Miesten keskinäinen yhteistyö.

M135

Miesten keskinäinen yhteistyö.


En näe muuta toimintamallia, joka pitäisi miehen hyvinvoinnista huolta.


Minä olen tuota mieltä.



Saanko olla tätä mieltä?




Tänäpäivänä, siis. Tänä päivänä mies joutuu kyselemään.


Saanko kysyä?




Saanko olla tätä mieltä?







Onkohan tuon kysyminenkin kiellettyä, rikollista ...

13

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      Kumpa tosiaan eläisin vaikka tuhat luvulla ...

      Olisi paljon mukavampaa.


      Tämä nykypaska meininki on minun mielestä täysin paska.




      Kumpa tosiaan eläisin vaikka 800 -luvulla.

      • M135.

        Oli vielä miehelle tilaa täällä maapallolla.


        Vaikka 200 luku olisi.



        Läksisimme emännän kanssa metsään kauas, jättäisimme tämän kaiken paskan.





        Mutta mikä helvetti on tämä nykyaika.


        Metsät eivät ole vapaita.







        Minä voin kuvitella jo sen 100 varmasti, että kun minä alkaisin tuolta metsästä raivata perheelleni kotitarpeita.

        Niin tulisi joku "maanomistaja".

        Sitten tulisi paikalle poliisi. Mies- ja naispoliisi tulisivat.

        Minä olisin putkassa. Sidottuna. Kahlittuna.















        Mutta kumpa olisi 100 luku.


      • Kas näin
        M135. kirjoitti:

        Oli vielä miehelle tilaa täällä maapallolla.


        Vaikka 200 luku olisi.



        Läksisimme emännän kanssa metsään kauas, jättäisimme tämän kaiken paskan.





        Mutta mikä helvetti on tämä nykyaika.


        Metsät eivät ole vapaita.







        Minä voin kuvitella jo sen 100 varmasti, että kun minä alkaisin tuolta metsästä raivata perheelleni kotitarpeita.

        Niin tulisi joku "maanomistaja".

        Sitten tulisi paikalle poliisi. Mies- ja naispoliisi tulisivat.

        Minä olisin putkassa. Sidottuna. Kahlittuna.















        Mutta kumpa olisi 100 luku.

        siellä metsässä muijasi kanssa huomaisitte että eväät loppu ja sato on vasta ensi syksynä?

        On se vaan järjestäytynyt yhteiskunta helvetin hieno juttu.


      • M135
        Kas näin kirjoitti:

        siellä metsässä muijasi kanssa huomaisitte että eväät loppu ja sato on vasta ensi syksynä?

        On se vaan järjestäytynyt yhteiskunta helvetin hieno juttu.

        - Mies ja nainen pärjää.

        Mies ja nainen pärjää aina.





        Mutta siinä vaiheessa, kun astuttaisiin emännän kanssa rajan yli, tulisi poliisi ja virkahallinto. Siinä vaiheessa, kun alkaisin perustelemaan asioita, minua pidettäisiin hulluna. Mikäli korottaisin ääntäni, tai riuhtaisisin otteen irti, minut tainnutettaisiin neljän miehen voimin. Ehkä siinä olisi yksi naispoliisikin vielä minua taltuttamassa nykyajassa ...






        Kumpa tosiaankin eläisimme vielä, kun vuosiluku oli 50, tämän ajanlaskun mukaan.

        Silloin oli tilaa.

        Silloin vielä mieskin oli vapaa. Ja nainen oli vapaa. Jos ei asuinympäristö kiinnostanut, saattoi pakata reppunsa ja lähteä muille maille. Koska nuo maat olivat hyljänneet miehen ja naisen ...

        Mies ja nainen pärjää.









        Se on yhteiskunnan häpeä, että mies ja nainen voivat huonosti tänä päivänä.

        Mutta sepä näkyykin yleisenä pahoinvointina, omassa nilkassa ...





        Mutta meillä menee hyvin.

        Miksi silti kritisoin ... Siihen on syy tämä ympäröivä pahoinvointi, mikä yhteiskunnassa on, kun se ei hahmota tosiasioita.

        Lakikirjassa on kirjoitettu asioita, joilla on suora vaikutus lapsiini. Onneksi lapsilla on isä, koska isä pärjää.

        Huoh. Pari kirosanaa ... Lakisääteisesti ovat jo isänkin erottaneet pois ...

        ... Asiat mättää perkeleen pahasti ...





        Ehkä minäkin yritän vain auttaa, tätä yhteiskuntaa ... Omalla tavallani.


      • M135
        M135 kirjoitti:

        - Mies ja nainen pärjää.

        Mies ja nainen pärjää aina.





        Mutta siinä vaiheessa, kun astuttaisiin emännän kanssa rajan yli, tulisi poliisi ja virkahallinto. Siinä vaiheessa, kun alkaisin perustelemaan asioita, minua pidettäisiin hulluna. Mikäli korottaisin ääntäni, tai riuhtaisisin otteen irti, minut tainnutettaisiin neljän miehen voimin. Ehkä siinä olisi yksi naispoliisikin vielä minua taltuttamassa nykyajassa ...






        Kumpa tosiaankin eläisimme vielä, kun vuosiluku oli 50, tämän ajanlaskun mukaan.

        Silloin oli tilaa.

        Silloin vielä mieskin oli vapaa. Ja nainen oli vapaa. Jos ei asuinympäristö kiinnostanut, saattoi pakata reppunsa ja lähteä muille maille. Koska nuo maat olivat hyljänneet miehen ja naisen ...

        Mies ja nainen pärjää.









        Se on yhteiskunnan häpeä, että mies ja nainen voivat huonosti tänä päivänä.

        Mutta sepä näkyykin yleisenä pahoinvointina, omassa nilkassa ...





        Mutta meillä menee hyvin.

        Miksi silti kritisoin ... Siihen on syy tämä ympäröivä pahoinvointi, mikä yhteiskunnassa on, kun se ei hahmota tosiasioita.

        Lakikirjassa on kirjoitettu asioita, joilla on suora vaikutus lapsiini. Onneksi lapsilla on isä, koska isä pärjää.

        Huoh. Pari kirosanaa ... Lakisääteisesti ovat jo isänkin erottaneet pois ...

        ... Asiat mättää perkeleen pahasti ...





        Ehkä minäkin yritän vain auttaa, tätä yhteiskuntaa ... Omalla tavallani.

        Ja sanon vielä, ihan näin miehenä ...



        ... Eikö miehellä ole hyvä olla elämässään monenlaisia kavereita ...



        ... Minä en itse lähtökohtaisesti syrji ketään miestä. Joka mies, on samalla viivalla. Tuota mieltä minä olen.


        Panos, minkä annan tälle yhteiskunnalle, on työmiehen panos. Minä annan sen panoksen, minkä mies voi kohtuullisella työmäärällä antaa tälle yhteiskunnalle.






        Tuolla panoksella on perheen saatava elantonsa. Se on riitettävä tässä yhteiskunnassa perheelle.

        Minä olen tuota mieltä.




        Minä puhun 8 työtunnista päivässä, viitenä päivänä viikossa.

        Sen verran yhteiskunta minulta saa.



        Ja siitä pitää tulla sellainen korvaus, että miehen perhe elää sillä. On katto, on lämmitys, ja ruokaa.


        Minä. 8 tuntia päivässä. 5 päivää viikossa. Siinä. Olkaa hyvä.





        Olen laskenut, että 100 % miesyritys tuottaa kaiken tuon, ja vielä jää ylikin ...


      • M135
        M135 kirjoitti:

        Ja sanon vielä, ihan näin miehenä ...



        ... Eikö miehellä ole hyvä olla elämässään monenlaisia kavereita ...



        ... Minä en itse lähtökohtaisesti syrji ketään miestä. Joka mies, on samalla viivalla. Tuota mieltä minä olen.


        Panos, minkä annan tälle yhteiskunnalle, on työmiehen panos. Minä annan sen panoksen, minkä mies voi kohtuullisella työmäärällä antaa tälle yhteiskunnalle.






        Tuolla panoksella on perheen saatava elantonsa. Se on riitettävä tässä yhteiskunnassa perheelle.

        Minä olen tuota mieltä.




        Minä puhun 8 työtunnista päivässä, viitenä päivänä viikossa.

        Sen verran yhteiskunta minulta saa.



        Ja siitä pitää tulla sellainen korvaus, että miehen perhe elää sillä. On katto, on lämmitys, ja ruokaa.


        Minä. 8 tuntia päivässä. 5 päivää viikossa. Siinä. Olkaa hyvä.





        Olen laskenut, että 100 % miesyritys tuottaa kaiken tuon, ja vielä jää ylikin ...

        Ja vielä ...

        Minun vaimoani ei kenenkään tarvitse rasittaa.

        Se ei ole reilua, jos joku mies tulee ja sanoo mitä minun vaimoni pitää tehdä, kun minä itsekään en määrittele sitä mitä naisen täytyy tehdä.


        Naisilla on omat asiansa, mitä ovat itsellensä keksineetkään.

        Meidän ei naisille tarvitse lisää enää murheita annella siten, että pakottaisimme tai sanoisimme mitä naisten täytyy tehdä.




        Naisen kanssa on mukava lepäillä, viettää aikaa levossa. Nauttia elämästä, vaikka raikkaasta ulkoilmasta.

        Ja siihen on kaikki edellytykset sitten ... Vihdoinkin. Kun työ on tehty. Jää aikaa muulle.


    • pum pulisäkki

      Saanko olla tätä mieltä ?

      • M135

        Saanko olla tätä mieltä, mitä olen kirjoittanut, jo yli 1000 viestissä?



        Saanko helvetti olla tätä mieltä?


        Kukako kysyy, minä kysyn.


        Kuka vastaa?

        Kyllä vai ei?


        Saanko olla tätä mieltä?



        Kuka vastaa?

        Kyllä vai ei?



        Miksi sitten lakikirja kieltää?






        Miksi?


        Miksi 100 % miesyrityksen perustaminen on kielletty?




        Miksi?


        Kyllä vai ei?


      • M135
        M135 kirjoitti:

        Saanko olla tätä mieltä, mitä olen kirjoittanut, jo yli 1000 viestissä?



        Saanko helvetti olla tätä mieltä?


        Kukako kysyy, minä kysyn.


        Kuka vastaa?

        Kyllä vai ei?


        Saanko olla tätä mieltä?



        Kuka vastaa?

        Kyllä vai ei?



        Miksi sitten lakikirja kieltää?






        Miksi?


        Miksi 100 % miesyrityksen perustaminen on kielletty?




        Miksi?


        Kyllä vai ei?

        Se on niin suuri askel miehelle, kun mies ottaa 100 % vastuun perheestään. Lapsistaan, rakkaimmistaan.







        Se on suuri vastuu ja suuri tehtävä. Se ei ole mikään vähäpätöinen tehtävä tai asia.



















        Hyvinhän te pärjäätte jo nykyäänkin. Teillä on ruokaa ja juomaa. Katto pään päällä. Teistä huolehditaan. Yhteiskunta huolehtii.



        Älkää missään nimessä kukaan mies kannattako 100 % miesyritystä, joka kantaa vastuun perheestä.

        Älkää.

        Minä en henkilökohtaisesti ainakaan ketään voi pakottaa sellaiseen ajattelutapaan. Että mies kantaisi vastuun perheen hyvinvoinnista, en voi teitä pakottaa.




        Minä voin henkilökohtaisesti määrätä vain itsestäni.


    • andreas7

      "Saanko olla tätä mieltä?"

      Et.

      "Saanko kysyä?"

      Et.


      "Saanko olla tätä mieltä?"

      Et.

      • M135

        Lain mukaan en saa ollakaan tuota mieltä.


        Suomen lain mukaan kukaan mies ei saa olla tuota mieltä.


        Lain mukaan ...
        Lain mukaan miesten keskinäinen, rakentava, muita säästävä, miesten keskinäinen yhteistyö, perhettä säästävä ...

        ... On kielletty.


    • mikä...

      Tiedätkö, mikä on tutkitusti parasta miesten elämälle? Hyvä avioelämä. Se pitentää rutkasti suomalaisen miehen elämää ja parantaa elämänlaatua.

      Olisiko siis syytä teidän miesten opetella tulemaan toimeen naisten/vaimojenne kanssa sen sijaan, että rakennatte vastakkainasetteluja? Äläkä ala selittämään mitään pahoista akoista sun muista. Kyllä se on niin, että juuri sinä ja jokainen meistä voi omalta osaltaan vaikuttaa parisuhteen toimimiseen. Sitä pitää opetella, jos ei muuten osaa.

      • M135

        Kysymys ei ole miehen ja naisen vastakkain asettelusta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe