Joo, elikkäs tää viesti on tosi tärkeä! Olin koneella lintsin sivuilla, ja kutsuin iskäni kattoo sitä uutta vuoristorataa, kirnuu (ku siit on kuvii ja videoit siel lintsin sivuilla). Sit ku iskä lähti, nii sano perää: -Ainii, mä en oo varma oliks se sinä vai Pekka (nimi muutettu) joka sano et Lintsin vanhaa vuoristorataa aletaan ehkä purkaa!! Mä huusin ihan täysii: EI!!! Ja purskahdin itkuun! Jos joku tietää täst jutust jotain, niin vastatkaa please! Tää on tosi tärkeetä, koska oon käyny lintsil 1-vuotiaast asti ja vuoristorata on aina ollu mun lemppari (paitsi tietysti sillon ku en viel päässy siihen). Elikkäs, vastauksia!
T. Itkevä tyttö!!
LINTSIN VUORISTORATA!! (tärkeä!!!)
6
339
Vastaukset
- keväällä
ostaa sen vanhan vuoristoradan saunapuiksi, mutta olkoon nyt siellä kun siitä niin tykkäät. :)
- Vanhaa ei pureta.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Linnanmäki aikoo rakentaa uuden vuoristoradan/1135220589130
Linnanmäki aikoo rakentaa uuden vuoristoradan - HS.fi - Kaupunki
- vuoristoradasta
juhannuskokon tehdä kaikkien hesalaisten iloksi.Se on kai liian laho korjattavaksi.Nyyh.
- omppu
Ei.. mä en kestä jos se puretaan! En sit enää ikin käy lintsil! "itkee"
- little angel - 95
siis häh?? toi on kyl satuu!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Mutta eiköss ne kaikki puut oo jo uusitto viis kertaa siinä radassa?? Niin miks se sit puretaan. Eikä siitä oo missään uutisissa tai missään tietoo siitä että se puretaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497