Etsitään alunperin Vaasalaista miestä, viimeisten tietojen mukaan muuttanut Turkuun tai Raisioon ja olisi mahdollisesti jollain telakalla töissä.
Jos joku tuntee hänet seuraavasta:
Nimi: Pekka Sevola
Lempinimi: Möyhö
Syntynyt: 1981 tai 1982
Tuntomerkit: ISO mies, ISO jalka
Voisitteko ystävällsesti välittää hänen yhteystietojaan minulle osoitteeseen
sannifanni @ gmail.com (välilyönnit pois @-merkin ympäriltä) tai välittää tämän sähköpostiosoitteen hänelle, että hän voi itse ottaa yhteyttä minuun! Asialla on kiire... KIITOS!
-Sania Lönnroos, Vaasa
Pekka Sevola (Turussa??)
6
1562
Vastaukset
- Sania, varmaan sama kuin Sa...
Olen kuullut että Möhkö on jossain autoilemassa.
- Sania1982
Ai että Möyhö olisi jossain autoilemassa. Mitäköhän tarkoitat?
-Sania
- Raisiosta
on nykyään Porvoossa komennuksella. En tunne tarkemmin. Koeta kuuluttaa tuolla Provoon sivuilla myös, jos vaikka olis sama tapaus.
- Sania1982
Porvoonkin sivuille laitettu ilmoitus, mutta aika epätoivoiselta tuntuu kyllä. Kiitos kuitenkin edelliselle kirjoittajalle vinkistä!
Kyseessä siis tapaus, että luokkakokousta olemme järjestämässä ja tämä Pekka on ainoa yli 30 henkilöstä, kenen yhteystietoja ei ole löytynyt vielä.
-Sania
- Anonyymi
Mun nimi on Olavi Sevola ja se on mun setä Miks sä etsit mun setää VASTAA
- Anonyymi
Ja sen lapsi on mun serkku ja en kerro missä asuu miksi tavoittelet häntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865