palaako shawn&belle joskus viel yhteen....miks parhaat parit aina eroo...shawn&belle on niin täydellinen pari..kertokaa pleas.....
shawn&belle
8
1229
Vastaukset
- jjjkl
olin kuulevinani että mimi ja shawn menevät yhteen..
- päivien viemää
kyllä belle ja shawn vielä menee lopulta yhteen..siinä voi vielä kestää.
- lollex
niin shawn ja mimi menevät yhteen.
- mieletöntä
shawn ja mimi sekä belle ja phillip menevät naimisiin. belle saa lapsen, jonka isä onkin shawn.
- jason cook<3333
kumpi teistä on parempi belle??Kristen vai marhta..mun mielestä kristen on 100 kertaa parempi...ja kumpi shawn on parempi jason vai brandon..mun mielestä jason cook on parempi kuin se brandon....jason on nii iHQ söpö..
- ...
Kristen ja Jason on parhaat Belle ja Shawn:)
- hobert 24
shawn ja belle palaa yhteen joskus ehkä
puoli vuotta ehkä no kyl mä oon ehkä varma- Päikkärit
Shawn ja Belle palaa yhteen kun selviää että Claire on Shawnin eikä Philipin lapsi. Bellen ja Philipin välit alkavat rakoilla, ja lopulta eroavat. Kannattaa katella juoninpaljastuksia tuolta: www.saleminasukkaat.urli.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614