Olen autuas

"Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa" (Matt 5:11)

9

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhiä

      Ovat ne jotka pitävät Hänen käskynsä, että heidän voimansa elämän puussa olisi ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

    • myös.

      Autuaita ovat myös adventistit. Kiitos siitä kuuluu sinulle.

    • pyhiä

      Ovat myös ne jotka pesevät vaatteensa, uudemman käännöksen mukaan, sillä likaisissa vaatteissa ei pääse Karitsan häihin, vaan ne täytyy pestä puhtaaksi Karitsan verellä.

    • .......

      1. Autuaat ne, joiden tie on nuhteeton, jotka Herran laissa vaeltavat!

      2. Autuaat ne, jotka ottavat vaarin hänen todistuksistaan, jotka etsivät häntä kaikesta sydämestänsä,
      3. jotka eivät vääryyttä tee, vaan vaeltavat hänen teillään!
      4. Sinä olet asetuksesi säätänyt, että niitä tarkasti noudatettaisiin.
      5. Oi, jospa minun vaellukseni olisi vakaa, niin että noudattaisin sinun käskyjäsi!
      6. Silloin minä en joudu häpeään, kun katselen kaikkia sinun käskyjäsi.
      7. Minä kiitän sinua vilpittömällä sydämellä, kun opin sinun vanhurskautesi oikeudet.
      8. Minä noudatan sinun käskyjäsi, älä minua peräti hylkää.

    • minä advarina

      olen autuas. Kiitos vain.

      • adventistina MINÄ olen

        Minä ja MINÄ!

        "minä advarina 28.4.2007 klo 23.36
           olen autuas".


      • minähän vain
        adventistina MINÄ olen kirjoitti:

        Minä ja MINÄ!

        "minä advarina 28.4.2007 klo 23.36
           olen autuas".

        seurasin sitä, mitä tuo uskova1 kirjoitti. Kun täällä kerran valehdellen advareistakin puhutaan pahaa, niin silloin advarit ovat autuaita. Te vain ette kestä totuutta.


    • pastoreita myöden

      ..."Jos te tulette Minun opetuslapsikseni, te joudutte samoihin kiusauksiin ja kohteluun...!"

      Moni pappi luulee olevansa menestysteologiallaan oikeassa: "Emmekö me sinun nimessäsi tehneet ...!"

      Jeesus vastaa; "EN TUNNE TEITÄ!"

      LUE Matteus 24-25 luvut!

      • Jessica*

        Oikein tekivät - kun Jeesuksen nimessä tekivät hyvää.
        Ei Jeesus sitä kiistä mainitussa Matteuksen kohdassa.

        MUTTA

        Mutta heillä ei ollut rakkautta, vaan ottivat ihmisiltä vastaan kunniaa. Ei se mitään huonoa toimintaa sinänsä ollut.

        Täyttivät hyväntekeväisyyden lakia, mutta eivät Jeesuksen antamaa uutta lakia: rakkauden lakia.
        täytä sinä sitä, niin olet oleva autuas iäti.

        Luukas 6:35

        Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe