Olen tullut siihen tulokseen, että kohtaamani pienimunaset (alle 20cm) miehet ovat olleet myös aivoiltaan "pieniä" Ei siis mitään järjen jättiläisiä. Jotenkin se älykkyys on isomunasilla korkeampaa tasoa. Mistähän se mahtaa johtua?
Usein pienimunaiset on koulutustasoltaankin korkeintaan amiksia kun isomunaiset on lähes aina akateemisia. Oletteko muut huomanneet saman ilmiön?
Pienimunaiset tyhmiä?
24
3584
Vastaukset
- jhgzjkhgkjh
Ja naisissa rumat ja isovitut on yleensä siivoojia tms. Tiukkapillut ja estottomat on akateemisia lekureita, juristeja, johtajia jne.
Niitä on kiva panna kun voi keskustellakin järkeviä.
Toisin kuin alikoulutettujen kanssa. - emma "seppo" ceci...
Hauska provo. Menee vaan siinä mielessä metsään, että sehän tarkottaisi, että minä ja 99% miehistä olisi tyhmiä. Eikä tämä voi olla mitenkään mahdollista. Ainakaan tuo 'minä'-osuus.
- Hienoa on elämä
Naisissa tuo kokojuttu menee onneksi toisinpäin. Huonosti koulutetuilla
duunariämmillä on yleensä ylimääräisiä kiloja ja hirveän
löysä römpsä. Vähintään maisterin paperit hankkineilla taas
on tiukka treenattu runko ja mukavan kireä alapää.
Kyllä siinä kelpaa hyvin varustetun maisterismiehen peuhata
tasoisensa tiukkapillun kanssa, jonka kanssa pystyy seksin jälkeen
keskustelemaan muustakin kuin Salkkareista tai meikeistä.
Kyllä fiksun miehen elämä on ihanaa! - vton
on taasen sellainen juttu, että se on kiinni viivan pituudesta..."se" kun on halki ja vielä suu alaspäin, niin sieltähän se äly ja järki pääsee karkaamaan...heh heh
- kalikka-
kalahtaa:)
- hyvin saan kaikkea
Mun mies on pienimunainen mutta tyydyttää mut hyvin, on akateeminen ja hyvin älykäs. Minusta isomunaiset on älykääpiöitä. Ei niiden aivoihin mahdu kuin ajatus "hei mulla onkin iso!"
- aina huvittavaa
...kun joku tuppikulli teiniamis miettii kymmenen minuuttia, että millähän naisellisella nimimerkillä mä tällä kertaa yrittäisin provoilla. Sitten nämä räkänokat keksivät nimiä tyyliin "emma cecilia", "jessica", "criztiina" tai "tiukka-Mimosa".
Vitun pelle. Tänkin aloittajan oikea nimi on varmaan Arto tai Petri. Hirveet amishaivenet ylähuulessa ja toinen käsi hiirellä ja toinen käsi pitelee pieniä palleja.- Neiti=)
Olen huomannut saman. Esim. tämä "aina huvittavaa" nimimerkki lienee hyvä esimerkki. Näkemättäkin huomaa, että tyypin muna on prinssinakkiakin pienempi :D
Mutta joo. Joku juttu siinä on, että isomunaset miehet vaan on älykäämpiä. Itsetunto kohdallaan. Ehkä älykkäämmät jo lapsena pitää itsestään huolta, syö terveellisesti yms. ja tämä vaikuttaa suotuisasti peniksen kasvuun.
Yleensä pienimunaiset ovat nimittäin sellasia meltoja ja velttoja. Löysiä, vailla kiinteitä lihaksia. Ja ylipainoisia. - miten..
Neiti=) kirjoitti:
Olen huomannut saman. Esim. tämä "aina huvittavaa" nimimerkki lienee hyvä esimerkki. Näkemättäkin huomaa, että tyypin muna on prinssinakkiakin pienempi :D
Mutta joo. Joku juttu siinä on, että isomunaset miehet vaan on älykäämpiä. Itsetunto kohdallaan. Ehkä älykkäämmät jo lapsena pitää itsestään huolta, syö terveellisesti yms. ja tämä vaikuttaa suotuisasti peniksen kasvuun.
Yleensä pienimunaiset ovat nimittäin sellasia meltoja ja velttoja. Löysiä, vailla kiinteitä lihaksia. Ja ylipainoisia...se lapsena ruokailu vaikuttaa pilluun ?? Tuleeko siitä iso ja veltto, vai pieni ja tiukka, vai iso ja tiukka, vai millainen...sen olen ainakin huomannut, että noilla vähän enemmän oppineilla on yleensä melko kuivat elimet...
- Ei paljon naurata
miten.. kirjoitti:
..se lapsena ruokailu vaikuttaa pilluun ?? Tuleeko siitä iso ja veltto, vai pieni ja tiukka, vai iso ja tiukka, vai millainen...sen olen ainakin huomannut, että noilla vähän enemmän oppineilla on yleensä melko kuivat elimet...
No se kuivuus on johtunut siitä, että nainen on humalatilansa
hiukan hälvettyä tajunnut, että on joutunut sänkyyn jonkun
pirun amis-olmin kanssa. Ei siinä paljon kiihota, kun huomaa että
mies on joku duunaripelle ja naisella itsellään on älyä enemmän
kuin koko amis-äijän suvulla.
Kyllä siinä nainen on mielessään jo ihan muualla, muistellen
jotain fiksua komeaa älykköä, joten ei ihme jos kuivuu. - tosi kun vesi
Ei paljon naurata kirjoitti:
No se kuivuus on johtunut siitä, että nainen on humalatilansa
hiukan hälvettyä tajunnut, että on joutunut sänkyyn jonkun
pirun amis-olmin kanssa. Ei siinä paljon kiihota, kun huomaa että
mies on joku duunaripelle ja naisella itsellään on älyä enemmän
kuin koko amis-äijän suvulla.
Kyllä siinä nainen on mielessään jo ihan muualla, muistellen
jotain fiksua komeaa älykköä, joten ei ihme jos kuivuu.Kerrankin täällä puhutaan asiaa. Yleensä pienimunaset täällä selittää pientä munaansa :D
Tosiahn se on, että mies jolla on pien muna, on pientä kaikki muukin :D - muija.
tosi kun vesi kirjoitti:
Kerrankin täällä puhutaan asiaa. Yleensä pienimunaset täällä selittää pientä munaansa :D
Tosiahn se on, että mies jolla on pien muna, on pientä kaikki muukin :Dsiis ex-muija sitten vaatii minulta niin saamarin isoja elatusmaksuja....on ihan oikeudessa selittänyt ja esittänyt, miten ISOT tulot minulla on....ja mun kulli mahtuu yhteen kouraan, eli melko pieni on....selitäpä tuo ??
- boitsu_
Neiti=) kirjoitti:
Yleensä pienimunaiset ovat nimittäin sellasia meltoja ja velttoja. Löysiä, vailla kiinteitä lihaksia. Ja ylipainoisia.peniksen koko vaikuttaa kyl kait itsetuntoon. Pienivarusteisena voin sanoo et itsetunto on siitä syystä huono. Tuo mitä sanoit ei ollu mitenkää kovin kivasti sanottu mut kai se on sit totta koska itsekin olen "veltto" ja vailla kiinteitä lihaksia
- :D:D:D:D
hyvin kirjoitettu=D,*repes täysin*
- kenpä tietäis sen
Minä taas olen tullut siihen tulokseen, että tällä palstalla vierailevat ja tänne kirjoittavat ihmiset ovat tavallista tyhmempiä. Tiedä sitten tyhmentääkö näiden juttujen lukeminen, vai onko tyhmillä ihmisillä vain taipumus kirjoitella tällaisia tyhjänpäiväisyyksiä.
Toisaalta joskus olen itsesäni fiksuna ajatellut ja sehän ei tämän teorian kanssa sopisi yhteen. Vaikka ei sen puoleen, joka kerran kun täällä olen poikennut, olen tuntenut oloni hiukan tyhmemmäksi. Tätäkin keskustelua kun lukee, niin melkein tuntee, kuinka kaikki vuosien varrella hankittu tieto valuu pois jostain pienestä reiästä. Jää jäljellä vain ajatus: "Big penis, good! Small penis, bad.."- rohtori spock
"Minä taas olen tullut siihen tulokseen, että tällä palstalla vierailevat ja tänne kirjoittavat ihmiset ovat tavallista tyhmempiä."
Aika hauska, tyyppi ite tänne kirjottaa hiki hatussa, ja toteaa tänne kirjottavien olevan tyhmiä :D Uskotaan vähemmälläkin, et olet idiootti.
Mutta aiheeseen, kyl iso penis on aina plussaa.
Tottakai se ärsyttää pikkumunasia, et toisilla on kunnon aisat. Mut minkäs teet. Niin se elämä vaan menee :) - kenpä tietäis sen
rohtori spock kirjoitti:
"Minä taas olen tullut siihen tulokseen, että tällä palstalla vierailevat ja tänne kirjoittavat ihmiset ovat tavallista tyhmempiä."
Aika hauska, tyyppi ite tänne kirjottaa hiki hatussa, ja toteaa tänne kirjottavien olevan tyhmiä :D Uskotaan vähemmälläkin, et olet idiootti.
Mutta aiheeseen, kyl iso penis on aina plussaa.
Tottakai se ärsyttää pikkumunasia, et toisilla on kunnon aisat. Mut minkäs teet. Niin se elämä vaan menee :)Ei millään pahalla, mutta taisit vain todistaa pointtiani. Kirjoitat niin kuin en itse olisi tajunnut, että teoriani tekee minustakin tyhmän, vaikka puolet tekstistäni käsitteli juuri tätä asiaa? Et sitten jaksanut lukea tekstiäni loppuun asti? Vai miksi halusit samaa asiaa jauhaa, minkä olin jo kertaalleen omassa tekstissäni käynyt?
Toisekseen, kyllähän tuosta olisi pitänyt nähdä, etten kovin vakavissani tekstiä kirjoittanut. Ehkä olisi pitänyt pistää joka lauseen perään hymiö, niin olisi tullut paremmin selväksi, ettei tässä nyt ihan kulmat kurtussa oltu kirjoittamassa?
Sarkasmi tuntuu muutenkin olevan osalle tuntematon käsite tällä palstalla. Lukaiskaapa vaikka "uskotko tohon" nimimerkin alla olevan tekstin. En haluaisi tehdä johtopäätöksiä ihmisistä, joita en ole koskaan edes tavannut, mutta voi - hyvänen - aika...
Niin, ja vaikka tätä "teoriaani" ei nyt niin vakavissaan kannatakaan ottaa, niin ei kai kukaan väitä, että nämä keskustelut sieltä fiksuimmasta päästä olisivat..?
Samoja asioita jauhetaan päivästä toiseen, eikä mihinkään lopputulokseen päästä koskaan.
- Ad Medicum Doctoralis
Aivojen verensaanti hankaloituu, kun penis on hyvin suuri, ja kiihotustilassa suuri osa verestä siirtyy penikseen. Jos kiihotustilat kestävät pitkään tai toistuvat hyvin usein, johtaa tämä solukuolemiin aivoissa.
Pienellä peniksellä ei vastaavaa solutuhoa esiinny. - valetta puhelet
Tämän vistiketjun aloittajalle: Tuskin tyhmempää viestiä kirjoittaa kukaan. Kyrvän koolla ja aivoilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
- Copula
miehenä kova kohtaloni on valitettavsti turvautua alemman tason koulutuksen hankkineisiin naisiin. Korkeammin koulutetuilla kun tuntuu pillu olevan yhtä kuiva kun kantajansakin. Liika kuntosalilla käynti on vienyt mehut ja pehmeyden. Ihana on jyystää siivoojatytön sopusuhtaisen pehmeää, kosteaa lihaa.
- boitsu_
ei kai peniksen koolla ja aivoilla voi olla mitään yhteyttä. Mutta sitten jos sattuu olemaan hieman tyhmä ja vielä varustettu pienellä niin ei aina ole niin helppoa :( siitä vaan nauratte isomunaiset ja fiksut
- koulutytsy95
Koska, siis aivolisäke ohjailee hormooneja.
- boitsu_
koulutytsy95 kirjoitti:
Koska, siis aivolisäke ohjailee hormooneja.
en ihan tajunnut, mut en silti usko että aivot vaikuttaisi sen kokoon.
- ujjkkjnkkj
boitsu_ kirjoitti:
en ihan tajunnut, mut en silti usko että aivot vaikuttaisi sen kokoon.
ei voi sanoa muutaku että LOL
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637