Belle kuolee, kun Shawn tappaa hänet.
Mimi ja Rex saavat siiamilaiset vammais-kaksoset. Lapsien nimeksi tulee Shawn & Belle.
Marleena juo teetä kotonaan, kunnes John pamahtaa paikalle leopardi-puvussa. He menevät makuuhuoneeseen ja sieltä alkaa kuulua KOVIA ääniä...
Kate saa sydänkohtauksen kun näkee sisiliskon työpöydällään, mutta hän selviää siitä.
Tony ja Bonnie menee naimisiin.
Hope ja Bo tekevät 12 lasta lisää ja perustaa vanhainkodin Salemiin.
JOS HALUATTE KUULLA LISÄÄ NIIN SANOKAA !
JUONIPAJASTUKSET
13
1764
Vastaukset
- Donna<3
Miten minusta tuntuu, että nämä eivät ole totta??
- LaureliaN
Kerro toki lisää, hauskaa :))
- päivien viemää
???
- LOOLOLOL
ketä oikeesti voi tämmöset kiinnostaa?
KATTOKAA ITTEÄNNE peilii
- sarah-
Mistä oot saanu tietää nää juonipaljastukset, ja kuin paljon on niihin luottamista ?
- daadaa
mä en usko toho et hope ja bo teke 12 lasta musta vaa tuntuu et billie ja bo päätyy jotenki yhtee jos ne löytää georgian. :D
- Jawanna
www.saleminasukkaat.urli.net on hyvä sivu. Siält löytyy juonen paljastuksii lähiviikoilla jA TIETYSTI AMERIKAN JAKSOIHIN ASTI. sit myös hyvä sivu on ku kirjotat vaa googlee "päivien viemää" nii heti eka nii siit löytyy myös hyvii.
- Jawanna
Georgia on oikeesti se Abbyn kaveri Chelsea Belson. Uskokaa tai älkää! Oon löytäny luotettavasta tietolähteestä.
- VIEMÄÄ
Jawanna kirjoitti:
Georgia on oikeesti se Abbyn kaveri Chelsea Belson. Uskokaa tai älkää! Oon löytäny luotettavasta tietolähteestä.
OHJELMAN KÄSIKIRJOITTAJA ON VARMASTI MIELENVIKAINEN.NIIN TYPERÄ OHJELMA KU OLLA VOI.KIVAT KULISSIT VAAN HEILUU.
- nimetön-.-
tappaako Shawn muka oikeesti Bellen? miten ja milloin?
- nimetön-.-
onks noi kaikki muka oikeesti totta. ai muka Hope ja Bo tekis 12 lasta. tuskin, koska mustakin tuntuu että Bo ja Billie päätyy kummiskin yhteen.
- munkki
nimetön-.- kirjoitti:
onks noi kaikki muka oikeesti totta. ai muka Hope ja Bo tekis 12 lasta. tuskin, koska mustakin tuntuu että Bo ja Billie päätyy kummiskin yhteen.
niin..ei todellakaan shawn tapa belleä
- joku
munkki kirjoitti:
niin..ei todellakaan shawn tapa belleä
Ei noi tietystikään oo totta!! Georgian on Abbyn kaveri, ja Bo ja Billie päätyy yhteen vähäks aikaa. Hope seurustelee sillon Patrickin kanssa. Mutta Hope ja Bo menevät takaisin yhteen kun saavat yhteisen lapsen, Ciara Alice Bradyn. Belle ja Shawn saavat lapsen, Clairen, mutta ensin luullaan että lapsi on Philipin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882