Olen perheellinen nelikymppinen nainen, ja nyt sydämeni sykkii itseäni varmaan parikymmentä vuotta nuoremmalle pörröpäiselle miehenpuolikkaalle. Näen häntä töissä ja joskus harrastuksissakin, en käsitä miksi tunnen vetoa juuri häntä kohtaan, sydän vetää sataa, kun vain ajattelenkin häntä.
Toivottavasti tämä on vain kevättä rinnassa, eihän tästä voi mitään tulla, mutta tuntuu silti ihan hullulta. Tuskin jaksan odottaa maanantaihin.
Olen ihastunut
2
1194
Vastaukset
- ja ja mies
Ota kaikki irti ihastumisestasi, sillä rakkaudentunteet ovat hapetusta aivoille.
Itse olen varattu mies, mut silti hupsutuksia joskus tulee.
Vaimollakin on lapsuudenaikaisia miesperhetuttujaan. Eivät ole minulta pois. - s64
Minullekkin tapahtui viime syksyn puolella ihan samoin.(Mies 33-v,minä 42-v )Koskaan emme tule uudemman kerran varmaan törmäämään toisiimme,kaksi kertaa riitti pistämään kyllä tunnepuolen ikimuistoisen sekaisin.
Jo 9 kk:tta tapahtuneesta ja todella vaikeaa unohtaa.Nauti tunteesta täysin rinnoin,harvemmin tällä iällä jalat menee totaalisesti alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671