Mäntsälän liikennevalot ovat oikea hermojen koetus.
Aamulla viidenjälkeen jököttää punaiset eikä missään näy yhtään jalankulkijaa saatikka autoilijaa risteämässä pääväylää. Varsinkin etelään mennessä Nesteen kohdalla oleva risteys.
Ajelin Turussa viikonloppuna ja liikenne sujui kuin rasvattu. Samoin Lahdessa. Mutta kun tulet Mäntsälään niin saadaan vähäkin liikenne tupeksimaan.
Mäntsälän liikennevalot
7
1286
Vastaukset
- Valtro
oot ihan oikees..tääl ei vihreit aaltoja tunneta..
- Ransportteri
Ei voi kuin ihmetellä, että pärstäkertoimellako toimivat kun ei mulla ole ongelmia? Jos risteyksissä ei näy muita, valot vaihtuvat heti omasta suunnasta vihreiksi. Muitakin jos on mukana pyörimässä, homma toimii normisti - jos väkeä on vähän, oma vuoro tulee nopeasti.
- aabeecee
Tunnettu tosiasia on, että valojen ohjausjärjestelmä on jo jäänyt ajastaan jälkeen. Mutta Kunnalla tai tiepiirillä ei ole rahaa asian kuntoon laittamiseen.
Itse olen kiinnittänyt huomiota myöskin niihin Nesteen luona olevien valojen huonoon vaihtuvuuteen hiljaisena aikana. Olisiko tiessä oleva anturi pimeänä tai jokin muu vastaava syy taustalla. - JKS_M
aabeecee kirjoitti:
Tunnettu tosiasia on, että valojen ohjausjärjestelmä on jo jäänyt ajastaan jälkeen. Mutta Kunnalla tai tiepiirillä ei ole rahaa asian kuntoon laittamiseen.
Itse olen kiinnittänyt huomiota myöskin niihin Nesteen luona olevien valojen huonoon vaihtuvuuteen hiljaisena aikana. Olisiko tiessä oleva anturi pimeänä tai jokin muu vastaava syy taustalla.Eipä ole ainut asia mihin kunnalla ei ole varaa, ja mikä ottaa päähän.
No valot kyllä riepoo ihan mihin aikaan tahansa. Aina vaan kun satut ajelemaan lähelläkään valoja niin melko varmaa, että punaset lämpsähtää eteen, vaikka missään ei ole ketään.
Kyllä se vaan niin on, että Mäntsälä on ihan konkurssin partaalla. Ihmisiä muuttaa lisää koko ajan ja palvelut huononee. Lääkäripula, 4kk jonot poikkeus/suunnittelutarveratkaisuihin, yms..
Eikä tilanne ole muuttunut yhtään paremmaksi, vaikka rakennettiin hieno jäähalli ja uusittiin keskuskatu patsaineen niin ahtaaksi, että autolla on siellä turha liikkua. Jo pelkästään keskustan ahtaus ihmispaljouksineen houkuttaa muualle ostoksille.
Plus siihen tietystilisäksi, että tuo kommentti vanhentuneista tuotteista pitää ihan paikkansa eräänkin nimeltämainitsemattoman K- ketjuun kuuluvan ruokakaupan kohdalla Mäntsälässä.
Jokseenkin ottaa hattuun, kun kiireessä käyt kaupassa, nappaat mukaasi perhekinkkupaketin, ja pussillisen mummonlihapullia, joista huomaat vasta kotona tarkistaa viimeisen käyttöpäivän, joka on tänään, tai ehkä ollut jo eilen.
Mäntsälä on "Pienisuuri" kunta, joka ei ole kerennyt sopeutua suureen ihmispaljouteen, ja vaatii kylä radikaaleja muutoksia kunnan ja kauppojen toimintaan.
Nimimerkillä "muuttoa katuva".
- Anonyymi
Samaa asiaa olen ihmetellyt. Valoissa saa seistä punaisella eikä mistään näy autoja rasittavaa.Paloasemanohi Mäntsälän suurlavan suuntaan joka valoissa saisko ne kuntoon t.Alge Kuru
- Anonyymi
Ajatelkaapa jalankulkijoita.
Välillä ei Vanhan Lahdentien yli pääse millään, kun sitä pitkin kulkevien autoilijoiden liikennevalot vaihtuvat monta kertaa punaisiksi ja vihreiksi, mutta jalankulkijoiden valot vaan pysyvät punaisina. - Anonyymi
Asunut Mäntsälässä vuosia, hyvin harvoin on tilanne, että valoissa joutuu kohtuuttomasti seisoa. Usein toimii vihreä aalto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262716Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381176- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877