Tulin äsken nokia missionin kokousesta,ja oli hyvä ilta.Todella oli Pyhä Henki vaikuttamassa koko illassa,ylistys oli loistavaa,Markkun saarna oli hyvä,aiheena mm ilo ja rauha Jeesuksessa.Itse olin rukouksen hengessä,ja sai rukoilla niiten ihmisten puolesta jotka antoivat elämänsä Jeesukselle.Siunaakaame ja Rukoilkaame nokia missionia.
TERVEISIÄ LAPPEENRANNASTA!
6
472
Vastaukset
- Lappeenrannassa
teit? Joko oli kevät pitkällä?
- mk81
aksu521 kirjoitti:
ja kevät on pitkällä,koivuissa on jo silmut auki,no nyt on tosin aika kylmää ja sateista.
kylmähän tääl on. aamu sarastaa ja näköjää aurinko paistelee, toivotaan lämmintä ilmaa. Ite kävin tos cannibalssissa just kokouksessa kattelee...porukkaa kaatu kyl.
- sinä
uskot Jeesukseen, sinä uskot myös Pyhän Hengen toimintaa, joka lähtee Isästä ja näin sinulla on kolmiyhteinen Jumala, mutta noilla, jotka täällä alati parjaavat Koiviston työtä, on vain kaksiyhteinen jumala, eli kuva, sillä he eivät USKO PYHÄN HENGEN VOIMAAN ja näin eivät ole syntyneet uudeksi ylhäältä tulevasta vedestä, eli elävän veden lähteestä, eli Sanasta, joka on Jeesus ja Isän Hengestä.
- veli sulle
tutustu uusiin sivuihin. www.kan.fi
www.uskojaurheilu.fi, toi viiminen on vanha, mutt hyviä todistuksia siellä, kohdassa:urheilijat puhuvat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000