monesti suru tulee katsellessa kodittomia kissoja, onkohan missäpäin tallinnaa paikkaa jossa näitä kulkureita hoidetaan? voisin tuoda lahjoituksena ruokaa näille kodittomille
tallinan kissatarhat/kodittomat kissat
12
565
Vastaukset
- toinen lahjoittaja
esimerkiksi www.kassiabi.ee sieltä tarkemmat yhteystiedot. vai haluatko, että haen ne tänne, en tiedä miten ymmärrät tätä meidän kieltä:)
- aikansa elänyt
Tyly olin ja tietysti kissat liittyvät asioihin.
Muuten hyvä kun sain kassiabi linkin. Menkääpä katsomaan pikkupantterin kuvaa tosta linkistä. Olen ostamassa rotukissaa ja ei voi kissa enää upeammaksi muuttua alalinkki tõugkassid (meniköhän sana oikein.)Bengaalinkissa.
- olet kuitenkiin?
Hae ne KISSAT ittele kotiin,jos olet kissaihminen!
Muuten,kohta alkaa grillikausi ja kotitomijen kissojen määrä putoa huomatamasti!...Noista saa hyvään grilli "a" la carte "mjauree"! - tähän aiheeseen
Itsekin kissan omistajana en nyt kyllä ymmärrä miten kodittomat kissat liittyy tähän keskusteluun. Hei onko sulla siellä kaikki kunnossa.
Ja sitäpaitsi meillä on omastakin takaa kodittomia kissoja vaikka kuinka paljon. Googleta jonkun kunnan tai kaupungin löytöeläintalo, niin saat tietoa.- alkuperäinen kirjoittaja
suomessa olen ruokaa ja tarvikkeita antanutkin paikkakuntani yhdistykselle sekä tavaraa kirppareille. miksi en siis saisi antaa ruokaa myös rajan toiselle puolelle?
- hyvällä asialla olet
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
suomessa olen ruokaa ja tarvikkeita antanutkin paikkakuntani yhdistykselle sekä tavaraa kirppareille. miksi en siis saisi antaa ruokaa myös rajan toiselle puolelle?
En oikein usko, että niiltä kissoilta ruokaa puuttuu. Niiltä puuttuu koti, siis joku ihminen, joka pitää niistä huolta.
- alkuperäinen kirjoittaja
hyvällä asialla olet kirjoitti:
En oikein usko, että niiltä kissoilta ruokaa puuttuu. Niiltä puuttuu koti, siis joku ihminen, joka pitää niistä huolta.
ruoka ei kuitenkaan koskaan ole pahaksi lahjoitettuna? vai miksi sitten suomessa sitä pyydetään? kotiinkin ottaisin jos vaan tilat antaisi myöten näiltä jo omilta kissoilta
- kaveri,
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
ruoka ei kuitenkaan koskaan ole pahaksi lahjoitettuna? vai miksi sitten suomessa sitä pyydetään? kotiinkin ottaisin jos vaan tilat antaisi myöten näiltä jo omilta kissoilta
onko kaikki kotona sulla?...Onko aamupillerit syöty tai unohtuiko?
- sõnad
kaveri, kirjoitti:
onko kaikki kotona sulla?...Onko aamupillerit syöty tai unohtuiko?
Itsellesi.
- haige!
sõnad kirjoitti:
Itsellesi.
Mine kuule Savisaare kõrvale sittuma!
- kissanruoka
mielummin Helsingin Kallioon.Siellä on ihan ihmiset ketkä sitä kaipailee kun roskiksesta ei muutakaan ole otettavaa.
- aikansa elänyt
Paikka olikin Kuldnebörs ja sieltä koduloomad ja sitten tõugkassid. Samasta linkistä löytyy myös muita kissoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285