Hyvä homotarina

Jusu-70

En ole uskovainen enkä VARSINKAAN lestadiolainen mutta kehotan silti lukemaan uskovaisen homonuoren ahdistuksesta tarinan joka on sivulla www.geocities.com/purefingay
Etsi sieltä Sakun tarina. Käy sääliksi teitä, uskovaiset ressukat. Jos tuossa tarinassa on siteeksikään totta niin on ihme, jos jokukaan uskovainen homo säilyttää mielenterveytensä.

19

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,, lest.

      Jos joku elää Turussa, en ihmettele että elämä on kuin amerikkalaista jännitysleffaa, kenties vieläkin pahempaa.

      Ei seksin puutteeseen kukaan kuole eikä menetä mielenterveyttään. Toisaalta hyvä että lestadiolaisten keskuudessa ei liian avoimesti puhuta homoudesta, koska ihmiset tahtovat keikkua äärilaidalta toiselle: jos liiallinen kielteisyys kumotaan, heittäydytään liian vapaamieliseksi, ja sitten tulevat kaikki vanhojen ukkojenkin pedofiliat jne.

      Avioliittokin voi kieltämättä olla vaikeaa, jos on suuntautumiseltaan selvästi homo. Uskon silti, että monet ovat biseksuaaleja, melkein kaikki, ja kaikkia himottaisi aina vähän enemmän, kuin minkä verran vaimoaan voi nussia.

      En minäkään liian avoimesti tässä paljastele juttuja: olen käynyt homoissa mutta en ole puhunut siitä halaistua sanaa siviilissä. Minusta se on yksi mahdollisuus, varoittaen vain, että seksi ei ole koskaan vaaratonta, ei edes kondomin kanssa.

      • ihmettelevä

        >Ei seksin puutteeseen kukaan kuole eikä menetä mielenterveyttään.

        Seksi on perustarve kuten syöminen, juominen ja nukkuminen. Sen kieltäminen on luonnotonta.

        >Toisaalta hyvä että lestadiolaisten keskuudessa ei liian avoimesti puhuta homoudesta,

        Senkö takia että joutuisitte katsomaan itseänne peiliin ja toteamaan että homot on ihmisiä kuten muutkin?


        >heittäydytään liian vapaamieliseksi, ja sitten tulevat kaikki vanhojen ukkojenkin pedofiliat jne.

        Pedofilialla taas ei ole mitään tekemistä ihmisen seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Itse olen sitä mieltä että seksuaalisuuden peittely ja kieltäminen juuri aiheuttaa näitä perversioita, vrt. katolisen kirkon papit.

        >Avioliittokin voi kieltämättä olla vaikeaa, jos on suuntautumiseltaan selvästi homo.

        Miksi ihmeessä kenenkään homon tai lesbon pitäisi mennä naimisiin 'väärän' sukupuolen kanssa kun voi rekisteröidä parisuhteensa oman rakkaansa kanssa?

        >Uskon silti, että monet ovat biseksuaaleja, melkein kaikki, ja kaikkia himottaisi aina vähän enemmän, kuin minkä verran vaimoaan voi nussia.

        Biseksuaaleille taitaa tuollainen kulissielämä olla hyvinkin tavallista?

        >En minäkään liian avoimesti tässä paljastele juttuja: olen käynyt homoissa

        Keitä ne ovat??

        >Minusta se on yksi mahdollisuus, varoittaen vain, että seksi ei ole koskaan vaaratonta, ei edes kondomin kanssa.

        Ei tietenkään ole, ei edes oman puolison kanssa, naisen tai miehen.


      • Totuudentorvi
        ihmettelevä kirjoitti:

        >Ei seksin puutteeseen kukaan kuole eikä menetä mielenterveyttään.

        Seksi on perustarve kuten syöminen, juominen ja nukkuminen. Sen kieltäminen on luonnotonta.

        >Toisaalta hyvä että lestadiolaisten keskuudessa ei liian avoimesti puhuta homoudesta,

        Senkö takia että joutuisitte katsomaan itseänne peiliin ja toteamaan että homot on ihmisiä kuten muutkin?


        >heittäydytään liian vapaamieliseksi, ja sitten tulevat kaikki vanhojen ukkojenkin pedofiliat jne.

        Pedofilialla taas ei ole mitään tekemistä ihmisen seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Itse olen sitä mieltä että seksuaalisuuden peittely ja kieltäminen juuri aiheuttaa näitä perversioita, vrt. katolisen kirkon papit.

        >Avioliittokin voi kieltämättä olla vaikeaa, jos on suuntautumiseltaan selvästi homo.

        Miksi ihmeessä kenenkään homon tai lesbon pitäisi mennä naimisiin 'väärän' sukupuolen kanssa kun voi rekisteröidä parisuhteensa oman rakkaansa kanssa?

        >Uskon silti, että monet ovat biseksuaaleja, melkein kaikki, ja kaikkia himottaisi aina vähän enemmän, kuin minkä verran vaimoaan voi nussia.

        Biseksuaaleille taitaa tuollainen kulissielämä olla hyvinkin tavallista?

        >En minäkään liian avoimesti tässä paljastele juttuja: olen käynyt homoissa

        Keitä ne ovat??

        >Minusta se on yksi mahdollisuus, varoittaen vain, että seksi ei ole koskaan vaaratonta, ei edes kondomin kanssa.

        Ei tietenkään ole, ei edes oman puolison kanssa, naisen tai miehen.

        PERSEESTÄ.

        Sieltä se on ja sinne se johtaa.


      • Mitä ihmettelet,,,
        ihmettelevä kirjoitti:

        >Ei seksin puutteeseen kukaan kuole eikä menetä mielenterveyttään.

        Seksi on perustarve kuten syöminen, juominen ja nukkuminen. Sen kieltäminen on luonnotonta.

        >Toisaalta hyvä että lestadiolaisten keskuudessa ei liian avoimesti puhuta homoudesta,

        Senkö takia että joutuisitte katsomaan itseänne peiliin ja toteamaan että homot on ihmisiä kuten muutkin?


        >heittäydytään liian vapaamieliseksi, ja sitten tulevat kaikki vanhojen ukkojenkin pedofiliat jne.

        Pedofilialla taas ei ole mitään tekemistä ihmisen seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Itse olen sitä mieltä että seksuaalisuuden peittely ja kieltäminen juuri aiheuttaa näitä perversioita, vrt. katolisen kirkon papit.

        >Avioliittokin voi kieltämättä olla vaikeaa, jos on suuntautumiseltaan selvästi homo.

        Miksi ihmeessä kenenkään homon tai lesbon pitäisi mennä naimisiin 'väärän' sukupuolen kanssa kun voi rekisteröidä parisuhteensa oman rakkaansa kanssa?

        >Uskon silti, että monet ovat biseksuaaleja, melkein kaikki, ja kaikkia himottaisi aina vähän enemmän, kuin minkä verran vaimoaan voi nussia.

        Biseksuaaleille taitaa tuollainen kulissielämä olla hyvinkin tavallista?

        >En minäkään liian avoimesti tässä paljastele juttuja: olen käynyt homoissa

        Keitä ne ovat??

        >Minusta se on yksi mahdollisuus, varoittaen vain, että seksi ei ole koskaan vaaratonta, ei edes kondomin kanssa.

        Ei tietenkään ole, ei edes oman puolison kanssa, naisen tai miehen.

        Mua ei kiinnosta sitoutua ei mieheen ei naiseen
        Kyllästyisi aina samaan tyyppiin
        Ihmisten pitäisi suuntautua henkisiin harrastuksiin,
        ei seksi ole kuin perseen kaivamista
        Miten sä olet niin seksinnälkäinen, ja kuitenkin...


      • ,,,,, lest.
        ihmettelevä kirjoitti:

        >Ei seksin puutteeseen kukaan kuole eikä menetä mielenterveyttään.

        Seksi on perustarve kuten syöminen, juominen ja nukkuminen. Sen kieltäminen on luonnotonta.

        >Toisaalta hyvä että lestadiolaisten keskuudessa ei liian avoimesti puhuta homoudesta,

        Senkö takia että joutuisitte katsomaan itseänne peiliin ja toteamaan että homot on ihmisiä kuten muutkin?


        >heittäydytään liian vapaamieliseksi, ja sitten tulevat kaikki vanhojen ukkojenkin pedofiliat jne.

        Pedofilialla taas ei ole mitään tekemistä ihmisen seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Itse olen sitä mieltä että seksuaalisuuden peittely ja kieltäminen juuri aiheuttaa näitä perversioita, vrt. katolisen kirkon papit.

        >Avioliittokin voi kieltämättä olla vaikeaa, jos on suuntautumiseltaan selvästi homo.

        Miksi ihmeessä kenenkään homon tai lesbon pitäisi mennä naimisiin 'väärän' sukupuolen kanssa kun voi rekisteröidä parisuhteensa oman rakkaansa kanssa?

        >Uskon silti, että monet ovat biseksuaaleja, melkein kaikki, ja kaikkia himottaisi aina vähän enemmän, kuin minkä verran vaimoaan voi nussia.

        Biseksuaaleille taitaa tuollainen kulissielämä olla hyvinkin tavallista?

        >En minäkään liian avoimesti tässä paljastele juttuja: olen käynyt homoissa

        Keitä ne ovat??

        >Minusta se on yksi mahdollisuus, varoittaen vain, että seksi ei ole koskaan vaaratonta, ei edes kondomin kanssa.

        Ei tietenkään ole, ei edes oman puolison kanssa, naisen tai miehen.

        Tyylisi, kun käyt kaikkia lauseitani kritisoimaan, paljastaa mielestäni, että mielelläsikin etsit kaikkeen kritisoimista, mitä kuulet varsinkin lestaatiolaisten suusta. Jotkut haluavat kritisoida kaikkea, mutta emmekö silloin pidä itseämme vähän liian viisaina?


      • Ilona
        Mitä ihmettelet,,, kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta sitoutua ei mieheen ei naiseen
        Kyllästyisi aina samaan tyyppiin
        Ihmisten pitäisi suuntautua henkisiin harrastuksiin,
        ei seksi ole kuin perseen kaivamista
        Miten sä olet niin seksinnälkäinen, ja kuitenkin...

        Kyllä seksi on muutakin kuin "perseen kaivamista". Se on sähköistä latausta kahden toinen toiseensa suurta vetovoimaa tuntevan ihmisen välillä. Seksissä on myös henkinen ulottuvuus. Seksi on ihanaa rakastetun kanssa.
        Elämä on tasapainossa, kun sosiaalinen verkosto on kunnossa ja on pysyviä ihmissuhteita.
        Pidän henkisesti köyhänä ihmistä, joka ei kykene sitoutumaan. "Kyllästyisi aina samaan tyyppiin"- kirjoittajan kommentti kertoo mielestäni hänen ihmissuhteidensa pinnallisuudesta ja kenties hänen sitoutumiskyvyttömyydestäänkin. ("Happamia ovat, sanoi kettu pihlajanmarjoista").
        Edellinen puolisoni oli biseksuaali. Ei hän haissut sen kummemmalle kuin heterokaan, vaan hyvä mies hän oli ja hyvä rakastajanakin.
        Hän vain oli intohimoisesti rakastunut välillä miehiinkin - tai nämä häneen ja olivat hänestä mustasukkaisia, varsinkin eräs heistä ja minulle. Semmoinen tämä mieheni oli, älykkö ja eräänlainen taiteilijaluonne.
        Ajattelen häntä hyvällä, vaikka hän ei enää olekaan elämässäni.
        Enkä minä häneen kyllästynyt, vaan ero vihloi mieltäni aikansa.
        Hän oli ihanan hullu ja epäsovinnainen mies, joka pani vauhtia minuunkin, "diakonissaan".


      • ,,,,, lest.
        ihmettelevä kirjoitti:

        >Ei seksin puutteeseen kukaan kuole eikä menetä mielenterveyttään.

        Seksi on perustarve kuten syöminen, juominen ja nukkuminen. Sen kieltäminen on luonnotonta.

        >Toisaalta hyvä että lestadiolaisten keskuudessa ei liian avoimesti puhuta homoudesta,

        Senkö takia että joutuisitte katsomaan itseänne peiliin ja toteamaan että homot on ihmisiä kuten muutkin?


        >heittäydytään liian vapaamieliseksi, ja sitten tulevat kaikki vanhojen ukkojenkin pedofiliat jne.

        Pedofilialla taas ei ole mitään tekemistä ihmisen seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Itse olen sitä mieltä että seksuaalisuuden peittely ja kieltäminen juuri aiheuttaa näitä perversioita, vrt. katolisen kirkon papit.

        >Avioliittokin voi kieltämättä olla vaikeaa, jos on suuntautumiseltaan selvästi homo.

        Miksi ihmeessä kenenkään homon tai lesbon pitäisi mennä naimisiin 'väärän' sukupuolen kanssa kun voi rekisteröidä parisuhteensa oman rakkaansa kanssa?

        >Uskon silti, että monet ovat biseksuaaleja, melkein kaikki, ja kaikkia himottaisi aina vähän enemmän, kuin minkä verran vaimoaan voi nussia.

        Biseksuaaleille taitaa tuollainen kulissielämä olla hyvinkin tavallista?

        >En minäkään liian avoimesti tässä paljastele juttuja: olen käynyt homoissa

        Keitä ne ovat??

        >Minusta se on yksi mahdollisuus, varoittaen vain, että seksi ei ole koskaan vaaratonta, ei edes kondomin kanssa.

        Ei tietenkään ole, ei edes oman puolison kanssa, naisen tai miehen.

        ">heittäydytään liian vapaamieliseksi, ja sitten tulevat kaikki vanhojen ukkojenkin pedofiliat jne.

        Pedofilialla taas ei ole mitään tekemistä ihmisen seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Itse olen sitä mieltä että seksuaalisuuden peittely ja kieltäminen juuri aiheuttaa näitä perversioita, vrt. katolisen kirkon papit. "

        Se on vähän niin, että vanhoille homoukoille ei mikään riitä. Kannattais keksiä jotain huumoria, itseironiaa ym. nauramisen aihetta, että ei tarvitsis koko aika olla seksiä kärkkymässä.


    • jep

      Mä olen lestadiolainen ja homo ja toistaiseksi vielä suht koht järjissäni. Masentunut kyllä olen ja aika raskaan ristin olen saanut kannettavakseni.
      Toi on hyvä tarina, olen käynyt lukemassa sen ja välillä siinä on kohtia, jotka liippaa läheltä omaa elämääni. Jos tätä kirjoitusta sattuu lukemaan joku samojen asioiden kanssa painiva nuori, niin jätä yhteystietosi. (minä olen 20v)

      • TMa

      • samma här
        TMa kirjoitti:

        Tervetuloa vaan klubiin. Samaa ikäluokkaa, hiukan nuorempi. Kirjoita [email protected].

        Meitä on varmasti paljon muitakin, lohduttavaa tietää ettei ole yksin. Minä olen reilu 20v nainen ja ikäni tiennyt mikä olen. Raskasta, mutta minkäs teet. Olisi kiva jutella muiden kanssa, jotka samassa tilanteessa. Mun maili: [email protected]


      • samma här
        samma här kirjoitti:

        Meitä on varmasti paljon muitakin, lohduttavaa tietää ettei ole yksin. Minä olen reilu 20v nainen ja ikäni tiennyt mikä olen. Raskasta, mutta minkäs teet. Olisi kiva jutella muiden kanssa, jotka samassa tilanteessa. Mun maili: [email protected]

        Mailini on siis [email protected], eikä tuo edellinen ilman kasia oleva. =)


      • desamma
        TMa kirjoitti:

        Tervetuloa vaan klubiin. Samaa ikäluokkaa, hiukan nuorempi. Kirjoita [email protected].

        Olen vähän vanhempi, en vielä keski-iässä, mutta olen pärjännyt lesta-homona aika hyvin, Etelä-Suomessa. [email protected]


      • tack detsamma(kko)
        desamma kirjoitti:

        Olen vähän vanhempi, en vielä keski-iässä, mutta olen pärjännyt lesta-homona aika hyvin, Etelä-Suomessa. [email protected]

        eli mun osoite on [email protected], ikää 21


      • desamma
        tack detsamma(kko) kirjoitti:

        eli mun osoite on [email protected], ikää 21

        Siis että et tapaisi minussa mitään uutta,,,


      • tack detsamma(kko)
        desamma kirjoitti:

        Siis että et tapaisi minussa mitään uutta,,,

        Ach so--- Ja sinun kannattaisi etsiä seuraa omasta ikäluokastasi, jos yleensä haluat seuraa...


      • Bi-lesta

        Minä olen vähän vanhempi kuin sinä (keski-iässä).
        Olen lestadiolainen enkö pidä itseäni homona. Minun on kuitenkin erittäin vaikea solmia suhteita toiseen sukupuoleen. Heistä minä unelmoin, mutta tämä toinen ei usein edes huomaa minua.
        Heteroseksi näyttä olevan usein typerysten juhlaa (yliopisto-opettaja nai peruskoululaisen, jota myös haukkua napsi ja mitätöi mennen tullen).
        Minua usein pyrkivät oman sukupuoleni edustajat lähentelemään, suutelemaan yms. Jotkut heistä sanovat rakastavansa minua. Eräs heistä "pelasti" minut epämiellyttävältä heterosuhteelta suutelemalla minua antaumuksella erään toisen sukupuolen edustajan alettua aktiivisti jahdata minua. Homosuhteita minulla ei ole. Ei nyt eikä vasta.
        En myöskään ymmärrä, miksi siihen täytyy kiinnittää aivan tolkutonta huomiota.
        Mitä ihmeen väliä sillä loppujen lopuksi on, kuka kenenkin limakalvoja hinkkaa? Tähän sukupuoli-identiteetin alaan kuuluvaan asiaan ei yksinkertaisesti kannata kiinnittää liian paljon huomiota.
        Kyllä homo aina pahoinpitelevän heteropuolison voittaa, kevyesti. Silti heteropuoliso on se oikea. Se puoliso, josta nuorena uneksitaan ja jonka kanssa vanhanakin peistä taitetaan.
        Kaiken kaikkiaan on elämäni ollut onnellista.
        Nuoruus oli vaikeaa, kun en tajunnut olevani jotenkin erilainen (se on: ihminen, johon biseksuaalit rakastuvat).
        Pidän ihmisistä. Vitut minä siitä välitän, onko hän hetero, homo vai biseksuaali. Oman sukupuoleni kanssa en välitä seksistä. Mutta pyydän anteeksi, jos en välitä. Ihmisinä välitän heistä.


    • en suosittele

      lisäksi virus tms. asentuu konneelle kun avaat sen, JOS avaat sen.

      • Virustutka

        Vai virus muka. Ittelläs on jalkojen välissä. Pitäis olla virustutkat koneella kunnossa kun lähtee surffaamaan. Mun norton ei ainakaan hälyttäny kun kävin tarinan lukemassa. kaikenlaisia älypäitä.


    • Anonyymi

      Hyvä homotarina ?

      Tilastot kertoo, mitä tuo käsite "hyvä" tarkoittaa homomaailmassa.

      Tilastollisesti korkea itsemurha%, mielenterveysongelmat, lyhyet suhteet, pettämistä, seksisairauksia....

      Nämä faktat tunnustaa myös täydellinen homopuoltaja eli QX.

      Kaikki nämä ovat vai lisääntyneet, vaikka homoudella on nyt laki puolellaan. Miksi ?
      Koska homous on luonnotonta.

      QX kuitenkin väittää, että kaikki nämä kielteiset asiat johtuvat kritiikistä. Onko tässä väittämässä mitään perää ? Ei. Sillä kaikki luonnollinen kestää kritiikin eli mies+nainen, koska heillä on puhdas omatunto. Mutta mm, nn... ei kestä kritiikkiä, sillä heidän omatuntonsa on sisäinen syyllistäjä, jota ei saada pois millän.

      Omatunto on puhdas luonnollisessa suhteessa. Mutta mm ja nn... suhteissa riivaa niissä eläviä syyllisyys ja omatunto syyllistää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe