Lost päättyy v. 2010

D.Rousseau

77

28077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomessa v. 2030

      jos näin ahkeraan näytetään sitä telkkarissa;)

    • Jari 31v.

      Itse sarjan intohmoisena fanina voin sanoa että mielestäni sarja on parantunut 3:lla kaudella. Olisi todella sääli että vaikka sarja on hidastempoinen niin silti se jaksaa kiinnostaa, että kuka/ketkä pääsee lopulta saarelta pois ja niin edelleen, jos pääsee ylipäätään ja tuleeko millaisia juonenkäänteitä. Odotan innolla tulevia episodeja.
      Ainoa asia mikä vaan ketuttaa on noi ikävät tauot esim. tyyliin 4kk.

      • En tajuu ko lost ei kiinnosta joitaa, on kyllä yks parhaita sarjoi ikinää, kilpailee prisoninkaa aika taitavast :)


    • Jari 31v.

      Mutta asialla on kaksi puolta. ja toinen on se että toisaalta jos 3 kautta tehdään vielä lisää ja aikaisemmin on ollut 23-24 jaksoa per kausi niin nyt sitten 16 jaksoa. Miten jaksaa kiinnostaa, on pelko siitä, että sarja huononee. Toisaalta nyt se kannattais lopettaa 4 kauden jälkeen ns. "Huipulla"
      Käsittääkseni sarjan käsikirjoittajakaksikko on saanut toisen sarjan kirjoitettavakseen.

    • shandi

      Hei te jotka olette nähneet viimeisimmät jaksot (nekin mitä suomessa ei ole esitetty). Mikä on tämän hetken tilanne? Mitä on ehtinyt selvitä? Mua sarja kiinnostaa, mutta tahti on auttamatta liian hidas. Sarja olisi jees, jos kaikki tuotantokaudet näkisi putkeen.

      • paljastuksilla

        Odota vain ja katso itse, se on paras mahdollinen ratkaisu!


      • shandi
        paljastuksilla kirjoitti:

        Odota vain ja katso itse, se on paras mahdollinen ratkaisu!

        Heh :) en seuraa sarjaa, mutta juonen käänteet kiinnostaa. Otan mielummin uutiset isompina erinä!! Aika uskollista sakkia olette, sillä mun frendeissäkin on niitä, jotka on katsonut jaksoja eteenpäin jo vaikka kuinka, eivätkä voi kertoa.. On se kumma :P


      • shandi kirjoitti:

        Heh :) en seuraa sarjaa, mutta juonen käänteet kiinnostaa. Otan mielummin uutiset isompina erinä!! Aika uskollista sakkia olette, sillä mun frendeissäkin on niitä, jotka on katsonut jaksoja eteenpäin jo vaikka kuinka, eivätkä voi kertoa.. On se kumma :P

        Locke on "toisten" mukana nykyään, ja ja niin paljon kerrottavaa etten jaksa selittää, mut osta ihmees tuotantokaudet, kohta tulee kolmas kausi dvd :) varmaanki, tietääks kukaa julkasupäivää :)?


    • Aaaargh!

      ABC aikoo lähettää kaudet 4-6 helmikuusta toukokuuhun, kausien väliin jää siten 8 kuukautta odoteltavaa. Suomessa lienee sama tahti edessä.

      Katsojaystävällisempi ratkaisu olisi ollut että kausia olisi tehty yhteensä viisi, ja joka kaudella olisi ollut n. 24 jaksoa. Toisaalta tekijät saavat näin enemmän rahaa, joten ymmärtäähän tuon.

      Mutta kyllä se kaiken kestää, Lost on parasta mitä televisiosta on koskaan tullut! :)

      • Mikkom

        Noi ihmiset ei ole edes missään oikealla saarella, toi on Nooan arkki mihin on koottu ihmiskunnan viimeiset eloonjääneet, jokaisen rodun edustaja. On tapahtunut katalysminen polarisaatio ja tiedemiehet ovat rakentaneet saaren etelä-afrikan alapuolelle painovoimapoikkeuma-alueelle. Saarta suojaa keinotekeinen magneettikehä joka suojaa auringon tappavilta säteiltä. Tästä voi löytää vinkkejä jo ensimmäisistä jaksoista..sarjakuva mitä Walt lukee..toisella sivulla on saari joka on keskellä merta ja sitä suojaa "sädekupu". Myös jääkarhut selittyy sillä että etelä ja pohjoisnapa ovat vaihtaneet paikkojaan, jääkarhut viihtyvät saarella koska sen magneetikehä vastaa napojen magneettikehää. Kun toiset lähettivät Michaelin ja Waltin veneellä saarelta he antoivat koordinaatit jotka kiertävät loputtomasti saarta, koska magneettinen napa on saaren keskellä, tällöin kompassi näyttää aina saaren keskelle. Vinkkejä on paljon, mutta mielestäni tekijät venyttävät ihan liikaa turhilla täytejaksoilla. Tollanen teoria :D


      • maikkim
        Mikkom kirjoitti:

        Noi ihmiset ei ole edes missään oikealla saarella, toi on Nooan arkki mihin on koottu ihmiskunnan viimeiset eloonjääneet, jokaisen rodun edustaja. On tapahtunut katalysminen polarisaatio ja tiedemiehet ovat rakentaneet saaren etelä-afrikan alapuolelle painovoimapoikkeuma-alueelle. Saarta suojaa keinotekeinen magneettikehä joka suojaa auringon tappavilta säteiltä. Tästä voi löytää vinkkejä jo ensimmäisistä jaksoista..sarjakuva mitä Walt lukee..toisella sivulla on saari joka on keskellä merta ja sitä suojaa "sädekupu". Myös jääkarhut selittyy sillä että etelä ja pohjoisnapa ovat vaihtaneet paikkojaan, jääkarhut viihtyvät saarella koska sen magneetikehä vastaa napojen magneettikehää. Kun toiset lähettivät Michaelin ja Waltin veneellä saarelta he antoivat koordinaatit jotka kiertävät loputtomasti saarta, koska magneettinen napa on saaren keskellä, tällöin kompassi näyttää aina saaren keskelle. Vinkkejä on paljon, mutta mielestäni tekijät venyttävät ihan liikaa turhilla täytejaksoilla. Tollanen teoria :D

        Aikas hyvin päätelty.


      • mikkom
        maikkim kirjoitti:

        Aikas hyvin päätelty.

        ..mä en ole tota teoriaa keksinyt. Toi on nopea lyhennelmä teoriasta joka on täällä nettisivuilla;

        http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377

        ..mut todella hyvä teoria kyllä. Paras mitä mä olen kuullut.


      • Nimetön
        Mikkom kirjoitti:

        Noi ihmiset ei ole edes missään oikealla saarella, toi on Nooan arkki mihin on koottu ihmiskunnan viimeiset eloonjääneet, jokaisen rodun edustaja. On tapahtunut katalysminen polarisaatio ja tiedemiehet ovat rakentaneet saaren etelä-afrikan alapuolelle painovoimapoikkeuma-alueelle. Saarta suojaa keinotekeinen magneettikehä joka suojaa auringon tappavilta säteiltä. Tästä voi löytää vinkkejä jo ensimmäisistä jaksoista..sarjakuva mitä Walt lukee..toisella sivulla on saari joka on keskellä merta ja sitä suojaa "sädekupu". Myös jääkarhut selittyy sillä että etelä ja pohjoisnapa ovat vaihtaneet paikkojaan, jääkarhut viihtyvät saarella koska sen magneetikehä vastaa napojen magneettikehää. Kun toiset lähettivät Michaelin ja Waltin veneellä saarelta he antoivat koordinaatit jotka kiertävät loputtomasti saarta, koska magneettinen napa on saaren keskellä, tällöin kompassi näyttää aina saaren keskelle. Vinkkejä on paljon, mutta mielestäni tekijät venyttävät ihan liikaa turhilla täytejaksoilla. Tollanen teoria :D

        Mutta se ei oikeen selitä näitä yliluonnollisia tapahtumia kuten, Locke osaa kävellä?, se veneilijämies elää elämäänsä uudelleen?
        YMS Universumin tahtoa ei voi estää? ei liity mitenkään ihmiskunnan tuhoon XD LIIKAA AUKKOJA.


      • Rasputin
        Nimetön kirjoitti:

        Mutta se ei oikeen selitä näitä yliluonnollisia tapahtumia kuten, Locke osaa kävellä?, se veneilijämies elää elämäänsä uudelleen?
        YMS Universumin tahtoa ei voi estää? ei liity mitenkään ihmiskunnan tuhoon XD LIIKAA AUKKOJA.

        toi teoria vaikuttaa ihan mahdolliselta ja noi aukot vois selittyy sillä, et nää ihmiset on kloonattu. Jos se hävittäjästä tipahtanu muija puhuu pätkääkää totta ni kaikki koneessa olleet on merensyvänteessä kuolleena. Mut kloonit sensijaan elää täyttä elämää saarella ja niitten ns. geneettiset, fyysiset yms. virheet on korjattu kloonausvaiheessa.


    • Lost fani

      Mun mielestäkin on mahtavaa että LOSTia tehdään vielä sitäkin enemmän ja loppu huipentuu vasta v. 2010!! Toivottavasti Lostin fanit elää vielä silloin! =)

    • hiton

      lost?

      • mikkom

        Lost on amerikkalaisen ABC -kanavan sarja. Kuvattu hawajilla jne...


      • poika91
        mikkom kirjoitti:

        Lost on amerikkalaisen ABC -kanavan sarja. Kuvattu hawajilla jne...

        Tietääkö kukaan onko mitään netti sivua missä pystyy katsomaan uusia lost jaksoja... ? En jaksa odottaa enää sarjan uudestaan alkamista... ?


      • mikkom
        poika91 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan onko mitään netti sivua missä pystyy katsomaan uusia lost jaksoja... ? En jaksa odottaa enää sarjan uudestaan alkamista... ?

        tuolta lostin virallisilta nettisivuilta voi mun mielestä kattoa noi menneet jaksot. voi olla et oon väärässä :)


      • poika91 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan onko mitään netti sivua missä pystyy katsomaan uusia lost jaksoja... ? En jaksa odottaa enää sarjan uudestaan alkamista... ?

        Minä olen torrent sivuilta lataillut. DivX finland sivustolta saisi suomitextit, pienellä viiveellä tietenkin.


    • lost ulos

      eihä koko lostissa oo mitä järkee sais loppuu sama tie

      • Losty

      • Lost Fani

        Sinussa ei ole järkeä!! jos kerran olet tuota mieltä Lostista niin älä sitten tule tänne kirjoittelemaan!!
        on varmasti sellaisia ohjelmia mistä sinä pidät mutta ei muut. emme mekään tule sanomaan sinun lempi sarjoille "POIS RUUDUSTA!!" en tietenkään tarkoita ETTEI TÄLLÄISIÄ IHMISIÄ OLISI MUTTA...


      • asdadsadasd

        ni mikä pistetään tilalle,emmerdale,marienhof,salatut elämät?
        jotaa tosi tv ohjelmaako?
        älä katso sarjaa jurpo


      • !GaNgStA!

        LOST on paras niin sentakii se jatkuu! JA SE ON JÄRKEVÄ!


      • !AnGsTa'H!
        !GaNgStA! kirjoitti:

        LOST on paras niin sentakii se jatkuu! JA SE ON JÄRKEVÄ!

        LOL!
        Vai vielä järkevä =D

        Losti on kuin hillstreetbluussi joskus muinoin. Missaa jakso, ja voit unohtaa koko sonnan. Sekavakin mokoma on. Muutaman jakson verran koittanut pysyä kärryillä, mutta miljoona vedätystä miljoonaan suuntaa. ..liian hajanainen. Tuntuu kuin mopo olisi lähtenyt käsistä kirjoittalilta ja katsoja joutuu maksamaan mokomasta. Tulee itseasiassa saippua sarjat mieleen kun se on liian paloiteltu.

        Olkoonkin, että edustaa inhottavuudessaan pelottavan vahvasti nykyistä jenkkisarja tuotantoa.

        Ja tuo 16 jaksoa "kaudessa" on kyllä jo puhdasta vitttuilua katsojia kohtaan.

        ..taidan mieluummin odottaa kirjaa ;)


      • !GaNgStA!
        !AnGsTa'H! kirjoitti:

        LOL!
        Vai vielä järkevä =D

        Losti on kuin hillstreetbluussi joskus muinoin. Missaa jakso, ja voit unohtaa koko sonnan. Sekavakin mokoma on. Muutaman jakson verran koittanut pysyä kärryillä, mutta miljoona vedätystä miljoonaan suuntaa. ..liian hajanainen. Tuntuu kuin mopo olisi lähtenyt käsistä kirjoittalilta ja katsoja joutuu maksamaan mokomasta. Tulee itseasiassa saippua sarjat mieleen kun se on liian paloiteltu.

        Olkoonkin, että edustaa inhottavuudessaan pelottavan vahvasti nykyistä jenkkisarja tuotantoa.

        Ja tuo 16 jaksoa "kaudessa" on kyllä jo puhdasta vitttuilua katsojia kohtaan.

        ..taidan mieluummin odottaa kirjaa ;)

        MIKS MATKIT MUN NIMEE!!?!


    • regrdgf

      Tosi kiva. mutta varmaan kyllästyn se pian.. sama juttu se sarja Salaiset kansiot. se enemmän jaksot ku lost. kai muistan oikein..

    • vaikka loputtomiin

      ainoo ohjelma mitä jaksaa säännöllisesti katsoa. Mutta kai tämäkin jossain vaiheessa kääntyy tylsäksi

    • lyhyesti

      Jos siis joku jaksaisi lyhyesti selittää, mitä sarjassa on tapahtunut alusta alkaen tähän mennessä, olisin enemmän kuin kiitollinen.

      Muistan kun k.o. sarjaa mainostettiin, ja se vaikutti todella mielenkiintoiselta, mutta sitten lähdin vaihto-oppilaaksi maahan, jossa sarja ei näkynyt. Nyt olen tullut takaisin ja voisin ehkä aloittaa sarjan seuraamisen jos vaan mitenkään pääsis vielä kärryille..

      • näkyy...

        nyt tulee jimtv:ltä jaksoja sarjan alusta,ihan alkuun et kyllä enää ehdi. myös dvd:nä on myynnissä kaudet jotka suomessa on näytetty.


      • loslostlost

        saarelta löytyy melkein mitä vain

        lehmä paketti ww sukellusvene ja ym


    • voi.

      Ihan Paska sarja, ja helvetin turha.

    • Ei lost-fani

      On ihmetyttänyt paljon se, että miten sieltä saarelta saadaan lähetettyä sitä kuvamateriaalia jatkuvasti, kun kaikki yhteydet ovat poikki. Miten kiinnostaa yleensäkään ketään amerikkalaiset 2-luokan keskusteluohjelmat?

      Samaan sarjaan kuuluvat selviytyjät, jossa naisilla on kampaus kohdillaan joka päivä vaikka eletään "metsässä". Naisen ei tarvise, kuin nukkua yönsä hyvin, niin hiukset on aivan sekaisin, puhumattakaan kenttäolosuhteista.

      Ajan voi käyttää huomattavasti paremminkin vaikkapa ulkoilemalla ja tapaamalla kavereita. Kokeilkaa vaikka. TV:N hypnoosi loppuu parissa viikossa.

      Kaikille terveempää elämää toivotellen, ei kadoksissa oleva.

      • yksi fanittaja

        öö??? tota noin. siis lost ei oo mikään tositeeveesarja. sieltä saadaan lähtetettyä sitä kuvamateriaalia, koska sarja on ihan fiktiivinen. ja toisekseen lost ei ole myöskään keskusteluohjelma. ei kantsi kommentoida, jos ei ole perehtynyt asiaan enempää...


      • yksi fanittaja
        yksi fanittaja kirjoitti:

        öö??? tota noin. siis lost ei oo mikään tositeeveesarja. sieltä saadaan lähtetettyä sitä kuvamateriaalia, koska sarja on ihan fiktiivinen. ja toisekseen lost ei ole myöskään keskusteluohjelma. ei kantsi kommentoida, jos ei ole perehtynyt asiaan enempää...

        niin, muuta ohjelmaa en oikeastaan teeveestä katsokaan. että en todellakaan ole teeveen hypnotisoima. enemmän aikaa kuluu kotitöihin ja koiran ulkoiluttamiseen.
        mutta moni muu kyllä vahtaa teeveetä liikaa.


      • asko,
        yksi fanittaja kirjoitti:

        niin, muuta ohjelmaa en oikeastaan teeveestä katsokaan. että en todellakaan ole teeveen hypnotisoima. enemmän aikaa kuluu kotitöihin ja koiran ulkoiluttamiseen.
        mutta moni muu kyllä vahtaa teeveetä liikaa.

        ...vahtaan naapurin muijjaa, liiankin kanssa


    • porii

      mielenkiinto on jo mennyt ei viitsi enää seurata.

    • kiiwi_90

      Hyvä että loppuu vasta tuolloin,3 kautta lisää on just sopiva eikä kuitenkaan venytä sarjaa liikaa. Mahtavaa että edes jotain hyviä uutisia,eilen oli niin iso järkytys tuo Gilmoren tyttöjen lopetuspäätös. O_o Lost on ehdottomasti yksi parhaista sarjoista!

    • ei ymmärretä lopettaa

      alussa Lost vaikutti hyvälle sarjalle,mutta pitkäpiimäinen vetkuttelu aiheutti ainakin itsessäni sen,että en ole enää vaivautunut sarjaa katsomaan,jotenkin tuon genren tyyppiin ei sovi,että siitä tehdään joku vitun Hukassa ja Ties Missä-sarja,jolle jopa Kauniiden ja Rohkeiden väsääjät voi kohta naureskella...24:ssä tietty episodi kuvataan tietyllä aikavälillä,mutta Lost...no,ehkä se nykyään kuvaa parhaiten käsikirjoittajia ja tuottajia...valitettavasti.

    • Totally lost

      Katsoin koko sarjasta 3 ekaa jaksoa eikä ollut minun makuun. Ei jaksanut kiinnostaa, joten ei kiinnosta jatkuuko vai ei

      • perse

        On se perkele vaikeeta päästä pois yheltä "fucking" saarelta...
        aikamoista kuraa koko paska


      • Täällä kanssa

        Jos tätä jaksaa joku seuraa mielen kiinnolla on kyllä jotenkin outoa sillä sarjassa ei tapahdu yhtään mitään perkeleesti takaumia polkee paikallaan...tulikohan katottua joku 4-6 jaksoa ja se 6:des olikin sitten jo tuskaa kun ei niin ei....mä laiton hanskat tiskiin ja LOST KOKO LOST!!


      • kuissi
        Täällä kanssa kirjoitti:

        Jos tätä jaksaa joku seuraa mielen kiinnolla on kyllä jotenkin outoa sillä sarjassa ei tapahdu yhtään mitään perkeleesti takaumia polkee paikallaan...tulikohan katottua joku 4-6 jaksoa ja se 6:des olikin sitten jo tuskaa kun ei niin ei....mä laiton hanskat tiskiin ja LOST KOKO LOST!!

        Takaumien idis on kertoa kuinka kierolla/ovelalla tavalla saarella olijoiden menneisyys kietoutuu toisiinsa ja se myös kertoo mitä nämä ihmiset ovat olleet aikaisemmin. Mitä pidemmälle sarja etenee niin sitä merkittävämpään rooliin takaumat tulevat. Jos sarjaa seuraa jakson sieltä toisen täältä niin ei ihme jos ei pääse jyvälle.
        Ja kyllä.. juoni etenee varsin verkkaisesti, mutta kyseessähän on kummiskin siis draama ja kaikki juonenkäänteet on tehty niin viimosen päälle ja ne näytetään monesti vielä useamman henkilön silmin.

        Ja juoni antaa mielestäni haastetta hieman kieroutuneemmallekin mielikuvatukselle. Mahdollisuuksia on monia ja sarja itsekin viljelee välillä, todennäköisesti vääriä, teorioita. Kuten että kaikki olisi Hurleyn koomaunta sairaalassa. Tai että kaikki saarella olijat ovat oikeasti kuolleet ja lentokone ruumiineen on löydetty merestä.
        Mutta mielenkiinnolla jatkan seuraamista.


    • huono sarja

      Kaikki ketkä eivät halua tietää miten Lost päättyy, ÄLKÄÄ lukeko enempää...

      Eli Lost loppuu niin, että kaikki saaren asukkaat heräävät sairaalasta ja huomaavat että koko heidän elämänsä saarella on ollut unta, jota kaikki heistä on nähnyt samaan aikaan... Että silleen...!

      • Piika-Liina

        Joo, just meinasin kysellä että onkohan ne kaikki "hoidossa"? Mutta siistii sitä sarjaa on toiv.vielä katsoa ja ihmetellä (varsinkin kun toi on vaan teoria ;)? tarkoitusta; "parantava" ? mielikuvitusmaailma. Kyllä mä vähän ihmettelisin, että missä oon jos olisin jossain saarella ja ruokaa tippuis taivaalta tasaseen tahtiin, mutta silti kukaan ei löytäis mua, oisin vähän lost, mielikuvituksessahan pääsee tietty rullatuolistakin kävelee, jne. !


      • qwertyuiopå¨
        Piika-Liina kirjoitti:

        Joo, just meinasin kysellä että onkohan ne kaikki "hoidossa"? Mutta siistii sitä sarjaa on toiv.vielä katsoa ja ihmetellä (varsinkin kun toi on vaan teoria ;)? tarkoitusta; "parantava" ? mielikuvitusmaailma. Kyllä mä vähän ihmettelisin, että missä oon jos olisin jossain saarella ja ruokaa tippuis taivaalta tasaseen tahtiin, mutta silti kukaan ei löytäis mua, oisin vähän lost, mielikuvituksessahan pääsee tietty rullatuolistakin kävelee, jne. !

        Ja asiahan on niin, että loppua ei vielä tiedä kukaan, eikä sitä ole kirjoitettu. Mutta spekuloidahan voi aina. En usko itse noin ilmeiseen ratkaisuun.


      • Nimetön

        TUO KERTOMASI TYPERÄ VÄITE EI PIDÄ PAIKKAANSA, SATUN TIETÄMÄÄN MITEN SARJA PÄÄTTYY MUTTA EN KERRO KUINKA, KERRON VAIN SEN ETTÄ NE JOTKA OVAT SARJAA TÄHÄN ASTI SEURANNEET KANNATTAA SEURATA LOPPUUN KOSKA ODOTTAVAT PALKITAAN TODELLA NEROKKAALLA LOPULLA JOKA KOKOAA KAIKKI PALASET YHTEEN ERITTÄIN NEROKKAALLA TAVALLA :D


      • Pettynnyt

        Senkin sika! Olet tietysti joku käsikirjoittaja?
        Oliko pakko tänne tulla kertomaan!!! Nyt äkkiä muutat loppuu. Jooko Hei Pliis Pliis??!!?!


    • Joosepppi

      Vaikka pidän Lostista todella paljon (katselen sitä jenkkien tahtiin, eli kolmas kausi lopuillaan), en tiedä kantaako se noin kauan. Liian moni sarja on pilattu liiallisella pitkittämisellä. Tässä tapauksessa olisin toivonut neljän, max viiden tuotantokauden tiivistä pakettia. Noh, toivotaan, että sarja kantaa loppuun asti ja käsikirjoitustiimi osaa hommansa.

      • LostLost

        "Jenkkien tahtiin" ja muka lopuillaan.... Sehän tarkoittaisi vähintään kahden jakson viikko vauhtia. Missä sä sitä Lässy katselet???
        Ota asioista selvää ÄLÄKÄ tule tänne... "sarja kantaa loppuun asti" Mistä v****a sä tuonkin olet ottanut?


      • sdfdfsf
        LostLost kirjoitti:

        "Jenkkien tahtiin" ja muka lopuillaan.... Sehän tarkoittaisi vähintään kahden jakson viikko vauhtia. Missä sä sitä Lässy katselet???
        Ota asioista selvää ÄLÄKÄ tule tänne... "sarja kantaa loppuun asti" Mistä v****a sä tuonkin olet ottanut?

        Viimeisin jakso jenkeissä on 3 kauden 19. Kolmanteen kauteen tulee muistaakseni 23 jaksoa joten lopuillaan ollaan.
        Ja tuolla taisi lukea "toivottavasti sarja kantaa loppuun asti"

        Rauhoitu, hyvänen aika...


      • lostiin
        sdfdfsf kirjoitti:

        Viimeisin jakso jenkeissä on 3 kauden 19. Kolmanteen kauteen tulee muistaakseni 23 jaksoa joten lopuillaan ollaan.
        Ja tuolla taisi lukea "toivottavasti sarja kantaa loppuun asti"

        Rauhoitu, hyvänen aika...

        Joo nyt huomenna kai jenkeissä tulee 20 jakso ja sen saa ladattua varmaan viikonlopppuna.
        Inhaa kun pitää pitää näitä viikon taukoja jenkkilän tahtiin.
        Kun ensimmäinen kausi Suomessa jäi tauolle niin latasin kaikki siihen mennessä ilmestyneet lostit, ja oli monta päivää hurjan kivaa.
        Nyt oon jumissa tuossa jenkkilän aikataulussa.
        Voin sanoa, että sarja vaan paranee kokoajan. Itse en niitä ensimmäisiä jaksoja en jaksanut edes katsoa, kun ajattelin että tää on taas tätä.


      • nii-ii
        lostiin kirjoitti:

        Joo nyt huomenna kai jenkeissä tulee 20 jakso ja sen saa ladattua varmaan viikonlopppuna.
        Inhaa kun pitää pitää näitä viikon taukoja jenkkilän tahtiin.
        Kun ensimmäinen kausi Suomessa jäi tauolle niin latasin kaikki siihen mennessä ilmestyneet lostit, ja oli monta päivää hurjan kivaa.
        Nyt oon jumissa tuossa jenkkilän aikataulussa.
        Voin sanoa, että sarja vaan paranee kokoajan. Itse en niitä ensimmäisiä jaksoja en jaksanut edes katsoa, kun ajattelin että tää on taas tätä.

        Miksi venata viikonloppuun, kun jakso löytyy netistä jo ens yönä n. klo 4 aikaan. Ja megasella yhteydellä tunnissa omalla koneella.


    • ekan kauden jälkeen

      Ihan paska sarja.

    • Katsoja

      Kunhan ei kesken perkele jätetä yhtäkkiä. Sillon alkaa ärsyttää melko kovaa.

    • DONKKI

      En todellakaan aijo moisen sarjan takia uhrata aikaani. Käytän tuon ajan esim.lukemiseen kehittävää kirjallisuutta tai katson teemen mainioita dokkareita. Elämäälle
      lost sarja tuo muuta kuin tyhjyyttä päähän.
      Omana mielipiteenäni on että ko.sarja on kaikenlisäksi huono. Mutta jos ihmisillä ole
      muutakaan tekemistä kotsokoon, keskustelkoon asian monimutkaisista käänteissä sekä imeköön
      elämän viisauksa lostista.

      • Jabba the hut

        Olen aivan samaa mieltä. Mitä hyötyäkään olisi moisesta ajan tuhlaamisesta. Tuollaisen jaksomäärältään massiivisen sarjan katsominen kertoo jo todella paljon ihmisten puutteista toteuttaa itseään muulla tavoin.

        "Elämän viisauksiapa hyvinkin"


      • sinuakaan

        Eipä nuo dokkarit tai kirjallisuuskaan ole sinua auttaneet oikeinkirjoituksessa. Multa liikenee hyvin tunti viikossa sarjan seuraamiseen kirjoitustaidon kärsimättä.

        Yleensä sarjaa inhoavat sanovat perusteluksi, etteivät käsitä sarjaa ja että se on liian outo. Jos ei jotain ymmärrä, niin missä vika? Itsekään en tosin voi käsittää miksi jotkut tuhlaavat aikansa katsomalla urheilua, jossa ei tarvita minkäänlaisia aivoja.


      • tulevat tässä

        ja tässä oikoluettuna tuo sivistynyt kirjoituksesi (KORJAUKSET SULUISSA):

        En todellakaan aijo (AIO) moisen sarjan takia uhrata aikaani. Käytän tuon ajan esim.lukemiseen (LUKEMALLA) kehittävää kirjallisuutta (,) tai katson teemen (TEEMAN) mainioita dokkareita. Elämäälle
        lost sarja tuo muuta kuin tyhjyyttä päähän (LOST SARJA ON LIIAN VAIKEAA MINUNLAISELLENI TYHJÄPÄÄLLE).
        Omana mielipiteenäni(OMA MIELIPITEENI) on (,) että ko.sarja on kaikenlisäksi (KAIKEN LISÄKSI) huono. Mutta jos ihmisillä ole
        muutakaan tekemistä kotsokoon (NIIN KATSOKOOT), keskustelkoon (KESKUSTELKOOT) asian (SARJAN) monimutkaisista käänteissä (KÄÄNTEISTÄ)sekä imeköön (IMEKÖÖT)
        elämän viisauksa (VIISAUKSIA) lostista.

        Tunnusta pois, katsot 4-D dokkareita ja luet Seiskaa, etkä osaa kirjoittaa.


    • hiljaa hyvä tulee?

      Vasta kolmen vuoden kuluttua selviävät saaren kaikki salaisuudet, osa kuitenkin jo ennen sitä. Onneksi.

      Mikään tv-sarja ei ole saanut minua ennen näin koukkuun, vanhojakin osia voi katsoa retroperspektiivissä ihan uusin silmin kun uudemmat jaksot ja selitykset antavat vanhoille tapahtumille ihan uuden merkityksen. Lisäksi sarja tihkuu easter eggejä ja henkilöiden välillä on yllättäviä yhteyksiä!

    • Räyh!

      Ylipitkäksi venytetty sarja, muka dramaattinen ja mielenkiintoinen (pah!), henkilöt ei tee mitään, puhuvat paskaa, muistumat on keinotekoisia, ei jaksanut kiinnostaa muutamaa osaa pitempään.

      • noin sanoo hän joka ei ole katsonut sarjaa sen vertaa että pääsisi alkuun :) hidastempoinen kyllä on mutta hemmetin hyvä :)


    • elämä menee

      Voi ei elämäni menettää tarkoituksensa muutaman vuoden kuluttua!

      Mitä jos tehtäisiin addressi lostin lopettamista vastaan. Mielestäni losti voisi jatkua vaikka ikuisuuteen.

    • katsoin

      ja meni niin uffo juttuihin että en jaksanut kehdannut kerennyt viitsinyt ja paskat unohdin koko sarjan ja vieläkö se pyörii???

    • lesbuutteri

      Kiva työsopimus noilla näyttelijöillä. Saavat kaikki asua Hawajilla suuremman osan vuodesta, pitkät lomat siisontaukojen välillä, tienaavat helvetisti rahaa ja saavat loistavan sarjan ansiosta todennäköisemmin positiivisempaa kuin negatiivisempaa julkisuutta. Noh, kaipa tuommoiseenkin näyttelijätkin joskus kyllästyvät. Tai noh, eipä voi tietää :) Tulevia supertähtiä elokuva-bisneksen saralla todennäköisesti, kun duunit Oahun paratiisisaarella loppuvat...



      Käy kateeksi.

    • mape

      lost ei pääty niin että se on kaikki ollu unta! kuka niin väitti? oon nähny lopun ja ne kaikki räjähtää koko saaren mukana jossain magneetti purkauksessa. ei sekää mikää paras mahdollinen loppu oo..

      • nii-i

        sä et ole nähnyt yhtään mitään


      • chattaaja-tyttö
        nii-i kirjoitti:

        sä et ole nähnyt yhtään mitään

        se loppuu oikeesti räjähyksee. mäki oon nähny sen. teksti tosin oli enkuks. siin tuli joku ihme magneetti purkaus ja ne räjähti. just ku niit oltii tulos hakee... aika tyhmä loppu muusta


      • niii-i
        chattaaja-tyttö kirjoitti:

        se loppuu oikeesti räjähyksee. mäki oon nähny sen. teksti tosin oli enkuks. siin tuli joku ihme magneetti purkaus ja ne räjähti. just ku niit oltii tulos hakee... aika tyhmä loppu muusta

        Älkääpäs nyt yrittäkö kekkuloida, kun loppua ei ole vielä edes käsikirjoitettu, saatika kuvattu. Ja voisin väittää että tiedän hieman enemmän tästä sarjasta kuin te. Ihan vain nään olettamuksena ja tuskin olen kovin väärässä.


    • netonen

      siis luuleeko joku et sitä viel joku kattooo haloo herätkää ihmiset se on niin kulunut sarja et mun mummi joka on 97v niin tuntuu 6 vuotiaalta siihen verrattuna et repikää siitä

    • Vesus MMcL

      "Lost paattyy" vuonna 2010! Voi vesus! Siina onkin taman viikon epauutinen 2579098434...sori lost in calculations. but u got the point. turha toivo, totta. U just don't get it!!!
      Okei/u.r.p.o.s.
      Lost paattyy joskus, alkaakseen sita ennen monta kertaa uudestaan subilla, jimilla, kanavan ahdistavan camptaytehenkisessa keskipaivassa,ja -- dvdlla.

      Lost paattyy joskus alkaakseen sita ennen sata kertaa eri nimella (just name it, stupid) mutta samoilla amerkkalaisidioottiviihdedramaturgian perusasetuksilla ja roolituksilla.

      "What's that readymade shit inside us?"

      Us? Usa? Jesus. Lost paattyy vuonna 2010. Just listen this shit in us.

      • flap

        siis? ei se muust ollu mikää epäonnen uutinen et se loppuu JO 2010.. pikemminki vasta silloin. jos se kestää nii kauan ni taijan jättää pari tuotantokautta välii


    • fjkfjdsjajöa

      Mielestäni sarja on ikäväkyllä vaan huonontunut näin 3.:lla kaudella! Kaksi ekaa kautta ja varsinkin toinen olivat hyviä. Mutta pakkohan se on loppuun asti katsoa kun on aloittanutkin!

    • __________________

      Odotin että Lost voisi olla yhtä lyhyt kuin Kylmä Rinki tai joku muu helvetin hyvä sarja. Mutta kummiskin vuonna 2010 tulee uutinen: HEI tää loppuukin vuonna 2020. Lostista taitaa tulla joku vitun Kauniit & Rohkeat tai Salatut Elämät.

      - Kiinostus loppu 3. kauden alussa.

      • !GaNgStA!

        onko LOST alkanu jo?


    • lostttt

      www.lost.eu/64bd9 ei tartte muutaku rekistöröidä nimimerkki :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe