Salasuhde!!!

Hoo

Juuri lukemaan oppinut tyttäreni luki lehdestä.
Marikolla ja Aleksilla salasuhde.
Tätä hän ihmettelemään, mikä salasuhde sellainen on josta lehdessä kirjoitetaan.

7

5047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonankita

Sehän olisi ihanaa, jos heillä olisi suhde. Mutta Mariko - kaunis Mariko; kerroit ettet ole ennen tuntenut itseäsi kauniiksi. Miksi IHMEESSÄ sitten tahallasi rumennat itseäsi tuolla sonnirenkaalla? Muuta edes väri kullaiksi tai pronssiksi. Näyttää kun jatkuvasti räkä valuisi suuhun. Olet niin jäntevä, sporttinen kaunotar. Upea vatsa ja sinun urheilijan jalat. Anna kauneutesi TULLA - älä suttaa sitä.

• lähettää

viestin nyt kaikille salasuhteesta vihjaileville. Katsokaapa vaan tytön t-paidan tekstiä Iltiksen kuvauksissa...

Hyvä Mariko! Eiköhän sokeammatkin jo tajua.

• se paidan
        lähettää kirjoitti:

viestin nyt kaikille salasuhteesta vihjaileville. Katsokaapa vaan tytön t-paidan tekstiä Iltiksen kuvauksissa...

Hyvä Mariko! Eiköhän sokeammatkin jo tajua.

teksti "Think gay!" voi toki ymmärtää monella tavalla:

- Hei ajattele senkin homoseksuaali! (tarkoittaen muita ihmisiä)

- Ajattele! Homo! (tarkoittaen, että hei, olen homoseksuaali, entäs sitten')

- Ajattele homo! (muihin ihmisiin viitaten, tai sitten, että ajatelkaa nyt homoseksuaaliset ihmiset vähän itseänne.)

Paita hänellä oli jo päällä kesällä suosikin jutussa. Tiedä häntä, mikä sen tekstin oikea tarkoitus on. Ei kaikkea pidä ottaa kirjaimellisesti.

• tältä aamulta:
        se paidan kirjoitti:

teksti "Think gay!" voi toki ymmärtää monella tavalla:

- Hei ajattele senkin homoseksuaali! (tarkoittaen muita ihmisiä)

- Ajattele! Homo! (tarkoittaen, että hei, olen homoseksuaali, entäs sitten')

- Ajattele homo! (muihin ihmisiin viitaten, tai sitten, että ajatelkaa nyt homoseksuaaliset ihmiset vähän itseänne.)

Paita hänellä oli jo päällä kesällä suosikin jutussa. Tiedä häntä, mikä sen tekstin oikea tarkoitus on. Ei kaikkea pidä ottaa kirjaimellisesti.

"Tanssii tähtien kanssa antoi Marikolle myös kokemuksen erilaisesta miehestä. Hänen partnerinsa Aleksi Seppänen on harrastanut kilpatanssia lapsesta saakka, ja hän on sisäistänyt herrasmiehen tavat.

"" "Aleksi on kasvanut siihen, että mies on mies ja nainen on nainen, mutta siinä ei ole mitään kukkoilevaa. Vaivaton ja selkeä sukupuoliroolitus oli vaihteeksi hyvä kokea."

"Vaatimustaso kundeja kohtaan nousi. Ei kai ole liikaa pyydetty, että mies käyttäytyisi kohteliaasti?" ""

• mielipiteeni/näkemykseni
        tältä aamulta: kirjoitti:

"Tanssii tähtien kanssa antoi Marikolle myös kokemuksen erilaisesta miehestä. Hänen partnerinsa Aleksi Seppänen on harrastanut kilpatanssia lapsesta saakka, ja hän on sisäistänyt herrasmiehen tavat.

"" "Aleksi on kasvanut siihen, että mies on mies ja nainen on nainen, mutta siinä ei ole mitään kukkoilevaa. Vaivaton ja selkeä sukupuoliroolitus oli vaihteeksi hyvä kokea."

"Vaatimustaso kundeja kohtaan nousi. Ei kai ole liikaa pyydetty, että mies käyttäytyisi kohteliaasti?" ""

on että Mariko on bi. Tosin mitä v***a se mulle toisaalta kuuluu. Olkoon mikä on. Itse olen valitettavasti vain tylsä hetero. ;)

• tulipa ongelma
        mielipiteeni/näkemykseni kirjoitti:

on että Mariko on bi. Tosin mitä v***a se mulle toisaalta kuuluu. Olkoon mikä on. Itse olen valitettavasti vain tylsä hetero. ;)

Itse olen homo, ainakin oman käsitykseni mukaan, mutta pidän silti Marikoa hyvin viehättävänä ja jopa eroottisena naisena. Olenkohan sittenkin bi tai piilo-hetero? Aleksikin on ihan söpö, mutta en oikein pidä söpöjä miehiä eroottisina, sillä hyvän miehen pitää olla hyvin fyysinen olemukseltaan.

• on huuhaata

Niin tyypillistä tekstiä juuri "sille" lehdelle.

Aleksihan meni vastikään kihloihin näyttelijä Tiina Lymin kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7820
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4380
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3912
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3218
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2933
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2731
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe