Koska vappu on työläisen juhla niin työttömiltä pitäisi sen juhliminen kieltää lailla. Juuri nämä vähäosaiset aiheuttavat järjestyshäiriöitä ja kaaosta saadessaan alkoholia päähänsä ja kuvitellessaan olevan samanarvoisia työssäkäyvien kanssa. Itse olen joutunut todistamaan useaan otteeseen työttömän tempauksia vappuna ja olempa kerran jopa joutunut sellaisen kanssa puhumaankin! Työttömien tulee vappuna pysyä kotona ja kirjoittaa työhakemuksia ja antaa oikeiden ihmisten juhlia rauhassa. Ehkä se juhlimiskielto voisi kirvoittaa jopa oikeasti hakemaan töitä ensi vappuun mennessä! Hauskaa vappua kaikille, minä vietän sen töissä!
Työttömän vappu?
61
4978
Vastaukset
..kuiteskaan kiellä heitä(kin) KIRJOITTAMASTA
vaikkapa tuonne VappuPorinoihin ja osallistumasta Muistojen Vappu tarinaan:DDD- Anonyymi00111
Nykyisin kaikilla työttömillä on LapTop
- animattiN
vapun vietto myös lapsilta, eläkeläisiltä, sairailta ym. Eihän nekään ole töissä. Ei ihme ettei vappukulkueissa ole paljon ketään marssijoita enään. Ai mutta ei siellä näy sinuakaan kun raukka joudut oleen töissä. Kaikesta huolimatta sullekkin hyvää vappua.
- BadMyntton
ovar eri asia, koska heiltä laki kieltää työnteon. Eläkeläiset ovat jo työnsä tehneet ja näin ansainneet oikeutensa juhlia. Sairaat eivät voi tilanteeleen mitään ja ovat vapautettuja ulkonaliikkumiskiellosta.
- animattiN
BadMyntton kirjoitti:
ovar eri asia, koska heiltä laki kieltää työnteon. Eläkeläiset ovat jo työnsä tehneet ja näin ansainneet oikeutensa juhlia. Sairaat eivät voi tilanteeleen mitään ja ovat vapautettuja ulkonaliikkumiskiellosta.
paikkaansa että muksuilta olisi työn teko kielletty. 16 vuotias saa painaa duunia työehtosopimuksien mukaan, olikos se kuusi tuntia päivässä. Ja mitä sitten vaikka eläkeläiset olisi jo tehneet osansa, onhan niitäkin eläkeläisiä jotka eivät ole koskaan tehneet töitä. Sairaaksikin voi tekeytyä ilman että mitään sairautta olisikaan.
- BadMyntton
animattiN kirjoitti:
paikkaansa että muksuilta olisi työn teko kielletty. 16 vuotias saa painaa duunia työehtosopimuksien mukaan, olikos se kuusi tuntia päivässä. Ja mitä sitten vaikka eläkeläiset olisi jo tehneet osansa, onhan niitäkin eläkeläisiä jotka eivät ole koskaan tehneet töitä. Sairaaksikin voi tekeytyä ilman että mitään sairautta olisikaan.
ei ole enää lapsi, hän on nuori! Hänen tulee joko opiskella tai käydä työssä. Eläkkeelle ei ihan heppoisin perustein pääse, jos jos on nähnyt niin paljon vaivaa, että on käynyt läpi tutkimukset ja helvetillisen pareperisodan kaikkien valituksineen niin on kyllä perkele vappunsa ansainnut:D
- animattiN
BadMyntton kirjoitti:
ei ole enää lapsi, hän on nuori! Hänen tulee joko opiskella tai käydä työssä. Eläkkeelle ei ihan heppoisin perustein pääse, jos jos on nähnyt niin paljon vaivaa, että on käynyt läpi tutkimukset ja helvetillisen pareperisodan kaikkien valituksineen niin on kyllä perkele vappunsa ansainnut:D
Rupes meikäläistä nykii suupielestä. :) Mutta jos asiaa tuolta kantilta katsotaan, niin onhan työtönkin jossain vaiheessa ollut töissä ja voi nytkin olla vaikka vapaaehtoisesti työpajalla. Onko tälläinen henkilö silloin jokin luuseri jolta voidaan kieltää vappu.
- BadMyntton
animattiN kirjoitti:
Rupes meikäläistä nykii suupielestä. :) Mutta jos asiaa tuolta kantilta katsotaan, niin onhan työtönkin jossain vaiheessa ollut töissä ja voi nytkin olla vaikka vapaaehtoisesti työpajalla. Onko tälläinen henkilö silloin jokin luuseri jolta voidaan kieltää vappu.
mikäli minusta tulee presidetti ja diktaattori;)
- ex-koltis
Wapun juhlimiseen, vaikka en omasta valinnastani johtuen käy töissä. Pitäisi kai, kuten kunnon ihmisten, mutta tämä on sitä fiilistelyä koltiaisen malliin.
Sinänsä toi sun avaus on ihan hauska, eihän tosta voi herneitä vetästä.- animattiN
ei voi vetää herneitä. Aloitus on mielestäni loukkaus niitä työttömiä kohtaan jotka ovat omasta syystään tilanteeseen joutuneet.
- BadMyntton
animattiN kirjoitti:
ei voi vetää herneitä. Aloitus on mielestäni loukkaus niitä työttömiä kohtaan jotka ovat omasta syystään tilanteeseen joutuneet.
Animattin!!! Molempiin sieraimiin:D Voi hyvenen päivä...pitäs sun jo tietää:D
- ex-koltis
animattiN kirjoitti:
Vois vetästä herneet, jos aloittaja aiheesta olisi joku muu.
- animattiN
ex-koltis kirjoitti:
Vois vetästä herneet, jos aloittaja aiheesta olisi joku muu.
minä jos olisin tehnyt kyseisen aloituksen, olisi koko palsta kimpussani. *vetää kilon herneitä*
- ex-koltis
animattiN kirjoitti:
minä jos olisin tehnyt kyseisen aloituksen, olisi koko palsta kimpussani. *vetää kilon herneitä*
Yleensä herneiden sisäistäminen johtuu väärästä taajuudesta lähettäjän ja vastaanottajan välillä.
- BadMyntton
animattiN kirjoitti:
vieläpä viskaisin ensimäisen kiven!!!!
- ainoastaan niitä
animattiN kirjoitti:
kutka ovat ilman omaa syytään tilanteeseen joutuneet. Omasta syystään työttömäksi joutuneita sen pitäisi herätellä !!!!!
- animattiN
BadMyntton kirjoitti:
vieläpä viskaisin ensimäisen kiven!!!!
pitäisi vielä uskoa. Antakee mun nauraa, sinäkö synnitön vaikka tekojuppe ootkin. Tsop tsop poika...
- animattiN
ex-koltis kirjoitti:
Yleensä herneiden sisäistäminen johtuu väärästä taajuudesta lähettäjän ja vastaanottajan välillä.
Milläköhän taajuudella minä olen? Varmaan ihan ulalla, mutta mynttinen ainakin on jollain moskovan taajuudella.
- ex-koltis
animattiN kirjoitti:
Milläköhän taajuudella minä olen? Varmaan ihan ulalla, mutta mynttinen ainakin on jollain moskovan taajuudella.
Tiedämme. Dee dee.
- Synnove.Pullo
ajatelkaapas minua raukkaa joka en ole työläinen enkä edes ylioppilas.
Pienen kioskini takia minut luokitellaan riistokapitalistiksi ja missään tapauksessa minulla ei siis ole mitään oikeutta viettää vappua.
Tämän surkeuteni yläpuolelle olen useimpina vappuina pyrkinyt nousemaan ja sekoittumaan varsinaisen juhlakansan joukkoon.
Paikalliset ravitsemusliikkeet kuten eivät myöskään torin krääsä- ja ilmapallokauppiaat (nuo pahamaineiset porvarit) eivät ole kieltäytyneet myymästä minulle tuotteitaan.
Kuppiloihin on minut toivotettu tervetulleeksi ilmapalloineni.
En ole katkera, mutta kuitenkin......no vappunakin riittää kun tarjoilu pelaa.- animattiN
mitenkäs nämä mainitsemasi "riistokapitalisti" ja "porvari" erotetaan toisistaan. Olen vähän ulkona näistä sanoista eri yhteiskuntaluokista.
- BadMyntton
kioskissasi myytävien hyödykkeiden hinta vastaamaan työttömien maksukykyä, eli anna ilmaiseksi ja maksa vielä vaivanpalkkaa muutama euro! Sitten sinäkin voit tuntea itsesi oikeaksi työläiseksi. Tai sitten perusta muutaman työttömän kanssa osuuskunta ja sinusta tulee kyläsi juhlituin sankari, joka kutsutaan pitämään työväentalolle vappupuheita:D Kyllähän työtön palvelua saa, koska kaikilla porvareilla ei ole tarpeeksi kehittynyt hajuaisti, että he voisivat haistaa työttömästä erittyvän kirpeän tuoksun ja näin ollen harrastaa sortoa täysin palkein:D
- Masse setä
ole sallittua toimihenkilönkään juhlia vappua, jos ei ole ylioppilas.
Ainakaan julkisella paikalla savuttomassa tilassa ei saa juhlia. Ainakaan ilman varoitustarroja. - mayanna
pätkätyöläisten vapunjuhlintalupa? Saako vain serpentiininpätkiä, valmiiksi jo rypistyneitä ilmapalloja, puolikkaita tuoppeja, ja osittaisen krapulan?
Työn Iloa, Pastilli!
Klara vappen
hela natten
dricka bara vatten ;)- norMix evk
pätkätyöläisillä wapun jälkeen muisti palailee pätkittäin, täyspäiväisllä on täydellinen black out.
- työtön vappujuhlija
On hyvä, että kannustajia löytyy. Toivotavasti pääset nauttimaan pian työttömyydstä.
- BadMyntton
Mielelläni ottaisin muutaman viikon palkallista lomaa! Hyvä hyvä!!!
- työtön vappujuhlija
BadMyntton kirjoitti:
Mielelläni ottaisin muutaman viikon palkallista lomaa! Hyvä hyvä!!!
Mielelläsi itseäsi hyvittelisit.
- BadMyntton
työtön vappujuhlija kirjoitti:
Mielelläsi itseäsi hyvittelisit.
että minusta ei olisi työttömäksi. Minusta tulisi hullu alkoholisti noin kuukaudessa, menettäisin perheeni ja asuisin kadulla...kokemusta on!
- animattiN
BadMyntton kirjoitti:
että minusta ei olisi työttömäksi. Minusta tulisi hullu alkoholisti noin kuukaudessa, menettäisin perheeni ja asuisin kadulla...kokemusta on!
Sää sentään uskallat kertoa menneisyydestäs. :))
Kuins olet selvinnyt tähän päivään asti? - BadMyntton
animattiN kirjoitti:
Sää sentään uskallat kertoa menneisyydestäs. :))
Kuins olet selvinnyt tähän päivään asti?selvitä on ollut suurempi kuin halu luovuttaa. Kyllähän aikoinaan muutama oikea ihminen ja ystävä, oikeaan aikaan auttoivat asiaa suuresti ja sitte kun synnytin lapset nii ei ole joutanu tyhmiä ajattelemaankaan:D
- BadMyntton
kato muuta sano:)
- norMix evk
niin koiraskin poikii:))
- työtön vappujuhlija
eihän saa moittia sisäpiiriä.
- norMix evk
BadMyntton kirjoitti:
kato muuta sano:)
mikäs vaimosi rooli sitten lapsenhankinnassa oli?
- BadMyntton
norMix evk kirjoitti:
mikäs vaimosi rooli sitten lapsenhankinnassa oli?
ilokaasua ja kiroili!
- BadMyntton
se yrittää ilmiselvästi saada miut vaahtoomaan ja puollustelemaan ja selittelemään kirjoituksiani:D
- BadMyntton
kun en tiedä onko hällä rokotukset kunnossa, tuskin on...:D
- animattiN
BadMyntton kirjoitti:
selvitä on ollut suurempi kuin halu luovuttaa. Kyllähän aikoinaan muutama oikea ihminen ja ystävä, oikeaan aikaan auttoivat asiaa suuresti ja sitte kun synnytin lapset nii ei ole joutanu tyhmiä ajattelemaankaan:D
muka tyhmyyksiä ole kerennyt ajatella. Johan vastauksesikin oli tyhmyyden perikuva.
- työtön vappujuhlija
lieveilmiönä kysyn, että onko työttömyys naureskelun asia?
- BadMyntton
animattiN kirjoitti:
muka tyhmyyksiä ole kerennyt ajatella. Johan vastauksesikin oli tyhmyyden perikuva.
olisi ulkonäkö ja missikikisat niin sinä olisit todennäköisesti kärkikymmenikössä ehkä jopa kolmikossa...
- animattiN
BadMyntton kirjoitti:
olisi ulkonäkö ja missikikisat niin sinä olisit todennäköisesti kärkikymmenikössä ehkä jopa kolmikossa...
missäs itse olet nyt, kun noin mukavasti minua huomioit. Vai vielä ulkonäkönikin tähän vedät.
- BadMyntton
työtön vappujuhlija kirjoitti:
lieveilmiönä kysyn, että onko työttömyys naureskelun asia?
tiedä, mutta itse aloitan aamuni menemällä työttömien ruokalaan syömään pippuripihviä, juomaan shampanjaa ja nauramaan KOVAAN ÄÄNEEN! Pois lähtiessä tipautan "vahingossa" 20e lattialle ja katson kuinka köyhät kyykkivät!
- BadMyntton
animattiN kirjoitti:
missäs itse olet nyt, kun noin mukavasti minua huomioit. Vai vielä ulkonäkönikin tähän vedät.
oli vain vertauskuva...minä en ole missään sellaisessa asemassa jotta voisin arvostella muuta kuin tyhmyyttäsi:) En minä kerro missä olen, sinähän olet todennäköisesti mielipuoli ja vaanit kohta nurkan takana!
- animattiN
niinkuin siellä olis sellainen joka haluu bannin. :(
Olet kaikille mielestäni vastannut maltillisesti. - animattiN
BadMyntton kirjoitti:
oli vain vertauskuva...minä en ole missään sellaisessa asemassa jotta voisin arvostella muuta kuin tyhmyyttäsi:) En minä kerro missä olen, sinähän olet todennäköisesti mielipuoli ja vaanit kohta nurkan takana!
en, mutta sinua rakkaani tulen aina vaanimaan nurkan takana. Minun suuri jumalolento.
- mayanna
BadMyntton kirjoitti:
yhtenä vappuna tyhmyyttäni silmäpuoli ;)
- riehuja
taputan pyllyäsi
vaan aikaisemmin olen havainnut teksteissäsi sympatiaakin. - animattiN
kuka hän on..
- BadMyntton
mayanna kirjoitti:
yhtenä vappuna tyhmyyttäni silmäpuoli ;)
tuli yhtenä vappuna melkein isäpuoli!
- mayanna
BadMyntton kirjoitti:
tuli yhtenä vappuna melkein isäpuoli!
Teit varmaan täyskäännöksen alttarilla ;)
- BadMyntton
mayanna kirjoitti:
Teit varmaan täyskäännöksen alttarilla ;)
Heräsin kauan sitten eräänä vappuaamuna ja huomasin pienen lapsen tuijjottavan minua. Tunsin suurta halukkuutta adoptoida hänet, mutta kun äiti ilmestyi ovan pieleen, tunsin suurempaa halua paeta ikkunasta ja juosta suoraan liuotinpesuun Teboilille:D
- mayanna
BadMyntton kirjoitti:
Heräsin kauan sitten eräänä vappuaamuna ja huomasin pienen lapsen tuijjottavan minua. Tunsin suurta halukkuutta adoptoida hänet, mutta kun äiti ilmestyi ovan pieleen, tunsin suurempaa halua paeta ikkunasta ja juosta suoraan liuotinpesuun Teboilille:D
Hyvä että huomasit hyvissä ajoin ennen alttaria :D
Joitko aamukahvit hänen luonaan vai Teboililla? - BadMyntton
mayanna kirjoitti:
Hyvä että huomasit hyvissä ajoin ennen alttaria :D
Joitko aamukahvit hänen luonaan vai Teboililla?että hän nautti aamuisin kahvin sijaan vasikan verta!
- mayanna
BadMyntton kirjoitti:
että hän nautti aamuisin kahvin sijaan vasikan verta!
- ja sinä jätit sen lapsen sinne??!!
- BadMyntton
mayanna kirjoitti:
- ja sinä jätit sen lapsen sinne??!!
kun se lapsi ei näyttänyt kovinkaan paljoa vasikalta:D
- mayanna
nuo tuntosarvet sinulla :D
- Anonyymi00112
Kisaa työstä ei kannata käydä väkivallalla lainkaan. Tämä selvä.
Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135005Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433655Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351927
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee411818Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161566- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175