tai ostaa DVDnä sellainen ruotsalaissarja kuin " Rehelliset siniset silmät" se tuli muutama vuosi sitten joltakin kanavalta.
Kertoi naishuijarista/seikkailijattaresta jonka pääasia oli kerätä mahdollisimman paljon rahaa, ja joka seikkaili milloinmissäkin, piti tukikohtanaan jotakin uimahallin pukuhuonetta, jonka edustalta kehitysvammainen poika tunnisti hänet.
Muistan sarjan aika hyvin , mutta vuorotyöläisenä en nähnyt kaikkia jaksoja.
Muistaako joku muu tämän , tai edes kirjoittajan jos se vaikka on julkaistu kirjana, tuolla nimellä en kirjastosta löytänyt.
Lisäksi muistelen , että osa jaksoista oli mustavalkoisia!!!!
Onko mahdollista
9
1606
Vastaukset
- Tämä se oli, mutta
Se oli ruotsalainen TV-sarja "Ärliga blå ögön" joka siis Suomessa nähtiin nimellä "Rehelliset siniset silmät".
Mutta oletko varma tuosta, että tuli muutama vuosi sitten? Nimittäin se esitettiin Suomessa jo 1970-luvun lopulla (sarja tehtiin 1976). On tietysti voinut tulla uusintana, mutta en ole missään sellaista huomannut, enkä usko että en olisi sitä huomannut, sillä sarja jäi erittäin hyvin mieleen (vaikka olin silloin aika nuori, 13) ja olen kovasti odottanut sitä uusintana.
Yritin googlettaa mutta ei näytä olevan myynnissä edes Ruotsissa (on ollut, mutta loppuunmyyty), eikä Suomessa ainakaan. Ruotsissakin ilmestynyt vain videona vuosia sitten, ei DVD:nä ollenkaan.- aika rientää!!!!!!
Ilmankos osa jaksoista oli mustavalkoisia, maalla kun kaikilla ei vielä silloin ollut väritelkkuja!!
Mukava että joku muukin muisti ko. sarjan, tulisipa se uudelleen, pitäisikö sitä rueta pyytämään tuolta YLEltä????
Melkein hävettää tuo aika -asia , mutta näin sitä horistessaan menettää ajantajun, paremmin muisteltuani hahmotan nyt , että silloin minäkin olin nuori ja nätti, nyt en enää ole kuin nätti!!!
Hyvää kevättä ja kesää , lähetän pyynnön tuonne YLElle, voskos joku muukin???
- lenah
Muistan, kun innosta tutisten katselin, minkä näköiseksi seikkailijatar milloinkin itsensä muunsi. Ja loppukohtaus (rahojen kohtalo, jota en kerro) oli aika karmivan hauska.
Kyllä tästä sarjasta taitaa olla kauan aikaa, sillä en ollut kovinkaan vanha, kun sitä katselin. Olisin onnesta soikeena, jos sen saisi uusintana.- 1984
JOS SEN SAA UUSINTANA
- ILMEISESTI
TULI JOSKUS SUOMESSA V 1977-1979
- jlfajdjlasfjkl
Juu, löytyy mun mielestä ceedeeonnista. Ja vieläpä alessa on, hinta viittä senttiä vajaa kuusi. Siitä tehtiin uusioversio 2014 ja myydään vain ruotsitekstein. Löytyy kun kirjoitat hakuun Ärliga Blå Ögon. Ja sitä paitsi on myös juutuubissa täysin ilmaiseksi katsottavissa koko sarja https://www.youtube.com/watch?v=6LtMo64F4lw mutta ilman tekstejä tietty.
- Anonyymi
Minäkin muistan tämän sarjan ja hassua aikuisena muutin uppsalaan ja tajusin että kuvaukset oli tehty siellä
- Anonyymi
MUISTELISIN TÄN TULLEEN 1977-1979 VÄLILLÄ.... PÄÄOSISSA MM ANNA GODENIUS
- Anonyymi
TOI ESIM TEEMALLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782