Herra, minä olen köyhä !

Nadasja-emilia

"Hän seisoo köyhän oikealla puolella, pelastaakseen hänet NIILTÄ jotka tomitsevat."Ps.109:31.

Herra minä olen köyhä. Kun ajatelen asemaani, niin huomaan silloin kuinka köyhä olenkaan? Kun minun työni, uskoni, rakkauteni ja rukoukseni tulevat Henkesi valoon, niin silloin häpeän.

Silloin tunnen itseni köyhäksi. Tunnen itseni huonoksi ja rakkaudettomaksi, kaikki minussa huutaa iteleni tomiota ja sydämeni on pakko vastata niihin huutoihin ainoastaan aamen. Muta SINÄ ET SANO AAMEN! Vaan asetut vierelleni ja rupeat takaajakseni.

Kallis Vapahtaja! Kiitos Jeesus ,että se ON TOTTA: "Sinä seisot köyhän oikealla puolella pelastaaksesi hänet niiltä, jotka hänet tuomitsevat.

"Silloin täytyy kaikkien kadotustuomioiden vaieta. Sillä sinä vapautat minut ja otat kantaakseni MINUN tuomioni. Sinun vanhurskautesi luetaan minun hyväkseni. KIITOS JEESUS, että SINÄ seisot köyhän oikealla puolella. Herra, älä hylkää minua!

3

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta tiedäthän

sinä tulleesi rikkaan tykö, kun saavuit Jeesuksen luokse. Saithan syntyä uudeksi Hengestä ja nyt kuulut papilliseen ja kuninkaalliseen sukuun, eikä sinulta mitään puutu.

• Jeesus julisti Vuorisaarnassaan Matt. 5:3-12 autuaaksi merkillisen ihmisryhmän:
      hengellisesti köyhät, murheelliset, hiljaiset, vanhurskautta isoavat ja janoavat, laupiaat, puhdassydämiset, rauhantekijät ja vanhurskauden tähden vainotut.
      He saavat lohdutuksen, he saavat periä maan, heidät ravitaan, he saavat laupeuden, he saavat nähdä Jumalan, heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman ja ennen kaikkea heidän on taivasten valtakunta.
      ---
      Koko vuorisaarnan hätkähdyttävin kohta on Jeesuksen aloitus: "Autuaita ovat hengessä köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta" (5:3).
      Luultavasti jo nämä Jeesuksen alkusanat ällistyttivät monia vuoren rinteelle kokoontunnutta väkijoukkoa. Olihan kuulijoina fariseusten ja lainopettajien halveksimaa tavallista kansaa.
      -----
      Jumalan valtakunta kuuluu ahdistuksessa oleville ja kiusatuille ihmisille.
      Juuri murheelliset, vammoittuneet ja lyödyt ihmiset tarvitsevat evankeliumia, ilosanomaa.

Vuosia sitten minullakin oli paljon huolia ja vaikeuksia, (eikä niitä nytkään puutu).
      Monen läheisen ihmisen kuolema pani ajattelemaan asioita eri kantilta: mikä tässä elämässä on tärkeintä.

Jumala voi ottaa yht`äkkiä pois rakkaamme, irrottaa meidät normaalista elinympäristöstämme tai voimme sairastua vakavasti.
      Silloin elämä voi tuntua tosi tyhjältä. Elämältä putoaa ikään kuin pohja pois.
      Mutta kaikki vastoinkäymisetkin voimme ottaa ”Isän kädestä”.
      Hän kouluttaa meitä, vaikka se ei aina hyvältä tunnukkaan.
      Hän ei hylkää meitä.
      Onko tämä tuttua tekstiä sinullekin?

Vaikeuksissani käännyin erään kirkkoni sielunhoitajan puoleen. Hän rukoili puolestani. Lohduttavalta tuntuivat hänen sanansa: ”Jumala voi antaa jotain paljon parempaa tilalle”.

Autuaita ovat hengellisesti köyhät!

(NE, kiitos vielä tekstistäsi.)

• Lukihäiriöinen

Antaen voiman rakkauden viisauden niille jotka uudesti syntyivät ylhäältä.
        Jeesus ei ketään jätä, ei hylää otaa sydämen lämpöön, armo ja laupeus Hän on.
        Ja totisesti Hän on, rauha rauhan tekijöille.
        Silloin jos jostakin olet vajavainen, jotka Herramme on luvannut ano, auliisti Hän omillen antaa ja totisesti olet kaikessa ylitsepursuava.
        Niin Hengen alueella kuin ruumiin terveyden alueella, rukouksen alueella, joka Jeesuksen kautta menee Isän eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe