Onko joku jo käynyt Lintsillä tänä vuonna? Millaisia laitteita teidän kokemustenne mukaan ovat Kirnu, Kieppi, Kieputin, raketti ja uusi Lasisokkelo? Vastailkaa. :)
Linnanmäki
7
1362
Vastaukset
- :(:)
mikset käy itse kokeilemassa? onhan kieputin ollut mahdollista testata jostain 90-luvun puolesta välistä saakka.
- tipitiiii
Kävin tos viikko sit :) Uus kirnu aika hurjan näkönen,mut ei niin paha milt näyttää. Ei kestä kauaa ku se kieppuu ne pari mutkaa, eli on tosi LYHYT. Sit se lasi sokkelo on yllättävän hauska idea. Ite katottii ku nähtii, et onks tos mitää järkee, mut oli kyl aika vaikee löytää aluks ulos ja porukat vaa törmäili päin niit laseja :D
3D kino oli kyl tosi ihana tälläkertaa :DD en paljasta enempää :))- ^NaNa^
Kiitos vastauksista. :) Millaisia laitteita muuten Kieppi ja Kieputin ovat? Tuntuuko ne vatsassa ja meneekö pää hirveesti pyörälle? Tuntuko Kirnu muuten vatsassa?
- Lintsi-tyttö
^NaNa^ kirjoitti:
Kiitos vastauksista. :) Millaisia laitteita muuten Kieppi ja Kieputin ovat? Tuntuuko ne vatsassa ja meneekö pää hirveesti pyörälle? Tuntuko Kirnu muuten vatsassa?
No ei todellakaan mene siis ne ovat niin ihania olen 12.w että se voi johtua kyllä siitäkin mutta silti no kyllä se ekalla kertaa saattaa muttei mulla ainankaan
- pelle(kö?)
^NaNa^ kirjoitti:
etkö ymmärtänyt vastaustani? vai missä on ongelma?
- Lintsi-Tyttö
Nuo Laitteet Ovat Super Hauskoja Kieputinta olet voinut testata jo kauan mutta Kirnu on aivan paras sokkelo ei ole kyllä mistään kotoisin...
- someone special
Raketti vetää 2,5 sekunnissa 60m korkeuteen eli todella vauhdilla ... aivan huikeeta ja sitten tullaan painovoiman saattelema alas.
Kannattaa alastulossa jännittää vähän vatsalihaksia, ettei suolet ihan kurkkuun asti nouse :)
Siinä tulee sellanen todellinen sisäinen tuuletus.
Kirnu on aivan ihana ...
Kannattaa istu sillai että lähtee selkäpäin sitä rataa menemään.
Se nousee 25metriin ja sit lähtee 60km/h vetämään sitä rataa pitkin.
Siinä ei oikein tiedä mitenpäin kaikki sisuskalut on sen reissun jälkeen, mut kokemus on aivan mahtava.
Kannattaa nojata pää vasten sitä niskatukea.
Olin just sunnuntaina lintsillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797