Helppiä....

doguvogu1

nyt on sitten kuukausi takana hillitöntä päivittäistä dokaamista ja olisi hyvät neuvot kalliit, miten tästä selviää? Eilen join enää six-packin kolmosolutta ja yö meni jotenkuten painajaisten merkeissä. Tänään olen vetänyt b-vitskuja ja vettä. Pelottavaa tässä kankkusessa on käsien hillitön vatkaus ja kun kävelee pienenkin matkan, jalat tuntuvat menevän eri suuntiin, kuin spagetit. Olen juonut suuria määriä viinejä, whiskyä ja kaljaa, sekä joitakin likööreitä. Naama oli eilen niin turvoksissa, että silmät olivat melkein muurautuneet umpeen, tänään olen istunut saunassa jonkunaikaa. E#päilen pahasti sitä, että munuaiseni eivät nyt ihan täysillä ole yhteistyökykyiset. Huomenna pitäisi olla työkunnossa, joten olisiko kenelläkään antaa vinkkiä, miten saan tämän hirveän turvotuksen pois ja nopeesti?

15

4875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --kohtalotoveri_

      neuvoja,muuta ku että pikkuhiljaa se lähtee pois...hitaasti,mutta varmasti.Mäki join 8 päivää ja kauhee ahistus nyt päällä ja paikat vapisee ja pelottaa,eikä oo pystyny kahtee päivää nukkumaa..tais mennä kurssipaikkaki alta. join leijonaa aluks raakana,mut oli pakko alkaa lantraamaa.:mullaki oli silmät aika turvonneet vielä eilen,on ne kyllä vieläki.Koita jaksaa,kyllä se siitä.

      • doguvogu1

        Sinulle ja tsemppiä. Kävin äsken kävelemässä pienen lenkin ja likomäräksi tulivat kaikki vaatteet. Täytyy myöntää, etten ole koskaan elämässäni kokenut vastaavaa olotilojen vuoristorataa. Mikäli nyt niin onnekkaasti sattuisi käymään, että tästä selviän hengissä, en enää kyllä niin pitkään ja hartaasti dokaile, kuin tämä viimeinen kuukausi on kulunut. Olen vielä yksityisyrittäjä ammatiltani ja kaikki työt olen siirtänyt tuonnemmaksi dokaamiseni takia ja siitähän ei asiakkaani hyvää tykkää. Nyt keitän oikein maukasta makkarakeittoa ja katson miten se futaa. Hyvää päivänjatkoa sinulle ja toivotaan, että kaikella on jokin tarkoitus, silläkin, jos kurssijuttusi meni mönkään. Tsempit.


      • --kohtalotoveri_
        doguvogu1 kirjoitti:

        Sinulle ja tsemppiä. Kävin äsken kävelemässä pienen lenkin ja likomäräksi tulivat kaikki vaatteet. Täytyy myöntää, etten ole koskaan elämässäni kokenut vastaavaa olotilojen vuoristorataa. Mikäli nyt niin onnekkaasti sattuisi käymään, että tästä selviän hengissä, en enää kyllä niin pitkään ja hartaasti dokaile, kuin tämä viimeinen kuukausi on kulunut. Olen vielä yksityisyrittäjä ammatiltani ja kaikki työt olen siirtänyt tuonnemmaksi dokaamiseni takia ja siitähän ei asiakkaani hyvää tykkää. Nyt keitän oikein maukasta makkarakeittoa ja katson miten se futaa. Hyvää päivänjatkoa sinulle ja toivotaan, että kaikella on jokin tarkoitus, silläkin, jos kurssijuttusi meni mönkään. Tsempit.

        Vaa sullekki paljon.Kyllä sä selviit hengissä.Mä syön banaaneita...ei oikee toi kiintee ruoka maistu,mut keittoruoka vois mennäkki alas ...suu ihan kuiva.


      • välillä
        --kohtalotoveri_ kirjoitti:

        Vaa sullekki paljon.Kyllä sä selviit hengissä.Mä syön banaaneita...ei oikee toi kiintee ruoka maistu,mut keittoruoka vois mennäkki alas ...suu ihan kuiva.

        juomaksi keitettyä lihalientä.kun siinä on kuitenkin niitä suoloja.turvotus laskee sitten omia aikojaan,joillain se "viinapöhö"saattaapi kestää useita viikkoja.


      • Wälskäri.
        doguvogu1 kirjoitti:

        Sinulle ja tsemppiä. Kävin äsken kävelemässä pienen lenkin ja likomäräksi tulivat kaikki vaatteet. Täytyy myöntää, etten ole koskaan elämässäni kokenut vastaavaa olotilojen vuoristorataa. Mikäli nyt niin onnekkaasti sattuisi käymään, että tästä selviän hengissä, en enää kyllä niin pitkään ja hartaasti dokaile, kuin tämä viimeinen kuukausi on kulunut. Olen vielä yksityisyrittäjä ammatiltani ja kaikki työt olen siirtänyt tuonnemmaksi dokaamiseni takia ja siitähän ei asiakkaani hyvää tykkää. Nyt keitän oikein maukasta makkarakeittoa ja katson miten se futaa. Hyvää päivänjatkoa sinulle ja toivotaan, että kaikella on jokin tarkoitus, silläkin, jos kurssijuttusi meni mönkään. Tsempit.

        Vähän myöhästyin.
        Noilla otsikon emmeillä tulee vauhtia munuaisiin, ja juoda pitäisi paljon samalla vaikka turvotusta onkin, mutta tuleepa kuonat nopeammin ulos.
        Liäksi apteekin magnesiumia, niin tulee maksaankin kierroksia lisää.


      • doguvogu1
        välillä kirjoitti:

        juomaksi keitettyä lihalientä.kun siinä on kuitenkin niitä suoloja.turvotus laskee sitten omia aikojaan,joillain se "viinapöhö"saattaapi kestää useita viikkoja.

        ja kiitos sinulle vinkistä, mietin vain, että kai tuo kasvisliemi ajaa saman asian.


      • doguvogu1
        Wälskäri. kirjoitti:

        Vähän myöhästyin.
        Noilla otsikon emmeillä tulee vauhtia munuaisiin, ja juoda pitäisi paljon samalla vaikka turvotusta onkin, mutta tuleepa kuonat nopeammin ulos.
        Liäksi apteekin magnesiumia, niin tulee maksaankin kierroksia lisää.

        Kiitos myös sinulle, kaalisoppaa voisin yrittää laittaa tänään ja sitruunavettä. Sitä magnesiumia löytyy lääkekaapistani.


      • doguvogu1
        --kohtalotoveri_ kirjoitti:

        Vaa sullekki paljon.Kyllä sä selviit hengissä.Mä syön banaaneita...ei oikee toi kiintee ruoka maistu,mut keittoruoka vois mennäkki alas ...suu ihan kuiva.

        selvisin hengissä, vaikken edellisyönä nukkunut kuin kaksi tuntia. Tuo banaanien syönti ja vieläpä maidon kera, on ruotsalaisten tapa selvitä kankkusesta. Toivottavasti sinulla jo aurinko paistaa, täälä suunnalla pahin pelkoni toteutui ja nyt olen siis sairaslomalla.


      • --kohtalotoveri_
        doguvogu1 kirjoitti:

        selvisin hengissä, vaikken edellisyönä nukkunut kuin kaksi tuntia. Tuo banaanien syönti ja vieläpä maidon kera, on ruotsalaisten tapa selvitä kankkusesta. Toivottavasti sinulla jo aurinko paistaa, täälä suunnalla pahin pelkoni toteutui ja nyt olen siis sairaslomalla.

        Joo,alkaa olemaa jo elävien kirjoissa pikkuhiljaa.Kävin selvittämässä kursssipaikanki,kyl hävetti mennä kankkusessa..eli anto vielä mahiksen jatkaa.Huh,että ei menny alta.Tänää pitäää alkaa ettimää työharjottelupaikkaa. Tsemii,äläkä koske pulloo.Saikulla se voi lipsahtaa.Joo banaani ja maito ja mustikkakeittoo vedin kankkusee :=)


      • Wälskäri.
        doguvogu1 kirjoitti:

        Kiitos myös sinulle, kaalisoppaa voisin yrittää laittaa tänään ja sitruunavettä. Sitä magnesiumia löytyy lääkekaapistani.

        Keräkaalilla on parempi teho raakana, vaikka salaattina ja on vielä hyvääkin.
        Sitruunat käytä mehuna, tai ripottele päälle hienoa sokeria, ettei naama mene syodessä pysyvästi kurttuun.


    • dokuvogu2

      No niin nyt tulee tosiasiaa dokuvogu 1 selle:
      Kuuleppas rakas doku 1 nyt ei ole oikein muuta mahkua kuin loiventaa neljä stopea on maksimi.
      Muuten hukka perii .Kannattaa kuunnella mitä asiantuntija kertoo !!!!ja neuvoo ihan ystävällisessä mielessä

      • doguvogu1

        Kuuntelen toki neuvojasi, kiitos niistä. Tosin pahin pelkoni toteutui eilen ja jouduin operaatioon, mistä ei ihan helposti selvitäkään ja vielä kankkusen jälkimainingeissa. Nyt ei muu auta kuin pysyä liemiruuissa tämä viikko.


    • kaljarosvohanhi88

      ittellähän ei tollasista kuukauden putkista ole juuri haittaa ollut, krapulaa kun ei oikeastaan tule. vasta jos tulee otettua reilusti yli 12 annosta niin seuraavana päivänä on suu kuivana ja päätä hiukkasen jomottaa. nämäkin oireet saan poistettua suolaisilla "ruoilla" esim sata grammaa sipsejä, sekä roimasti nestettä, (vesi paras) sen jälkeen. runsas alkoholinkäyttöhän saa elimistön neste ja suolatasapainon järkkymään. näköjään sitä saa tuolla konstilla tasaantumaan, ainakin minä. viimeisen kahden vuoden aikana mulla on paino noussut 63 kilosta 81 kiloon ja pituus pysynyt samana eli 177 senttiä. tästä ehkä muutama kilo on noiden "krapulan" välttämiseksi tarkoitettujen sipsien syytä. loput tuleekin sitten oluesta ja muutenkin lisääntyneestä ruokahalusta :D

      • pituus pysynyt samana eli 177

        pituus pysynyt samana eli 177

        jumalauta tei junnut olette sekaisin...


      • mutta.....
        pituus pysynyt samana eli 177 kirjoitti:

        pituus pysynyt samana eli 177

        jumalauta tei junnut olette sekaisin...

        miten on mahollista juoda tollasia putkia :o kuulostaa sairaalta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe