Jos joku tietää, niin olis kiva jos viitsisi vastata. Tapsa lauloi kerran tässä eräässä konsertissa sellasen laulun, jonka sanat menee muunmuassa jotenkin niin ,että : " Onnen tunteen ihmeellisen...." mä en muista niitä sanoja nyt enempää, mutta sellanen valssi-tyyppinen laulu se on.
Ja sitten kysyisin vielä sitä ,että onko Tapani levyttänyt tuon laulun ?
Tykästyin kovasti tuohon lauluun. Se on niin kaunis ja sopii Tapsan laulettavaksi aivan täydellisesti.
Minkä niminen laulu????
4
338
Vastaukset
- Vonkaus
Minusta se on Syysillan tuuli. Laulusta löytyy hieman tietoja linkistä
http://www.fimic.fi/fimic/nuotisto.nsf/d258f9cd598725fbc22568020024b54a/5cb9e0769d8ff9c9c22569ac0047e9b9!OpenDocumentMä arvelisin sen olevan sellainen laulu, kuin: SYYSUNELMIA (SONGE D´AUTOMNE)
Sitä mä en tiedä, että onko Tapsa tuota biisiä levylle laulanut.- Vonkaus
Justiinax kirjoitti:
Mä arvelisin sen olevan sellainen laulu, kuin: SYYSUNELMIA (SONGE D´AUTOMNE)
Sitä mä en tiedä, että onko Tapsa tuota biisiä levylle laulanut.Syysunelmia
Kaipuun syömmeen syksy toi mulle,
onnen tunteen ihmeellisen.
Kauneimman ruusun, tyttöni, sulle
annoin muistoksi rakkauden.
Ruusut kuihtui, siksi nyt varmaan
onnen haaveet kestäneet ei.
Yksin mä kuljen muistojen tarhaan,
siellä syömeni rauhan saa. - Zaizai
Vonkaus kirjoitti:
Syysunelmia
Kaipuun syömmeen syksy toi mulle,
onnen tunteen ihmeellisen.
Kauneimman ruusun, tyttöni, sulle
annoin muistoksi rakkauden.
Ruusut kuihtui, siksi nyt varmaan
onnen haaveet kestäneet ei.
Yksin mä kuljen muistojen tarhaan,
siellä syömeni rauhan saa.Juuri tuota laulua tarkoitin ! Kiitti paljon ! :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613590Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492394Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔612044Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3781758- 811392
- 681366
- 711211
- 681090
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211054- 281025