miks kaikki muut tuntuu voittavat isoja summia, mutten minä

jampesteri

alkaa vituttamaan

22

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa käyttää

      painttia/photoshoppia, niin hyvin ku muut tai sit sua vaan ei kiinnosta vilunkipeli :)

      • on housuissas

        Mutta leikki sikseen. Jos jannu ei ole käyttänyt paintia tai on juuri oppinut, niin millään ei voi muutamassa tunnissa oppia "väärentäjäksi", meinaan siinä kyllä unohtuu jotain todella tärkeää. Eli kyllä täällä tänään esitetyt printscreenit ovat aitoja.


    • tumpelo1

      jampesteri on lyönyt vetoja...?

      • jampesteri

        mutta en oo koskaan noin suuria summia voittanut, mitä täällä hehkuttaneet voittavat ja tänäänkin meni kaikki pieleen


      • tumpelo1
        jampesteri kirjoitti:

        mutta en oo koskaan noin suuria summia voittanut, mitä täällä hehkuttaneet voittavat ja tänäänkin meni kaikki pieleen

        joo,no hehkutuksiin kannattaa aina suhtautua varauksella...niin,tätä nyt on turha sanoa...mutta isoon kertoimeen on turha tuijotella,osumatarkkuus ratkaisee...mulla ollut sihti taas hiukan hukassa...nyt lisää punkkua ja otetaan huomenna vedoista rahaa eiks niin...;)


      • sammyyb
        tumpelo1 kirjoitti:

        joo,no hehkutuksiin kannattaa aina suhtautua varauksella...niin,tätä nyt on turha sanoa...mutta isoon kertoimeen on turha tuijotella,osumatarkkuus ratkaisee...mulla ollut sihti taas hiukan hukassa...nyt lisää punkkua ja otetaan huomenna vedoista rahaa eiks niin...;)

        se iso-potti joskus tulee,loppupeleissä jokainen on tappiolla vaikka välillä saa isomman kiinni.Itse sain tällä viikolla 28 kertoimisen kiinni ja se on isoin kerroin henk.koht ikinä ja oon kanssa montavuotta pelannu.


      • EräJormako
        jampesteri kirjoitti:

        mutta en oo koskaan noin suuria summia voittanut, mitä täällä hehkuttaneet voittavat ja tänäänkin meni kaikki pieleen

        Vieläkin. Kun tilanne oli jo 91-88, mutta sitten Denver jähmetty paikoilleen ja San Antonio teki 3 koria peräkkäin ja viimeisen korin tietysti muutama sekunti ennen ottelun päättymistä.. kyllä vitutti 4 aikaan tortai aamuyöstä.. Ei tienny huutaisko vai mitä tekis. Ei siinä sitte muutakun tunnin päästä duuniin lähin.

        [IMG]http://i13.tinypic.com/33k3jh4.jpg[/IMG]


      • tumpelo1
        EräJormako kirjoitti:

        Vieläkin. Kun tilanne oli jo 91-88, mutta sitten Denver jähmetty paikoilleen ja San Antonio teki 3 koria peräkkäin ja viimeisen korin tietysti muutama sekunti ennen ottelun päättymistä.. kyllä vitutti 4 aikaan tortai aamuyöstä.. Ei tienny huutaisko vai mitä tekis. Ei siinä sitte muutakun tunnin päästä duuniin lähin.

        [IMG]http://i13.tinypic.com/33k3jh4.jpg[/IMG]

        mutta oon katkerimpia tappioita saanut siinä....joukkue johti viimiseen neljännekseen mentäessä 16 pisteellä,lähdin hyvillä mielin töihin...ja eikun 18 pistettä turpaan viimisellä jaksolla,sillon vitutti....ja sitten pari pistemäärävetoa suomesta...toisessa pisteellä yli kun sälli saa lopuksi vaparit ja toisessa pisteellä ali kun ei sälli saa vapareita lopussa sisään....hienoja juttuja...:)


      • EräJormako
        tumpelo1 kirjoitti:

        mutta oon katkerimpia tappioita saanut siinä....joukkue johti viimiseen neljännekseen mentäessä 16 pisteellä,lähdin hyvillä mielin töihin...ja eikun 18 pistettä turpaan viimisellä jaksolla,sillon vitutti....ja sitten pari pistemäärävetoa suomesta...toisessa pisteellä yli kun sälli saa lopuksi vaparit ja toisessa pisteellä ali kun ei sälli saa vapareita lopussa sisään....hienoja juttuja...:)

        Mukavia tappioita.. ;)
        On koripallo hieno laji jos jättää veikkaamatta..
        tai jos harvoin menee oikein..
        Mutta oon kyllä päättäny jättää ton koripallon veikkaamisen vähemmälle...


      • tumpelo1
        EräJormako kirjoitti:

        Mukavia tappioita.. ;)
        On koripallo hieno laji jos jättää veikkaamatta..
        tai jos harvoin menee oikein..
        Mutta oon kyllä päättäny jättää ton koripallon veikkaamisen vähemmälle...

        että silti se on paras laji veikattavaksi....jos sitä seurailee ja yhtään tajuaa lajista...itse tykkään eniten katsella just korista...noi mokat kun kuitenkin on omia virheitä.....äh,tarviskohan vielä avata punkku...?:) en saanu vielä ottawan peliäkään näkymään?


      • tumpelo1
        tumpelo1 kirjoitti:

        että silti se on paras laji veikattavaksi....jos sitä seurailee ja yhtään tajuaa lajista...itse tykkään eniten katsella just korista...noi mokat kun kuitenkin on omia virheitä.....äh,tarviskohan vielä avata punkku...?:) en saanu vielä ottawan peliäkään näkymään?

        kolmelta näköjään...pärkkele kun on ukki hiukan sekasin...:)


      • Sika-Kyösti
        tumpelo1 kirjoitti:

        kolmelta näköjään...pärkkele kun on ukki hiukan sekasin...:)

        Tässä Devilsin peliä odotellessa...

        Äsken olin mukavassa nousukännissä, lapulla oli Detroit Pistons, joka johtikin kivasti 10min ennen loppua. Noh, sitten Orlando meni 85-80 -johtoon, ja minä menin väsäämään pientä iltapalaa ja ajattelin, että se siitä, mennään sitten nukkumaan kun tuokin meni päin persettä. Ajattelin kuitenkin ennen koneen sulkemista vilkaista lopputuloksia, ja perkele! Detroithan olikin voittanut... No, eikun taas oli korkattava uusi tölkki ja jatkettava, vaikka olinkin jo välillä luovuttanut. Kaikki on nyt kiinni Devilsistä...

        Tuosta koriksesta vielä... Tuli talvella pelattua Veikalle sitä päivän paria aika monena maanantaina (pitää siis etsiä se 5pisteen haarukka molemmille tiimeille). Kerran kävi silleen, että toinen joukkue oli siinä haarukassa, ja toisen olisi enää tarvinnut tehdä yksi piste, ja oli vielä 6 sekuntia aikaa. No eikun vittu jätkä heittää kolme kertaa rautoihin sinä aikana eikä vaan vittu saa sitä palloa sisään! Veto jäi yhdestä pisteestä kiinni... Siinä vaiheessa meinasi lentää telkkari ulos ikkunasta...


      • tumpelo1
        Sika-Kyösti kirjoitti:

        Tässä Devilsin peliä odotellessa...

        Äsken olin mukavassa nousukännissä, lapulla oli Detroit Pistons, joka johtikin kivasti 10min ennen loppua. Noh, sitten Orlando meni 85-80 -johtoon, ja minä menin väsäämään pientä iltapalaa ja ajattelin, että se siitä, mennään sitten nukkumaan kun tuokin meni päin persettä. Ajattelin kuitenkin ennen koneen sulkemista vilkaista lopputuloksia, ja perkele! Detroithan olikin voittanut... No, eikun taas oli korkattava uusi tölkki ja jatkettava, vaikka olinkin jo välillä luovuttanut. Kaikki on nyt kiinni Devilsistä...

        Tuosta koriksesta vielä... Tuli talvella pelattua Veikalle sitä päivän paria aika monena maanantaina (pitää siis etsiä se 5pisteen haarukka molemmille tiimeille). Kerran kävi silleen, että toinen joukkue oli siinä haarukassa, ja toisen olisi enää tarvinnut tehdä yksi piste, ja oli vielä 6 sekuntia aikaa. No eikun vittu jätkä heittää kolme kertaa rautoihin sinä aikana eikä vaan vittu saa sitä palloa sisään! Veto jäi yhdestä pisteestä kiinni... Siinä vaiheessa meinasi lentää telkkari ulos ikkunasta...

        petsarin on parempi totutella näihin viime hetkien jysäyksiin....jalkkis on silti ollut mulle pahimmasta päästä...se viimisen minsan kirous tuntuu usein vaanivan,siks en paljoa hehkuttele ennen kuin pilli viheltää....datsyuk jatkoi tänään samaa ja vei vikalla minsalla löysän 38e pelikassasta pois....


      • EräJormako
        Sika-Kyösti kirjoitti:

        Tässä Devilsin peliä odotellessa...

        Äsken olin mukavassa nousukännissä, lapulla oli Detroit Pistons, joka johtikin kivasti 10min ennen loppua. Noh, sitten Orlando meni 85-80 -johtoon, ja minä menin väsäämään pientä iltapalaa ja ajattelin, että se siitä, mennään sitten nukkumaan kun tuokin meni päin persettä. Ajattelin kuitenkin ennen koneen sulkemista vilkaista lopputuloksia, ja perkele! Detroithan olikin voittanut... No, eikun taas oli korkattava uusi tölkki ja jatkettava, vaikka olinkin jo välillä luovuttanut. Kaikki on nyt kiinni Devilsistä...

        Tuosta koriksesta vielä... Tuli talvella pelattua Veikalle sitä päivän paria aika monena maanantaina (pitää siis etsiä se 5pisteen haarukka molemmille tiimeille). Kerran kävi silleen, että toinen joukkue oli siinä haarukassa, ja toisen olisi enää tarvinnut tehdä yksi piste, ja oli vielä 6 sekuntia aikaa. No eikun vittu jätkä heittää kolme kertaa rautoihin sinä aikana eikä vaan vittu saa sitä palloa sisään! Veto jäi yhdestä pisteestä kiinni... Siinä vaiheessa meinasi lentää telkkari ulos ikkunasta...

        Vaan. Eiköhän se Devils - Senators peli taas joltain kanavalta löydy, ku vaan jaksaa hakea..
        Oluet loppu melkein tunti sitten, pitää laskuhumalassa peliä katella, jos ei kauheesti ala väsyttämään..

        Toivottavasti ei taas vedot kaadu tähän viimeseen peliin (Devilsin pitää voittaa), niinku eilen Anan häviöön ja sitä edellisenä Detroitin häviöön..
        Mutta kummasti lohdutti se että Tepon "jättipotti" kaatu siihen samaan Detroitin peliin.. Ei olekkaan äijää sen jälkeen täälä näkynyt.. =)


      • tumpelo1
        EräJormako kirjoitti:

        Vaan. Eiköhän se Devils - Senators peli taas joltain kanavalta löydy, ku vaan jaksaa hakea..
        Oluet loppu melkein tunti sitten, pitää laskuhumalassa peliä katella, jos ei kauheesti ala väsyttämään..

        Toivottavasti ei taas vedot kaadu tähän viimeseen peliin (Devilsin pitää voittaa), niinku eilen Anan häviöön ja sitä edellisenä Detroitin häviöön..
        Mutta kummasti lohdutti se että Tepon "jättipotti" kaatu siihen samaan Detroitin peliin.. Ei olekkaan äijää sen jälkeen täälä näkynyt.. =)

        kyseiseen peliin....meinasin lyödä sinkkuna ristin,mut jätin vaan ton san josen pelin sisään....että eiköhän tämä risti ole...:)


      • EräJormako
        tumpelo1 kirjoitti:

        kyseiseen peliin....meinasin lyödä sinkkuna ristin,mut jätin vaan ton san josen pelin sisään....että eiköhän tämä risti ole...:)

        Näkyä muuten NHL3 kanavalla.


      • EräJormako
        EräJormako kirjoitti:

        Näkyä muuten NHL3 kanavalla.

        Maali!


      • Sika-Kyösti
        EräJormako kirjoitti:

        Maali!

        Toivottavasti Emery on tänään imutuulella...


      • näyttää
        Sika-Kyösti kirjoitti:

        Toivottavasti Emery on tänään imutuulella...

        hyvältä 2-0


      • Sika-Kyösti
        näyttää kirjoitti:

        hyvältä 2-0

        Menee vähän turhan tiukaksi... Ja Ottawa painostaa kaiken lisäksi.


    • Nöyrä Paavo

      Eihän sitä kukaan heti alussa isoja rahoja voita. Pienestä kaikki alkavat, paitsi Teppo ja Merkonomi2006, jotka ovat synnynnäisiä lahjakkuuksia ja voittavat aina. Ja sitä paitsi olivat rikkaita jo ennen vedonlyönnin keksimistä.

      Itsellä on tänään kaikki tai ei mitään. Jos Devils voittaa, tulee vähän karkkirahaa. Jos ei voita, niin sitten v..ttaa ja ankarasti. Mutta enpä ole koskaan velaksi pelannut, joten ei se maailma yhteen tappioon kaadu.

    • DonKyösti

      Viihdyttävää iltalukemista vuosien takaa. Kyösti tunnistaa kyllä itsensä, vaikka ei näköjään vielä puhunutkaan itsestään 3. persoonassa vuonna 2007.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe