"tervettä itsetuntoa" ??? ei rumat vaatteet kohota toisten itsetuntoa!!

Omppu--

Ite ainaki pukeudun sentäänn niin että pysyn ajan tasalla! MIks pitäis olla rumia vaatteita jos haluu hyvän itsetunnon? Onko tossa nyt jotain ideaa? Kertokaa oma meilipiteenne! En ite ikinä haluis käyttää tollassia vaatteita ku Betty!!!

2

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen kuin haluaa

Idea on just se että jokainen pukeutukoon miten haluaa. EI ole PAKKO olla muodinmukainen vaan voi käyttää vaikka kaapista löytyviä vanhoja vaatteita jos siltä tuntuu. Ei itsetunto synny vaatteilla. Terve itsetunto on ihmisessä itsessään eikä sitä tarvi pönkittää rahalla, vaatteilla tai komealla autolla esimerkiksi. Rohkea uskaltaa olla se mikä on, eikä tarvi itsensä esiin tuomiseen koreita vaatteita. Tervettä itsetuntoa on esim se että rohkenee olla viime sesongin vaatteilla eikä nolona häpeile kulkea kun ei ole yllään viimeistä muotia. Minulle nämä muodin orjallisesti seuraavat ihmiset lähinnä edustavat ekokatastrofia. Kerskakulutuksella mukamas pönkitetään itsetuntoa. Hohhoijaa. En ole tuota bettyä seurannut enkä seuraakaan, sillä minulla on oma tyyli ja olen varma itsestäni, vaikka olisin pukeutunut viljasäkkiin. Se ei muuta identiteettiäni mitenkään tai itsetuntoani.

• koreile

muttei sen tarvitsekaan, onhan se ihan välkky muutenkin. Vaatteet ei sais olla kenenkään aatteet!Jos vaate on puhdas ja ehjä, niin ei sen tarvi olla viimesen muodin mukainen. Ja toisaalta taas: ei kaikki muodikkaasti pukeutuvatkaan ole niitä chearleader-bimboja. Ugly Betty -sarjan tarkoituskaan ei kai ole olla liian tosikkomainen, sehän on komediaa, mutta on siinä kyllä ihan paljon ajattelemisenkin aihetta antavaa, tosin melko kliseisessä amerikan-paketissa, mutta kumminkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6267
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5649
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4645
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      58
      3926
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3031
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59