"Mene töihin!"

M135

"Mene töihin luuseri äläkä valita!"


- Tuota lauseen parahdusta kuulee nyky-yhteiskunnassa.



Mutta mikä on tuon käskylauseen etiikka?

- Kuka on se suuri vastuullinen ihminen, joka tuollaisen lausahduksen suustansa päästää?

- Kuulostaa ainakin todella vastuulliselta ihmiseltä, kun sanoo toiselle, että "Mene töihin!", "Hanki töitä!".

Eikö niin? Oletko sinäkin sanonut jollekin noin?

- Ja olet oikeassa, etkö niin?

"Ihmisen pitää tehdä työtä!"










Otan nyt esimerkiksi itseni, esimerkin muodossa. Ajatellaan, että minä olisin työtön. Olisin työtön mies.

Minä täällä kirjoittelen kaikenlaista, hienosta miestoiminnasta jne.

Joku sitten tulee ja sanoo, että "Ala toimimaan äläkä puhu joutavia."

"Hanki töitä!"

"Mene töihin mies äläkä jauha paskaa!"

"Ole mies!"

- On erikoista huomata sekin erikoinen seikka esimerkiksi feministipalstoilla ympäri maan, että mikäli mies kritisoi feminismiä, niin naisfeministit sanovat yleensä jossakin vaiheessa, että "Luuseri mene töihin äläkä valita".



Mutta mikä tuossa on taustalla? Suuri ajatusko? Hienot periaatteet?

- Monet isät patistavat poikiansa töihin. Monet isät patistavat poikiansa armeijaan.

Sinäkinkö?

Ja perustelet väitteesi sillä, että "Ihmisen pitää tehdä helvetti soikoon töitä!".

- Annat ikään kuin elämään eväät, jotta poikasi pärjää. Ajattelet poikasi parasta, kun suosittelet kaikenmaailman ammatteja pojallesi, jopa armeija uraakin jotkut pojillensa syöttävät jo pienestä pitäen.

Moni isä patistaa poikaansa kouluihin opiskelemaan korkeita ammattinimikkeitä. Pakottaa omaa poikaansa.

- Tuollainen toiminta on jatkunut sukupolvilta toisille ties miten helvetin pitkään.




Isät ovat kadottaneet itsensä. Isä on menettänyt oman arvonsa isänä, opettajana. Isä on muuttunut poikansa pakottajaksi.

Isät eivät opeta ja neuvo pojilleen asioita itse.









Tämä yhteiskunta on muodostunut todella hämäräksi. Täällä ihmiset pakottavat toiset työntekoon.

Nykypäivänä naisen ja miehen välillä vallitsee tuollainen suhde tänään. Tuollainen rikkoo miehen ja naisen suhteen.

- Aivan taatusti.

Isän ja pojan suhde pirstaloituu, mikäli isä pakottaa poikansa, eikä auta poikaansa.

Isän rakkauden poikaansa kohtaan täytyy olla reilu ja isällinen. Pojalla on oltava pakopaikka.










Minäkin olen poika. Minulla on isä. Isäni ei koskaan ole puhunut minulle armeijasta, ei koskaan. Minä nuorena ihmettelin sitä asiaa suuresti. Itse lähdin vapaa-ehtoisena Suomen armeijaan, pidin sitä silloin, omasta mielestäni -kunnia asiana.

Nuoren pojan ajatuksissa olisin kaivannut kuitenkin isän tukea asialle.

En saanut sitä koskaan. Isäni oli aina hyvin hiljainen. Ei vaatinut armeijan suhteen koskaan mitään.


- Minulta meni monta vuotta, ennen kuin ymmärsin isän opetuksen.

Isäni välittää minusta. Hän itse tekee.

Aina on isä ollut apunani kaikessa, mutta en sitä ole nuorena poikana aina huomannut. Tuki on aina ollut pojalla.

Katson, että isäni on tosiaankin hyvä isä ollut. Tässä yhteiskunnassa, katson että tuo on ollut suuri etuoikeus.







Itse myös omalle pojalleni tarjoan tuota samaa. Se edellyttää sitä, tasan tarkkaan, että minä itse teen työtä.

Omalle isällenikään en enää voi olla pikkupoika. Minä tahdon päin vastoin vain hyvittää isälleni sen kaiken, mitä isä on puolestani tehnyt koko ikänsä.

Muistetaanpas isejämme!

Oikeasti, reilusti, me jo keski-ikäiset miehet.

Isämme ovat huolehtineet meistä hyvin. He ovat tehneet puolestamme. Meillä on ollut pakopaikka, poikana.








Mutta tämä nyky-yhteiskunta ... Paskaa!


Ennen vanhaan oli isien helppo olla isejä. Todelliseja isejä, jotka auttoivat. Isät tekivät yhteistyössä poikiensa parhaaksi. Että pojalla on hyvä olla.




Nykyään isältä on viety oikeus huolehtimiseen 100 % isävoimalla.

Nykyään lapsilta viedään jopa isät lakisääteisesti!


- Miettikää saatanan äpärät!






Kirjoitukseni on sekava, kaikessa sekavuudessaan. Ottakaa sieltä ne ja etsikää pääpointit. Itseäni välillä ottaa päähän nyky-yhteiskunnan taulapäisyys ... Eikä kirjoituskaan aina suju.

Mutta sanonta toiselle "Mene töihin!", on helvetin välinpitämätöntä toimintaa.



Mutta täysin eriasia on 100 % miesyrityksessä. Joka mies otetaan töihin, kaverista pidetään huolta. Ymmärretään miehen elämä, ja tärkeimmät asiat.

Mutta erittäin tärkeä asia on, että miestoiminta koostuu miehistä, jotka ...

Miten tätä selität. Kun et voi vaatia mitään keneltäkään. Älkää tajutko!


Pyyteettömiä miehiä. Reiluja kavereita. Perhemiehiä. Asiat joka miehellä omassa kädessään. Johtajia ei ole, vaan jokainen johtaa itseään. Riistäminen ei kuulu toimintaan.

Myös lepo on tärkeää. Vaikkapa jonkin asteiset kekkerit.




Mutta kaikkeen on eväät. Emme koskaan sano toiselle, "Hanki töitä!", "Mene töihin!", "Tee!".

Ja jos sanoisimme, olisi meillä eväät tarjota vaatimuksemme hinta. Hmm. Mitähän tuolla tarkoitin ... Jotakin, että kantaisimme vastuun itse. Kuten sanoin, väsyttää kirjoittaa ...


Monet sanovat, että "Mene töihin!", mutta tuo ei anna mitään katetta, tuo on pelkkää haistattelua sanoa noin, koska ei ole mitään tarjottavaa, ei edes niitä töitä ... Vaikka toista vaatii menemään töihin, ei kuitenkaan siis ole tarjota edes sitä työpaikkaa ... Paskiaiset.



Erikoista tässä paskayhteiskunnassa. Feministit sanovat miehille, että hankkikaa töitä älkääkä valittako.
Sitten kun miehet perustavat 100 % miesyrityksen, mieluisan yrityksen, niin feministit kieltävät lakisääteisesti senkin.

Ja feministit pakottavat miehen keksimään feministeille tekemistä, koska feministit eivät itse keksi eivätkä osaa keksiä itselleen tekemistä.

Samalla hajoavat perheet ja kaikki. Miestä orjuutettaan, vaatimuksia miehelle tulee jokapuolelta.

Nainenkaan ei voi hyvin nyky-yhteiskunnassa.

Mies ei voi hyvin nyky-yhteiskunnassa.







Tästä yhteiskunnasta on hävinnyt jotakin hyvin olennaista.

7

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      ["Mene töihin luuseri äläkä valita!"

      - Tuota lauseen parahdusta kuulee nyky-yhteiskunnassa.

      Mutta mikä on tuon käskylauseen etiikka?

      - Kuka on se suuri vastuullinen ihminen, joka tuollaisen lausahduksen suustansa päästää?

      - Kuulostaa ainakin todella vastuulliselta ihmiseltä, kun sanoo toiselle, että "Mene töihin!", "Hanki töitä!".]


      - Tuo on vastuutonta puhetta.


      En todellakaan ole tuota mieltä, että kaikkien pitää tehdä työtä. En voi vaatia muita kuin vain itseäni. Muille minun täytyy antaa lepoa, eikä suinkaan työtä.


      PERHEELLENI ANNAN VAIN LEPOA.

      Kaikkien ei todellakaan tarvitse tehdä työtä.

      • Suuri Ritari

        Hiljasta on...

        Feministit ovat alistaneet ja saaneet suomalaisen miehen häpeämään itseään.

        Eli hiljaista on...

        Käyvät välillä noi feministien hypnoosiin uskovat haukkumassa kunnon miestä... Noh samapa tuo.

        Kun on raskasta työtä tehnyt jo 29v niin ei pienestä hetkahda kun tietää pärjäävänsä missä vaan.


      • M135
        Suuri Ritari kirjoitti:

        Hiljasta on...

        Feministit ovat alistaneet ja saaneet suomalaisen miehen häpeämään itseään.

        Eli hiljaista on...

        Käyvät välillä noi feministien hypnoosiin uskovat haukkumassa kunnon miestä... Noh samapa tuo.

        Kun on raskasta työtä tehnyt jo 29v niin ei pienestä hetkahda kun tietää pärjäävänsä missä vaan.

        Valituksia tulee ...

        Sanovat ...

        Vaimonhakkaaja, alistaja jne. Sortaja ...



        Mutta tosielämässä ... Leppoista meininkiä. Rentoa.


      • käsketään töihin
        M135 kirjoitti:

        Valituksia tulee ...

        Sanovat ...

        Vaimonhakkaaja, alistaja jne. Sortaja ...



        Mutta tosielämässä ... Leppoista meininkiä. Rentoa.

        Itse siis olen naispuolinen. Mutta arvatkaas, ketkä käskevät? Juuri niin, eivät ne "hirmualistajat" nimeltä miehet vaan TOISET NAISET!! Se, että hoidan lasta ja kotia, käy työstä kaikille muille paitsi naisille itselleen. Silti he tietävät että pyykit eivät itsestään peseydy, ruoka ei valmistu itsekseen eikä lasta hoideta "toisella kädellä"! Mieheni on ylpeä päätöksestäni jäädä kotiin lapsen parhaaksi mutta missä tahansa muualla saan todella ilkeitä kommentteja tästä. Muiden naisten silmissä olen B-luokan kansalainen, koska en käy ansiotyössä. Silti he kelpuuttavat lastenhoitajat kunnollisiksi kansalaisiksi, vaikka nämä tekevät samaa työtä kuin minäkin- mitä nyt suuremmalla palkalla. Kenen etu on tehdä lapsi tähän maailmaan ja sysätä hänet hoitoon samantien? Kenen etu on se, että naissukupolvi kahmii itselleen kaikki tehtävät niin, ettei miehille jää mitään? Miksi teemme itsestämme jokapaikanhöyliä, koska lopulta katkeroidumme vastuun määrästä (ja marmatamme ukoillemme että miksi nämä eivät tee mitään)..?


      • crocoodiile
        käsketään töihin kirjoitti:

        Itse siis olen naispuolinen. Mutta arvatkaas, ketkä käskevät? Juuri niin, eivät ne "hirmualistajat" nimeltä miehet vaan TOISET NAISET!! Se, että hoidan lasta ja kotia, käy työstä kaikille muille paitsi naisille itselleen. Silti he tietävät että pyykit eivät itsestään peseydy, ruoka ei valmistu itsekseen eikä lasta hoideta "toisella kädellä"! Mieheni on ylpeä päätöksestäni jäädä kotiin lapsen parhaaksi mutta missä tahansa muualla saan todella ilkeitä kommentteja tästä. Muiden naisten silmissä olen B-luokan kansalainen, koska en käy ansiotyössä. Silti he kelpuuttavat lastenhoitajat kunnollisiksi kansalaisiksi, vaikka nämä tekevät samaa työtä kuin minäkin- mitä nyt suuremmalla palkalla. Kenen etu on tehdä lapsi tähän maailmaan ja sysätä hänet hoitoon samantien? Kenen etu on se, että naissukupolvi kahmii itselleen kaikki tehtävät niin, ettei miehille jää mitään? Miksi teemme itsestämme jokapaikanhöyliä, koska lopulta katkeroidumme vastuun määrästä (ja marmatamme ukoillemme että miksi nämä eivät tee mitään)..?

        Nykyään harvemmin kuulee naisen suusta tuollaista. Minustakin olisi aika ruveta arvostamaan niitä naisia jotka haluavat jäädä kotiin. Mikä heissä muka on vikana? Ei mitään.


      • Suuri Ritari
        M135 kirjoitti:

        Valituksia tulee ...

        Sanovat ...

        Vaimonhakkaaja, alistaja jne. Sortaja ...



        Mutta tosielämässä ... Leppoista meininkiä. Rentoa.

        "Vaimonhakkaaja, alistaja jne. Sortaja ..."

        Olen usein miettinyt, että ketäköhän minä olen alistanut? En ketään. Olen sähkömies ja vetänyt elämäni aikana sähköt useampaan sataan asuntoon. Kiltisti nämä marmattajat vaan asuvat taloissa joihin tulee sähköt ja käyttävät hyväksi työpanostani.

        Kuinkahan moni feministi hyötyy työstäni? Olen ollut kaksi kertaa työtapaturmassa jossa olisi voinut lähteä henki. Muutenkin rakennusalalla tapahtuu työtapaturmia kuusi kertaa enemmän kuin missään muussa ammatissa.

        Minun mielestäni se olisi oikeuden mukaista, että jokaisen minulle elämäni aikana marmattaneen feministin asuntoon jätettäisiin sähkötyöt tekemettä tai ne tehtäisiin hutiloiden vaikkapa siten, että käytetään vääränlaista kaapelointia, että varmasti syttyy tulipalo sähkölaitteiden oikosulusta.

        Reilut feministit tietysti kieltäytyisivät käyttämästä sähköä hyödykseen ollenkaan, silloin feministit saisivat puuhellalla lämmittää ruokansa ja takka pitäisi talvella lämpimänä. Saisivat hakata tuhansia kiloja halkoja (päivittäin) ja moottorisahalla kaataa lämmitys puunsa. Sitten sallisin marmattamisen. Saisivat tehdä samanlaista raskasta työtä mitä minä(se suuri sortaja ja alistaja) olen tehnyt koko elämäni.

        Nyt lähden Ranskan Muukalaislegioonaan kuten olen suunnitellut, niin varmasti tänne tulee jostakin itä-euroopasta, islamilaisista maista sähkömiehiä tekemään nämä hommat.

        Toivoa sopii (feministinkin), että he tekevät yhtä laadukastajälkeä kuin itse olen tehnyt aina. Hutiloinnista voi tulla esim. sähkötulipaloja ja niissä, sitten voi kuolla ihmisiä. Ettekä saa ketään vastuuseen se on varma...


      • M135
        Suuri Ritari kirjoitti:

        "Vaimonhakkaaja, alistaja jne. Sortaja ..."

        Olen usein miettinyt, että ketäköhän minä olen alistanut? En ketään. Olen sähkömies ja vetänyt elämäni aikana sähköt useampaan sataan asuntoon. Kiltisti nämä marmattajat vaan asuvat taloissa joihin tulee sähköt ja käyttävät hyväksi työpanostani.

        Kuinkahan moni feministi hyötyy työstäni? Olen ollut kaksi kertaa työtapaturmassa jossa olisi voinut lähteä henki. Muutenkin rakennusalalla tapahtuu työtapaturmia kuusi kertaa enemmän kuin missään muussa ammatissa.

        Minun mielestäni se olisi oikeuden mukaista, että jokaisen minulle elämäni aikana marmattaneen feministin asuntoon jätettäisiin sähkötyöt tekemettä tai ne tehtäisiin hutiloiden vaikkapa siten, että käytetään vääränlaista kaapelointia, että varmasti syttyy tulipalo sähkölaitteiden oikosulusta.

        Reilut feministit tietysti kieltäytyisivät käyttämästä sähköä hyödykseen ollenkaan, silloin feministit saisivat puuhellalla lämmittää ruokansa ja takka pitäisi talvella lämpimänä. Saisivat hakata tuhansia kiloja halkoja (päivittäin) ja moottorisahalla kaataa lämmitys puunsa. Sitten sallisin marmattamisen. Saisivat tehdä samanlaista raskasta työtä mitä minä(se suuri sortaja ja alistaja) olen tehnyt koko elämäni.

        Nyt lähden Ranskan Muukalaislegioonaan kuten olen suunnitellut, niin varmasti tänne tulee jostakin itä-euroopasta, islamilaisista maista sähkömiehiä tekemään nämä hommat.

        Toivoa sopii (feministinkin), että he tekevät yhtä laadukastajälkeä kuin itse olen tehnyt aina. Hutiloinnista voi tulla esim. sähkötulipaloja ja niissä, sitten voi kuolla ihmisiä. Ettekä saa ketään vastuuseen se on varma...

        "Kuinkahan moni feministi hyötyy työstäni? Olen ollut kaksi kertaa työtapaturmassa jossa olisi voinut lähteä henki. Muutenkin rakennusalalla tapahtuu työtapaturmia kuusi kertaa enemmän kuin missään muussa ammatissa."

        - Aivan.

        Työturvallisuus ja kiireettömyys on hemmetin tärkeitä asioita sähköhommissa ja rakennusalalla.

        Lisäksi on hyvä jakaa työtehtävä kohtuullisissa määrin porukan kesken, ettei kukaan koskaan joudu yksin tekemään.



        Nykyään vielä rakennuttavat kaikenlaista joutavaa paskaa, ylisuuria ja hienoja rakennuksia porhoille, mutta kuka pakotetaan tekemään, työmies ... Syötetään mielikuvia "tärkeästä työstä".



        Talon rakentaminen on tärkeää, kyllä. Kaikista tärkein on kotitalo.


        Minäkin sain vammoja käteeni eräässä vanhassa työpaikassa, mutta ainoa kuka välitti, oli emäntä.

        Emäntä on maalta, ja keskimäärin hieman köyhemmistä oloista, mitä yleensä.

        - Olen huomannut, että vaimo välittää oikeasti paljon enemmän, kun nämä punahuulitantat korkokenkineen ja kaikenlaisine vaatimuksineen miestä kohtaan.



        Olen emännälle paljon velkaa. Paljon hyvää pyyteetöntä työtä tehnyt, ajatellen minua, ja lepoa tarjonnut. Osaa arvostaa miestä sellaisenaan. Vaikka olisi työttömyysjakso, ja rahallisesti tiukkaa ... Mies ja nainen pärjää.



        Se vanha työpaikka oli kyllä täysin perseestä. Juuri sellainen pikkupaska yritys, jolla ei ole varaa pitää kohtuullisia työoloja ja työturvallisuutta yllä. Eikä suoranaista haluakaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe