Tuukka raskin maajoukkue pelit on ohi lähti suoraan änäriin ilman minkään laista maajoukkue kokemusta(no pari leiriä).Ja sm-liigassakin pari vuotta.Luulen että Tuukka tulee ameriikasta parin vuoden päästä Itkien ja sanoo "Ura pilalla olisi pitänyt hankkia kokemusta maajoukkueesta yhyy Hannu Toivonen vei ykkös molarin paikan YYhyy!"Omapa oli valintansa.
Hyvästi Tuukka Rask
16
516
Vastaukset
- Tappara pieree
Mika Lehto ei koskaan tule pelaamaan NHL - tasolla.
Myöskään maajoukkue ei kaipaa luuseri-imuri Lehtoa.- tapparaonterästä
Oliko sulla jotain asiaakin en edes viitannut sanallakaan ilvekseen ja Tuukka ei ole Ilves Kasvatti ja sinä säälittävä surkimus tulet haukkumaan tapparaa ja yhtä lailla olisin haukkunut Lehtoa jos hän olisi lähtenyt liian aikaisin nhlään.Joten pidä sinä luuseri vain asiattomat kommentit omassa suussasi äläkä kiusaa muita niillä!
- sadflaö
tapparaonterästä kirjoitti:
Oliko sulla jotain asiaakin en edes viitannut sanallakaan ilvekseen ja Tuukka ei ole Ilves Kasvatti ja sinä säälittävä surkimus tulet haukkumaan tapparaa ja yhtä lailla olisin haukkunut Lehtoa jos hän olisi lähtenyt liian aikaisin nhlään.Joten pidä sinä luuseri vain asiattomat kommentit omassa suussasi äläkä kiusaa muita niillä!
Jos maailman paras ikäsensä maalivahti lähtee AHL:llään taitojansa yhä kasvattamaan, mitä pahha?? Uskon kylläkin että siellä se kehittyy.
Että Yhyy paras maalivahtimme lähti amerikkaan yhyy hän on hyvä yhyy tuleva maajoukkue maalivahti yhyy tulee onneks viel takasin joskus ilvekseen.
- ...
Et kai torjunu mua :(
Mulla oli mese päällä, mut en ollu ite paikalla - PikkuLindgren
Tuukka oli vaan nii ylivoimasesti paras et se valittii Bostonin joukkueeseen.Jos sillä kerran on sopimus ni kyl se siä taistelee loppuu saakka 1.vahdin paikasta.:D Sillä ei oo välii paljonkaa onko Tuukka ollu maajoukkueessa koska Suomessa maalivahteja on ja pysyy ja Tuukalla on mahollisuuksia maajoukkueeseen monen monta vuatta.:D
- 2U's2K's
Nyt kyllä tän ketjun alottajaa vituttaa
- Mompjm
Varmasti vituttaa!:D Tuukka on ykkönen nyt!
But i'm coming - kai3
Mompjm kirjoitti:
Varmasti vituttaa!:D Tuukka on ykkönen nyt!
But i'm comingyhyy tuukka rask nousee maajoukkueeseen.
johdattaa suomen fiinaaliin shotsissa.
- S-2014
Joo hyvästi SM-liiga
Rask on Suomen paras jääkiekkoilija http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/nhl/uutiset.shtml/2014/01/1852108/rask-on-vuoden-jaakiekkoilija - Igor Devorski
Joo niinhän se on nähty jo olympialaisissa millä tasolla Rask pelaa. Torjunta % ei edes yllä 90 ja muutenkin pari ala-arvoista peliä takana. Keskiviikkona kaatuu venäjä peli Raskin hölmöilyyn.
- kaks imas
kärppä maalissa olis tuonu kaikki kolme pinnaa
- MrJuha82
2 helppoa päästi
- hiljaahomot
Eipä ole kisoissa ainuttakaan maalivahtia, jonka torjuntaprosentti olisi 100. Lopettakaa ruikutus ja koettakaa nyt vaan hyväksyä se tosiasia, että Kanada vaan oli parempi joka osa-alueella.
- MrJuha82hyvätyyppi
Rumaa kirjoitusta ku homottelet meitä.
Hyi häpeä.
Ei oo mitään sivistynyttä keskustelukulttuuria tommonen.
Vaihtoon! - VITUNHOMOTPERKELE
MrJuha82hyvätyyppi kirjoitti:
Rumaa kirjoitusta ku homottelet meitä.
Hyi häpeä.
Ei oo mitään sivistynyttä keskustelukulttuuria tommonen.
Vaihtoon!ANTEEKSI :(
- Suomi 3-1
Korjatkaa otsikko.
No minä korjaan:
Hyvä Tuukka Rask
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957