Asumiskelpoinen planeetta !

mitähän mitähän

10

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erityisesti nöyryyyttää niitä Genesiksen tavaajia, jotka pitää maapalloa ainoana paikkana.. ;)

• Pääskö lapsus?

(lainausta linkistänne)Vesi on meidän tuntemallemme elämälle välttämätön aine, joten uusi planeetta on erittäin kiinnostava maapallon ulkopuolisen elämän etsimisen kannalta.

• Kake 2
        Pääskö lapsus? kirjoitti:

(lainausta linkistänne)Vesi on meidän tuntemallemme elämälle välttämätön aine, joten uusi planeetta on erittäin kiinnostava maapallon ulkopuolisen elämän etsimisen kannalta.

>>>Miksi niin "tuntemaltamme".> Eihän evolutionistit tunne tätäkään elämää.>Luulisi tiedemiesten jo aineesta päättelevän kaikki muutkin elämän mahdolliset olomuodot!>Vai pitääkö nekin näyttää ensin heille? >Kun on yksi esillä, niin sen "tuntemisesta" on noin kova mekkala.

• tieteellistä
        Kake 2 kirjoitti:

>>>Miksi niin "tuntemaltamme".> Eihän evolutionistit tunne tätäkään elämää.>Luulisi tiedemiesten jo aineesta päättelevän kaikki muutkin elämän mahdolliset olomuodot!>Vai pitääkö nekin näyttää ensin heille? >Kun on yksi esillä, niin sen "tuntemisesta" on noin kova mekkala.

Tieteellisessä mielessä on väärin sanoa nykyistä tietämisen tasoa "tietämiseksi". Johan tulevat sukupolvet nauravat itsensä hengiltä kun kuulevat sinun tietojesi vähäisyydestä käyttämäsi arvion olevan "tietämistä". Minä olen yksinkertainen, mutta kaikki minua paremmat tietäjät pitävät sinua vähintäänkin köpsänä.

• Kake 2
        tieteellistä kirjoitti:

Tieteellisessä mielessä on väärin sanoa nykyistä tietämisen tasoa "tietämiseksi". Johan tulevat sukupolvet nauravat itsensä hengiltä kun kuulevat sinun tietojesi vähäisyydestä käyttämäsi arvion olevan "tietämistä". Minä olen yksinkertainen, mutta kaikki minua paremmat tietäjät pitävät sinua vähintäänkin köpsänä.

Nyt sää menit ja kumosit evoluutioteorian. Nyyh... Mitä mää nyt teen elämälläni.

• Turkana
        Kake 2 kirjoitti:

Nyt sää menit ja kumosit evoluutioteorian. Nyyh... Mitä mää nyt teen elämälläni.

Kake 2 anna periksi. Ajattele fossiileja, kuinka ne muodostavat kehityslinjan, vaikkakin aukkoisen. Muista Darwinin lempeä isällinen katse. Mieti mielessäsi kuinka Dawkins nyökkää hyväksyvästi, kun perut äskeisen lausuntosi evoluutioteoriasta. Ja ajattele myös evoluutiosalaliiton karmeaa kostoa, jos muu ei auta.

• Kake 2
        Turkana kirjoitti:

Kake 2 anna periksi. Ajattele fossiileja, kuinka ne muodostavat kehityslinjan, vaikkakin aukkoisen. Muista Darwinin lempeä isällinen katse. Mieti mielessäsi kuinka Dawkins nyökkää hyväksyvästi, kun perut äskeisen lausuntosi evoluutioteoriasta. Ja ajattele myös evoluutiosalaliiton karmeaa kostoa, jos muu ei auta.

Palautit horjuvan uskoni evoluution. Menen heti tänä iltana paikallisen evoseurakunnan Darwinin palvelukseen, jossa lupaan vannoa evoluution totuutta Dawkinin nimessä.

• Turkana
        Kake 2 kirjoitti:

Palautit horjuvan uskoni evoluution. Menen heti tänä iltana paikallisen evoseurakunnan Darwinin palvelukseen, jossa lupaan vannoa evoluution totuutta Dawkinin nimessä.

Ja lopuksi evoluutiosalaliiton salainen kädenpuristus.

• Paha Yskä
        Turkana kirjoitti:

Ja lopuksi evoluutiosalaliiton salainen kädenpuristus.

Pahus. Koskaan en ole ajoissa paikalla. Ensin mulle ei nyyssien puolella opetettu sfnetin salaista kädenpuristusta, sitten ydinvoimateollisuuden puolelta ei kuulunut pihahdustakaan ja nyt vielä tämä.

Te liittoon kuuluvat ette voi ymmärtää kuinka kiusallisia seurauksia tästä aiheutuu. Salamerkkejä osaamattomana en koskaan saa edes niitä kuuluisia ruskeita kirjekuoria, joita salaliittojen sponsorit kuulemma jakavat jäsenistölle. Parkkisakotkin joudun nyt maksamaan ihan itse. Pahus, vietävä, samperi!

• Turkana
        Paha Yskä kirjoitti:

Pahus. Koskaan en ole ajoissa paikalla. Ensin mulle ei nyyssien puolella opetettu sfnetin salaista kädenpuristusta, sitten ydinvoimateollisuuden puolelta ei kuulunut pihahdustakaan ja nyt vielä tämä.

Te liittoon kuuluvat ette voi ymmärtää kuinka kiusallisia seurauksia tästä aiheutuu. Salamerkkejä osaamattomana en koskaan saa edes niitä kuuluisia ruskeita kirjekuoria, joita salaliittojen sponsorit kuulemma jakavat jäsenistölle. Parkkisakotkin joudun nyt maksamaan ihan itse. Pahus, vietävä, samperi!

juuri plasmatelkkarin. Arvaa millä rahoilla :))
        Autokin pitäisi vaihtaa, joten näette varmaan täällä enemmän näitä kirjoituksiani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      119
      7043
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4811
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      62
      4064
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2134
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      243
      1520
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1388
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1002
    Aihe