset olomuodot!>Vai pitääkö nekin näyttää ensin heille? >Kun on yksi esillä, niin sen "tuntemisesta" on noin kova mekkala.

Tieteellisessä mielessä on väärin sanoa nykyistä tietämisen tasoa "tietämiseksi". Johan tulevat sukupolvet nauravat itsensä hengiltä kun kuulevat sinun tietojesi vähäisyydestä käyttämäsi arvion olevan "tietämistä". Minä olen yksinkertainen, mutta kaikki minua paremmat tietäjät pitävät sinua vähintäänkin köpsänä.

• Kake 2
        tieteellistä kirjoitti:

Tieteellisessä mielessä on väärin sanoa nykyistä tietämisen tasoa "tietämiseksi". Johan tulevat sukupolvet nauravat itsensä hengiltä kun kuulevat sinun tietojesi vähäisyydestä käyttämäsi arvion olevan "tietämistä". Minä olen yksinkertainen, mutta kaikki minua paremmat tietäjät pitävät sinua vähintäänkin köpsänä.

Nyt sää menit ja kumosit evoluutioteorian. Nyyh... Mitä mää nyt teen elämälläni.

• Turkana
        Kake 2 kirjoitti:

Nyt sää menit ja kumosit evoluutioteorian. Nyyh... Mitä mää nyt teen elämälläni.

Kake 2 anna periksi. Ajattele fossiileja, kuinka ne muodostavat kehityslinjan, vaikkakin aukkoisen. Muista Darwinin lempeä isällinen katse. Mieti mielessäsi kuinka Dawkins nyökkää hyväksyvästi, kun perut äskeisen lausuntosi evoluutioteoriasta. Ja ajattele myös evoluutiosalaliiton karmeaa kostoa, jos muu ei auta.

• Kake 2
        Turkana kirjoitti:

Kake 2 anna periksi. Ajattele fossiileja, kuinka ne muodostavat kehityslinjan, vaikkakin aukkoisen. Muista Darwinin lempeä isällinen katse. Mieti mielessäsi kuinka Dawkins nyökkää hyväksyvästi, kun perut äskeisen lausuntosi evoluutioteoriasta. Ja ajattele myös evoluutiosalaliiton karmeaa kostoa, jos muu ei auta.

Palautit horjuvan uskoni evoluution. Menen heti tänä iltana paikallisen evoseurakunnan Darwinin palvelukseen, jossa lupaan vannoa evoluution totuutta Dawkinin nimessä.

• Turkana
        Kake 2 kirjoitti:

Palautit horjuvan uskoni evoluution. Menen heti tänä iltana paikallisen evoseurakunnan Darwinin palvelukseen, jossa lupaan vannoa evoluution totuutta Dawkinin nimessä.

Ja lopuksi evoluutiosalaliiton salainen kädenpuristus.

• Paha Yskä
        Turkana kirjoitti:

Ja lopuksi evoluutiosalaliiton salainen kädenpuristus.

Pahus. Koskaan en ole ajoissa paikalla. Ensin mulle ei nyyssien puolella opetettu sfnetin salaista kädenpuristusta, sitten ydinvoimateollisuuden puolelta ei kuulunut pihahdustakaan ja nyt vielä tämä.

Te liittoon kuuluvat ette voi ymmärtää kuinka kiusallisia seurauksia tästä aiheutuu. Salamerkkejä osaamattomana en koskaan saa edes niitä kuuluisia ruskeita kirjekuoria, joita salaliittojen sponsorit kuulemma jakavat jäsenistölle. Parkkisakotkin joudun nyt maksamaan ihan itse. Pahus, vietävä, samperi!

• Turkana
        Paha Yskä kirjoitti:

Pahus. Koskaan en ole ajoissa paikalla. Ensin mulle ei nyyssien puolella opetettu sfnetin salaista kädenpuristusta, sitten ydinvoimateollisuuden puolelta ei kuulunut pihahdustakaan ja nyt vielä tämä.

Te liittoon kuuluvat ette voi ymmärtää kuinka kiusallisia seurauksia tästä aiheutuu. Salamerkkejä osaamattomana en koskaan saa edes niitä kuuluisia ruskeita kirjekuoria, joita salaliittojen sponsorit kuulemma jakavat jäsenistölle. Parkkisakotkin joudun nyt maksamaan ihan itse. Pahus, vietävä, samperi!

juuri plasmatelkkarin. Arvaa millä rahoilla :))
        Autokin pitäisi vaihtaa, joten näette varmaan täällä enemmän näitä kirjoituksiani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19647
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6640
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6296
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6075
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5929
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      101
      5821
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5235
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      4950
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4290
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3900
    Aihe