Monttubaarin Wappu...

..menee kattoremonttia tehden, menkää siis jonnekin muualle örisemään, tänne ei ole tulemista.
Juomat on tarkoitettu talkooväelle, turha tulla niitäkään siis ruinaamaan, ei tipu,ei lorise!

Tuliko selväks,häh? Arpanne ei voita, kiitos kannatuksesta!

Toimittaja saakoon lääkinnällisiin tarkoituksiin puolitynnyrillistä rommia ja Zeikku saa valintansa mukaan joko lähdevettä tai simaa lasillisen..

17

1031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

      saha kelpaa. Poistunpa sitten taka vasemmalle katsomaan miten remontti sujuu.

      • ..mennä hakemaan talkoovän lihasoppaan pippuripensaasta kourallisen pippureita


      • nytkö sinulle

        työ maistuisi kun ei ole aiemminkaan sopinut ruumiillesi


      • animattiN
        Kadunmies kirjoitti:

        ..mennä hakemaan talkoovän lihasoppaan pippuripensaasta kourallisen pippureita

        viitti, ku sinne on niin saakutin pitkä matka, vai maksatkos edestakasen hinnan.


      • mayanna
        animattiN kirjoitti:

        viitti, ku sinne on niin saakutin pitkä matka, vai maksatkos edestakasen hinnan.

        mun kyydillä, mut mä en ole ihan vielä lähdössä, vähän myöhemmin vasta.
        *kantaa tikapuita ja työkalupakkia autoon*


      • animattiN kirjoitti:

        viitti, ku sinne on niin saakutin pitkä matka, vai maksatkos edestakasen hinnan.

        ..matkasta puolet,saat menolipun


      • animattiN
        mayanna kirjoitti:

        mun kyydillä, mut mä en ole ihan vielä lähdössä, vähän myöhemmin vasta.
        *kantaa tikapuita ja työkalupakkia autoon*

        katumies luvannut maksaa sulle matkat? Ottaisin varauksella sen ehdotukset. Pistää kuitenkin töihin ilmaitteeksi puljuunsa.


      • animattiN
        Kadunmies kirjoitti:

        ..matkasta puolet,saat menolipun

        Kuules pippurinsyöjä. Pyydänkös tapiksen taas työehtosopimuksen tekijäksi? Viimeksikin jouduit nielemään karkeankalkin.


      • mayanna
        animattiN kirjoitti:

        katumies luvannut maksaa sulle matkat? Ottaisin varauksella sen ehdotukset. Pistää kuitenkin töihin ilmaitteeksi puljuunsa.

        luvannut - mutta sanoihan joku minustakin
        may(be)annan, maybe en ;)

        Ajattelin häkellyttää Kadunmiehen tarjoutumalla töihin ihan ilmaiseksi, omat matkani maksaen ja omia eväitä nauttien. Makuupussinkin otin mukaan.

        Onhan sillä sisävessa? Ulkona on niin helkkarin kylmä...


      • animattiN kirjoitti:

        Kuules pippurinsyöjä. Pyydänkös tapiksen taas työehtosopimuksen tekijäksi? Viimeksikin jouduit nielemään karkeankalkin.

        ..mitään medianedustajaa tarvita, räätälöidään Mynttonin kanssa sulle hyvä diili, ilman valitusoikeutta tietysti


      • animattiN
        Kadunmies kirjoitti:

        ..mitään medianedustajaa tarvita, räätälöidään Mynttonin kanssa sulle hyvä diili, ilman valitusoikeutta tietysti

        kuulostamaan huolestuttavalta toi sun kirjoitus. Vai ilman valitusoikeutta.


      • animattiN kirjoitti:

        kuulostamaan huolestuttavalta toi sun kirjoitus. Vai ilman valitusoikeutta.

        ...hyvästä sopimuksesta pitäisi valittaa?


    • Ei tarjoo janosille ees pientä tuikkua..:(

      Mut...mä tuunki huomenna ilkkumaa,ku teillä on pää pipi...;))

    • Älä vain putoa sen pärekaton lävitse. Katkaset pian koipesi, ja epäilen onko näistä palstan naikkosista sinua lohduttamaan:)Tai..olishan se hienoa kun he yksi kerrallaan kävisivät kipsiisi kirjoitamassa "Parane pian" toivotuksia:)

    • Kuunkulkija-

      pystyt valikoimaan asiakkaat ja baari kiinni vappuna. Olis nyt kiva sitten tietää onko baari auki Juhannuksena ja poltetaanko kokko sisätiloissa? Jos poltetaan niin ei taida olla kovin iso vai onko joku takkakokko makkaranpaistolla? Ei muuten mutta tietäis suunnitella etukäteen menojaan.

      • ..kokko poltetaan pihamaalla, paitsi jos laiskottaa kuten yleensä on tapana ja kattoremppa jää syysmyrskyllä tehtäväksi niin siinä tapauksessa juhannuskokko poltetaan Monttubaarin sisätiloissa, lattia on sen verran kostunut talven sateiden ansiosta että tuskin tuli leviää viinakellariin


      • Kuunkulkija-
        Kadunmies kirjoitti:

        ..kokko poltetaan pihamaalla, paitsi jos laiskottaa kuten yleensä on tapana ja kattoremppa jää syysmyrskyllä tehtäväksi niin siinä tapauksessa juhannuskokko poltetaan Monttubaarin sisätiloissa, lattia on sen verran kostunut talven sateiden ansiosta että tuskin tuli leviää viinakellariin

        kunnon kokkoon niin otan päristimet ja kurtut mukaan. Pannaan pystyyn sellaiset bileet että edes tunnetuimmat takinkääntäjäpoliitikot eivät löydä vuoripuolta mistään. Ja suuri itänaapuri pyytää pistämään äänenvoimakkuutta hiljaisemmalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe