Onko muuten maholista, että kolmantena päivänä iskee vierotus oireet. Join n.8-pv , sen jälkeen olen ollut kolme pv ottamatta mitään. Kahden pv jälkeen ruoka alkoi maistua, mutta tänään on vapinaa ja levoton olo, yö unista ei ole kyllä tullut mitään.
Vierotus
3
1679
Vastaukset
Syystä pitkän putken jälkeen kolmas ja neljäs päivä on pahimpia, näin ainakin minulla oli, ilmeisesti alkoholi on tuolloin poistunut kokonaan elimistöstä.
- Juu-u.
Niin tuo tekee aina minullakin pitkän tenuamisen, törpöttelyn ja lystinpidon jälkeen.
Luulee jo olevansa parantunut, ja olo on mitä parhain kuin koskaan ei olisi juonutkaan, kun se vanha vainooja iskee raivokkaasti uudelleen raatelevat näppinsä kiinni juoppopoloisen jo muutenkin rääkättyyn ruhoon kiinni.
Suunnilleen samaan aikaan, siis täysin selvänä voi iskeä viinakrampin, jos on iskeäkseen.
- Kokenut olen.
Omasta kokemuksestani vuosia sitten,tiedän viinakrapulan kestävän 3-5 päivää.Viinakrampin olen saanut neljän päivän kuluttua juomisenlopettamisesta.Kramppi tulee kun alkoholipoistuu verestä,johtuu siis viinan vähyydestä.Krapulaan kun ottaa lääkkeitä(diampam ym)niin vieroitus oireet pitkään jatkuneen lääktyksen jälkeen voivat kestää jopa 14 päivää.
Sairaalassa minua lääkittiin diapamilla ja sanottiin sen auttavan kramppeihin,vaan eivät auttaneet,uusi kramppi tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713468
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851486Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251239- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85761- 62745