Lopunajan ihminen

Usko:n

Lopunajan ihminen

Olet täynnä itseäsi itserakas.
On sinulla oma salarakas.
Oma napa on sulle tärkeä,
etkä käytä kovin paljoa järkeä.

Kaikki kaikessa on raha.
Kaiken keskipiste on oma maha.
Rahanahneus sydämesi valtaa,
himo rahaan sydäntäsi kalvaa.


Kerskut aina siitä mitä olet,
kun on sulle auki kaikki ovet.
Kerskuntasi on varsin röyhkeä,
sekä käytöksesi todella töykeä.

Ylpeä olet aina kaikella tavalla.
Näytille tunget itsesi elämän lavalla.
Ylpeydelläsi muita kovasti lyöt,
koska tärkeintä on sulle omat työt.

Et sinä tottele äitiä etkä isää,
Oma minä kasvaa kokoajan lisää.
Sydämelläsi on suuri uhma
ja sinä olet todella tuhma.

Ulkokuoresi kaunistat koreaksi,
teet itsesi varsin soreaksi.
Sisimpäsi on kuitenkin täynnä likaa.
Silti sanot kaiken olevan muiden vikaa.

Toiselta hengen otat pois,
sanot mitä muuta tälle vois.
Hirmutekoja ja veritöitä teit,
kun toiselta rakkaan hautaan veit.

Pariasi petit himoissa lihan,
askelsit petoksella poikki pihan.
Avioliitot sinä haureudella rikot.
Ahdistukseen viet Maijat ja Mikot.

Seksin luonnollisen hylkäsit,
kun naisen päälle sylkäsit.
Mies meni miehen syliin,
sekä lesbous muutti kyliin.

Kaiken edellä sanotun jälkeen,
kuitenkin aina vetoat omaan järkeen.
Pidät itseäsi ihmisenä hyvänä,
ellet jopa ihan henkilönä pyhänä.

Pelastut kuitenkin vain yhdellä tavalla,
et suinkaan oman elämäsi lavalla.
Syntisi Herralle Jeesukselle tunnusta,
niin Hän näyttää sinulle armon punnusta!

5

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kas näin

      Stam1na: Vapaa Maa

      Ei!
      Kukaan!
      Ei kukaan!

      Haistan sen, maistan sen,
      näen sen, tunnen sen
      askel eteen on kaksi taakse
      ympäri ja kartta loppuu kesken
      miksi juuri nyt,
      miksi juuri tähän aikaan?
      miksi juuri minä,
      miksi juuri tässä paikassa?
      ne tekivät meistä tällaisen

      Ne tekivät miehen, naisen,
      vaihtoehtoja, miehen, naisen,
      hintoja, ehtoja

      Vapaus on vaihtoehto, ei tie vaan
      sen vieri, syvä oja jossa vettä
      vapaus on valita vaihtoehtoja
      vapaus on jäädä tai täältä lähteä
      vapaus on kieltäytyä, hyvä elämä,
      tai elämä ylipäätään

      Hei!
      kuka katsoo,
      kuka tarkkailee,
      kuka vakoilee,
      kuka haluaa tietää?
      vastaa niille että
      Ei!
      kukaan katso,
      kukaan tarkkaile,
      kukaan vakoile,
      kukaan halua tietää!
      vastaa niille että
      tämä on

      Tämä on
      vapaa maa
      vapaa maa
      vapaan maailman raskain
      taakka on vain yksi elämä

      Tämä on
      vapaa maa
      vapaa maa
      vapaan maailman raskain taakka
      valinta kyllä tai ei valinta
      elää tai kuolla
      hyvä paha
      joko tai

      Vapautta ei voi maahantuoda,
      tuotteistaa tai televisioida
      demokratia on vain vaihtoehto
      vapaus on luoda,
      muureja nostaa
      kunhan nostaa
      pura
      eripura
      torni on korkea, raskas ja vino
      ja aina liekeissä

      Hei!
      kuka katsoo,
      kuka tarkkailee,
      kuka vakoilee,
      kuka haluaa tietää?
      vastaa niille että
      Ei!
      kukaan katso,
      kukaan tarkkaile,
      kukaan vakoile,
      kukaan halua tietää!
      vastaa niille että
      vastaa niille että
      ei kukaan!

      Tämä on
      vapaa maa
      vapaa maa
      vapaan maailman raskain
      taakka on vain yksi elämä

      Tämä on
      vapaa maa
      vapaa maa
      vapaan maailman raskain taakka

      Tämä on
      vapaa maa
      vapaa maa
      vapaan maailman raskain
      taakka on vain yksi elämä

      Tämä on
      vapaa maa
      vapaa maa
      vapaan maailman raskain taakka
      valinta kyllä tai ei valinta
      elää tai kuolla
      hyvä paha
      joko tai

    • Annat paljon arvoa kielteisille asioille, silloin Sinulta jää näkemättä se hyvä, joka ihmiseesä on. Ihmisen perusolemus on rakkautta, koska se on Jumalalta. Ihminen ei vaan käytä tarpeeksi sitä. Jotkut jopa sanovat, että ihmisessä ei ole mitään hyvää. On olemassda syyn ja seurauksen laki: jos teet hyvää, saat hyvää ja päinvastoin.

      Kehitys menee aina eteenpäin. Katsopa miten paljon rakkaus vaikuttaa maailmassa: Punaisen Ristin työ, joka on vapaaehtoisen avun varassa, muut auttamisjärjestöt, rauhanneuvottelut, ihmisten herääminen luonnonsuojeluu jne.

      Joskus näyttää, että pahuus hallitsee maailmaa. Se on kuitenkin harhaa, sillä pahuus pitää vain "meteliä" itsestään, koska se lakkaa olemasta heti, kun ihminen valitsee hyvän.

      Hyvyys on pahuutta voimakkaampi: jos ei olisi olisi hyvyyttä, ei olisi elämääkään.

      • Starcruiser

        On varmaan olemassa syyn ja seurauksen laki, jossain määrin.
        Ei rakkaus - ikävä kyllä - ole edennyt maailmassa samalla tavalla kuin tekninen ja muu tietämys.
        Sodatonta aikaa ei ole vielä koettu ja sosiaalinen epäarvoisuus lisääntyy koko ajan.
        Ikävä kyllä Punaisen Ristin ja muiden avustusjärjestöjen hyvä työ ei paranna maailmaa eikä ratkaise sosiaalisia ongelmia.
        Pyrkivät kyllä korjamaan asioita, joka on oikein, mutta "se on vähän sellaista verkonpaikkajan hommaa".
        En ole mikään pessimisti, mutta oma käsitykseni Rakkauden toteutumisesta on kaukana tämän päivän maailmasta, mutta saahan sitä olla väheempääkin tyytyväinen, jos sillä tuntuu saavan sielulleen autuuden.
        Kylmä on, mutta vähän polttopuita!


      • Starcruiser kirjoitti:

        On varmaan olemassa syyn ja seurauksen laki, jossain määrin.
        Ei rakkaus - ikävä kyllä - ole edennyt maailmassa samalla tavalla kuin tekninen ja muu tietämys.
        Sodatonta aikaa ei ole vielä koettu ja sosiaalinen epäarvoisuus lisääntyy koko ajan.
        Ikävä kyllä Punaisen Ristin ja muiden avustusjärjestöjen hyvä työ ei paranna maailmaa eikä ratkaise sosiaalisia ongelmia.
        Pyrkivät kyllä korjamaan asioita, joka on oikein, mutta "se on vähän sellaista verkonpaikkajan hommaa".
        En ole mikään pessimisti, mutta oma käsitykseni Rakkauden toteutumisesta on kaukana tämän päivän maailmasta, mutta saahan sitä olla väheempääkin tyytyväinen, jos sillä tuntuu saavan sielulleen autuuden.
        Kylmä on, mutta vähän polttopuita!

        Ilmeisesti Sinulla on materialistinen käsity todellisuudesta.

        Monet näkevät tieteiden olevan lapsenkengissään. Fysiikasta sanotaan, että se on tullut tiensä päähän, oleellisesti uutta ei ole löydetty. Tekniikka, josta puhut, tuottaa jätettä mukaanluettuna ydinjäte. Tekniikasta suuri osa on viestintää, vaikka maailmankaikkeuden kieli on telepatia. Länsimainen lääketiede tuottaa lääkkeitä, joilla on vaaralisia sivuvaikutuksia.

        Materia on pieni osa todellisuutta. Jossain kulttuurissa sitä ei pidetä lainkaa todelisuutteen kuuluvana, koska se ei ole pysyvää. Todellisuuden käsitettä tulisi laajentaa, jotta tieteet pääsisivät eteenpäin.


    • asdasda

      Vaikka projisoitkin muihin noi omat vikasi niin so what? Tekeekö valittaminen ja ruikuttaminen sinusta jotenkin moraalisesti ylevämmän. Uskikset on ihmiskunnan vähä-älyisintä saastaa, joka ansaitseekin itserakennetun helvettinsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe