Nyt saavat Amerikkalaiset maistaa taas Herran vasenta kättä tornadojen muodossa. Keskilännessä kuoli ihmisiä kun sairaala tuhoutui ja erään kaupungin melkein kaikki talot tuhoutuivat.
Ja tämän kaupungin kaikki 1600 asukasta jouduttiin evakuoimaan. Amerikalla on liian ylpeä, korskea ja sotaisa johtaja. Saa nähdä milloin Herra käy valkoisen talon kimppuun:( ...
Tornaado tuhoaa USA:ssa
6
444
Vastaukset
- Skäri
Keskilännessä tornadojen aikaa. Niin on aina ollut. En ole kuullut moista uutista, kerrotko mistä osavalitoista on kyse. Kiitos.
- pumpökt
ilinoisin osavaltiosta on hurja kuva ylen sivuilla ja tuhoutunut kaupunki oli 1600 asukkaan Greensburg, eiköhän maikkarikin kerro asiasta omilla sivuillaan
- noin miettimähän....
..mutta siis, mistä tämä tieto on. Onko ollut tänään tv:ssä vai mistä sait uutisen.
- Kyllä minäkin olen tuohon suuntaan taipuvainen aattelemaan, jotta asioissa syvempiä ja laajempia puolia. Otan kuitenkin huomioon, että tuntemani Herra kyllä aina ensin kauan ja kärsivällisesti yrittää hyvällä, niin yksilöä kuin paikkakuntaakin, kantsii olla herkkänä sillei. Emmää usko, että Herralla mitenkään on "himo" "kimppuun käydä", mutta jotakin sen suuntaista. Vai? Hän voi ja pystyy ohjailemaan asioita, hmmm?- Huracan
Hurrikaanikausi ei ole vielä kunnolla alkanut.Täksi vuodeksi ennustettu kohtalaista hurrikaanivuotta. Tiesittekö muuten että sana hurrican tulee Karibi intiaanien sanasta Huracan "yksijalka".Orionin tähtikuvion jalka osoitti alaspäin kauden alkaessa. Toivottavasti ne pysyvät siellä Atlantin takana.
- vaikka lähtisi kaupungit
juuriltaan amerikan mantereella.
Tulipa mieleeni, että jos Herra (mikähän hän on nimeltään?) tuon kaupungin tuhoamalla rankaisi koko Yhdysvaltain kansaa, niin erikoinen on hepulla käsitys rangaistuksista.
Jos sinä rankaiset jotakuta, niin varastatko hänen sukkansa pesukoneesta?
1600 ihmisen kaupungin evakuoiminen 250 miljoonan ihmisen valtiossa on suuruusluokaltaan samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530