katsojan silmässä

kymysys

Eipä ole uudet sitikat,pösöt ja fiatit kovin silmiä hiveleviä aika kolhon näköisiä vaikka eihän ulkonäkö olekkaan pakun tärkein ominaisuus,mites mahtaa valot näyttää sumussa kun ovat aika ylhäällä toki onhan niissä sumarit,mitäs muut ovat mieltä näistä kolmesta onko komia vai kauhia...jne.

3

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumia kun perkeleet,ite en ostais mut kauneushan on katsojan silmässä.. edellisessä korimallissa oli ainakin todella hyvät valot.

    • hiace..

      Aikaan pikkupoikana niin hiacen uusi malli silloin oli jotain tosi makeeta, sillä sitten mentiinkin varmaan 20 vuotta. Nyt uusittu ulkonäkö otti takapakkia 10 vuotta, ainoa merkki jonka suunnittelija on kyllä ollu unessa ja pahasti. Harmi kun muuten ollut hyvä paku aina.

      Eihän noi muutkaan mitään ruusunnuppuja ja kaunottaria ole mutta on niissä edes yritetty laittaa nykyaikaista ulkonäköä.

    • hmhmhmhmhh

      Makuasiahan tuo tosiaan on. Itse pidin sprintteristä edellisstä mallista ja nyt uusi on keulilta kyllä melko kamala. Sama kuin vw crafterikin. Ajelen kyllä nyt tällä vanhempikoppaisella boxerilla ja todennäköisesti vaihtuu uudempaan vaikka silmä ei ihan kokonaan ole vielä tottunut. Mielestäni kuitenkin varsin kiitettävän näköinen, vähän turhan suuri tuo keula mutta muuten tykkään.

      Hiacen kasvojenkohotushan nyt oli vähän vitsi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe