"Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa" (Matt 5:11)
Olen autuas
9
380
Vastaukset
- pyhiä
Ovat ne jotka pitävät Hänen käskynsä, että heidän voimansa elämän puussa olisi ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
- myös.
Autuaita ovat myös adventistit. Kiitos siitä kuuluu sinulle.
- pyhiä
Ovat myös ne jotka pesevät vaatteensa, uudemman käännöksen mukaan, sillä likaisissa vaatteissa ei pääse Karitsan häihin, vaan ne täytyy pestä puhtaaksi Karitsan verellä.
- .......
1. Autuaat ne, joiden tie on nuhteeton, jotka Herran laissa vaeltavat!
2. Autuaat ne, jotka ottavat vaarin hänen todistuksistaan, jotka etsivät häntä kaikesta sydämestänsä,
3. jotka eivät vääryyttä tee, vaan vaeltavat hänen teillään!
4. Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin.
5. Oi, jospa minun vaellukseni olisi vakaa, niin että noudattaisin sinun käskyjäsi!
6. Silloin minä en joudu häpeään, kun katselen kaikkia sinun käskyjäsi.
7. Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet.
8. Minä noudatan sinun käskyjäsi, älä minua peräti hylkää. - minä advarina
olen autuas. Kiitos vain.
- adventistina MINÄ olen
Minä ja MINÄ!
"minä advarina 28.4.2007 klo 23.36
olen autuas". - minähän vain
adventistina MINÄ olen kirjoitti:
Minä ja MINÄ!
"minä advarina 28.4.2007 klo 23.36
olen autuas".seurasin sitä, mitä tuo uskova1 kirjoitti. Kun täällä kerran valehdellen advareistakin puhutaan pahaa, niin silloin advarit ovat autuaita. Te vain ette kestä totuutta.
- pastoreita myöden
..."Jos te tulette Minun opetuslapsikseni, te joudutte samoihin kiusauksiin ja kohteluun...!"
Moni pappi luulee olevansa menestysteologiallaan oikeassa: "Emmekö me sinun nimessäsi tehneet ...!"
Jeesus vastaa; "EN TUNNE TEITÄ!"
LUE Matteus 24-25 luvut!- Jessica*
Oikein tekivät - kun Jeesuksen nimessä tekivät hyvää.
Ei Jeesus sitä kiistä mainitussa Matteuksen kohdassa.
MUTTA
Mutta heillä ei ollut rakkautta, vaan ottivat ihmisiltä vastaan kunniaa. Ei se mitään huonoa toimintaa sinänsä ollut.
Täyttivät hyväntekeväisyyden lakia, mutta eivät Jeesuksen antamaa uutta lakia: rakkauden lakia.
täytä sinä sitä, niin olet oleva autuas iäti.
Luukas 6:35
Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750