onko mahdollisuuksia :=(

palata tänne teidän huumorintajuiseen porukkaan :=)
waikka olen ollut poissa ja ns kyllä routa porsaan kotiin ajaa tjn
miut on nyte maailma kohdellut (lue sewut) huanosti :=)
ja nostan aiwa hirween älämälöön jos ette huali mua takas :=)

26

3476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jane.london

      vai olet sä täältä kotoisin:)
      Minä täällä jonkun aikaa hyöriskellyt,mutta huomannut kysyä lupaa tulemiseen:/

      • täältä mie ole lähtösin :=)
        tai oikkeestaa tuolt kaffilan puolelta :=)
        kerran yrittiwät oikke porukalla eksyttää siel ko siirtyiwät tänne :=)
        ja juu piti laittaa anomus kaawake moneen kertaan ennen kuin päästiwät sisään tjn :=)
        ja owat oike kiaroi laatii kaawakkeita prkl
        jos oli wääri täytetty tuli pummi heti :=)
        kirjoittelewat tahallaan kysymyksiä wäärin päin jne :=)
        "tulliportin" oli silloin puhjoht :=)


    • -NK-

      Varo nuita oven raameja...olet sen verta suuri ihminen.
      *tarjoo käsipäivää*

      • lewweyde pualesta sowin kyllä :=)
        mut tekewät nii matalii owii et pitää kumarrella tjn


    • kröhöm

      aha

      • sitten tjn
        me ollaan koomassa kaikki :=)


    • vaan..vaikka sit häntä koipien välissä...:)

      • häntä koipie wälis :=)
        mut tulen kuitenkin :=)


      • A.DONIS kirjoitti:

        häntä koipie wälis :=)
        mut tulen kuitenkin :=)

        ku tuut...Oot sä semmonen sopusa hemmo..;)


      • jiwe
        A.DONIS kirjoitti:

        häntä koipie wälis :=)
        mut tulen kuitenkin :=)

        kaikkie mielest tjn
        ole sopusa :=)


      • jiwe kirjoitti:

        kaikkie mielest tjn
        ole sopusa :=)

        No eihän se kummiskaa tarkota sitä,ettetkö olisi..;)


      • vaan sinulle
        mii-su kirjoitti:

        No eihän se kummiskaa tarkota sitä,ettetkö olisi..;)

        ettei sopuisia kirjoittajia tarvitse bannata, eikö vaan?


      • vaan sinulle kirjoitti:

        ettei sopuisia kirjoittajia tarvitse bannata, eikö vaan?

        voi olla ihan sijaiskärsijäkin muiden ohella..:)


    • suurTsaari

      Pidätkö
      A.DONITSEISTA
      B.MUNKEISTA

      • suurTsaari

        konserttoni taloyhtiölle ja kolmelle baritonille jälkeen, olen lakimieheni avustuksella sopineet kaupunginosan päättäjien kanssa, etten tempausta toista ennen kuin meluesteet ovat valmistuneet.
        Lisäksi auki olevat keissit pieneläinten akuuttien traumojen ja lintujen häiriintyneen pesinnän vuoksi estävät vibrani jylhän jyrinän toistaiseksi.


      • olen wähä ihterakas ja piän ihtestäni :=)
        mua jo naristiksi sanottiin :=)

        ja se mitä tarkoitetaan donitseilla tai muhkeilla munkeilla niin walinta ei ole waikea :=)


    • Kadonneet porsaat palaavat takaisin pikkuhiljaa, mutta missä ihmeessä ovat maxi ja arkunkantaja?

      Kumpikin on ollut hiirenhiljaa jo pidemmän aikaa.

      • tere waan sinullekin
        pakkohan se on wälillä käytä lähtopisteessä :=)


    • Kuunkulkija-

      OK. Ehkä viritämme mielikuvia kiihoittavan ja tulevaisuutta rohkeasti ruokkivan keskustelun mistä tahansa milloin tahansa.

      • olen kännissä :=)
        olen kalassa :=)
        jne tjn :=)

        ei mut tere siekin :=)


      • Kuunkulkija-
        A.DONIS kirjoitti:

        olen kännissä :=)
        olen kalassa :=)
        jne tjn :=)

        ei mut tere siekin :=)

        ole näkynyt aikoihin. Jos olet noissa mainitsemissasi niin sulla menee tosi hyvin.
        Ajattelin pistää tähän haukikalavitsin mutta koska vitsit ovat hyvin pitkästyttäviä niin kerron vain lopun koska muistat varmaan alun:
        "...siellä ei ollut sitä sormusta."

        Jos et sattuisi muistamaan pitkää alkuosaa niin pistän sen tulemaan jos haluat.


      • jiwe
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        ole näkynyt aikoihin. Jos olet noissa mainitsemissasi niin sulla menee tosi hyvin.
        Ajattelin pistää tähän haukikalavitsin mutta koska vitsit ovat hyvin pitkästyttäviä niin kerron vain lopun koska muistat varmaan alun:
        "...siellä ei ollut sitä sormusta."

        Jos et sattuisi muistamaan pitkää alkuosaa niin pistän sen tulemaan jos haluat.

        et nyt laittaisi :=)
        sitä alkuosaa :=)

        mut kiitti kuitenki :=)


    • lemnaminor..

      Juttelin äsken A.doniksen kanssa. Hänet on jostain kumman syystä taas kerran bannattu. Nuo viimeiset kommentit jiwena on jonkun muun kommentteja kuin A.doniksen. Hullu on tämä Suomi24:n maailma!

      A.donis tietää, että laitan tämän viestin.. Katsotaan, kuinka kauan tämä viestini säilyy täällä ;).

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe