..menee kattoremonttia tehden, menkää siis jonnekin muualle örisemään, tänne ei ole tulemista.
Juomat on tarkoitettu talkooväelle, turha tulla niitäkään siis ruinaamaan, ei tipu,ei lorise!
Tuliko selväks,häh? Arpanne ei voita, kiitos kannatuksesta!
Toimittaja saakoon lääkinnällisiin tarkoituksiin puolitynnyrillistä rommia ja Zeikku saa valintansa mukaan joko lähdevettä tai simaa lasillisen..
Monttubaarin Wappu...
17
1017
Vastaukset
- animattiN
saha kelpaa. Poistunpa sitten taka vasemmalle katsomaan miten remontti sujuu.
- nytkö sinulle
työ maistuisi kun ei ole aiemminkaan sopinut ruumiillesi
- animattiN
Kadunmies kirjoitti:
..mennä hakemaan talkoovän lihasoppaan pippuripensaasta kourallisen pippureita
viitti, ku sinne on niin saakutin pitkä matka, vai maksatkos edestakasen hinnan.
- mayanna
animattiN kirjoitti:
viitti, ku sinne on niin saakutin pitkä matka, vai maksatkos edestakasen hinnan.
mun kyydillä, mut mä en ole ihan vielä lähdössä, vähän myöhemmin vasta.
*kantaa tikapuita ja työkalupakkia autoon* animattiN kirjoitti:
..matkasta puolet,saat menolipun
- animattiN
mayanna kirjoitti:
mun kyydillä, mut mä en ole ihan vielä lähdössä, vähän myöhemmin vasta.
*kantaa tikapuita ja työkalupakkia autoon*katumies luvannut maksaa sulle matkat? Ottaisin varauksella sen ehdotukset. Pistää kuitenkin töihin ilmaitteeksi puljuunsa.
- animattiN
Kadunmies kirjoitti:
..matkasta puolet,saat menolipun
Kuules pippurinsyöjä. Pyydänkös tapiksen taas työehtosopimuksen tekijäksi? Viimeksikin jouduit nielemään karkeankalkin.
- mayanna
animattiN kirjoitti:
katumies luvannut maksaa sulle matkat? Ottaisin varauksella sen ehdotukset. Pistää kuitenkin töihin ilmaitteeksi puljuunsa.
luvannut - mutta sanoihan joku minustakin
may(be)annan, maybe en ;)
Ajattelin häkellyttää Kadunmiehen tarjoutumalla töihin ihan ilmaiseksi, omat matkani maksaen ja omia eväitä nauttien. Makuupussinkin otin mukaan.
Onhan sillä sisävessa? Ulkona on niin helkkarin kylmä... animattiN kirjoitti:
Kuules pippurinsyöjä. Pyydänkös tapiksen taas työehtosopimuksen tekijäksi? Viimeksikin jouduit nielemään karkeankalkin.
..mitään medianedustajaa tarvita, räätälöidään Mynttonin kanssa sulle hyvä diili, ilman valitusoikeutta tietysti
- animattiN
Kadunmies kirjoitti:
..mitään medianedustajaa tarvita, räätälöidään Mynttonin kanssa sulle hyvä diili, ilman valitusoikeutta tietysti
kuulostamaan huolestuttavalta toi sun kirjoitus. Vai ilman valitusoikeutta.
animattiN kirjoitti:
kuulostamaan huolestuttavalta toi sun kirjoitus. Vai ilman valitusoikeutta.
...hyvästä sopimuksesta pitäisi valittaa?
Ei tarjoo janosille ees pientä tuikkua..:(
Mut...mä tuunki huomenna ilkkumaa,ku teillä on pää pipi...;))Älä vain putoa sen pärekaton lävitse. Katkaset pian koipesi, ja epäilen onko näistä palstan naikkosista sinua lohduttamaan:)Tai..olishan se hienoa kun he yksi kerrallaan kävisivät kipsiisi kirjoitamassa "Parane pian" toivotuksia:)
- Kuunkulkija-
pystyt valikoimaan asiakkaat ja baari kiinni vappuna. Olis nyt kiva sitten tietää onko baari auki Juhannuksena ja poltetaanko kokko sisätiloissa? Jos poltetaan niin ei taida olla kovin iso vai onko joku takkakokko makkaranpaistolla? Ei muuten mutta tietäis suunnitella etukäteen menojaan.
..kokko poltetaan pihamaalla, paitsi jos laiskottaa kuten yleensä on tapana ja kattoremppa jää syysmyrskyllä tehtäväksi niin siinä tapauksessa juhannuskokko poltetaan Monttubaarin sisätiloissa, lattia on sen verran kostunut talven sateiden ansiosta että tuskin tuli leviää viinakellariin
- Kuunkulkija-
Kadunmies kirjoitti:
..kokko poltetaan pihamaalla, paitsi jos laiskottaa kuten yleensä on tapana ja kattoremppa jää syysmyrskyllä tehtäväksi niin siinä tapauksessa juhannuskokko poltetaan Monttubaarin sisätiloissa, lattia on sen verran kostunut talven sateiden ansiosta että tuskin tuli leviää viinakellariin
kunnon kokkoon niin otan päristimet ja kurtut mukaan. Pannaan pystyyn sellaiset bileet että edes tunnetuimmat takinkääntäjäpoliitikot eivät löydä vuoripuolta mistään. Ja suuri itänaapuri pyytää pistämään äänenvoimakkuutta hiljaisemmalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91244- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691