Mitähän käyttöä älykässuunnittelia on tälle aatellut?
http://www.yleradio1.fi/tiede/tiedeuutiset/id10654.shtml
Asumiskelpoinen planeetta !
10
724
Vastaukset
Erityisesti nöyryyyttää niitä Genesiksen tavaajia, jotka pitää maapalloa ainoana paikkana.. ;)
- Pääskö lapsus?
(lainausta linkistänne)Vesi on meidän tuntemallemme elämälle välttämätön aine, joten uusi planeetta on erittäin kiinnostava maapallon ulkopuolisen elämän etsimisen kannalta.
- Kake 2
Pääskö lapsus? kirjoitti:
(lainausta linkistänne)Vesi on meidän tuntemallemme elämälle välttämätön aine, joten uusi planeetta on erittäin kiinnostava maapallon ulkopuolisen elämän etsimisen kannalta.
>>>Miksi niin "tuntemaltamme".> Eihän evolutionistit tunne tätäkään elämää.>Luulisi tiedemiesten jo aineesta päättelevän kaikki muutkin elämän mahdolliset olomuodot!>Vai pitääkö nekin näyttää ensin heille? >Kun on yksi esillä, niin sen "tuntemisesta" on noin kova mekkala.
- tieteellistä
Kake 2 kirjoitti:
>>>Miksi niin "tuntemaltamme".> Eihän evolutionistit tunne tätäkään elämää.>Luulisi tiedemiesten jo aineesta päättelevän kaikki muutkin elämän mahdolliset olomuodot!>Vai pitääkö nekin näyttää ensin heille? >Kun on yksi esillä, niin sen "tuntemisesta" on noin kova mekkala.
Tieteellisessä mielessä on väärin sanoa nykyistä tietämisen tasoa "tietämiseksi". Johan tulevat sukupolvet nauravat itsensä hengiltä kun kuulevat sinun tietojesi vähäisyydestä käyttämäsi arvion olevan "tietämistä". Minä olen yksinkertainen, mutta kaikki minua paremmat tietäjät pitävät sinua vähintäänkin köpsänä.
- Kake 2
tieteellistä kirjoitti:
Tieteellisessä mielessä on väärin sanoa nykyistä tietämisen tasoa "tietämiseksi". Johan tulevat sukupolvet nauravat itsensä hengiltä kun kuulevat sinun tietojesi vähäisyydestä käyttämäsi arvion olevan "tietämistä". Minä olen yksinkertainen, mutta kaikki minua paremmat tietäjät pitävät sinua vähintäänkin köpsänä.
Nyt sää menit ja kumosit evoluutioteorian. Nyyh... Mitä mää nyt teen elämälläni.
- Turkana
Kake 2 kirjoitti:
Nyt sää menit ja kumosit evoluutioteorian. Nyyh... Mitä mää nyt teen elämälläni.
Kake 2 anna periksi. Ajattele fossiileja, kuinka ne muodostavat kehityslinjan, vaikkakin aukkoisen. Muista Darwinin lempeä isällinen katse. Mieti mielessäsi kuinka Dawkins nyökkää hyväksyvästi, kun perut äskeisen lausuntosi evoluutioteoriasta. Ja ajattele myös evoluutiosalaliiton karmeaa kostoa, jos muu ei auta.
- Kake 2
Turkana kirjoitti:
Kake 2 anna periksi. Ajattele fossiileja, kuinka ne muodostavat kehityslinjan, vaikkakin aukkoisen. Muista Darwinin lempeä isällinen katse. Mieti mielessäsi kuinka Dawkins nyökkää hyväksyvästi, kun perut äskeisen lausuntosi evoluutioteoriasta. Ja ajattele myös evoluutiosalaliiton karmeaa kostoa, jos muu ei auta.
Palautit horjuvan uskoni evoluution. Menen heti tänä iltana paikallisen evoseurakunnan Darwinin palvelukseen, jossa lupaan vannoa evoluution totuutta Dawkinin nimessä.
- Turkana
Kake 2 kirjoitti:
Palautit horjuvan uskoni evoluution. Menen heti tänä iltana paikallisen evoseurakunnan Darwinin palvelukseen, jossa lupaan vannoa evoluution totuutta Dawkinin nimessä.
Ja lopuksi evoluutiosalaliiton salainen kädenpuristus.
- Paha Yskä
Turkana kirjoitti:
Ja lopuksi evoluutiosalaliiton salainen kädenpuristus.
Pahus. Koskaan en ole ajoissa paikalla. Ensin mulle ei nyyssien puolella opetettu sfnetin salaista kädenpuristusta, sitten ydinvoimateollisuuden puolelta ei kuulunut pihahdustakaan ja nyt vielä tämä.
Te liittoon kuuluvat ette voi ymmärtää kuinka kiusallisia seurauksia tästä aiheutuu. Salamerkkejä osaamattomana en koskaan saa edes niitä kuuluisia ruskeita kirjekuoria, joita salaliittojen sponsorit kuulemma jakavat jäsenistölle. Parkkisakotkin joudun nyt maksamaan ihan itse. Pahus, vietävä, samperi! - Turkana
Paha Yskä kirjoitti:
Pahus. Koskaan en ole ajoissa paikalla. Ensin mulle ei nyyssien puolella opetettu sfnetin salaista kädenpuristusta, sitten ydinvoimateollisuuden puolelta ei kuulunut pihahdustakaan ja nyt vielä tämä.
Te liittoon kuuluvat ette voi ymmärtää kuinka kiusallisia seurauksia tästä aiheutuu. Salamerkkejä osaamattomana en koskaan saa edes niitä kuuluisia ruskeita kirjekuoria, joita salaliittojen sponsorit kuulemma jakavat jäsenistölle. Parkkisakotkin joudun nyt maksamaan ihan itse. Pahus, vietävä, samperi!juuri plasmatelkkarin. Arvaa millä rahoilla :))
Autokin pitäisi vaihtaa, joten näette varmaan täällä enemmän näitä kirjoituksiani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007