Kysymys amfetamiinista asiantuntijalle

"Roki"

Miten tunnistaa laatutavaran paskasta?
Kuinka puhdasta se voi olla,että voi käyttää?
Millä sitä yleensä jatketaan eli mitä paskaa on
joukossa?

Jos aina saa vähän erilaista eri väristä niin
mistä vitusta tietää mitä milloimkin saa?
Entä jos kerran saakin oikein puhdasta ja vetää
sitä kuin hullu puuroa kun aikaisemmin on
tottunut lantattuun jota on tarvinnut ottaa
enemmän?

En todellakaan halua vastauksia,enkä mielipiteitä
niiltä jotka eivät asiaa tunne.

143

60066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piri

      ...ainaki pölysokeril jatketaan ja tietty sinne
      joukkoon voi pistää mitä vaan jauhoo. Ja sit kun
      kama kulkee monien ihmisten kautta ja kaikki
      jatkaa kamaa jollain ni eipä sitä sit tiedä mitä
      sitä lopulta saa.Amfetamiinista voi jopa (siis
      itse kamast,en tarkota neuloi)saada HIV:n eli en
      kyllä juurikaan suosittele vaikka hyvät olot
      siitä saakin.Paittis jälkkärit on hirveet.Ja
      tuskin pirillä ittestään kovin helposti henkee
      pois saa vaikka se ihán puhdasta oliski.Mut
      mistäpä sitä puhdasta edes sais.....

      • Anonyymi

        Jos se amfetamiini on oikeesti hyvää ja vahvaa ni se voi tappaa sen hiv -viruksen sillä amfetamiinin vahvallateholla niin kun myös c ja b-hepatiitinkin ja sama pätee myös vahvaan heroiiniin.


      • Anonyymi

        Jos saat ihan täysin puhdasta metaa tai sulfaa ni jos vedät iv:nä 0.5g kerrallan puhdasta niin ne on todennäköisesti viimiset vedot kun sydän pettää jos vedät putsia ton verran niiin sydän ei kestä semmosta määrää niin puhdasta amfetamiinia että se lyö yhdellä lyönnillä niin paljon verta koko kropan ympäri yhellä lyönnillä ja todennäköisesti ne on sun viimiset vedot koska siinä lähtee henki samalla verensyöksyyn mikänon erilainen verensyöksy mikä tulee yleensä alkoholisteille kun ne on ikänsä ryypännyt ja sit vetää keralla liian paljon liian vahvaa kirkasta viinaa ja tyhjään mahaan vielä ni se johtaa myös välillä verensyöksykuolemaan!!!


    • zanna

      ihan puhdasta saat,et saa säväreitä.
      ja niistähän monet tykkää.
      ainakin minä.

      • nisti

        kyllä muuten varmana saa.
        itse ostin aikoinaan Damista täysin puhdasta
        virtaa ja säväritkin olivat sen
        mukaiset...suomessahan ei ole koskaan ainakaan
        piri puhdasta, yleensä se jatketaan jo ennen
        suomeentuloa...ja katukaupassa se on suunnilleen
        AINA jotain 15-80 prosenttista.
        Essot ovat yleensä vieläkin huonompia...suomessa.

        tunnen itsekin pari myyjää, jotka sotkevat siihen
        aina leivinjauhosta perunajauhoon kaikkea paskaa
        niiden väliltä...ja sitten aina jankuttavat
        asiakkailleen kuinka puhdasta se kama on...
        älkää ihmiset koskaan uskoko ketään myyjää,
        älkääkä edes vetäkö sitä paskaa, ainakaan
        tämmösessä jatkepaskasuomessa.


      • uneton19
        nisti kirjoitti:

        kyllä muuten varmana saa.
        itse ostin aikoinaan Damista täysin puhdasta
        virtaa ja säväritkin olivat sen
        mukaiset...suomessahan ei ole koskaan ainakaan
        piri puhdasta, yleensä se jatketaan jo ennen
        suomeentuloa...ja katukaupassa se on suunnilleen
        AINA jotain 15-80 prosenttista.
        Essot ovat yleensä vieläkin huonompia...suomessa.

        tunnen itsekin pari myyjää, jotka sotkevat siihen
        aina leivinjauhosta perunajauhoon kaikkea paskaa
        niiden väliltä...ja sitten aina jankuttavat
        asiakkailleen kuinka puhdasta se kama on...
        älkää ihmiset koskaan uskoko ketään myyjää,
        älkääkä edes vetäkö sitä paskaa, ainakaan
        tämmösessä jatkepaskasuomessa.

        Aina puhutaan prosenteista et tämä kama on esim.45% mut kellä on sellainen testeri millä pystyy mittaamaan aineen vahvuuden? Olen kysellyt kaikkialta mut kukaan ei tiedä mistä sellaisen voisi hankkia!!!


      • MakesMeThink
        uneton19 kirjoitti:

        Aina puhutaan prosenteista et tämä kama on esim.45% mut kellä on sellainen testeri millä pystyy mittaamaan aineen vahvuuden? Olen kysellyt kaikkialta mut kukaan ei tiedä mistä sellaisen voisi hankkia!!!

        haha, iloksesi voin kertoa (mikäli tää viesti sua ikinä tavottaa) että sellanen "laite" on jo olemassa; kemia :) kemiallisesti kun sen puhdistaa saadaan 100% puhasta tavaraa. Siitä voimmekin sitten suorittaa laskutoimituksia että kuinka paljon aluneperin ostit tavaraa, joka on todennäköisesti jotain 70% kuin se puhdas aine mitä on. Siitä voit sitten itse laske, ei sillä ettäkö ikinä oisin toteuttanut tota mutta tiedän sen olevan mahollista :D


      • Hätänen
        MakesMeThink kirjoitti:

        haha, iloksesi voin kertoa (mikäli tää viesti sua ikinä tavottaa) että sellanen "laite" on jo olemassa; kemia :) kemiallisesti kun sen puhdistaa saadaan 100% puhasta tavaraa. Siitä voimmekin sitten suorittaa laskutoimituksia että kuinka paljon aluneperin ostit tavaraa, joka on todennäköisesti jotain 70% kuin se puhdas aine mitä on. Siitä voit sitten itse laske, ei sillä ettäkö ikinä oisin toteuttanut tota mutta tiedän sen olevan mahollista :D

        En oo satavarma mutta taitaa hävitä 4% kun pääsee ekan kerran hapen kanssa kosketuksiin.


      • laitenimeltäkemiamuahaha
        MakesMeThink kirjoitti:

        haha, iloksesi voin kertoa (mikäli tää viesti sua ikinä tavottaa) että sellanen "laite" on jo olemassa; kemia :) kemiallisesti kun sen puhdistaa saadaan 100% puhasta tavaraa. Siitä voimmekin sitten suorittaa laskutoimituksia että kuinka paljon aluneperin ostit tavaraa, joka on todennäköisesti jotain 70% kuin se puhdas aine mitä on. Siitä voit sitten itse laske, ei sillä ettäkö ikinä oisin toteuttanut tota mutta tiedän sen olevan mahollista :D

        :D :D on kyllä keksitty joo tuo massaspektrometri. nyt en tiedä mistä lähimmän sais, mutta eipä kellään näitä lukevilla olisi edes yhdessä vara ostaa moista.


      • Faktaa

        Joo laita vaikka kossupullon korkkiin gramma sit pari metriä vettä ja laita se korkki sitten pakkaseen ja pidä se niin pitkään et se jäätyy tai oikeestaan jatkeet jäätyy korkin pohjalle pinnalle jääpi kirkas neste ja se on sitä itseensä mutta jos se on niin jatkettua nii korkki jäätyy kokonaan ja pinnalle saattaa tulla vaan hiki pisaroita Nim.kemiaa ilman laitteita.


      • Anonyymi
        nisti kirjoitti:

        kyllä muuten varmana saa.
        itse ostin aikoinaan Damista täysin puhdasta
        virtaa ja säväritkin olivat sen
        mukaiset...suomessahan ei ole koskaan ainakaan
        piri puhdasta, yleensä se jatketaan jo ennen
        suomeentuloa...ja katukaupassa se on suunnilleen
        AINA jotain 15-80 prosenttista.
        Essot ovat yleensä vieläkin huonompia...suomessa.

        tunnen itsekin pari myyjää, jotka sotkevat siihen
        aina leivinjauhosta perunajauhoon kaikkea paskaa
        niiden väliltä...ja sitten aina jankuttavat
        asiakkailleen kuinka puhdasta se kama on...
        älkää ihmiset koskaan uskoko ketään myyjää,
        älkääkä edes vetäkö sitä paskaa, ainakaan
        tämmösessä jatkepaskasuomessa.

        Et muuten varmasti ole saanut täysin puhdasta.Ainakin ennen yli 70% meni nesteeksi.En tiä nykypäivänä.Vahvaa olet saanut.


      • Anonyymi
        uneton19 kirjoitti:

        Aina puhutaan prosenteista et tämä kama on esim.45% mut kellä on sellainen testeri millä pystyy mittaamaan aineen vahvuuden? Olen kysellyt kaikkialta mut kukaan ei tiedä mistä sellaisen voisi hankkia!!!

        Itse luin oliks se alibi et se 70kyt raja.Tuskin ne siellä väärää tietoa jakaa.


      • Anonyymi
        MakesMeThink kirjoitti:

        haha, iloksesi voin kertoa (mikäli tää viesti sua ikinä tavottaa) että sellanen "laite" on jo olemassa; kemia :) kemiallisesti kun sen puhdistaa saadaan 100% puhasta tavaraa. Siitä voimmekin sitten suorittaa laskutoimituksia että kuinka paljon aluneperin ostit tavaraa, joka on todennäköisesti jotain 70% kuin se puhdas aine mitä on. Siitä voit sitten itse laske, ei sillä ettäkö ikinä oisin toteuttanut tota mutta tiedän sen olevan mahollista :D

        Haloo,,100% .Ei voi pitää paikkaansa.täytyyhän siinä olla sidos ainettakin.kai,heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten varmasti ole saanut täysin puhdasta.Ainakin ennen yli 70% meni nesteeksi.En tiä nykypäivänä.Vahvaa olet saanut.

        Eipä mene. Olihan kouvolan takavarikoissa löydetty Piri 77%
        Turha läpistä että on aineet millä prossat voi tutkia. Ei varmasti ole. Muitakun valtion rikoslabrat.
        Tor-verkosta tilattu märkä amfe ollut useimmiten n.35-75%. Näitä lukujakaan et saa omasta tulliin jääneestä paketista, jos asia on ns riidaton.


      • Anonyymi
        nisti kirjoitti:

        kyllä muuten varmana saa.
        itse ostin aikoinaan Damista täysin puhdasta
        virtaa ja säväritkin olivat sen
        mukaiset...suomessahan ei ole koskaan ainakaan
        piri puhdasta, yleensä se jatketaan jo ennen
        suomeentuloa...ja katukaupassa se on suunnilleen
        AINA jotain 15-80 prosenttista.
        Essot ovat yleensä vieläkin huonompia...suomessa.

        tunnen itsekin pari myyjää, jotka sotkevat siihen
        aina leivinjauhosta perunajauhoon kaikkea paskaa
        niiden väliltä...ja sitten aina jankuttavat
        asiakkailleen kuinka puhdasta se kama on...
        älkää ihmiset koskaan uskoko ketään myyjää,
        älkääkä edes vetäkö sitä paskaa, ainakaan
        tämmösessä jatkepaskasuomessa.

        Sinun putsis on ollut korkeintaan 50%. Oma kaveri jäi kiinni myynnistä ja poliisin testauksen mukaan oli 96%. Ei sellaista voi vetää kun menee suonet pilalle ja nokkaan tuntuu niin pahalta ettei pysty vetämään.


      • Anonyymi
        uneton19 kirjoitti:

        Aina puhutaan prosenteista et tämä kama on esim.45% mut kellä on sellainen testeri millä pystyy mittaamaan aineen vahvuuden? Olen kysellyt kaikkialta mut kukaan ei tiedä mistä sellaisen voisi hankkia!!!

        Våhä jos on kemiaa hallussa voit asetonilla erotella jatkeet piristä. Jos on 1g piriä ja erottelun jälkeen jää 0.2 puhdasta nii silloin ollut 20% tolla tekniikalla itse saanu aina tietää vahvuudet. sitä on paljo kivempi vetää ku puhasta. Ei siihen mitään testeriä tarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten varmasti ole saanut täysin puhdasta.Ainakin ennen yli 70% meni nesteeksi.En tiä nykypäivänä.Vahvaa olet saanut.

        Ice on eri tavaraa ja sitä dameista saa ja sen puhtaus kristallina voi olla 90%


      • Anonyymi
        uneton19 kirjoitti:

        Aina puhutaan prosenteista et tämä kama on esim.45% mut kellä on sellainen testeri millä pystyy mittaamaan aineen vahvuuden? Olen kysellyt kaikkialta mut kukaan ei tiedä mistä sellaisen voisi hankkia!!!

        Amfetamiiniulfaatti ja metamfetamiini on puhtaimmillaan 93% ja meta on 96% mutta kun ne tehdään eri efedriineistä niin sillon ne myös joudutaan mittaamaan eri testereillä mutta vaikka metamfetamiini on puhtaimmillaan 96% niin siitä saa 1-2 käyttöannosta vähemmän kuin amfetamiinisufaatista niin silloin sulfa on puhtaana vahvempaa kuin metamfetamiini


      • Anonyymi
        uneton19 kirjoitti:

        Aina puhutaan prosenteista et tämä kama on esim.45% mut kellä on sellainen testeri millä pystyy mittaamaan aineen vahvuuden? Olen kysellyt kaikkialta mut kukaan ei tiedä mistä sellaisen voisi hankkia!!!

        Yleensä jos joku sanoo et multa palo kytille vaikka 50g virtaa ja se oli melkein putsia ni sit täytyy olla faktaa mikä on paperisena versiona eli laboratorion tulokset siitä puolesta Heikistä Ja mua ärsyttää koko putsinsana kun ote käytän aina kun on itellä virtaa poistossa ni sanon et se on sitä itseensä eli en oo jatkanut sitä mit kenenkään on turha rehvastella putseilla doubbipuheilla jollei o näyttää labratuloksianeli mustaa valkosella


    • BonBon

      haisee kirpeelle, "sitruunaiselle", pussinkin
      läpi, jopa parin pussin.polttaa nenässä sinne
      vedettäessä. ota vähän kerrallaan, se tuntuu
      heti, mutta odota kuitenkin että tavara valuu
      nielua pitkin. siinä vaiheessa tunnet onko paljon
      jatkettua.kirvelee ihanasti kitalakea=hyvä.sitten
      lisää jos ei riitä, kuitenkin vähän kerrallaan.
      koostumus hiukan paakkuista, "kosteaa", jos liian
      jauhoista sitä on jatkettu. mutta kaikkee on aina
      jatkettu, jos puhdasta kadulta saat niin et ole
      suomessa tai sulla on isoja kavereita. väri
      vaalea, valkoista, tai sitten vaalean
      punaista "rosaa", laatutavaraa jota ei paljon näe.
      jatketaan aspiriinilla, tomusokerilla tai melkein
      millä vaan jauholla mitä ihmismieli voi keksiä.
      mitä puhtaampaa sitä vähemmän jälkkiksiä,
      parhaimmillaan ei mitään muuta kuin valvottu yö,
      joillekin sekin on liikaa.

      • zanna

        piri ei oo hyvää,jos ei jaksa valvoa sitä yötä.
        kyllä se kuuluu asiaan.
        ja totta on tuo lasku-homma.piri on paskaa,jos sävärit ja nousut eivät ole huimat,mutta laskut on tuskalliset.
        ja hajusta todella tuntee hyvän amfetamiinin! yleensä se haisee koko kassi,tai missä sitä pussiaan säilyttääkin,ainakin mulla.. jos ei tuoksu tunnu läpi,jätä ostamatta.


      • BonBon
        zanna kirjoitti:

        piri ei oo hyvää,jos ei jaksa valvoa sitä yötä.
        kyllä se kuuluu asiaan.
        ja totta on tuo lasku-homma.piri on paskaa,jos sävärit ja nousut eivät ole huimat,mutta laskut on tuskalliset.
        ja hajusta todella tuntee hyvän amfetamiinin! yleensä se haisee koko kassi,tai missä sitä pussiaan säilyttääkin,ainakin mulla.. jos ei tuoksu tunnu läpi,jätä ostamatta.

        polta ruohoo ennen nukkumaan menoa ja uni tulee
        kiltisti silmään. loistava yhdistelmä.


      • zanna
        BonBon kirjoitti:

        polta ruohoo ennen nukkumaan menoa ja uni tulee
        kiltisti silmään. loistava yhdistelmä.

        ei tuu.yleensä ku vedän (tai vedetään) ,niin se tapahtuu illalla...ei koskaan aamulla / päivällä (tai ehkä tosi harvoin) sillon ollaan vielä aamuyöllä hyvissä voimin!! ;) tietty aletaa poltteleen kun alkaa fiilarit laskee,mut kyllä siin saa useamman piipullisen hasaa polttaa et uni tulee... ja sillon pitää olla aineen vaikutus jo tosi laskenut,koska mulle ei ainakaan sovi piri sauhu yhteen.. menee ihan sekaisin..huonolla tavalla..jumittaa ja kuulo menee. *eh*
        niin. mitäköhän olin sanomassa? argh. mutta toisinpäin yhdistelmä on hyvä!eka sauhuu ja sit virtaa!!!sillon on hyvä olo ;) niin ja tietty sit ku menee nukkuun,ne polttelut,mut ei se siihen valvottuun yöhön siis auta toi nurtsi-systeemi :)
        .... viimex kun oltiin valvottu pari päivää,poltettiin pari kolme pesällist nokkosta,se rauhotti ihmeen hyvin,muuten ei kyl ois saanu unta lainkaan. *vinkki* :)


      • narttu

        toivottavasti et oo se sama arttu joka pelkkää
        paskaa jauhettuaan tuolla koirakeskustelussa
        joutu lähtee sieltä häntä koipien välissä


      • BonBon
        zanna kirjoitti:

        ei tuu.yleensä ku vedän (tai vedetään) ,niin se tapahtuu illalla...ei koskaan aamulla / päivällä (tai ehkä tosi harvoin) sillon ollaan vielä aamuyöllä hyvissä voimin!! ;) tietty aletaa poltteleen kun alkaa fiilarit laskee,mut kyllä siin saa useamman piipullisen hasaa polttaa et uni tulee... ja sillon pitää olla aineen vaikutus jo tosi laskenut,koska mulle ei ainakaan sovi piri sauhu yhteen.. menee ihan sekaisin..huonolla tavalla..jumittaa ja kuulo menee. *eh*
        niin. mitäköhän olin sanomassa? argh. mutta toisinpäin yhdistelmä on hyvä!eka sauhuu ja sit virtaa!!!sillon on hyvä olo ;) niin ja tietty sit ku menee nukkuun,ne polttelut,mut ei se siihen valvottuun yöhön siis auta toi nurtsi-systeemi :)
        .... viimex kun oltiin valvottu pari päivää,poltettiin pari kolme pesällist nokkosta,se rauhotti ihmeen hyvin,muuten ei kyl ois saanu unta lainkaan. *vinkki* :)

        eipä kukaan puhunu hashiksesta, vaan kukasta tai
        vaikka vain lehdistä.hasa on ihan paskaa amfen
        kans.


      • huhpakkopätee
        zanna kirjoitti:

        piri ei oo hyvää,jos ei jaksa valvoa sitä yötä.
        kyllä se kuuluu asiaan.
        ja totta on tuo lasku-homma.piri on paskaa,jos sävärit ja nousut eivät ole huimat,mutta laskut on tuskalliset.
        ja hajusta todella tuntee hyvän amfetamiinin! yleensä se haisee koko kassi,tai missä sitä pussiaan säilyttääkin,ainakin mulla.. jos ei tuoksu tunnu läpi,jätä ostamatta.

        tässä se taas nähään miten tää jatko suomi porskuttaa... tästä sais naamaansa isoilta pojilta mut faktahan on että 95 % se niin sanottu oikea puhdas amfetamiini EI haise tai maistu millekkään ja on vielä usko tai älä nestemäistä. siitä tulee sitä jauhoo kun suomen ensimmäinen vastaan ottaja hieroo sen johonkin jauheeseen kii ja siitä se sit lähtee tippuu % joka välikäellä ja noita ukkoja kun on joka lähtöön niin sieltä tulee sit sitä iv kamaa joka "kohahtaa henkäsy tulee pääasiassa meta sotkuista mutta kuhan yön valvoo nätisti ni ihan ok se on suomen suur kaupungeis hyvin nähny miten sitä käsketään oikeen jatkamaan jotta kaikilla menis kama kaupaks tai käskijän omat, monesti syynä on viel et nistit ei sekoo sillon kun amp on oikeesti kovaa ni se on verrattavissa jo psykedeeleihin ja taas tulee jatko käsky jos laitat nistien päät liian sekasin ja ne ei kanna enää rahaa

        väitä mitä vaan ja hauku sen minkä jaksat mut näin se vaan menee
        ja valtio tukee ainakin kolmea isompaa suomalaista lafkaa että kama pysys sillee kelvollisena että jengi käyttää ja kantaa sitä rahaa kelaa ny vähä esim. yötyöläisistä
        noin 35% ei jaksa käydä sillä että rytmi on käännetty en edes alota portsareista ja baari mikoista kyl te hitto tiiätte ku avaatte silmät ja lopetatte ton keskenään nahistelemisen turhan päiväsistä ja onhan se fakta et suurelle osalle asiakkaista se juuri heille oikein jatkettu on sitä parasta hattaraa millä yön läpi lentää pirteänä ja hyväntuulisena pikku euforioissa mukavasti sua siel tiskillä palvelee vaikka ei ois nukkunu kolmeen yöhön, stressi päällä jne. miten te oikeesti luulette et kuukauden työntekijät jaksaa pitää sitä ilosta hymyä huonoinakin päivinä pari kk putkeen että pomo huomaa et oot panostanu siihe plattaa oikeest tai luuletko tosiaan että se auraukko lähtee kahvin voimalla vartin varo ajalla kiskoo niitä teitä auki ekana vuona varmaan innolla juu pikku tökkerössä, kaikki käyttää tai tietää jonkun kuka käyttää ja isoveli valvoo saiski hotaa viel kaupasta ja pajarit siihe kylkee mut pitäähän nuo ruotsin,viron ja venäjän mafiat pitää tyytyväisinä ja poliisilla ja "suomi torpeedoilla" varmistaa että sitä rahaa liikkuu niille kokoajan että ne väkivaltaisemmat katujengit mitä pikku hiljaa jo valuu tänne päi esim.ruotsista pysyy siel omalla tontillaan te tiiätte mitä sielpäi esimerkiks tapahtuu kokoajan keskellä kirkasta päivää ja suomen media ei vaan tiedota kaikkea kun yhestä pikku uutisesta nous jo karmee kohu et piti itekki mennä netistä kattoo lehtiä kun isoveli hiljenti
        JATKEET OVAT VIIHDEKÄYTTÄJIÄ JA RAHAA VARTEN kaikki saavat omansa ja rauha säilyy ja älä edes alota trollaa en nää tarvetta vääntää sun kaa paskaa hoida hommas nii hyvi et pääset joskus näkee kokee kaiken livenä aina valmistus pisteeltä kotimaahan ja katumyyntiin asti... mut joo minkäs teet kun sitä käytetään asfaltien teossa väli/sekoitus aineena kaikkialla muualla kun suomessa aina ollut vain taistelu/työ boostihuume no tosin meidän kelit selittää mut joo näin hyvin se A toimii xD ja niitä oikeita % siitä kamasta ei saa kuin labrasta ja ei niitä sinne testeihin lähettele ja maksa siitä lystistä kun kouralline tyyppei suomes siis jos joku kehuu prossilla ni toden näk kusetus myynti puhe. mut joo
        !jatkaminen on ok tiettyyn pisteeseen asti asiakkaan mieltymyksien vastaamiseksi että raha liikkuu! okei nyt riittää onneks naputan yksin tätä vois käydä hassusti tieto on valtaa ja valta ei kuulu kenellekkään niin kauan kun maapallolla on valuutta talous peace


      • Kemiasta_tietävä
        zanna kirjoitti:

        piri ei oo hyvää,jos ei jaksa valvoa sitä yötä.
        kyllä se kuuluu asiaan.
        ja totta on tuo lasku-homma.piri on paskaa,jos sävärit ja nousut eivät ole huimat,mutta laskut on tuskalliset.
        ja hajusta todella tuntee hyvän amfetamiinin! yleensä se haisee koko kassi,tai missä sitä pussiaan säilyttääkin,ainakin mulla.. jos ei tuoksu tunnu läpi,jätä ostamatta.

        Voi jeesus sentään. Kemikaalisesti puhdas "piri" ei omista minkäänlaista hajua. Yksikään amfetamiini-sulfaatin kemikaaleista ei kuivumisen jälkeen eritä minkäänlaista hajua. Se mitä haistat on asetooni, jota käytetään amfetamiinin puhdistamisessa myrkyistä. Fosfori on myös oheistuote joka tuottaa hajua ellei sulfaatti ole hygieenisesti valmistettu ja kuivattu. Suomessa törmäät maximissaan 20% tuotteeseen ja siihenkin ERITTÄIN harvoin.
        Suoraan keitoksesta, amfetamiinisulfaattiöljy sisältää keskimäärin 64% puhdasta amfetamiiniä. Kuivuessa määrä laskee usein 40-50% paikkeille, sillä amfetamiini sitoutuu kuivuvaan kuona-aineeseen. Amfetamiini-sulfaatin on mahdollista olla myös vahvempaa, mutta suomessa ei ole yhtäkään sen kokoista laitonta laboratoriota joka tätä tuotetta pystyisi valmistamaan.

        Vittu että te käyttäjät olette tyhmiä.


      • Anonyymi
        huhpakkopätee kirjoitti:

        tässä se taas nähään miten tää jatko suomi porskuttaa... tästä sais naamaansa isoilta pojilta mut faktahan on että 95 % se niin sanottu oikea puhdas amfetamiini EI haise tai maistu millekkään ja on vielä usko tai älä nestemäistä. siitä tulee sitä jauhoo kun suomen ensimmäinen vastaan ottaja hieroo sen johonkin jauheeseen kii ja siitä se sit lähtee tippuu % joka välikäellä ja noita ukkoja kun on joka lähtöön niin sieltä tulee sit sitä iv kamaa joka "kohahtaa henkäsy tulee pääasiassa meta sotkuista mutta kuhan yön valvoo nätisti ni ihan ok se on suomen suur kaupungeis hyvin nähny miten sitä käsketään oikeen jatkamaan jotta kaikilla menis kama kaupaks tai käskijän omat, monesti syynä on viel et nistit ei sekoo sillon kun amp on oikeesti kovaa ni se on verrattavissa jo psykedeeleihin ja taas tulee jatko käsky jos laitat nistien päät liian sekasin ja ne ei kanna enää rahaa

        väitä mitä vaan ja hauku sen minkä jaksat mut näin se vaan menee
        ja valtio tukee ainakin kolmea isompaa suomalaista lafkaa että kama pysys sillee kelvollisena että jengi käyttää ja kantaa sitä rahaa kelaa ny vähä esim. yötyöläisistä
        noin 35% ei jaksa käydä sillä että rytmi on käännetty en edes alota portsareista ja baari mikoista kyl te hitto tiiätte ku avaatte silmät ja lopetatte ton keskenään nahistelemisen turhan päiväsistä ja onhan se fakta et suurelle osalle asiakkaista se juuri heille oikein jatkettu on sitä parasta hattaraa millä yön läpi lentää pirteänä ja hyväntuulisena pikku euforioissa mukavasti sua siel tiskillä palvelee vaikka ei ois nukkunu kolmeen yöhön, stressi päällä jne. miten te oikeesti luulette et kuukauden työntekijät jaksaa pitää sitä ilosta hymyä huonoinakin päivinä pari kk putkeen että pomo huomaa et oot panostanu siihe plattaa oikeest tai luuletko tosiaan että se auraukko lähtee kahvin voimalla vartin varo ajalla kiskoo niitä teitä auki ekana vuona varmaan innolla juu pikku tökkerössä, kaikki käyttää tai tietää jonkun kuka käyttää ja isoveli valvoo saiski hotaa viel kaupasta ja pajarit siihe kylkee mut pitäähän nuo ruotsin,viron ja venäjän mafiat pitää tyytyväisinä ja poliisilla ja "suomi torpeedoilla" varmistaa että sitä rahaa liikkuu niille kokoajan että ne väkivaltaisemmat katujengit mitä pikku hiljaa jo valuu tänne päi esim.ruotsista pysyy siel omalla tontillaan te tiiätte mitä sielpäi esimerkiks tapahtuu kokoajan keskellä kirkasta päivää ja suomen media ei vaan tiedota kaikkea kun yhestä pikku uutisesta nous jo karmee kohu et piti itekki mennä netistä kattoo lehtiä kun isoveli hiljenti
        JATKEET OVAT VIIHDEKÄYTTÄJIÄ JA RAHAA VARTEN kaikki saavat omansa ja rauha säilyy ja älä edes alota trollaa en nää tarvetta vääntää sun kaa paskaa hoida hommas nii hyvi et pääset joskus näkee kokee kaiken livenä aina valmistus pisteeltä kotimaahan ja katumyyntiin asti... mut joo minkäs teet kun sitä käytetään asfaltien teossa väli/sekoitus aineena kaikkialla muualla kun suomessa aina ollut vain taistelu/työ boostihuume no tosin meidän kelit selittää mut joo näin hyvin se A toimii xD ja niitä oikeita % siitä kamasta ei saa kuin labrasta ja ei niitä sinne testeihin lähettele ja maksa siitä lystistä kun kouralline tyyppei suomes siis jos joku kehuu prossilla ni toden näk kusetus myynti puhe. mut joo
        !jatkaminen on ok tiettyyn pisteeseen asti asiakkaan mieltymyksien vastaamiseksi että raha liikkuu! okei nyt riittää onneks naputan yksin tätä vois käydä hassusti tieto on valtaa ja valta ei kuulu kenellekkään niin kauan kun maapallolla on valuutta talous peace

        ei sitä mihinkään jauhoihin imeytetä, vaan puhdas amfetamiini muunnetaan kemiallisesti hydrokloridisuolaksi jolloin siitä tulee pulveria


      • Anonyymi
        huhpakkopätee kirjoitti:

        tässä se taas nähään miten tää jatko suomi porskuttaa... tästä sais naamaansa isoilta pojilta mut faktahan on että 95 % se niin sanottu oikea puhdas amfetamiini EI haise tai maistu millekkään ja on vielä usko tai älä nestemäistä. siitä tulee sitä jauhoo kun suomen ensimmäinen vastaan ottaja hieroo sen johonkin jauheeseen kii ja siitä se sit lähtee tippuu % joka välikäellä ja noita ukkoja kun on joka lähtöön niin sieltä tulee sit sitä iv kamaa joka "kohahtaa henkäsy tulee pääasiassa meta sotkuista mutta kuhan yön valvoo nätisti ni ihan ok se on suomen suur kaupungeis hyvin nähny miten sitä käsketään oikeen jatkamaan jotta kaikilla menis kama kaupaks tai käskijän omat, monesti syynä on viel et nistit ei sekoo sillon kun amp on oikeesti kovaa ni se on verrattavissa jo psykedeeleihin ja taas tulee jatko käsky jos laitat nistien päät liian sekasin ja ne ei kanna enää rahaa

        väitä mitä vaan ja hauku sen minkä jaksat mut näin se vaan menee
        ja valtio tukee ainakin kolmea isompaa suomalaista lafkaa että kama pysys sillee kelvollisena että jengi käyttää ja kantaa sitä rahaa kelaa ny vähä esim. yötyöläisistä
        noin 35% ei jaksa käydä sillä että rytmi on käännetty en edes alota portsareista ja baari mikoista kyl te hitto tiiätte ku avaatte silmät ja lopetatte ton keskenään nahistelemisen turhan päiväsistä ja onhan se fakta et suurelle osalle asiakkaista se juuri heille oikein jatkettu on sitä parasta hattaraa millä yön läpi lentää pirteänä ja hyväntuulisena pikku euforioissa mukavasti sua siel tiskillä palvelee vaikka ei ois nukkunu kolmeen yöhön, stressi päällä jne. miten te oikeesti luulette et kuukauden työntekijät jaksaa pitää sitä ilosta hymyä huonoinakin päivinä pari kk putkeen että pomo huomaa et oot panostanu siihe plattaa oikeest tai luuletko tosiaan että se auraukko lähtee kahvin voimalla vartin varo ajalla kiskoo niitä teitä auki ekana vuona varmaan innolla juu pikku tökkerössä, kaikki käyttää tai tietää jonkun kuka käyttää ja isoveli valvoo saiski hotaa viel kaupasta ja pajarit siihe kylkee mut pitäähän nuo ruotsin,viron ja venäjän mafiat pitää tyytyväisinä ja poliisilla ja "suomi torpeedoilla" varmistaa että sitä rahaa liikkuu niille kokoajan että ne väkivaltaisemmat katujengit mitä pikku hiljaa jo valuu tänne päi esim.ruotsista pysyy siel omalla tontillaan te tiiätte mitä sielpäi esimerkiks tapahtuu kokoajan keskellä kirkasta päivää ja suomen media ei vaan tiedota kaikkea kun yhestä pikku uutisesta nous jo karmee kohu et piti itekki mennä netistä kattoo lehtiä kun isoveli hiljenti
        JATKEET OVAT VIIHDEKÄYTTÄJIÄ JA RAHAA VARTEN kaikki saavat omansa ja rauha säilyy ja älä edes alota trollaa en nää tarvetta vääntää sun kaa paskaa hoida hommas nii hyvi et pääset joskus näkee kokee kaiken livenä aina valmistus pisteeltä kotimaahan ja katumyyntiin asti... mut joo minkäs teet kun sitä käytetään asfaltien teossa väli/sekoitus aineena kaikkialla muualla kun suomessa aina ollut vain taistelu/työ boostihuume no tosin meidän kelit selittää mut joo näin hyvin se A toimii xD ja niitä oikeita % siitä kamasta ei saa kuin labrasta ja ei niitä sinne testeihin lähettele ja maksa siitä lystistä kun kouralline tyyppei suomes siis jos joku kehuu prossilla ni toden näk kusetus myynti puhe. mut joo
        !jatkaminen on ok tiettyyn pisteeseen asti asiakkaan mieltymyksien vastaamiseksi että raha liikkuu! okei nyt riittää onneks naputan yksin tätä vois käydä hassusti tieto on valtaa ja valta ei kuulu kenellekkään niin kauan kun maapallolla on valuutta talous peace

        Ei vittu miten raskasta luettavaa. Tee palvelus ja opettele välimerkit. Vai onko vauhti niin päällä, ettet kerkeä?


      • Anonyymi
        huhpakkopätee kirjoitti:

        tässä se taas nähään miten tää jatko suomi porskuttaa... tästä sais naamaansa isoilta pojilta mut faktahan on että 95 % se niin sanottu oikea puhdas amfetamiini EI haise tai maistu millekkään ja on vielä usko tai älä nestemäistä. siitä tulee sitä jauhoo kun suomen ensimmäinen vastaan ottaja hieroo sen johonkin jauheeseen kii ja siitä se sit lähtee tippuu % joka välikäellä ja noita ukkoja kun on joka lähtöön niin sieltä tulee sit sitä iv kamaa joka "kohahtaa henkäsy tulee pääasiassa meta sotkuista mutta kuhan yön valvoo nätisti ni ihan ok se on suomen suur kaupungeis hyvin nähny miten sitä käsketään oikeen jatkamaan jotta kaikilla menis kama kaupaks tai käskijän omat, monesti syynä on viel et nistit ei sekoo sillon kun amp on oikeesti kovaa ni se on verrattavissa jo psykedeeleihin ja taas tulee jatko käsky jos laitat nistien päät liian sekasin ja ne ei kanna enää rahaa

        väitä mitä vaan ja hauku sen minkä jaksat mut näin se vaan menee
        ja valtio tukee ainakin kolmea isompaa suomalaista lafkaa että kama pysys sillee kelvollisena että jengi käyttää ja kantaa sitä rahaa kelaa ny vähä esim. yötyöläisistä
        noin 35% ei jaksa käydä sillä että rytmi on käännetty en edes alota portsareista ja baari mikoista kyl te hitto tiiätte ku avaatte silmät ja lopetatte ton keskenään nahistelemisen turhan päiväsistä ja onhan se fakta et suurelle osalle asiakkaista se juuri heille oikein jatkettu on sitä parasta hattaraa millä yön läpi lentää pirteänä ja hyväntuulisena pikku euforioissa mukavasti sua siel tiskillä palvelee vaikka ei ois nukkunu kolmeen yöhön, stressi päällä jne. miten te oikeesti luulette et kuukauden työntekijät jaksaa pitää sitä ilosta hymyä huonoinakin päivinä pari kk putkeen että pomo huomaa et oot panostanu siihe plattaa oikeest tai luuletko tosiaan että se auraukko lähtee kahvin voimalla vartin varo ajalla kiskoo niitä teitä auki ekana vuona varmaan innolla juu pikku tökkerössä, kaikki käyttää tai tietää jonkun kuka käyttää ja isoveli valvoo saiski hotaa viel kaupasta ja pajarit siihe kylkee mut pitäähän nuo ruotsin,viron ja venäjän mafiat pitää tyytyväisinä ja poliisilla ja "suomi torpeedoilla" varmistaa että sitä rahaa liikkuu niille kokoajan että ne väkivaltaisemmat katujengit mitä pikku hiljaa jo valuu tänne päi esim.ruotsista pysyy siel omalla tontillaan te tiiätte mitä sielpäi esimerkiks tapahtuu kokoajan keskellä kirkasta päivää ja suomen media ei vaan tiedota kaikkea kun yhestä pikku uutisesta nous jo karmee kohu et piti itekki mennä netistä kattoo lehtiä kun isoveli hiljenti
        JATKEET OVAT VIIHDEKÄYTTÄJIÄ JA RAHAA VARTEN kaikki saavat omansa ja rauha säilyy ja älä edes alota trollaa en nää tarvetta vääntää sun kaa paskaa hoida hommas nii hyvi et pääset joskus näkee kokee kaiken livenä aina valmistus pisteeltä kotimaahan ja katumyyntiin asti... mut joo minkäs teet kun sitä käytetään asfaltien teossa väli/sekoitus aineena kaikkialla muualla kun suomessa aina ollut vain taistelu/työ boostihuume no tosin meidän kelit selittää mut joo näin hyvin se A toimii xD ja niitä oikeita % siitä kamasta ei saa kuin labrasta ja ei niitä sinne testeihin lähettele ja maksa siitä lystistä kun kouralline tyyppei suomes siis jos joku kehuu prossilla ni toden näk kusetus myynti puhe. mut joo
        !jatkaminen on ok tiettyyn pisteeseen asti asiakkaan mieltymyksien vastaamiseksi että raha liikkuu! okei nyt riittää onneks naputan yksin tätä vois käydä hassusti tieto on valtaa ja valta ei kuulu kenellekkään niin kauan kun maapallolla on valuutta talous peace

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Älä läpise paskaa. Ei kukaan diileri sinne mitään perunajauhoa mätki! Hieno maine tulee, jos uran ekalla viikolla kylältä tippuu pois muutama iv-hemmo. Kaikki noi teidän jauhojatkeet tekee tukoksen laskimoissa samantien.
        Kun tää huumeheppu myy kamaa, on se jatkettu ihan teidän idioottien takia sinne alle 20%:n ettette vetele övereitä samantien. Jatkeet on msm:ää, siripiriä, yms., ja siksi ne on myös iv-turvallisia. Että näin.


      • Anonyymi
        Kemiasta_tietävä kirjoitti:

        Voi jeesus sentään. Kemikaalisesti puhdas "piri" ei omista minkäänlaista hajua. Yksikään amfetamiini-sulfaatin kemikaaleista ei kuivumisen jälkeen eritä minkäänlaista hajua. Se mitä haistat on asetooni, jota käytetään amfetamiinin puhdistamisessa myrkyistä. Fosfori on myös oheistuote joka tuottaa hajua ellei sulfaatti ole hygieenisesti valmistettu ja kuivattu. Suomessa törmäät maximissaan 20% tuotteeseen ja siihenkin ERITTÄIN harvoin.
        Suoraan keitoksesta, amfetamiinisulfaattiöljy sisältää keskimäärin 64% puhdasta amfetamiiniä. Kuivuessa määrä laskee usein 40-50% paikkeille, sillä amfetamiini sitoutuu kuivuvaan kuona-aineeseen. Amfetamiini-sulfaatin on mahdollista olla myös vahvempaa, mutta suomessa ei ole yhtäkään sen kokoista laitonta laboratoriota joka tätä tuotetta pystyisi valmistamaan.

        Vittu että te käyttäjät olette tyhmiä.

        Glukoosilla jatketaa piri. Ennen sai apteekista. Täytyy olla idiootti jos sokeria laittaa ku rohisee kipossa.


      • Anonyymi
        huhpakkopätee kirjoitti:

        tässä se taas nähään miten tää jatko suomi porskuttaa... tästä sais naamaansa isoilta pojilta mut faktahan on että 95 % se niin sanottu oikea puhdas amfetamiini EI haise tai maistu millekkään ja on vielä usko tai älä nestemäistä. siitä tulee sitä jauhoo kun suomen ensimmäinen vastaan ottaja hieroo sen johonkin jauheeseen kii ja siitä se sit lähtee tippuu % joka välikäellä ja noita ukkoja kun on joka lähtöön niin sieltä tulee sit sitä iv kamaa joka "kohahtaa henkäsy tulee pääasiassa meta sotkuista mutta kuhan yön valvoo nätisti ni ihan ok se on suomen suur kaupungeis hyvin nähny miten sitä käsketään oikeen jatkamaan jotta kaikilla menis kama kaupaks tai käskijän omat, monesti syynä on viel et nistit ei sekoo sillon kun amp on oikeesti kovaa ni se on verrattavissa jo psykedeeleihin ja taas tulee jatko käsky jos laitat nistien päät liian sekasin ja ne ei kanna enää rahaa

        väitä mitä vaan ja hauku sen minkä jaksat mut näin se vaan menee
        ja valtio tukee ainakin kolmea isompaa suomalaista lafkaa että kama pysys sillee kelvollisena että jengi käyttää ja kantaa sitä rahaa kelaa ny vähä esim. yötyöläisistä
        noin 35% ei jaksa käydä sillä että rytmi on käännetty en edes alota portsareista ja baari mikoista kyl te hitto tiiätte ku avaatte silmät ja lopetatte ton keskenään nahistelemisen turhan päiväsistä ja onhan se fakta et suurelle osalle asiakkaista se juuri heille oikein jatkettu on sitä parasta hattaraa millä yön läpi lentää pirteänä ja hyväntuulisena pikku euforioissa mukavasti sua siel tiskillä palvelee vaikka ei ois nukkunu kolmeen yöhön, stressi päällä jne. miten te oikeesti luulette et kuukauden työntekijät jaksaa pitää sitä ilosta hymyä huonoinakin päivinä pari kk putkeen että pomo huomaa et oot panostanu siihe plattaa oikeest tai luuletko tosiaan että se auraukko lähtee kahvin voimalla vartin varo ajalla kiskoo niitä teitä auki ekana vuona varmaan innolla juu pikku tökkerössä, kaikki käyttää tai tietää jonkun kuka käyttää ja isoveli valvoo saiski hotaa viel kaupasta ja pajarit siihe kylkee mut pitäähän nuo ruotsin,viron ja venäjän mafiat pitää tyytyväisinä ja poliisilla ja "suomi torpeedoilla" varmistaa että sitä rahaa liikkuu niille kokoajan että ne väkivaltaisemmat katujengit mitä pikku hiljaa jo valuu tänne päi esim.ruotsista pysyy siel omalla tontillaan te tiiätte mitä sielpäi esimerkiks tapahtuu kokoajan keskellä kirkasta päivää ja suomen media ei vaan tiedota kaikkea kun yhestä pikku uutisesta nous jo karmee kohu et piti itekki mennä netistä kattoo lehtiä kun isoveli hiljenti
        JATKEET OVAT VIIHDEKÄYTTÄJIÄ JA RAHAA VARTEN kaikki saavat omansa ja rauha säilyy ja älä edes alota trollaa en nää tarvetta vääntää sun kaa paskaa hoida hommas nii hyvi et pääset joskus näkee kokee kaiken livenä aina valmistus pisteeltä kotimaahan ja katumyyntiin asti... mut joo minkäs teet kun sitä käytetään asfaltien teossa väli/sekoitus aineena kaikkialla muualla kun suomessa aina ollut vain taistelu/työ boostihuume no tosin meidän kelit selittää mut joo näin hyvin se A toimii xD ja niitä oikeita % siitä kamasta ei saa kuin labrasta ja ei niitä sinne testeihin lähettele ja maksa siitä lystistä kun kouralline tyyppei suomes siis jos joku kehuu prossilla ni toden näk kusetus myynti puhe. mut joo
        !jatkaminen on ok tiettyyn pisteeseen asti asiakkaan mieltymyksien vastaamiseksi että raha liikkuu! okei nyt riittää onneks naputan yksin tätä vois käydä hassusti tieto on valtaa ja valta ei kuulu kenellekkään niin kauan kun maapallolla on valuutta talous peace

        Oliks toi joku räppibiisin sanat


    • Roki

      Kamaan kyllä sotketaan kaikkia korvikkeita joilla
      saadaan näitä ominaisuuksia. Pistelee ja on
      kirpeää,sekä pitää hereillä.
      Efedriiniäkin on sotkettu usein mukaan,joka pitää
      hereillä mutta vaikutus ei ole sama.

      Mitenkähän ne testaa aineen pitoisuuden jossain
      labrassa eli onko olemassa mitään tarkempaa
      keinoa? Ne jotka käyttää A:ta suonen sisäisesti
      niin ei kai suoniinsa mitä paskaa vaan työnnä.
      Toiseksi on riski jos ei tiedä aineen vahvuutta.
      Näihin kun sais jostain vastauksen,niin olisi
      kiitollinen.

      • TJ 2000

        A ei sovi kaikille minulle se mielestäni kuitenkin on sopiva aine.


      • 3+1

        Vastauksen saa kun perustaa oman labran.


      • Anonyymi

        Efedriiniä jos on sekoitettu käy mahan kautta ja meinaa laatta lentää vaikka olis pienetkin vedot.. varmaan käy moni muukin jatke, meta sekä liian isot vedot. Ei oo miellyttävää ku lyö liian koviaa. Itsellä pari luotto diileriä keneltä ostanut jo reilut 10 vuotta aineeni.. välillä on monen kuukauden taukoja ja välillä vedän kunnon pitkiä "kuureja". Eikä koskaan piuhalle ja jos ei oo massia ni sit ollaan ilman. Ostoksilla ku käyn niin yleensä aina kysyn onko minkälaista ja testerit teen aina pienet. Vittu kaiken näköistä sotkuakin kyllä tullut vedettyä mutta on hyvääkin ollut. Parasta on se kun painat ja laitat silmät kiinni.. miellyttävän pehmeät, pitkät tasaiset nousut ja avaat silmät ni kaikki näyttää kirkkaammalta kuin olis aurinko noussut.. hyvin pieni maku vaan tulee kurkkuun ja aavistuksen lämmöntunnetta. Naurattaa tai oikeastaan käy sääliksi ku tulee jotain tyyppejä yleensä nuoria tohkeissaan säkin kanssa.. haista tätä.. suoraan labrasta tullut vitun vahvaa.. yleensä kosteeta ja muka niin vahvaa et lämpimässä menee nesteeksi ja tulee pussin läpi. Kemikaaleja vaan niin paljon et menee sellaiseksi. Sitä joskus itsekkin ajatteli samoin ku moista paskaa sai. Tarjoavat ja vedät ni muuta tuu ku järjettömät höngät ja polttaa joskus niin pahasti päänahasta varpaan kynsiin ettei oo tosi. Kyllähän se hetkeksi herättää.


      • Anonyymi

        Efedriiniä jos on liikaa ni siitä tulee hedari. Glukoosi ja vesi on yleisiä jatkeita. Vettä nyt ei voi hirveesti laittaa mut 5g ja metri vettä ni on 6g tahnaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Efedriiniä jos on sekoitettu käy mahan kautta ja meinaa laatta lentää vaikka olis pienetkin vedot.. varmaan käy moni muukin jatke, meta sekä liian isot vedot. Ei oo miellyttävää ku lyö liian koviaa. Itsellä pari luotto diileriä keneltä ostanut jo reilut 10 vuotta aineeni.. välillä on monen kuukauden taukoja ja välillä vedän kunnon pitkiä "kuureja". Eikä koskaan piuhalle ja jos ei oo massia ni sit ollaan ilman. Ostoksilla ku käyn niin yleensä aina kysyn onko minkälaista ja testerit teen aina pienet. Vittu kaiken näköistä sotkuakin kyllä tullut vedettyä mutta on hyvääkin ollut. Parasta on se kun painat ja laitat silmät kiinni.. miellyttävän pehmeät, pitkät tasaiset nousut ja avaat silmät ni kaikki näyttää kirkkaammalta kuin olis aurinko noussut.. hyvin pieni maku vaan tulee kurkkuun ja aavistuksen lämmöntunnetta. Naurattaa tai oikeastaan käy sääliksi ku tulee jotain tyyppejä yleensä nuoria tohkeissaan säkin kanssa.. haista tätä.. suoraan labrasta tullut vitun vahvaa.. yleensä kosteeta ja muka niin vahvaa et lämpimässä menee nesteeksi ja tulee pussin läpi. Kemikaaleja vaan niin paljon et menee sellaiseksi. Sitä joskus itsekkin ajatteli samoin ku moista paskaa sai. Tarjoavat ja vedät ni muuta tuu ku järjettömät höngät ja polttaa joskus niin pahasti päänahasta varpaan kynsiin ettei oo tosi. Kyllähän se hetkeksi herättää.

        Ollaan jo aika lähellä..


    • isältä Pojalle

      Miten tunnistaa laatutavaran paskasta?
      Kuinka puhdasta se voi olla,että voi käyttää?
      Millä sitä yleensä jatketaan eli mitä ****** on
      joukossa?

      Rehellinen vastaus mun mielestä on tämä: 40-60% prosenttinen puhdas A. haisee tiedättä kyllä mille ja hyvin vahvasti. ja haistakaa aina pussin läpi oli kuinka paljon tahansa. yleensä tanhnamaisessa muodossa ollut. tai muuten kosteaa. jos linkkisi on luotettava ja tiedät suunilleen kuinka monta välikättä on rajan ylityksen jälkeen. tavaran vahvuus lähes aina 30-60%. luotettavia tyyppejä ja tiedän millä he jatkavat. Yleensä siis melkein aina osaan veikata prosentit plus miinus kymmenen. koska en osta enään kuin muutamalta alan harrastajalta, ja heidän tuotteensa ensi vaikutelma laitan 0,4 g puoleentoista metriin vettä, sakka mikä jää klikkiin on vain plussaaa, sillä tiedän että niin paljon on tavaraa jatkettu mitä YLIMÄÄRÄISTÄ jää klikkiin.. Se mikä ei suoneen kuulu, ei pidä sinne mennä. Huoh. vain kahdesta paikkaa ostan vitamiinini ja olen täysin tietoinen millä tavara on jatkettu
      Vaikutus pienehköt nousut, maku viivellaa suuhun. pienimuotoiset täpinät, tasaannuttuaa. huomaat olevasi täysin selvänä ja hyvintasaisessa porskeessa. (moni ei osaa nauttia puhtaan An vaikutuksista) sillä voisit lähes peräään heittää toisen 0,4 mutta siitä ei hyötyä. anna tavaran vaikuttaa ja jos tuntuu että ei vaikuta se johtuu siitä että olet vesi-selvänä vaikka todellisuudessa hyvissä vitamiineissa. kukka paukut älystä tai bongista 4-8 tuntia ekoista vedoista. tuhtien myssyjen jälkeen huomaat olevasi täysin eri oloissa kun ennen hittia, reseptorit resetoituu ja voit päästä hyvin diippeihinkin ajatuksii. jos tämä yksi tuhti budi beissi ei vaikuta boostaavasti, kamasi on sontaa. grammalla n.30% pärjään helposti 20-40 tuntia riippuu boostailenko.
      vamhanliiton kuuluisa lausahdus väritön hajuton mauton mitä lähempänä ollaan max%, mutta 30-60% tavara kyllä haiseee ja hyvin selvästi. hyvä Puhdas A on täysin eri sarjassa kuin meth ja vaikutus täytyy oppia tunnistamaan ja hyödyntämäään, niin niin tasaista että kokemuksella ja vertailemalla voin hyvällä omatunnolla väittää selityksiäni oikeiksi. eka yö vasta meneillään ja yksin fiilistelly koneen ja musiikin kanssa ja ihka aitoa AATA, ei yhtään metaa seassa.
      reilu 1,5g mennyt mutta tiedän ettei väsytä hetkeeen eillei ala kiskomaaan hirmuvetoja, sillä aloita aina hyvillä ja päätä hyvillä huomaat aina että oli kuinka paljon tahansa vikoissa tumuissa päivän ekat on parhaat. ja kun laatu kamaa vetää tarpeeksi, voi päästä lähes notkuihin vaikka koko ajan olet ollut väännöissä. ei pelkästään omaa kokemusta. Muistakaaa amfetamiini kehittäää jos niin haluaaa ja vaikutuksen voit jopa itse päättää. itse hyvin leppoisissa porskeissa tällähetkellä, ei huolen häiväää. --- vanhan liiton opit joita kuunneltu ja harjoiteltu vasta pari vuotta, ja ikäää 21 veee. jos olen väärässä tai juttuni lähti luisumaan raiteilta niin sanokaaa. ja kun pysytään vaan puhtaassa aassa, niin metasta sitten joku muu yö. peace

      • ghostfacehhh

        pakko vielä sanoa todella merkittävä asia, itselläni eikä kavereillani tästä tavarasta ei mitään laskuja, joskus saatan heittää jatkeeksi itselleni hiukan siripiriä(sitruuna) sekaan, jos menia öitä putkeen valvoo ja lähes ravinnoitta. vettä pitää aina muistaa juoda ja tarpeeksi( trast mee) kun överit tuleee sen huomaa selkeesti joku laatta överit heti tumujen jälkeeen tai salakavalasti tuleva kuume kylmä tuntemus ja jalkojen särky. Hyvä A vastaaa hyvää metaaa, muttavaikutukset hyvin hyvin erityyppiset. antakaa amfen kehittäää ja opettaaa hallusionaatioita voi nähdä jopa kahden valvotun yön jälkeen, jos tiedät miten suhtautuu ja olet päässyt yli vainoista mitä pore on joskus ehkä aiheittanut voi aineeseen syntyä hyvin syvä viha rakkaus suhde mutta mitä tarkemmin olet aineeseen perehtynyt ja kokenut, ei lopuksi jää paljon vihattavaa, on tämä niin kehittävä ja välillä flipauttava etten hetkeäkään vaihtaisi tämän aineen parissa... vaikka niin moneen kertaaa olen asiani melkein kussut ja tyrinyt aina voinut loputlta elää kuin voittaja(jos virheistä vaan oppii ja itse lähes aina kantapään kautta) aineeseen jää hyvin salakavalan mystisesti koukkuuun JOS VAAN HALUAAA. ja aine voi myös syödä psyykettäsi, mutta psyykettä voi joko nostattaa tai sitten kuluttaaa, ennen en voinut kuvitellakkaan meneväni julkisille paikoille väännöissä, nykyään ennen virastorundia tai lääkäriä yms tykkään pienet vetää ennen lähtöä :) nykyisin tunnen rajani niin hyvin että pystyn säännöstelemään käyttämääni ainetta tosin kuin ennen se oli kerralla kaikki heti eli lähes öykyt, opetelkaa käsittelemään ainetta juuri siten mikä tuntuu parhaalta ja tällä tavaralla pystyt hyödyntämäään niiin montaaa oistiasi ja reseptoriasi jos vaaan annat sen tapahtua, mutta kaiken pitää oppia omalla tavallaan ja olla tietoinen omasta päästään ja kropastaan. tapaamani vanhanLiiton vanhat konkarit eivät ehkä puhu kovin selvästi mutta eivät kyllä ole mitää idioottejakaa. ja heistä ei lähes koskaan tiedä onko selvänä vai ei ;)


      • 36v

        mitään 30-60% tavaraa et todellakaan heitä 0,4 kerralla, ja jos joudut yli 0,5g ottamaan että valvot yön, on tavarasi aivan paskaa.


      • Alibab
        36v kirjoitti:

        mitään 30-60% tavaraa et todellakaan heitä 0,4 kerralla, ja jos joudut yli 0,5g ottamaan että valvot yön, on tavarasi aivan paskaa.

        Noh noh, pitää muistaa toleranssi.


      • Anonyymi

        Justiisa joo, jos sulla on ollut 60% tavaraa ja 0.4 "ei pidä jäähä klikkiin mitään" 1.5ml vettä, niin sillon sulla on ollu kusetettu. Jos et sattumoisin tiedä, sulfaatti muodos olevan amfetamiinin liukenevuus veteen on 50-100mg /ml, eli 1.5ml liukenisi 150mg maximissaan.. ja jos on 50% tavaraa niin tää tarkottas 0.3 max ettei jää klikkiin. Mulla on ollut ihan kivipalana tullutta kuivatettua amfetahnaa sulfaatti muodossa, joka on asetoni pesty pariin otteeseen että varmasti siellä 60-70% tienoilla oltu (ja monen kaverin arvio kanssa testejä ottaessa)niin sitä kun heitti 0.1 klikkiin ja laitto vähä yli metrin vettä, ei kaikki sekottunu kunnolla ellei vettä sitte vähä lämmitelly koska lämmin vesi lämmittää sitä. Täällä taas piripippeli luuleskellu itestään kovia että saa hyvää tuotetta mutta todellisuudessa varmaan sitä 20-30% max saanu ja huomannu sen 20 ja 30 välillä kovan eron ja kuvitellu sitte että se on sitä 60% ja 20% ollu sitä 30%.


      • Anonyymi
        ghostfacehhh kirjoitti:

        pakko vielä sanoa todella merkittävä asia, itselläni eikä kavereillani tästä tavarasta ei mitään laskuja, joskus saatan heittää jatkeeksi itselleni hiukan siripiriä(sitruuna) sekaan, jos menia öitä putkeen valvoo ja lähes ravinnoitta. vettä pitää aina muistaa juoda ja tarpeeksi( trast mee) kun överit tuleee sen huomaa selkeesti joku laatta överit heti tumujen jälkeeen tai salakavalasti tuleva kuume kylmä tuntemus ja jalkojen särky. Hyvä A vastaaa hyvää metaaa, muttavaikutukset hyvin hyvin erityyppiset. antakaa amfen kehittäää ja opettaaa hallusionaatioita voi nähdä jopa kahden valvotun yön jälkeen, jos tiedät miten suhtautuu ja olet päässyt yli vainoista mitä pore on joskus ehkä aiheittanut voi aineeseen syntyä hyvin syvä viha rakkaus suhde mutta mitä tarkemmin olet aineeseen perehtynyt ja kokenut, ei lopuksi jää paljon vihattavaa, on tämä niin kehittävä ja välillä flipauttava etten hetkeäkään vaihtaisi tämän aineen parissa... vaikka niin moneen kertaaa olen asiani melkein kussut ja tyrinyt aina voinut loputlta elää kuin voittaja(jos virheistä vaan oppii ja itse lähes aina kantapään kautta) aineeseen jää hyvin salakavalan mystisesti koukkuuun JOS VAAN HALUAAA. ja aine voi myös syödä psyykettäsi, mutta psyykettä voi joko nostattaa tai sitten kuluttaaa, ennen en voinut kuvitellakkaan meneväni julkisille paikoille väännöissä, nykyään ennen virastorundia tai lääkäriä yms tykkään pienet vetää ennen lähtöä :) nykyisin tunnen rajani niin hyvin että pystyn säännöstelemään käyttämääni ainetta tosin kuin ennen se oli kerralla kaikki heti eli lähes öykyt, opetelkaa käsittelemään ainetta juuri siten mikä tuntuu parhaalta ja tällä tavaralla pystyt hyödyntämäään niiin montaaa oistiasi ja reseptoriasi jos vaaan annat sen tapahtua, mutta kaiken pitää oppia omalla tavallaan ja olla tietoinen omasta päästään ja kropastaan. tapaamani vanhanLiiton vanhat konkarit eivät ehkä puhu kovin selvästi mutta eivät kyllä ole mitää idioottejakaa. ja heistä ei lähes koskaan tiedä onko selvänä vai ei ;)

        Jotku jatkaa jopa vedellä. 1ml vettä painaa gramman. Ja sit voi kehua ku on tahnaa. Glukoosi oli ennen yleistä ku sai aposta.


    • addikti76

      Huomaa että yli puolet täällä ei todellakaan tiedä mistä puhuu ......vastoin kuten alkuperäinen kysyjä pyysi tekemään. Eli siis. Noi teidän 80% anfet voitte heittää satujen maailmaan. Suomessa muistaakseni kerran mitattu labrasssa yli 80% tuotetta.
      Tuota ei oikein edes pysty vetämään koska määrä on niin naurettavan pieni mitä sitä voi ottaa. Normaali anf liikkuu siinä 5-20% luokassa. Tuo 20% on jo hyvää....ja ihan oikeesti. Sitten tosta metasta...onhan se erityyppinen ratkaisu kuin sulfa anf mutta kuka ei tykkäisi niistä fiiliksistä mitä se alussa siihen antaa :D Tuota vaan ei monen kuuppa kestä pitkiä aikoja. Eikä kestä puhdasta sulfa anfiakaan......koska jää nukkumatta ja syömättä---ja juomatta. 4vrk jos painaa samoilla silmillä ja varmasti alkaa mörköjä tulemaan tai tasapaino heittämään että vaikka ois kuinka sinut itsensä kanssa niin kannattaa jo mennä pitkille unille :D No siis vastataan alkuperäisiin kysymyksiin: Ei laatutavaraa erota kuin vetämällä....märkää tai jauhoista niin aivan sama. Kumpikin voi olla hyvää tai huonoa. Sitä voi ja kannattaakin vetää aina varovasti ja katella mitä tapahtuuu. Anfee jatketaan yleisimmin eri sokereilla.......malto dextrolla esimerkiksi...efedriinihän on hyvä jatke jumalauta kuka siitä itkikään ni huh huh :D paras mahollinen,,,,,,,muita on MSM sekä mahd.hyvin veteen liukenevat jauheet. Värit piriin tulee väraineista tai jatkeista. Joitain muutoksia saattaa tulla valmistuksen yhteydessä tapahtuneesta pikku virheestä esimerkiksi. ja tässä fakta....koskaa ei tosiaan voi tietää mitä tavaraa saa....usein paskaa mutta kun hyvää osuu kohalle ni sitä kannattaakin hankkia kaikki mitä pystyy. Päivä päivemmältä paskemmaksi muuttuu ja tulee tilalle koekemikaaleja ja tavara on kaukana anfesta. Henkilölle jolla ei ole toleranssia aineelle sellanen 0.2-0.3g on usein sopiva testimään mitä sitä vetääkään. Pommina jos ottaa niin ehkä hivenen enemmän. Ja sinne suoneen menee kaikki aineet mitäsiihen onkaan imeytynyt. JA VITTU HIVIÄ SIITÄ EI SAA. Miks te retardit puhutte tommosta. ottakaapas selvää kauanko HIV virus elää poissa verestä :D voi vittu noita juttuja......ja noita teidän 80% anfeja :D.......Tuokaa mulle yli 50% ja suutelen maata jalkojenne alla ;)

      • Anonyymi

        Moi, tähän edellisen viestin loppuosaan haluaisin kommentoida, vaikka toki tiedän Suomen paskan A;n. Mutta jos olet ihan nOOb, aloittelija A:n kanssa, ja haet random tyypiltä A;ta haet, ja et siis päällepäin niistä tajua, niin älä hyvänen aika vedä lainaamani kirjoittajan määriä.
        Jos toleton henkilö vetää esim. n.35% 0.2 iv lähdöt tai nokat, niin ei toki sairaalaan lähtee joudu, mutta överit on lähellä eikä olo välttämättä hyvä.
        Eihän se ikuisuuksia toki kestä, mutta ei välttämättä ole kivaa, paras silloin syödä pari bentsoa ja joku betasalpaaja.

        Lainaus edelliseltä:
        "Henkilölle jolla ei ole toleranssia aineelle sellanen 0.2-0.3g on usein sopiva testimään mitä sitä vetääkään. Pommina jos ottaa niin ehkä hivenen enemmän."



        Henkilölle jolla ei ole toleranssia aineelle sellanen 0.2-0.3g on usein sopiva testimään mitä sitä vetääkään. Pommina jos ottaa niin ehkä hivenen enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, tähän edellisen viestin loppuosaan haluaisin kommentoida, vaikka toki tiedän Suomen paskan A;n. Mutta jos olet ihan nOOb, aloittelija A:n kanssa, ja haet random tyypiltä A;ta haet, ja et siis päällepäin niistä tajua, niin älä hyvänen aika vedä lainaamani kirjoittajan määriä.
        Jos toleton henkilö vetää esim. n.35% 0.2 iv lähdöt tai nokat, niin ei toki sairaalaan lähtee joudu, mutta överit on lähellä eikä olo välttämättä hyvä.
        Eihän se ikuisuuksia toki kestä, mutta ei välttämättä ole kivaa, paras silloin syödä pari bentsoa ja joku betasalpaaja.

        Lainaus edelliseltä:
        "Henkilölle jolla ei ole toleranssia aineelle sellanen 0.2-0.3g on usein sopiva testimään mitä sitä vetääkään. Pommina jos ottaa niin ehkä hivenen enemmän."



        Henkilölle jolla ei ole toleranssia aineelle sellanen 0.2-0.3g on usein sopiva testimään mitä sitä vetääkään. Pommina jos ottaa niin ehkä hivenen enemmän.

        Ei beetasalpaaja todellakaan jos on liikaa vetänyt ja pulssit taivaissa ja tärisee 😮 sit olot vasta tulee ja pahimmillaan rytmihäiriöt.. bentsoja, opiaatteja tai alkoholia jos ei muuta ole..


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Kun miettii että dexamfetamiini 5mg tablettia. 50/50 dex- ja levoamf. seokseen suhteutettuna saadaksesi 5mg on n.10mg, eli puhdasta amfetamiinia(D&L) 0,010g. Tälloin 0,1g olisi sama kuin 5x5mg tablettia Attentin lääkettä(nykyinen Dexedrinen vastine). Ei noin vahvaa ole liikkeellä ja en ole varma onko se kemiallisesti edes mahdollista ainakaan sulfaatti muodossa. 50% puhdas on jo todella hyvää.
        Jotkut puhuu 70% tarkoittaen että 70% alkuperäisestä vahvuudesta. Mikä se sitten onkaan ollut.
        Mutta tää ns. pinkki väri kyllä tulee jotenkin valmistuksessa. Litiumista käsittääkseni. Mutta se ei ole kauttaaltaan pinkkiä vaan siellä on kristalleja jotka ovat pinkkejä. Siis näihin kommentteihisi vastaten.

        Apteekista saa liuottimia millä voi puhdistaa omat pulverinsa, jos haluaa kokeilla millaista se on ilman jatkeita. Kuulemma. En lähtis koittamaan ellei ole varma mitä tekee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei beetasalpaaja todellakaan jos on liikaa vetänyt ja pulssit taivaissa ja tärisee 😮 sit olot vasta tulee ja pahimmillaan rytmihäiriöt.. bentsoja, opiaatteja tai alkoholia jos ei muuta ole..

        Betasalpaajat estää noradrenaliinin toimintaa kehossa, eli käytännössä ison osan amfetamiinin vaikutuksesta. Se ei kuitenkaan ole suositeltavaa yliannostuksissa, vaan just edellämainitut. CBD ja "huume" kannabis voi auttaa jos se ei aiheuta ko. henkilössä yleensä panikoimista tms.


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Kun miettii että dexamfetamiini 5mg tablettia. 50/50 dex- ja levoamf. seokseen suhteutettuna saadaksesi 5mg on n.10mg, eli puhdasta amfetamiinia(D&L) 0,0010g. Tälloin 0,1g olisi sama kuin 50x5mg tablettia Attentin lääkettä(nykyinen Dexedrinen vastine). Ei noin vahvaa ole liikkeellä ja en ole varma onko se kemiallisesti edes mahdollista ainakaan sulfaatti muodossa. 50% puhdas on jo todella hyvää.
        Jotkut puhuu 70% tarkoittaen että 70% alkuperäisestä vahvuudesta. Mikä se sitten onkaan ollut.
        Mutta tää ns. pinkki väri kyllä tulee jotenkin valmistuksessa. Litiumista käsittääkseni. Mutta se ei ole kauttaaltaan pinkkiä vaan siellä on kristalleja jotka ovat pinkkejä. Siis näihin kommentteihisi vastaten.

        Apteekista saa liuottimia millä voi puhdistaa omat pulverinsa, jos haluaa kokeilla millaista se on ilman jatkeita. Kuulemma. En lähtis koittamaan ellei ole varma mitä tekee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei beetasalpaaja todellakaan jos on liikaa vetänyt ja pulssit taivaissa ja tärisee 😮 sit olot vasta tulee ja pahimmillaan rytmihäiriöt.. bentsoja, opiaatteja tai alkoholia jos ei muuta ole..

        Betasalpaajat estää noradrenaliinin toimintaa kehossa, eli käytännössä ison osan amfetamiinin vaikutuksesta. Se ei kuitenkaan ole suositeltavaa yliannostuksissa, vaan just edellämainitut. CBD ja "huume" kannabis voi auttaa jos se ei aiheuta ko. henkilössä yleensä panikoimista tms.


    • Retyu

      Paska ei toimi juuri mitenkään vaikka kuinka ottaa ja liian hyvästä lopputuloksena on psykoottisvivahteinen kuumotus vaikka varovasti onkin yrittänyt ottaa. Pirin pahin vaara piileekin sen arvaamattomuudessa, koska vahvuus on mysteeri ja jatkeaineetkin saattavat aiheuttaa oireita, kuten esimerkiksi ylenmääräinen kofeiini. Kukaan ei voi myöskään tietää mikäli joku sairas psykopaatti on lisännyt sekaan suoranaista myrkkyä, tai vaikkapa jotain hallusinogeeniä, joka aktivoituu vasta enemmän annosteltuna. Näistäpä syistä katupiri on aika riskaabeliä huumetta. Laillisena apteekin aineena taas monin verroin turvallisempi.

      • DickNix

        Jokainen voi kuvitella miten vaarallisia apteekin lääkkeet olisivat jos niiden vahvuudessa esiintyisi 5-10 kertaisia heittoja ja seassa olisi myös toisinaan muita lääkeaineita tai vaikkapa vain runsas määrä kofeiinia ilman että siitä olisi mainintaa. Siis missä tahansa lääkkeissä tai vaikka sama tilanne Alkon viinoissa. Sanotaan että annos tekee myrkyn, mutta myrkyn tekee myös kieltolaki. En sanoisi että amfetamiinia kannattaisi sikäli laillistaa, mutta ehkä käyttäjille olisi järkeä myöntää aineeseen reseptejä korvaushoitona.


      • Hillbilll

        Kaikki lääkkeet olisivat vaarallisia jos annostus ei olisi tiedossa, eikä niillä voitaisi ketään hoitaa.


    • spiidikontsales

      Haisee ihan vitun pahalle, voimakkaalle kuselle ja on ihan kellertävää.
      Asiakkaalle laitetaan rotanmyrkkyy, tulee kovat kiksit.
      Kuivanutta akkuhappoo, sitruunahappoo, hedelmäsokeerii, kinnalaista vuorisokerii.
      kirpeetä sulaa, hapon makuisia irtokarkkeja, hart sporttia,,,,,yms.
      Jos vetää puhdasta, niin juokee lappiin ja kuolee nestehukkaan.

    • juhlatuulella

      addikti76 puhuu asiaa..

      • F1KIMIhmmmmmmmm

        mutta jää(Ice) on hyvin miellyttävää kun sitä osaa käyttää. yhdellä/kadella henkosilla pörrää pitkään :D


    • halollapäähän

      jeb! kunnon jäässä on prossat kohdilla. mut met.. ei sovi kaikille.

    • metasuxx

      Tuntuu että nykyään saa lähes poikkeuksetta meta-piriä käsiin. Ei kai dextro/levo-amfen kuulu potkia 12h yhdellä 0,05 nokalla ja kauheat täpinät päällä ja pumppu hakkaa tuhatta ja sataa.

      V**uttaa kun ei tunnu löytyvän Puhdasta amfea ilman sitä vitun metaa tms paskaa...

      • Hklnön

        Vai olisko siinä vain runsaasti kofeiinia mikä sen pumpun laittaa hakkaamaan?


    • sniffsniff

      siitä havahdut suljetulla.kun vedät lainit sen mukaan kun oot paskaa vetäny ja sattuu olee aitoo kamaa ja pärähät samantien psykoosiin ja

      • Uneliasjaonnellinen

        Psykoosi ei välttämättä ala samantiensä vaan voi alkaa vaikka seuraavana päivänä.


    • Kiitosei

      Suomessa katukauppa A on noin35%,oikeasti hyvän vaikutus tasainen ilman "tukkanousee pystyyn"vaikutusta joka johtuu jatkeista.
      Valvot helpolla ilman suuria laskuja.
      Psykoosin on vaikea itse tunnistaa harhoja,näkö,kuulo,ahdistusta,luuppi jää päälle,pakko mielteiset ajatukset.Ystävät tai läheiset huomaa yleensä ensin.menee aaltoina toisena hetkenä on ja toisena ei.Toipuminen vie kauan.Tuleekin vasta seuraavana päivänä käytöstä..

      • Kiitosei

        Jatkeena käytetään maltaa,siripiriä,rotanmyrkkyä.Kaipa joku jatkanu joskus jopa leivinjauheella.Siitähän ei koskaan tiedä mitä sisältää..


      • kirkur
        Kiitosei kirjoitti:

        Jatkeena käytetään maltaa,siripiriä,rotanmyrkkyä.Kaipa joku jatkanu joskus jopa leivinjauheella.Siitähän ei koskaan tiedä mitä sisältää..

        Teillehän näyttää kelpaavan ihan mikä tahansa.
        Oletteko jotain roskasakkia vai ihan tosi pöljähtäneitä?
        Hienointa mitä tiedätte, on olla ketarat levällään tai sikiöasennossa tiedottomassa tilassa lähellä sitä viimeistä porttia, josta valitettavasti ei ole paluuta.

        Kunnioitatteko itseänne lainkaan?


      • Jlnikb
        kirkur kirjoitti:

        Teillehän näyttää kelpaavan ihan mikä tahansa.
        Oletteko jotain roskasakkia vai ihan tosi pöljähtäneitä?
        Hienointa mitä tiedätte, on olla ketarat levällään tai sikiöasennossa tiedottomassa tilassa lähellä sitä viimeistä porttia, josta valitettavasti ei ole paluuta.

        Kunnioitatteko itseänne lainkaan?

        3,5% voi olla lähempänä totuutta.


      • Anonyymi
        Jlnikb kirjoitti:

        3,5% voi olla lähempänä totuutta.

        Sun varmaan kannattaa jo liikkua muuallakin, kun tuvan ja postilaatikon väliä, ettei kannata takertua joka asiaan trollaten. Ai kunnioitanko itseäni?hmm.. En käytä alkoholia, muita huumeita, käyn töissä.. Mielestäni nukun puolison vieressä normaalisti. Joskus voin maistaa amfetamiinia jos v-loppu ja kaikki on kunnossa. Jotkut juo viiniä, olutta, viskiä, vetää tupakkaa... Teen omalla kropalla mitä haluan, eikä se kuulu sinulle. En ole täälä nostamassa sua ristille, jos otat illalla viinilasin, kun itse en käytä alkoholia.. Se vain on jokaisen oma päätös mitä elämässä tekee, eikä tuo tee sinusta parempaa ihmistä.. Tekopyhän se tekee.


    • Annikki_

      Kaveri kertoi, että hänen kollegansa on polttanut jonkinlaisessa piipussa toimistossaan jotakin ainetta ja alkanut käyttäytyä polttaessaan yhä oudommin. Hajusta kaverini ei maininnut mitään, vaikka on hyvin tarkka. Kaverini on vuokrannut mainitusta kolmen henkilön toimistosta työtilan ja miettii nyt, mikä ainetta piipussa on ollut ja onko hänen työtilansa asiat jatkossa hyvin ym.? Tällä palstalla on kirjoitettu muusta, mutta laitan tämän kysymyksen tänne joukkoon, kun joku täällä voi osata kertoa, mikä hajuton poltettava huume kyseessä.

      • Fenci

        Varmaan kristallia tai crackiä.. never know..


      • Anonyymi

        Hajuton piippu huume. Sori nyt mutta kaikissa huumeissa on myös jokin haju ainakin täälä Suomessa. Tupakkapiipulla voi polttaa vain kannabis kukintoa tai hasista ja luota kun sanon, niin ne haisee TOSI vahvasti, että nyt kannattaa korjata nenä, jos ei sitten flunssaa ollut.


      • Anonyymi
        Fenci kirjoitti:

        Varmaan kristallia tai crackiä.. never know..

        Aha. No nekin haisee ja vaikea saada Suomessa. En tiennyt että Sinaloan kartelli toimii jo Suomessa asti. He valmistavat kristallin ...Crack no en ikinä Suomessa nähnyt, kun vaatii taas suoran lasipiipun, eikä tupakkapiippua. Jee!! Asuuko siis väki jossain kiven alla vai esitetäänkö täälä vain että ": Oon vähän torvi."


    • Ujiikkkiki

      Vahva amfetamiini on ihan oikeasti todella vahvaa ja sitä ei pysty kovin paljoa ottamaan. Jos siinä ei ole jatkeita niin on myös vaikeaa annostella sitä järjevästi ja saattaa mennä liian iso annos josta on sitten seuraavana päivänä pää sekaisin. Sellainen kunnon piripääkään ei ota puhdasta kun noin 100-200mg. Itse en käytä vaan haluan varoittaa liian puhtaista aineista.

      • Anonyymi

        näin on. Tuota isommat annokset ovat jo kokeneellekin ihan liikaa saman päivän aikana. Jos valvoo päivätolkulla ja vetää, niin ehkä silloin joku vetää tuota enemmän jos pumppu ei petä. Itsellä ennätys n. 300mg dexamfetamiinia saman päivän aikana jaettuna ehkä 10 annokseen. Se on aivan järkyttävä annos.


      • Anonyymi

        Siksi käyttäjät testaa aina uuden tyypin Pirin vahvuuden.. Olemassa useita testejä. Mutta et sitä voinut tietää. Itse mitannut vahvimman aikoinaan 72% kun siitä kerrottiin heti. Normaalisti kadulta saa 5-30% katupölyä


    • piripiä-313

      Moi alanasiantuntijat!!!moni oli asiaa moni taas ei!!anyway kysymykseni onkin että tietääkö kukaan mistä saisi juurikin noita aineen eli(a ja meta) prosentti testereitä????

    • StimulanttiAntti

      Niitä ei saa, koska pitoisuuden mittaus on massasta mahdotonta. Kemiallisen ketjun muodon havainnointi vaatii laboratoriotasoa. Arpapeliä. Sinänsä katupiri on hyvin vaaratonta, sniffaamalla ei henki lähde, että kama on aina reippaasti jatkettua. Ei voi yliannostua ilman vakaata tarkoitusta. Rännitys on sitten toinen maailmansa - kuolioita, aivoinfarkteja, osittaisia halvaannuksia. Medikinet cr murskattuna, lyricaa, ripaus hyvää kukkaa ja konjakkia. . Saa aina mitä haluaa! Doseista en lähde puhumaan tai opastamaan, yksilöllisiä rauhallisia kokeiluja suosittelen. Huumeongelma on Suomessa surullisen hyvin hoidettu; parhaat tuotteet löytyvät valtiollisten putiikkien hyllyiltä. Ja niille ei ole asiaa, jos on huumetuomio..

      • Anonyymi

        Reagant test kit.


    • joskusotan

      En tiä lukeeko tätä enään kukaan, mutta kokeilen silti.. Osaisko kukaan sanoo et mitä toi piri oikein on mitä menin ostaa?? Eli pari päivää sit ostin piriä enkä tällä kertaa haistanu sitä ennen ku vasta kotona (normaalisti testaan hajun aina ennen ku ostan, mut nyt oli mukamas kiire).. Hajulla ei oo mitään tekemistä pirin kans! Suoraan sanottuna haisee kuselle! Ei oo ikinä tullu vastaavaa vastaan.. Väriltään aika kellertävää, mut kuitenkin aika vaaleeta. No viivat otettua (nokkaan), ei oikeestaan muuta vaikutusta kun vitun moinen jökitys. Ihan ku ois pudia vetäny. Sohvalla istuin kolme tuntia, jonka jälkeen menin nukkuun. Vähän levotonta unta, mut kuitenki pysty jotenki nukkuu. En oo sen jälkeen pystyny ottaa sitä ihan vaan sen kusen hajun takia.
      Kertokaa joku viisaampi et mitä ihmettä toi on??
      Kiitos.

      • fsfserw

        Ei mitää hajuu mitä oot saanu,mut en ainakaan ottais enempää. Piri voi olla vaikka minkä näköstä,hajusta yleensä kyl tunnistaa. toinen on et ostat testikitin,ei tarvii ainakaa arvailla aineita. Nykyään liikkuu ihan liikaa paskaa,vitun rotat...


      • kusinenjuttu

        Taisin ottaa samaa noihin aikoihin ku frendi oli jostain saanu ihan hyvän satsin, oli ihan saatanan kamalaa tavaraa...


      • Piriveteuuri

        Se kellertävä kissan kuselta haiseva paakkuinen pulverimainen on amfetamiinin ja mefedronin sekotusta itse vetelin tota 0,1g vetoja ja koko pieni yksiö lemusi vahvasti piriltä/kissankuselta.


      • voijumalauda
        Piriveteuuri kirjoitti:

        Se kellertävä kissan kuselta haiseva paakkuinen pulverimainen on amfetamiinin ja mefedronin sekotusta itse vetelin tota 0,1g vetoja ja koko pieni yksiö lemusi vahvasti piriltä/kissankuselta.

        Pitäiskö teidän aasien alkaa oikeesti miettimään mitä oikeen touhuutte?
        Noissa jauhemaisissa voi olla iha mitä vaan, ei lääkäritkään pysty teitä pelastamaan jos te sanotte että ootte vetäny spiidii ja todellisuudessa se olikin jotain ihan muuta.

        Tästähän on yritetty sanoa:
        https://www.youtube.com/watch?v=SGj4Wgnxrss


      • Anonyymi

        ketamiinia?


      • Anonyymi

        Metamix amfetamiinia, joka yleensä keltaista ja sisältää hötösen verran metaa, mutta vaikus ei kestä kauaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketamiinia?

        Ketku ei haise kuselle. eikä tuo meta. Samoin Kokaiini haisee etikalle, erottelun vuoksi, mutta jotkut sanovat hajun muistuttavan pensaa mitä se ei ole..
        Ehkä tyyppi joka myi sen säilytti sitä viikon vanhoissa kusisissa kalsareissa.


    • Mielikuvituslaukkaa

      Onko vaikeaa myöntää olevansa koukussa. Lääkkeissä on samoja aineita, tarvitsee jotain joka päivä.

      • Anonyymi

        Totta. Tarvitsen lääkkeitä joka päivä, kun lääkärit näin sanoo.. Hankin bentso lääkitykseni joka kuu joko lääkärin avulla jo yli 20v tai joskus jos 18v lääkäri leikkii HITLERIÄ saan kyllä lääkkeeni ilman, että alan väitellä. Oletan,että teikäläinenkin on joskuss Buranaa ottanut. Psyyke lääkkeet Miljardi bisnes. Niitä määrätään ihan joka vaiheessa ja jos kieltäytyy, et saa sitä sairaslomaa. Kerran sanoin,että parina yönä nukkunut huonosti, kun muutto kesken. Totesi meikän olevan MASENTUNUT kun muutan tuliterään asuntoon yhteen puolison kanssa. En ymmärtänyt hänen logiikkaa... kävin apteekissa ja tulin kahden muovipussin kanssa ulos.. n 500 tablettia 2 tunnin unettomuuteen. Olen oppinut että lääkärin kanssa ei voi kun hävitä. Näillä on enemmän valtaa toimissaan, kun Suomen poliisilla. Noh kerran löin mies lääkäriä kyllä kävelykepillä, kun nilkassa 4 murtumaa, jotka todettiin jälistäpäin koska tämä lääkäri kielsi röntgen kuvat. Sai kyllä hoitovirheen hänkin. Tosin itse olin putkassa jalkaterä muusina kun ilmoitettiin että pääsen pois jos pyydän lääkäriltä anteeksi. Kyseessä itkevä aikuis vauva lääkäri, joka ammattinsa valitsi. Ei joka päivä vastaan kävele sateenkaaria ja yksisarvisia. Potilas voi olla hurjissa kivuissa, päätti hän kuunella tai ei. Ps. Kielsi ampulanssi kuljetuksen leikkaukseen, ja soitti TAKSIN, jolloin minun saaminen ensiapuun jätettiin taksikuskille. Myös hän haastoi lääkärin oikeuteen. Koko aika ilman kipulääkitystä jalkaterä nurinpäin, menikö tämäkään nyt ihan putkeen??


    • Capcom

      No Hesarin Henk täs moi! täs toimitaan streetti levelil tod. näköisyyksil: Osta myyjält jonka olet tuntenut pisimpään ja joka ei koskaan myy paskaa. sit toki katso onx ketola fyysisesti iso tai snadi-pulverii tai bibanana... Plus et muista et se pirskatti jonka maahantuoja EI ole jatkanut saattaa anyway olla tot. to0 shit 4 us!
      toisaalta 2 kuukautta sit ostin pirskattii josta sain 0,8 ketolast 8sat vedot!!! Siis ehkä 30-vajaa 50 %sta! Hii-hii!!! Heitän (a lot) lisää of medical info when I got that feelin. Woimia 2 u posse of Finland! T. Hastla H. !!!

      • Anonyymi

        Sori. Oon maalta. Ei sanaakaan selvää mitä kirjotit. miksi kaikki idiootit yhdistää Suomen ja Englannin joka lauseeseen 1-2, mutta noin?? Eli joku oli paskaa.


    • Saatananpilviveikot

      Kaikellaista paskaa ne imee. Tekee kotona saavillisen kiljua. Se on 4 viikon kuluttua hyvää, eikä paskaa tai myrkkyä.

      • Anonyymi

        Niin ketkä imee?? No sä ootkin kypsä tapaus, kun teet kylpyammeessa tuoremehusta kiljua ja seuraavan viikon oot ripulilla. kuulostat jo. nobel voittajalta. Naises voitti lotossa, vai suosiiko hän punaviiniä ihan pullosta ja lasista.


    • zanna_rekkalepso

      Miltä tuntuu zanna? Teit itsestäsi aivan pellen näköisen leikkimällä kaikkitietävää... nyt jouduit lopettaan kommentoimisenkin ei saatana

    • Anonyymi

      Meikäläinen silloin kun käytin amfea, osti vakiotyypiltä. Kerran olin jurrissa ja ostin jonkun 3-5g tuntemattomalta bileissä ja laitoin säkin taskuun. No kun jurri oli kova, menin kotiin ja sammuin ennenku ehdin ottaa sitä.
      Heräsin aamupäivällä ja jännitin että olinko juonut ne rahat millä poretta piti ostaa. Huoh... taskusta löytyi ostamani säkki ja mietin onko edes vähääkään puhdasta.

      Mutta simsalapim.... mulla välähti miten varmistun asiasta. Laitoin jauheen rasiaan, lisäsin joukkoon pyykinpesuainetta ja laitoin kannen kiinni ja pesin tunnin ohjelmalla sen.

      KYLLÄ TULI PUHDASTA PIRIÄ!!!

      • Anonyymi

        MNiin ne ajat muuttuu. Itse haen amfetamiinit reseptillä apteekista. 100% puhdasta dextroamfetamiinia suoraan lääketehtaalta kauniissa sinetöidyssä purkissa. Kyl se ADHD-pään sedatoi aika tehokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MNiin ne ajat muuttuu. Itse haen amfetamiinit reseptillä apteekista. 100% puhdasta dextroamfetamiinia suoraan lääketehtaalta kauniissa sinetöidyssä purkissa. Kyl se ADHD-pään sedatoi aika tehokkaasti.

        Attenttine on kyl superkovaa ainetta. Vähää melkeen pahimman luokan adhd ilmestyksenkin psykoosiin ja se on todella helppo vetää räpylään, jos sitä harrastelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Attenttine on kyl superkovaa ainetta. Vähää melkeen pahimman luokan adhd ilmestyksenkin psykoosiin ja se on todella helppo vetää räpylään, jos sitä harrastelee.

        Voi sen piikittää, mutta se ei toimi. Vain 5% imeytyy suonensisäisesti. Elvanse joka on toinen adhd lääke kyllä kuulemma toimii niin, koska veriplasma hajoittaa sen rakenteen dexamfetamiiniksimä. Järjetöntä kyllä tehdä niin ja menettää heti reseptin jos tämä selviää lääkärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MNiin ne ajat muuttuu. Itse haen amfetamiinit reseptillä apteekista. 100% puhdasta dextroamfetamiinia suoraan lääketehtaalta kauniissa sinetöidyssä purkissa. Kyl se ADHD-pään sedatoi aika tehokkaasti.

        Muuttuu joo.. Nykyään melkein ala-asteelta saa lapset jatkuvasti vääriä ADHD diagnooseja, koska on vain lapsi Tarkistakaa esim Ritalinin n vikat 5 myyntivuotta, niin pirillä tehdään rahaa ja lmuksuista tehdään zombeja... oppivat istumaan hiljaa... jaa mutta menikös nyt tämäkään ihan oikein... Ahneus 1 sana.

        Vitsi niin tykkään kun meillä on niin fiksu valtion johto, joka reagoi ainoastaan, jos heidän palkkaa halutaan alentaa. ei onnistu, niin joka vuosi ottavat valmiiksi köyhiltä ja kodittomilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sen piikittää, mutta se ei toimi. Vain 5% imeytyy suonensisäisesti. Elvanse joka on toinen adhd lääke kyllä kuulemma toimii niin, koska veriplasma hajoittaa sen rakenteen dexamfetamiiniksimä. Järjetöntä kyllä tehdä niin ja menettää heti reseptin jos tämä selviää lääkärille.

        Myös elvanse vaatii vatsan käsittelyn toimiakseen. voi sitä tunkea vaikka silmiin, mutta ei se vitutusta poista.


    • Anonyymi

      Jos kuolit tai halvaannuit liikuntakyvyttömäksi, se ei todennäköisesti ollut puhdasta

      • Anonyymi

        kuka kuoli ja mihin.. Jos hengen saat veke niin vaatii jo sekakäyttöä.. viinaa, rauhoittavaa ja vaikka jokusen opiaatin, niin voit olla mullissa. pelkkä 1 aine vaatii jo päättäväisyyttä.


    • Anonyymi

      Ei hitto mitä horinaa. Koko ketjussa ei oo yhdelläkään viisastelijalla minkäännäkösiä selityksiä mistä voisi oikeasti tietää jonkun amfen pitoisuuden. Tietääkö kukaan mikä on korkein Suomessa mitattu pitoisuus labrassa selvitettynä?

      • Anonyymi

        Reagant test kit.. Sori kirjotus virheistä. Valvonut 3 päivää kun oli hyvää vauhtia .. Eipä enää ahdista tai vituta vaikka salama löisi. Joka sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle.. Nuorena join olutta kun muutkin joi, mutta huomasin että joka v-loppu putkassa ja lehdessä. Lopetin eikä enää mitään kiukku viinoja, niin paljon parempi olla.


      • Anonyymi

        kokein amfe mitattu 80. metaamfe taas 93.


    • Anonyymi

      No ei sitä voi tietää. Kokeilemalla selviää..
      Tiettyjä eri pirin hajuja ja makuja tunnistan, mistä tiedän varmuudella että kyseessä amfe,mutta mitään kovin tarkkaa ei kukaan pysty katsomalla/haistamalla sanomaan.

    • Anonyymi

      Malto eli hedelmä sokeri.Nykyään ilm kaikenlaiset palautus juomat joissa on malton lisäksi sitä sun tätä.Aminohappoja jne,,,c vitamiini tekee sen et perseessä tuntuu kohahdus.Vaarallista.

    • Anonyymi

      Ja se on urbaani legenda etteikö vahvassa ole lähtöjä tms,,Mistä helkkarista sitä muuten huomaa tehot.Toisaalta nämä uudet amfat ei välttämättä nouse mut tulee ainakin painetta ja pään ympärille vanne.20v sitten amfa ku amfa tarjos nautinnolliset nousut.Piti oikeen mennä soffalle nauttiin ne.

      • Anonyymi

        nykyään suurin osa amfe sulfasta on vetistä kiisseliä.. ei edes kuiva. näyttää aina daimille.. siinä moni tota ihmettelee.. ostat kympin maksat kympistä.. odotat kuivatellen 2 viikkoa ja sulla on vitonen.. mamut toi tän ilmiön ja kiisseleiden takana poikkeuksetta... ihminen on ahne eikä nykyään kersoilla mitään tapoja tuola.. kunhan saa uudet lenkkarit tai vastaavaa.


    • Anonyymi

      Jos sitä vahvan kanssa alkaa pelleileen ni varma psykoosi.Ja jos menee psykoosiin se ei ole etteikö pää kestä .Se meinaa et itsesuojelu vaistot pelaa,,,

      • Anonyymi

        haa meillä on täälä lääkäri. kerro toki lisää miten psykoosi. vaikuttaa ja mikä sen estää..


    • Anonyymi

      suomessa suurin itsekeiteltt ja poliisin labratestaama piri oli 96% ja kouvolan jätkien tekemää

      • Anonyymi

        vitun vale. täytyy jo olla metaa, koska sulla on google siinä edessä ja vaikka haluut mainostaa jomkun kaveris soppaa niin tee se muualla koska amftatamiini päästäkseen 80% tuolloin vaati täydet teollisuus tilat ja ammatti kokit.. Ei punaniskoja mopoilla.


    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa, kun olet kuollut tai vammautunut liikuntakyvyttömäksi, on hyvin todennäköistä, että nauttimasi huumausaine ei ollut kelvollista.

      Elämän valitettavia tosiasioita, venäläistä rulettia vai luonnonvalintaa? Siinäpä kysymystä pohdittavaksi

      - äiskä

      • Anonyymi

        Vai ni. no pelataan tuo äiskä kortti ja mennään sen jälkeen pelaan nyt sit vaikka sitä venäläistä rulettia..


    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta..En ole todella mikään konkari näissä hommissa ja tuskin tuun oleen. Otan yleensä kerran 3ssa kuukaudessa ja aivan viihdekäyttöön Kokaiinia se on mulle hyvä, pitää olon aikas hyvänä ja se mistä sen aina saanut on vaihdellut 40%-70% ja toi 70 on jo kyl semmonen mistä voi yleensä haaveilla näillä leveyksillä. No se siitä..Kuten sanoin en oo konkari ja tuskin tuun ikinä oleen, mut 10v sit eka kerran otin A:ta ja seuraavana pvänä sit oli semmonen olo et hyppään ikkunasta ulos eli sen verran tajuan et tainnut olla melko paskalaatuista. Tämä mistä sen sain sillon oli just joku selkeesti sen "alan ammattilainen" housut pysynyt päällä ja paita oli ku hengaris ja tainnu hirveesti leegoja edes olla suussa..Noh..Nyt tos tovi sit sain sitä semmoselta johon luotan asiassa kuin asiassa 150%sti. Hän varoitti et ole tosi varovainen sen A:n kans mitä häneltä sain, sanoi et se on todella vahvaa ja sanoi heti et hän jatkoi sitä ihan mua varten etten vedä övereitä et olot sit sen mukaiset, tais mainita et se on 40%sta noin siis mitä minulle oli tehnyt. Semmosta joka haisi sanotaan ny pistävä , en keksi tai muista mihin sitä vertasin sitä hajua ja väri ei valkoinen mut vaalea ja aika kokkareista. Ja ku otin nii samantien nenässä poltti sillee oikeen kunnolla ja nielussa ku valui sinne. Ja fiilikset oli toooooodella hyvät ja suu kävi ku papupata jne..Mut mä otin tietty sitä samanlai ku K:ta eli ehkä liian tiuhaan, tuli sit aikas kiva päänsärky, paleli ym..Ja kaverin sanat päässä soi et oo varovainen sen kans ku hän tiesi et mulla ei mitn toleranssia sille ole. No otin sitä silti vähä ehkä liikaa pvän mittaan ja klo 4 yöllä sit koitin et jos uni ku oli ei niin hyvä olo ja nukahdin ku seinään. Aamulla heräsin ei mitn oloja ,joita vähä pelolla odotin 10v takaisen kokemuksen takia. Sit seuraavana aamuna, otin iiiihan pienet ku mietin et taisin liikaa ottaa sitä edellispvänä..Nii eipäs tullut pvän aikana /yön aikana mitn huonoja oloja. Ja ei minkään maailman laskuja ole ollut siitä. Joo ei mun valinta silti viihde käytössä tule olemaan jatkossa. Eli pysyn siinä K:ssa ja se tosiaan mul max se kerran tai kahtenapvä samalle vloppulle. Kysymyksiä täs sit teille,jotka tiedätte A:sta enempi..Eli se ilmeisesti menny ainakin eka pvänä yli mul ja kaveri sano et ku se tarpeeksi "puhdasta" ei tuu varmana laskuja, no niitä ei kyl tullut..Ja sit JOS nyt sattuu et viel ottaisin ja vahvuus sen vaik 40% nii mikä hyvä määrä kerralla siis nenän kautta ja mikä on hyvä väli ottaa sitä..2tuntia,3tuntia vai?? Tuli paljo sivuasiaakin, mutta kiitos jos joku viitsii nähdä vaivaa ja "valaista " mua..Mä en luurissa hoida mitn ja kaveri asuu ihan muualla ku mä, joten en siltä kyl rupea missään sovellukses asioista puhuu, sen verran oon tarkka et miel kasvotusten, nii ei vahingossa oo ylimääräistä silmäparia tai korva.😄 Kiitos viel, jos joku mua viitsii valaista. Ps. Näitä ei tietty sillo tajunnut kamun kans jutella et mikä hyvä määrä ym.

      • Anonyymi

        Joo.. Eräs ulkomaalainen myi Kokaiini kiveä.. Oletin että noh sitä itseään.. Uusi tyyppi ikinä nähnyt. Otin ekat viivat ja tajusin heti, että se oli dipannut sitä johonkin saadakseen painoa lisää. Ei ollut ennen noin ei.


    • Anonyymi

      Voi näitä nistien juttuja...En edes sano mitään.

      • Anonyymi

        Voi onneksi oot täydellinen niin ihmisenä kuin lehmänä. Älä koskaan muutu.


    • Anonyymi

      Rakastan Amfetamiinia! Laatuja on paljon erilaisia. Ihmiset jatkaa liikaa ahneuksissaan. Joukkoon voi eksyä mitä vaan kun kiireessä joku haluaa ostaa vaikka 4 gemmii ja sul on vaan 3. Tällaisessä tilanteessa joku voi murskata joukkoon vaikka mieliala lääkkeitä että on sitten myydä se 4gemmiä. Itse olen käyttänyt piriä vuosia ja kaikenlaista paskaa on tullut vastaan. On kusipäitä jotka myy gramman tomusokeria sekoitettuna asetoniin. Siitä tulee valkoinen tahna mikä ei haise amfetamiinille mutta hyvillä myyntipuheilla tai sekavalla myyntitilanteella joku voi ostaa ja siitä tulleella rahalla voi ostaa kunnollista. Mutta kun on hyvää metamfetamiinia niin itse jatkaisin sen panimosokerilla. Molemmat vaan blenderiin ja aineet on sekoitettu tasaisesti. Totuus on se että pakko sitä on jatkaa koska porukka menee psykoosiin kun antaa liian hyvää. Se Pitäisi vaan tehdä kohtuuden rajoissa.

    • Anonyymi

      Aikamoista maisterii. Suomesta löytyvä Amfetamiini on viimesen 15vuotta ollut ~66% ja puhtain mitä nähnyt ollut 82% joka ollut jo suht nestemmäistä Amfee tilataan paljon vähemmän ulkomailta koska sitä on helppo valmistaa itse ja viimesen 5 vuoden aikana en itse ole kertaakaan koskenut ulkomaan tavaraan huonon laadun takia. Suomi on tosi kova Amfetamiini maa ja täältä sitä tilataan ulkomaille ei toisinpäin.

      • Anonyymi

        Wickr: rile10


      • Anonyymi

        On on, helppo tehä ite. Tuotteet saa jos ei nyt ihan perus marketista niin ainakin apteekin käsitavara hyllyiltä. Siks kaikki pirinistit kokkailee kamansa ite ja paskan, jatketun kaman katukauppa ja pirin maahantuonti on täysin loppunut...


      • Anonyymi

        Ite vedän just 72% että riitoisaa... Ei satu nokkaan, kivimuodossa hieman tahmeaa sormien välisssä. 25e g kymppi


      • Anonyymi

        Telegram ryhmät on täynnä pakolaiseten tekemiä kokkaus videoita juuri neste sulfalle, mutta fiktaappa se... Onneksi videoivat kun kokkissodassa, niin eipä tarvi poliisien muutakun tarttua kännykkään. Hymyilevät kameralle .. On tuo sukupolvi niin välkky.. Miksi muuten ne pitää aina housujaan melkein nilkoissa siis kaikki.. Täälä ja joka paikassa. Sit ne kannetaan maijaan. niin housut aina tippuu ja boksereissa koppiin.. Sopiske tuo tyyli 60 vuotiaalle, jos vielä siihen kultaletjut hommaa.


    • Anonyymi

      wickr: rile10

    • Anonyymi

      Kysyisin
      Voiko amfetamiini muuttua purkissa joko kovettuneemmaksi tai toisinpäin litkumaisemmaksi jos siihen ei todellakaan kukaan ole koskenut?
      Jos alunperin kaikki sekoittaa eikä pohjalla voi olla eri tavaraa
      Tietämätön. Eikä syyttömiä voi syyttääkään

      • Anonyymi

        Piristä poistuu kosteus aina huoneen lämmössä. Sikssi jotkut pitävät isommat määrät pakasstimessa..tettei haihdu ja saa täyden hinnan.


    • Anonyymi

      Mistä tietää voiko amfetamiini muuttua purkissa paksummaksi tai lutkumaisemmaksi kun kaikki sekoitettu eikä pojalle ole jäänyt mitään erilaista?
      Ei voi syyttää ketään kun tietämätön
      Jos niin miten selittätte muuttumisen?

      • Anonyymi

        Liuottimet haihtuvat pienistäkin reijistä ja purkissa olevaan tyhjään tilaan. Joskus myös se juoksettuu jos vääriä kemikaaleja seassa.


    • Anonyymi

      Sulffaa sen olla pittää ,perkele.tuxuu sentä hyvälle.itse lopetettii ku tota paskaskeidaa tuli,tyyliin et no sit ollaan mieulummin vaikka kikbaa ilman.ihanaa elää ilman.meni kyl2 v mut janbatti.VANHANLIITON OPPITUUNIT JA PERIAATTEET KUNNIAAN RESPECT

    • Anonyymi

      Mä en pysty tajuu et pirii ja cocerttaa yhdes on ees olenas.i heard it by the grapevine.shane on you sanoo vaikka LEMMY KILMASTER( NO CLAS

    • Anonyymi

      Paras jatke piiskalle on eurot eli maksat esim.20€/kemmi ja jos voittoa haluaa ni 10€ lisää hintaan niin eikös se silloin ole turvallisin jatke tuotteelle!!

    • Anonyymi

      Business mielessä paras jatke amfelle on eurot..se ei vahingoita ketään paitsi ostajan kukkaroa

    • Anonyymi

      Sain bägin valkosta amfejauhetta. Joku makeutusaine siinä on jatkeena mutta onko normaalia että aasta pystyy tunnistamaan kevyen butaanimaisen katkun? Kuolenko jos vedän tota surutta aamukahvin kanssa 0,2 huomenna vai miten tuotteen laatua voi tarkastella ilman omaa koekaniiniuttaan? Ei ole yhtään pastemaista vaan hyvinkin jauhomaista. Sit siellä onki jotain pyykinpesuainetta nii jes

      • Anonyymi

        Luulis että pessupulverin tunnistaa, jos ei sit oo sun eka Breaking Bad


    • Anonyymi

      Värillä ei periaatteessa oo mitään muuta merkitystä kun etyä meta on lähestulkoon aina ruskeaa tai keltasta mikä johtuu speudoefedriinistä ja muista metan valmistusaineista ja amfetamiittisulfaatti on valkoista jankosnpn eriväristä kuin edelliset ni sen voi värkätä elintarvikeväreillä vaikka vihreeks tai jonkin muun väriseks.jotkut jatkeet saattaa myös vaihtaa virtapussin väriä mut sit se on sellasta jatketta mikä on jotain toista lääkeainetta tai muuta paskaa että värillä ei onmuuyen mitään merkitystä kun et meta on lähestulkoon aina keltasta tai ruskeita janamfetamiinisulfaatyi on valkoista mikä johtuu tehosteaineesta elinefedriinistä ja peukku taas tehdään eri efedriineistä kun pirit ja eri efedriinejä on paljon ja eri vahvuuksia kun ne on pääraaka-aineita eli tehostajalääkeainetta

      • Anonyymi

        Niin mä haluan omaan vauhtiini seuraavaksi keltasen vauhtiraidan, jos toiveita esitetään. Paskan värinenkin käy jos saa lämmöt päälle.


    • Anonyymi

      Mä vetäsin nenät ja kulli kuitistu katkaravuks. Ei puhettakaan että vois lähestyä naista pannakseen. Voi kai puhua laatutavarasta kun vaikutus oli kova. Toisaalta oli kivaa ja juttua riitti liiankin kanssa ja viinaa päälle ei mitään rajaa. Jurri ei tuntunu missään eikä myssyt. Normaalisti oisin pudonnut jo myssyihin. Lopulta ei uni tullut vaan ilta jakui aamuun asti ja yli... Kun väsy tuli, niin nukuttiin sitten oikein kunnolla.
      Seuraavat pari päivää kammo morkkis ja darra tuplana. Piri ei vastsaa hyötysuhdetta! Hauska/darra 1/ 3 paskaa kamaa...

      • Anonyymi

        Eli oli hyvää.. vähä samoin kun kahvi, niin kummatkin stimulantteja, jotka supistaa verisuonia. Kyllä myöss mulkusta, mut siihen 100mg viagra, niin oot taas punainen. Been there.


    • Anonyymi

      Hyvä on hyvä laatusta ja huono on laimeampaa koska siellä on esim kaupasta ostettua perus creatiinia tai maltoa joukossa.

    • Anonyymi

      Miksi tahnamuotoinen amfetamiini tulee minigripistä läpi? Liuotin oikeastaan vain. Se erottuu massasta. Todellla hyvää on, eikä haise pahalle.

      • Anonyymi

        Laita 2 pussia. alkuun.


    • Mikä on tällä hetkellä paras jatke aine.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe