Asumiskelpoinen planeetta !

mitähän mitähän

10

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erityisesti nöyryyyttää niitä Genesiksen tavaajia, jotka pitää maapalloa ainoana paikkana.. ;)

      • Pääskö lapsus?

        (lainausta linkistänne)Vesi on meidän tuntemallemme elämälle välttämätön aine, joten uusi planeetta on erittäin kiinnostava maapallon ulkopuolisen elämän etsimisen kannalta.


      • Kake 2
        Pääskö lapsus? kirjoitti:

        (lainausta linkistänne)Vesi on meidän tuntemallemme elämälle välttämätön aine, joten uusi planeetta on erittäin kiinnostava maapallon ulkopuolisen elämän etsimisen kannalta.

        >>>Miksi niin "tuntemaltamme".> Eihän evolutionistit tunne tätäkään elämää.>Luulisi tiedemiesten jo aineesta päättelevän kaikki muutkin elämän mahdolliset olomuodot!>Vai pitääkö nekin näyttää ensin heille? >Kun on yksi esillä, niin sen "tuntemisesta" on noin kova mekkala.


      • tieteellistä
        Kake 2 kirjoitti:

        >>>Miksi niin "tuntemaltamme".> Eihän evolutionistit tunne tätäkään elämää.>Luulisi tiedemiesten jo aineesta päättelevän kaikki muutkin elämän mahdolliset olomuodot!>Vai pitääkö nekin näyttää ensin heille? >Kun on yksi esillä, niin sen "tuntemisesta" on noin kova mekkala.

        Tieteellisessä mielessä on väärin sanoa nykyistä tietämisen tasoa "tietämiseksi". Johan tulevat sukupolvet nauravat itsensä hengiltä kun kuulevat sinun tietojesi vähäisyydestä käyttämäsi arvion olevan "tietämistä". Minä olen yksinkertainen, mutta kaikki minua paremmat tietäjät pitävät sinua vähintäänkin köpsänä.


      • Kake 2
        tieteellistä kirjoitti:

        Tieteellisessä mielessä on väärin sanoa nykyistä tietämisen tasoa "tietämiseksi". Johan tulevat sukupolvet nauravat itsensä hengiltä kun kuulevat sinun tietojesi vähäisyydestä käyttämäsi arvion olevan "tietämistä". Minä olen yksinkertainen, mutta kaikki minua paremmat tietäjät pitävät sinua vähintäänkin köpsänä.

        Nyt sää menit ja kumosit evoluutioteorian. Nyyh... Mitä mää nyt teen elämälläni.


      • Turkana
        Kake 2 kirjoitti:

        Nyt sää menit ja kumosit evoluutioteorian. Nyyh... Mitä mää nyt teen elämälläni.

        Kake 2 anna periksi. Ajattele fossiileja, kuinka ne muodostavat kehityslinjan, vaikkakin aukkoisen. Muista Darwinin lempeä isällinen katse. Mieti mielessäsi kuinka Dawkins nyökkää hyväksyvästi, kun perut äskeisen lausuntosi evoluutioteoriasta. Ja ajattele myös evoluutiosalaliiton karmeaa kostoa, jos muu ei auta.


      • Kake 2
        Turkana kirjoitti:

        Kake 2 anna periksi. Ajattele fossiileja, kuinka ne muodostavat kehityslinjan, vaikkakin aukkoisen. Muista Darwinin lempeä isällinen katse. Mieti mielessäsi kuinka Dawkins nyökkää hyväksyvästi, kun perut äskeisen lausuntosi evoluutioteoriasta. Ja ajattele myös evoluutiosalaliiton karmeaa kostoa, jos muu ei auta.

        Palautit horjuvan uskoni evoluution. Menen heti tänä iltana paikallisen evoseurakunnan Darwinin palvelukseen, jossa lupaan vannoa evoluution totuutta Dawkinin nimessä.


      • Turkana
        Kake 2 kirjoitti:

        Palautit horjuvan uskoni evoluution. Menen heti tänä iltana paikallisen evoseurakunnan Darwinin palvelukseen, jossa lupaan vannoa evoluution totuutta Dawkinin nimessä.

        Ja lopuksi evoluutiosalaliiton salainen kädenpuristus.


      • Paha Yskä
        Turkana kirjoitti:

        Ja lopuksi evoluutiosalaliiton salainen kädenpuristus.

        Pahus. Koskaan en ole ajoissa paikalla. Ensin mulle ei nyyssien puolella opetettu sfnetin salaista kädenpuristusta, sitten ydinvoimateollisuuden puolelta ei kuulunut pihahdustakaan ja nyt vielä tämä.

        Te liittoon kuuluvat ette voi ymmärtää kuinka kiusallisia seurauksia tästä aiheutuu. Salamerkkejä osaamattomana en koskaan saa edes niitä kuuluisia ruskeita kirjekuoria, joita salaliittojen sponsorit kuulemma jakavat jäsenistölle. Parkkisakotkin joudun nyt maksamaan ihan itse. Pahus, vietävä, samperi!


      • Turkana
        Paha Yskä kirjoitti:

        Pahus. Koskaan en ole ajoissa paikalla. Ensin mulle ei nyyssien puolella opetettu sfnetin salaista kädenpuristusta, sitten ydinvoimateollisuuden puolelta ei kuulunut pihahdustakaan ja nyt vielä tämä.

        Te liittoon kuuluvat ette voi ymmärtää kuinka kiusallisia seurauksia tästä aiheutuu. Salamerkkejä osaamattomana en koskaan saa edes niitä kuuluisia ruskeita kirjekuoria, joita salaliittojen sponsorit kuulemma jakavat jäsenistölle. Parkkisakotkin joudun nyt maksamaan ihan itse. Pahus, vietävä, samperi!

        juuri plasmatelkkarin. Arvaa millä rahoilla :))
        Autokin pitäisi vaihtaa, joten näette varmaan täällä enemmän näitä kirjoituksiani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe