Proparin Forte vai Priorin?

mietiskelijämiekkonen

Eli tällasta nyt tullut apteekkeihin. tai en tiiä kuin kauan ollut mutta huomattavasti halvempaa kuin Priorin.
Farmaseutti sano että tää proparin forte ois parempi sillä se on uudempi.
Ilmeisesti proparin halunnut valmistaa priorin tapaista lisäravinnekapselia.
120KPL/32€

kellään kokemuksia? itse juuri ostin.

70

84329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies30v

      Molemmat varmaan hyviä jos haluat vahvemmat varpaankynnet.

      • kokeilin priorinia

        joo kannattaa kokeilla priorinia, se ainaki anto mulle paljo vahvemmat hiukset ja kasvo nopeemmin noin 2 cm/kk! mut uusia hiuksia ei tuu :(


    • Uskokaa jo

      Erilaiset ravinteet ovat jees JOS haluat vähän kiiltoa hiuksiin ja kiihdyttää olemassa olevien hiustesi laatua tai kasvua. MUTTA yleisimpään kaljuuntumisen muotoon niistä ei ole apua, eli miestyypin kaljuuntumiseen. Uskokaa nyt jo. Älkää uskoko hienoja mainoskuvia joissa ihmisillä on upeat hiukset, sellaiset ne on niillä malleilla aina olleet ja kuvankäsittelyssä on tehty loppukorjaukset. Hiusmainoksissa EI OLE malleina henkilöitä jotka kaljuuntuvat, he eivät läpäise työhonottohaastattelua.

      SIIS VIELÄ KERRAN HYVÄT IHMISET: KAIKEN MAAILMAN ravinteet, vitamiinit, meriproteiinit, hirssiuutteet yms. ovat jees kun halutaan parantaa ennenkaikkea JÄLJELLÄ OLEVIEN hiusten laatua.Niihin voit saada hieman kiiltoa ja varpaan kyntesi kasvavat paremmin. Jos podet miestyypin kaljuuntumista, tarvitset aivan toisenlaisen lähestymistavan ongelmaasi!!! Lue miestyypin kaljuuntumisesta, lääkkeistä ja DHTn vaikutuksista. Käytä asioita jotka oikeasti auttavat siihen.

      • uskon siihen

        enmä ainakaan halua mitään sivuvaikutuksii josain reseptilääkkeist, ei ne ainakaan auta kaljuuntumiseen, tissit vaan kasvaa ja muna löystyy! eli priorinia ja biotiinia nassuun ni hyvin menee! :)


      • miestyypin
        uskon siihen kirjoitti:

        enmä ainakaan halua mitään sivuvaikutuksii josain reseptilääkkeist, ei ne ainakaan auta kaljuuntumiseen, tissit vaan kasvaa ja muna löystyy! eli priorinia ja biotiinia nassuun ni hyvin menee! :)

        Jokainen saa uskoa mihin haluaa, voihan sitä syödä vaikka mitä hiustenlähtöön, mutta tosiasia on että noilla kaikenmaailman proteiineilla ym. hirssiuutteilla ei voida vaikuttaa miestyypin hiustenlähdön syyhyn. Sitä totuutta kun ei voi kaataa millään uskon asialla, ikävä kyllä. Hiustenlähtöön on syöty jo satoja vuosia vaikka mitä yrttejä, ja saahan niitä syödä, niin on syöty eri vaivoihinkin vaihtelevalla menestyksellä... Jos jollakin on miestyypin kaljuuntumisesta ennen ja jälkeen kuvia näiden ravinteiden vaikutuksesta niin olisi kiva nähdä, en usko että sellaisia kuvia löytyy montaa...


      • masa
        miestyypin kirjoitti:

        Jokainen saa uskoa mihin haluaa, voihan sitä syödä vaikka mitä hiustenlähtöön, mutta tosiasia on että noilla kaikenmaailman proteiineilla ym. hirssiuutteilla ei voida vaikuttaa miestyypin hiustenlähdön syyhyn. Sitä totuutta kun ei voi kaataa millään uskon asialla, ikävä kyllä. Hiustenlähtöön on syöty jo satoja vuosia vaikka mitä yrttejä, ja saahan niitä syödä, niin on syöty eri vaivoihinkin vaihtelevalla menestyksellä... Jos jollakin on miestyypin kaljuuntumisesta ennen ja jälkeen kuvia näiden ravinteiden vaikutuksesta niin olisi kiva nähdä, en usko että sellaisia kuvia löytyy montaa...

        En uskonut minäkään alkuun mutta koirien priorin kasvatti kaljuun hiukset.


      • Postimyyntiä_välttävä

        Näyttää olevan joku monivitamiinipilleri johon on lisätty jotain outoja aineita. Kalliitakin ovat, kuten yleensäkin tämäntyyppiset "ihmelääkkeet".

        Itse käytän Biotiinia, noita halpoja Strongia tai Extraa (sama vaikuttava aine kuin Priorinissä ja kumppaneissa). Sen mitä itse pystyy vertailemaan niin hiukset ovat vahvistuneet.


    • Patarouva..

      Priorinia olen syönyt muutaman satsin. Se antaa ryhtiä ja kiiltoa hiuksille. Uutta kasvua en kuitenkaan ole huomannut tuotteen käytön edesauttaneen. Kokeilin aikanani myös montaa muuta valmistetta, turhaan.
      Olen käynyt hiustensiirrossa pari vuotta sitten, ja se konsti tepsi. Nyt on päälaki asiallisen näköinen. Syön silti Priorinia kuuriluontoisesti silloin tällöin hiusten "hyvinvoinnin" takia.

      • M45

        Olen käyttänyt Prioria, nyt siirryin Proparin forteen hinnan takia. Apteekissa kerrottiin, että tuoteissa ei juurikaan eroa, tehoaineet samat. Proparin forte -sarjaan on tulossa kuulemma myös shamppoo, joka "liimaa" hiukset kiinni päänahkaan. Ilmeisesti vähentää irtoavien hiusten määrää. Hyviä tuotteita!


      • mies30v
        M45 kirjoitti:

        Olen käyttänyt Prioria, nyt siirryin Proparin forteen hinnan takia. Apteekissa kerrottiin, että tuoteissa ei juurikaan eroa, tehoaineet samat. Proparin forte -sarjaan on tulossa kuulemma myös shamppoo, joka "liimaa" hiukset kiinni päänahkaan. Ilmeisesti vähentää irtoavien hiusten määrää. Hyviä tuotteita!

        "shamppoo, joka "liimaa" hiukset kiinni päänahkaan"

        LOL! Kaikkea ne ihmiset uskoo...


      • Kalle
        mies30v kirjoitti:

        "shamppoo, joka "liimaa" hiukset kiinni päänahkaan"

        LOL! Kaikkea ne ihmiset uskoo...

        Olenpa saanut kaljuun päälakeen haivenia käytettyäni Priorinia lähes 3 kuukautta.


      • Aktiivi Ulkus
        mies30v kirjoitti:

        "shamppoo, joka "liimaa" hiukset kiinni päänahkaan"

        LOL! Kaikkea ne ihmiset uskoo...

        Sekoita vaseliinia ja kanamunaa ja läträä sillä, 101%


      • MITÄ TE MIEHET
        mies30v kirjoitti:

        "shamppoo, joka "liimaa" hiukset kiinni päänahkaan"

        LOL! Kaikkea ne ihmiset uskoo...

        kirjotatte tuollasta tänne. Moni nainen lukee myös näitä, ja kokeilee Priorinia, tms, ja haluaa tietoa niistä. Jos sinä olet MIES Niin kerro se viestissäsi, jos olet nainen, niin kerro se, voi olla että miesten kaljuuntumiseen ei tuote auta, mutta se voi toimia hyvin naisten harveneviin hiuksiin. Syitä hiustenlähdölle on lukemattomia.


    • käyttäjä

      hei, itse huolestuin joka keväisestä hiustenlähdöstä, kai se on sama tilanne kuin perheen kissallakin, kevät tulee ja karvat lähtee :D marssin siis apteekkiin avun toivossa, ja ostin tarjouksessa olleen proparin forten, ja olen nyt käyttänyt sitä reilu 2 vkoa ja täytyy sanoa että liekö kuvitelmaa vai todellisuutta mutta hiukset ovat paremmassa kunnossa- kiiltävät, ovat helpommin harjattavissa (pitkät hiukset) ja ovat huomattavasti pehmeämmät! shampoo ja hoitoaine ovat pysyneet samana, mutta ero hiusten kunnossa on huomattava. lisäksi hiusten lähteminen on vähentynyt huomattavasti. minä ainakin aion jatkossakin käyttää, minulle on sopinut ja pelkkää plussaa käyttäjäkokemuksena =)

      • mies30v

        En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta muutama kohta pistää turhan pahasti silmään:

        "käyttänyt sitä reilu 2 vkoa"

        Hiukset ovat kuollutta materiaalia. Siksi siis sisäisesti nautittavilla pillereillä ei voida vaikuttaa jo ulos kasvaneeseen hiuksen osaan. Ainoa mihin olet voinut vaikuttaa on korkeintaan parin millin vasta päästä ulos kasvaneeseen osaan.

        Hyvä jos tästä Propariniista tykkäät, muistakaa kuitenkin että todellisia tuloksia voi arvioida vasta useitten kuukausien käytön jälkeen.


      • misä

        kertokaa mistä apteekista löydän tota PROPARIN FORTE luontaistuotetta.useammassa apteekissa olen poikennut ja sanotaan että ei kuulu valikoimiin.PRIORINIA (se kalliimpi) kyllä löytyy.


      • 879878979890j
        mies30v kirjoitti:

        En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta muutama kohta pistää turhan pahasti silmään:

        "käyttänyt sitä reilu 2 vkoa"

        Hiukset ovat kuollutta materiaalia. Siksi siis sisäisesti nautittavilla pillereillä ei voida vaikuttaa jo ulos kasvaneeseen hiuksen osaan. Ainoa mihin olet voinut vaikuttaa on korkeintaan parin millin vasta päästä ulos kasvaneeseen osaan.

        Hyvä jos tästä Propariniista tykkäät, muistakaa kuitenkin että todellisia tuloksia voi arvioida vasta useitten kuukausien käytön jälkeen.

        Minä söin kuukauden kuurin Priorinia ja hiukset vahvistunut nyt n. 3 viikon jälkeen kuurista ihan helvetisti. En tiedä auttaako silloin jos hiukset on todella lähtemästä päästä, mutta hiusten ohenemiseen mitä tapahtuu aika monella miehellä kun ikää alkaa 30 olemaan, niin siihen ainakin minulla auttaa todella hyvin. Myös vetäytyneille ohimoille on alkanut kasvamaan enemmän hiuksia tai haivenia oikeastaan.

        Suosittelen Priorinia kokeiltavaksi 25v miehille joilla hiustenlähtö ei ole rajua, mutta jos hiukset ohenee, niin siihen minulla toimi jo kuukauden kuuri hyvin.

        Nyt huhtikuussa syön uuden kuurin. Katsotaan tapahtuuko vielä lisää muutosta...


      • Huomannut samaa
        879878979890j kirjoitti:

        Minä söin kuukauden kuurin Priorinia ja hiukset vahvistunut nyt n. 3 viikon jälkeen kuurista ihan helvetisti. En tiedä auttaako silloin jos hiukset on todella lähtemästä päästä, mutta hiusten ohenemiseen mitä tapahtuu aika monella miehellä kun ikää alkaa 30 olemaan, niin siihen ainakin minulla auttaa todella hyvin. Myös vetäytyneille ohimoille on alkanut kasvamaan enemmän hiuksia tai haivenia oikeastaan.

        Suosittelen Priorinia kokeiltavaksi 25v miehille joilla hiustenlähtö ei ole rajua, mutta jos hiukset ohenee, niin siihen minulla toimi jo kuukauden kuuri hyvin.

        Nyt huhtikuussa syön uuden kuurin. Katsotaan tapahtuuko vielä lisää muutosta...

        Olen itse huomannut täysin samaa. Olen 27v. mies ja hiukseni ovat/olivat osittain ohuehkot. Varsinaista kaljuuntumista ei ole. Jo kahden viikon jälkeen olen huomannut huomattavia muutoksia ja ohimoilla pilkistää jonkin verran uutta hiusta.

        Seuraava on lainaus Priorinin sivuilta,
        "Priorinia kannattaa kokeilla myös alkavaan hiusten ohenemiseen, jolloin hiusjuuret ovat vielä elossa eivätkä surkastuneet. Hiusongelmiin pitää tarttua mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, jolloin hiuksiin voidaan vielä vaikuttaa."


    • Hämmentynyt

      Huomasin itsekin tuon uuden tuotteen, tosin vasta kassalla. Tarkoitukseni oli ostaa vanhaa käyttämääni merkkiä, mutta otin puolihuolimattomasti tätä Fortea. Vähän liian samankaltaiset pakkaukset, mutta ainehan lienee samaa ja tämähän oli halvempaa!

    • Kun hiukset lähtee

      Itse olen käyttänyt Priorinia ja
      vaikka kalliimpaa onkin niin olen ollut
      tyytyväinen.
      Tuotteet joihin on uhrattu tutkimusta maksavat
      enemmän kuin jäljitelmät. Jäljitelmät
      on tuotu markkinoille halvoilla hinnoilla kun
      tutkimukseen ei ole satsattu. Usein niistä
      puuttuu jotakin oleellista. Tuotetaan suuria määriä laadun kustannuksella. Tämä oollaan
      nähty niin monen tuotteen osalta.

    • kannata

      ei kuulemma ole niin hyvä kuin alkuperäinen, kuulin tutulta joka on "sisäpiirissä".

      ehkä siksi ne yrittää kopioida sitä alkuperäistä pakkausta kun tietävät ettei tuote riitä omillaan HAR HAR HAR :-D

    • käyttäjä

      olen käyttänyt 6 viikkoa Priorin valmistetta ja hiusten lähtö on vähentynyt huomattavasti, muuta muutosta en ole vielä havainnut.

      • käyttäjä

        Käytin puoli vuotta. Varsinaiseen päälaen ongelma-alueeseen en huomannut vaikutusta, mutta aavistuksen pitemmät silmäripset, aavistuksen tuuheammat kulmakarvat sekä hentoa ohimohiusta aika paljon.

        Mutta tiedän kuinka riemuissani olin edes hyvästä suunnasta, joten suosittelen jos vain on valmis
        käyttämään rahaa, ja itse olin.

        Nyt en ole enää käyttänyt Pririn-kapseleita, enkä ole varma onko hienoista palautumista ohenemiseen havaittavissa takana ylhäällä... seuraan tilannetta ja valokuvaan joka kolmen kk välein...


    • ....???

      tämä priorin tuote maksaa ja kuinka suuri satsi siihen kuuluu?? paljon täytyy syödä että näkee tuloksia?? kiinnostunut vaan suuresti

      • W73

        Itse olen käyttänyt Priorinia jo 10 kuukautta ja hiukset ovat selvästi vahvistuneet. Yksittäinen hius on paljon vahvempi ja kiiltävämpi. Harventunut päälaki ei kyllä ole varsnaisesti tuuheutunut, mutta hiustenlähtö on vähentynyt.

        Nyt olen alkanut lisäksi syömään kalkki-D -vitamiineja ja pesemään hiukset Nisim -nimisellä shamppoolla. Pesun jälkeen hiukset ovat ilmavammat ja paksumman näköiset...

        Eli näillä eväillä eteenpäin ja jos ei auta, menen hiustensiirtoon!!!


      • jukkis1977
        W73 kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt Priorinia jo 10 kuukautta ja hiukset ovat selvästi vahvistuneet. Yksittäinen hius on paljon vahvempi ja kiiltävämpi. Harventunut päälaki ei kyllä ole varsnaisesti tuuheutunut, mutta hiustenlähtö on vähentynyt.

        Nyt olen alkanut lisäksi syömään kalkki-D -vitamiineja ja pesemään hiukset Nisim -nimisellä shamppoolla. Pesun jälkeen hiukset ovat ilmavammat ja paksumman näköiset...

        Eli näillä eväillä eteenpäin ja jos ei auta, menen hiustensiirtoon!!!

        Proparin on Priorinin halpakopio, eikä ole kyllä lähellekkään yhtä tehokas. Itse olen käyttänyt Priorinia ja huomannut tehon. Kannattaa etsiä sopivia tarjouksia esim tällä hetkellä apteekkikulma.fi sivulla http://www.apteekkikulma.fi/epages/YkkosApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/YkkosApteekki/Products/TE2013449 on hyvä tarjous. Näin säästyy paljon rahaa...


      • proviisori saksasta!
        jukkis1977 kirjoitti:

        Proparin on Priorinin halpakopio, eikä ole kyllä lähellekkään yhtä tehokas. Itse olen käyttänyt Priorinia ja huomannut tehon. Kannattaa etsiä sopivia tarjouksia esim tällä hetkellä apteekkikulma.fi sivulla http://www.apteekkikulma.fi/epages/YkkosApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/YkkosApteekki/Products/TE2013449 on hyvä tarjous. Näin säästyy paljon rahaa...

        Millä perusteella väität, että Proparin forte on Priorin halpakopio, onko sulla todellista näyttöä asiasta! Proparin forte on ollut kauan Saksan markkinoilla, jo ennen Priorinia! Tuote on huomattavasti tunnetumpi Saksassa, kuin Priorin.


    • JXKK

      Sain vinkin kaverilta joka oli ollut Nordströmillä hiustensiirrossa (maksoi!!!), että hanki Finasteridia (5mg) ja pilko 1 tabl. 4 osaan. On muuten 1 kolmesta FDA:n (USA:n lääkintäviranomaisten) hyväksymä TOIMIVA keino hiusten lähdön estämiseksi.
      Itselläni ilmeisesti hitsauskipinät polttivat hiuksia päälaelta, koska verstaalla oli hirveä palaneen hiuksen haju...
      Silti aion myös kokeilla Priorinia!
      Ikää on 40v, hiuksia ei irtoa suihkun tms (esim harjaus) yhteydessä, joten sikäli ihmetyttää. Tai sitten kasvu alkaa vaan päälaella tyrehtymään :(

    • Ei liikaa toivoa

      Erilaisilla ravinteilla suomalaisia on höynäytetty jo pahemman kerran vuosien ajan kaljuuntumisen hoidossa, ja sama näyttää jatkuvan koska täällä uppoaa kansaan niin hyvin joku ravinnejauho-uutepilleri, kun laitetaan se auttamaan hiustenlähtöön. Onneksi tällä palstalla oli jokunen järkeväkin kommentti joka kyseenalaisti ravinteet. Siis kertauksena:
      Erilaiset hirssiuutteet,meriproteiinit,vitamiinit jne ovat varmaan ihan OK jos haluaa hieman kiiltoa hiuksiin ja hieman kohentaa jäljelläolevien hiusten kuntoa. Uusien hiuksien kasvua voidaan ehkä edesauttaa niissä tilapäisissä hiustenlähdön tapauksissa, jossa kysymyksessä ei ole pysyvämmän luonteinen hiustenlähtö (miestyypin androgeneettinen). Monet ravinnekapselit ovat hyvä bisnes, ja ylihinnoiteltuja. Täysin saman vaikutuksen saa esim.nauttimalla vehnänalkioöljyä, biotiinia, keitetyn kananmunan päivässä jne. ja huomattavasti edullisemmalla.
      Eli kertauksena:
      Älkää asettako liikaa toivoa ravinteille hiustenlähdön hoidossa!!!!!
      Auttaako nauttimanne ravinne mitenkään DHT:n määrään??
      Ravinteet ovat OK lisä kun haluaa hieman kohentaa hiusten kuntoa tai jos kysymyksessä on tilapäinen kausittainen hiustenlähtö, mutta niihin ei kannata ladata valtavan suuria odotuksia.

      • mies 27v.

        Täyttä asiaa, ei ravinteet uusia hiuksia juurikaan kasvata saatikka sitten pysäytä miestyypin hiustenlähtöä.

        Itse olen käyttänyt Rogainea sekä Prioriniä Priorin shampoota. Rogaine on auttanut hiustenlähtöön, mutta kyllä Priorinkin on auttanut. Hiukseni näyttävät huomattavasti tuuheammilta ja voluumi tekee vaikutelman ns. täydellisistä hiuksista. Tosin täytyy vielä mainita, että itselläni hiukset ovat vain ohentuneet päälaelta ja ohimoilta. Olen todella tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen ja aion jatkaa Priorin tuotteiden käyttämistä rogainen lisänä.

        Mikäli kyseessä on pidemmälle edennyttä kaljuuntumista suosittelen Propeciaa ja Rogainea sekä niiden lisäksi jotain ravinnevalmistetta a la Priorin/Propariin Forte.


      • syöräänhän kunnol!?
        mies 27v. kirjoitti:

        Täyttä asiaa, ei ravinteet uusia hiuksia juurikaan kasvata saatikka sitten pysäytä miestyypin hiustenlähtöä.

        Itse olen käyttänyt Rogainea sekä Prioriniä Priorin shampoota. Rogaine on auttanut hiustenlähtöön, mutta kyllä Priorinkin on auttanut. Hiukseni näyttävät huomattavasti tuuheammilta ja voluumi tekee vaikutelman ns. täydellisistä hiuksista. Tosin täytyy vielä mainita, että itselläni hiukset ovat vain ohentuneet päälaelta ja ohimoilta. Olen todella tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen ja aion jatkaa Priorin tuotteiden käyttämistä rogainen lisänä.

        Mikäli kyseessä on pidemmälle edennyttä kaljuuntumista suosittelen Propeciaa ja Rogainea sekä niiden lisäksi jotain ravinnevalmistetta a la Priorin/Propariin Forte.

        Jos nyt näin on että suurin osa teistä kaljuuntuneista tai ohuthiuksisista olette 20-50v miehiä niin voin valaista teitä hivenen tuosta Proparin Forte vs Priorin asiasta. Jos olet 20-50v mies, tykkäät lihasta, sipseistä, olueesta, tupakasta jne..
        Vihaat vihanneksia (et ainakaan syö niitä puolilautallista päivässä), et kuntoile vähintään 4 kertaa viikossa jne jne..

        Olet tyypillinen mies! Kaljamaha, vitamiinipute/hivenainepuute on laiffia!

        Tähän ei ole sitten väliä, jos sitten rupeat syömään kunnolla, popsimaan multitabseja, hivenaineita, omega tai "Proparin Forte vs Priorin".

        Ei Proparin Fortessa tai Priorinissa mitään MAAGISTA ole! Samaa mitä k u n n o n ruuastakin saa..!

        Homma vaan on se että nämä "lisäravinteet" ovat niille jotka eivät syö tarpeeksi terveellistä kunnonruokaa. Miehillä usein äidin luota muutettua tahtoo lipsua vähän toi salaatinsyönti...

        Syö kunnolla ja dumppaa muut! Biotiiniä voi hakea apteekista (eläinhylly). Siitä saa sellasen biotiini boostin että ei ravinnosta oikeen tahdo saada... Huom 1/2 tabu. Ja se ei todellakaan oo tyyliin sama ku että ottais (liian-) paljon vitamiinia/omegaa/hivenaineita... Tietää että toimii kun kuukauden kuluttua kädet on karvaset kun mitkä...


      • mies 27v.
        syöräänhän kunnol!? kirjoitti:

        Jos nyt näin on että suurin osa teistä kaljuuntuneista tai ohuthiuksisista olette 20-50v miehiä niin voin valaista teitä hivenen tuosta Proparin Forte vs Priorin asiasta. Jos olet 20-50v mies, tykkäät lihasta, sipseistä, olueesta, tupakasta jne..
        Vihaat vihanneksia (et ainakaan syö niitä puolilautallista päivässä), et kuntoile vähintään 4 kertaa viikossa jne jne..

        Olet tyypillinen mies! Kaljamaha, vitamiinipute/hivenainepuute on laiffia!

        Tähän ei ole sitten väliä, jos sitten rupeat syömään kunnolla, popsimaan multitabseja, hivenaineita, omega tai "Proparin Forte vs Priorin".

        Ei Proparin Fortessa tai Priorinissa mitään MAAGISTA ole! Samaa mitä k u n n o n ruuastakin saa..!

        Homma vaan on se että nämä "lisäravinteet" ovat niille jotka eivät syö tarpeeksi terveellistä kunnonruokaa. Miehillä usein äidin luota muutettua tahtoo lipsua vähän toi salaatinsyönti...

        Syö kunnolla ja dumppaa muut! Biotiiniä voi hakea apteekista (eläinhylly). Siitä saa sellasen biotiini boostin että ei ravinnosta oikeen tahdo saada... Huom 1/2 tabu. Ja se ei todellakaan oo tyyliin sama ku että ottais (liian-) paljon vitamiinia/omegaa/hivenaineita... Tietää että toimii kun kuukauden kuluttua kädet on karvaset kun mitkä...

        Hmm...Aika hyvät "läpät" pistit.

        Itse syön hyvin, liikun ja en juo kovinkaan usein. Silti sain hiukseni kuntoon vasta käyttämällä Prioriniä ja Rogainea.

        Yleistät liikaa ja teet omia olettamuksia. Tunnen useita nuorehkoja miehiä jotka ovat loistavassa kunnossa ja syövät terveellisesti, mutta silti heidän hiuksensä lähtevät.

        Ainut apu on tullut lääkkeistä ja näistä "höpöhöpötuotteista" a la Priorin. En kuitenkaan kiellä tuota biotiinin tehoa. Sitäkin kannattaa kokeilla.


      • myriam
        mies 27v. kirjoitti:

        Hmm...Aika hyvät "läpät" pistit.

        Itse syön hyvin, liikun ja en juo kovinkaan usein. Silti sain hiukseni kuntoon vasta käyttämällä Prioriniä ja Rogainea.

        Yleistät liikaa ja teet omia olettamuksia. Tunnen useita nuorehkoja miehiä jotka ovat loistavassa kunnossa ja syövät terveellisesti, mutta silti heidän hiuksensä lähtevät.

        Ainut apu on tullut lääkkeistä ja näistä "höpöhöpötuotteista" a la Priorin. En kuitenkaan kiellä tuota biotiinin tehoa. Sitäkin kannattaa kokeilla.

        Niin, hiustenlähtö voi johtua monista eri syistä. Kaikki eivät kärsi miestyyppisestä hiustenlähdöstä, ja heille näistä hivenainevalmisteista voi olla apua, itselleni ainakin oli! Miestyyppiseen hiustenlähtöön on omat valmisteensa, jotka nimenomaan vaikuttavat tuohon THDn määrään. Vakavan hiustenlähdön syy kannattaa aina selvittää, esimerkiksi jotkin lääkkeet ja kilpirauhasvaivat voivat aiheuttaa hiustenlähdön.


      • saivare
        myriam kirjoitti:

        Niin, hiustenlähtö voi johtua monista eri syistä. Kaikki eivät kärsi miestyyppisestä hiustenlähdöstä, ja heille näistä hivenainevalmisteista voi olla apua, itselleni ainakin oli! Miestyyppiseen hiustenlähtöön on omat valmisteensa, jotka nimenomaan vaikuttavat tuohon THDn määrään. Vakavan hiustenlähdön syy kannattaa aina selvittää, esimerkiksi jotkin lääkkeet ja kilpirauhasvaivat voivat aiheuttaa hiustenlähdön.

        DHT...


    • Geenit

      Joo, siis näitä huvittuneena lueskelin ja voin vain sanoa, että Priorin kuulemani mukaan auttaa, paksuntaa ja tekee kuontalosta paremminvoivan näköisen. Mutta tähän kommenttiin, että ravinnolla olisi jotain merkitystä, voinen sanoa, että *&#%/.. Minä, miltei 35 vuotias mies syön juuri NIIN epäterveellisesti kuin laki sallii, juon aivan liikaa olutta, en popsi vitamiineja ja haluaisin jotain anti-Priorin kapseleita..
      Letti kun kasvaa ja kukoistaa vaikka käytän halvimpia samppoita, mitä löydän ja pesen sen vielä 2 kertaa päivässä. Ja mitään muuta selitystä ei ole, kuin geeniperimä. Katsokaa vaikka sukujenne vanhempia jäseniä.. Eli oikeasti, väistämätöntä voi hidastaa-muttei estää.

      • Jukkis39hki

        Testasin viime joulusta asti tätä cocktailia: söin edullista Piimaxia (marketeista saa sitä, ETTE tarvitse mitään ylihinnoiteltuja Prioreita vai mitä ne...Ne on rahastusta!! Piimax ainakin mulla vahvisti jonkun verran hiuksia), Biotiinia apteekista, sinkkiä vedin noin 30-45 mg päivässä eli kamala yliannostus kun purkissa lukee että 15 mg päivässä olis hyvä,mutta sen puute on todettu testissä. Revivogenia joka ilta ja siihen kuuluvaa shampoota aamuisin myös. Nyt kun katson peilistä mun päälakea, se on kasvanut umpeen!!!!! Tiedän että näin ei käy ehkä sellaiselle, jolla on jo paha tilanne, minulla oli vain vähän harvenemaan päin, ei vielä paha tilanne, harva alue alkoi kuultamaan selvästi. Sinkkiä vedin illalla yhdessä kalaöljykapseleiden kanssa. Nyt mä ihmettelen joka päivä peilistä tuota mun päälakea! Että sellaisia kokeita. On tämäkin hullun hommaa kun pitää laittaa litkuja ja syödä pillereitä jotta ei kaljuuntuisi. Eikö lääketiede vois nyt penkoa niitä geenejä ja tehdä jonkun systeemin jotta kerralla saadaan tuo kaljuuntuminen loppumaan.


      • s
        Jukkis39hki kirjoitti:

        Testasin viime joulusta asti tätä cocktailia: söin edullista Piimaxia (marketeista saa sitä, ETTE tarvitse mitään ylihinnoiteltuja Prioreita vai mitä ne...Ne on rahastusta!! Piimax ainakin mulla vahvisti jonkun verran hiuksia), Biotiinia apteekista, sinkkiä vedin noin 30-45 mg päivässä eli kamala yliannostus kun purkissa lukee että 15 mg päivässä olis hyvä,mutta sen puute on todettu testissä. Revivogenia joka ilta ja siihen kuuluvaa shampoota aamuisin myös. Nyt kun katson peilistä mun päälakea, se on kasvanut umpeen!!!!! Tiedän että näin ei käy ehkä sellaiselle, jolla on jo paha tilanne, minulla oli vain vähän harvenemaan päin, ei vielä paha tilanne, harva alue alkoi kuultamaan selvästi. Sinkkiä vedin illalla yhdessä kalaöljykapseleiden kanssa. Nyt mä ihmettelen joka päivä peilistä tuota mun päälakea! Että sellaisia kokeita. On tämäkin hullun hommaa kun pitää laittaa litkuja ja syödä pillereitä jotta ei kaljuuntuisi. Eikö lääketiede vois nyt penkoa niitä geenejä ja tehdä jonkun systeemin jotta kerralla saadaan tuo kaljuuntuminen loppumaan.

        Priorin on kehitetty naisten verenpainelääkkeistä!!! Toimiva tuote joo mutta ihmettelin ku rupesi huimaa muutaman kuukauden käytön jälkee... asiaa ei yhistetty heti utoho tuotteesee mutta ku kävin lääkärissä ja veren paine oli 93/56 nii sitte lääkäri huomasi tuon mun syömän priorinin ja käski heittää pois sen käytön!!!


      • tuuheampi
        s kirjoitti:

        Priorin on kehitetty naisten verenpainelääkkeistä!!! Toimiva tuote joo mutta ihmettelin ku rupesi huimaa muutaman kuukauden käytön jälkee... asiaa ei yhistetty heti utoho tuotteesee mutta ku kävin lääkärissä ja veren paine oli 93/56 nii sitte lääkäri huomasi tuon mun syömän priorinin ja käski heittää pois sen käytön!!!

        Priorin sisältää tod.näk. minoxidiliä, josta ylläluetellut verenpaineen alenemiset johtuu, koska priorin nautitaan sisäisesti! (alunperin minoxidil verenpainelääke, karvankasvu sivuvaikutus!).
        Ulkoisesti käytettävät tuotteet kuten Rogaine (ulkomainen, kallis) tehoaa päänahkaan hierottuna todistetusti perinnölliseen kaljuuntumiseen. Täysin saman koostumuksen omaava Recapelli on kotimainen, mutta huomattavasti edullisempi vaihtoehto. valmistaja gasmedics Oy, sivut; www.oxygo.fi


      • höpönpöpöt
        tuuheampi kirjoitti:

        Priorin sisältää tod.näk. minoxidiliä, josta ylläluetellut verenpaineen alenemiset johtuu, koska priorin nautitaan sisäisesti! (alunperin minoxidil verenpainelääke, karvankasvu sivuvaikutus!).
        Ulkoisesti käytettävät tuotteet kuten Rogaine (ulkomainen, kallis) tehoaa päänahkaan hierottuna todistetusti perinnölliseen kaljuuntumiseen. Täysin saman koostumuksen omaava Recapelli on kotimainen, mutta huomattavasti edullisempi vaihtoehto. valmistaja gasmedics Oy, sivut; www.oxygo.fi

        Älkää nyt naurattako mua, netistä löytyy ihan helposti mitä nuo tuotteet oikeasti sisältää...
        verenpainelääkettä..heh heh heh....ja minoksidiilia....heh heh heh.....en ole nauranut näin makeasti moneen päivään.

        KÄYTTÄKÄÄ nyt ihmiset vähän internetin hakutoimintoja ennenkuin kirjoitatte näitä huvittavia olettamuksianne. Siis tuo mainittu tuotehan on oikeastaan ravintolisävalmiste, siinä on hirssiuutetta, venhänalkioöljyä, pantoteenihappoa ja aminohappoja. Kaikki löytyy parissa sekunnissa internetistä!!!!!!!!! On olemassa hyviä ns. hakukoneita kuten esim. Google, jos ette ole koskaan kuulleet moisesta uutuudesta jolla voi hakea tietoa.

        Ja samalla voitte vähän tutkia internetistä kuinka paljon voitte pysäyttää oikeasti miestyypin kaljuuntumisenne jollain pienellä määrällä vehvänalkioöljyä ja hirssiuutetta ym ravintolisiä. Uskomatonta kirjoittelua tällä palstalla. Ja jos jossain hiustuotteessa olisi jotain verenpainelääkettä, niin varmasti olisi reseptikamaa sisäisesti otettuna. HALOO HALOO


      • antikojak
        höpönpöpöt kirjoitti:

        Älkää nyt naurattako mua, netistä löytyy ihan helposti mitä nuo tuotteet oikeasti sisältää...
        verenpainelääkettä..heh heh heh....ja minoksidiilia....heh heh heh.....en ole nauranut näin makeasti moneen päivään.

        KÄYTTÄKÄÄ nyt ihmiset vähän internetin hakutoimintoja ennenkuin kirjoitatte näitä huvittavia olettamuksianne. Siis tuo mainittu tuotehan on oikeastaan ravintolisävalmiste, siinä on hirssiuutetta, venhänalkioöljyä, pantoteenihappoa ja aminohappoja. Kaikki löytyy parissa sekunnissa internetistä!!!!!!!!! On olemassa hyviä ns. hakukoneita kuten esim. Google, jos ette ole koskaan kuulleet moisesta uutuudesta jolla voi hakea tietoa.

        Ja samalla voitte vähän tutkia internetistä kuinka paljon voitte pysäyttää oikeasti miestyypin kaljuuntumisenne jollain pienellä määrällä vehvänalkioöljyä ja hirssiuutetta ym ravintolisiä. Uskomatonta kirjoittelua tällä palstalla. Ja jos jossain hiustuotteessa olisi jotain verenpainelääkettä, niin varmasti olisi reseptikamaa sisäisesti otettuna. HALOO HALOO

        Minoxidil on C9H15N5O, eli siinä on yksi vapaa typpiATOMI (mikäli kemia on sinulle YHTÄÄN tuttua) ;)
        "Minoxidil"-in kehittäjä (mm. farmasia-upjohn) omisti "patentin" LÄÄKKEELLE, joka nyt on tullut (lue vapautunut) markkinoille "lääkkeenomaisena" tuotteena (lue reseptivapaa), jolloin kyseiseen formaattiin perustuvaa "ainetta" voi myydä muuallakin kuin proviisorin kautta :)
        JA mikä parasta, aine myös toimii, onhan se ainoa yhdiste, jonka on TODETTU auttavan perinnölliseen kaljuuntumiseen! Jos olet itse jo ns. "uimalakki" (kaljupää), älä provosoi muita olemaan sellaisia "kojakkeja". Itse olen käyttänyt Rogaine-tuotemerkkiä neljä vuotta, ja se toimii.


      • höpönpöpöt
        antikojak kirjoitti:

        Minoxidil on C9H15N5O, eli siinä on yksi vapaa typpiATOMI (mikäli kemia on sinulle YHTÄÄN tuttua) ;)
        "Minoxidil"-in kehittäjä (mm. farmasia-upjohn) omisti "patentin" LÄÄKKEELLE, joka nyt on tullut (lue vapautunut) markkinoille "lääkkeenomaisena" tuotteena (lue reseptivapaa), jolloin kyseiseen formaattiin perustuvaa "ainetta" voi myydä muuallakin kuin proviisorin kautta :)
        JA mikä parasta, aine myös toimii, onhan se ainoa yhdiste, jonka on TODETTU auttavan perinnölliseen kaljuuntumiseen! Jos olet itse jo ns. "uimalakki" (kaljupää), älä provosoi muita olemaan sellaisia "kojakkeja". Itse olen käyttänyt Rogaine-tuotemerkkiä neljä vuotta, ja se toimii.

        En ole puhunut erityisesti minoksidiilista tai siitä auttaako se vai ei, kysymyshän oli arvailuista että Priorin ravintovalmiste sisältäisi verenpainelääkkeitä tai esimerkiksi minoksidiilista. Suosittelen lämpimästi lukutaidon kursseja ja luetun ymmärtämisen suomen kielen kursseja jotta pystyt vastaamaan olennaisiin kysymyksiin ja ymmärtämään lukemaasi.

        Ja sitäpäitsi minoksidiili on siis ulkoisesti käytettynä paikallisena liuoksena iholle se mitä apteekeista saa ilman reseptiä. Yleensä varsinaiset verenpainelääkkeet, joita otetaan sisäisesti ovat reseptitavaraa. Ja tietääkseni minoksidiilia myydään Suomessa edelleenkin vain apteekeissa, koska se on kuitenkin luokiteltu lääkkeeksi. Sanoit "ainetta voi myydä muuallakin kuin proviisorin kautta..." eli täsmennä tätä lausetta, minoksidiilia saa siis kohta myös päivittäistavarakaupasta, niinkö??? Kun olet käynyt lukemisen ymmärtämisen kurssit niin vastaa sitten tähän kysymykseen.


      • pigbrother
        höpönpöpöt kirjoitti:

        En ole puhunut erityisesti minoksidiilista tai siitä auttaako se vai ei, kysymyshän oli arvailuista että Priorin ravintovalmiste sisältäisi verenpainelääkkeitä tai esimerkiksi minoksidiilista. Suosittelen lämpimästi lukutaidon kursseja ja luetun ymmärtämisen suomen kielen kursseja jotta pystyt vastaamaan olennaisiin kysymyksiin ja ymmärtämään lukemaasi.

        Ja sitäpäitsi minoksidiili on siis ulkoisesti käytettynä paikallisena liuoksena iholle se mitä apteekeista saa ilman reseptiä. Yleensä varsinaiset verenpainelääkkeet, joita otetaan sisäisesti ovat reseptitavaraa. Ja tietääkseni minoksidiilia myydään Suomessa edelleenkin vain apteekeissa, koska se on kuitenkin luokiteltu lääkkeeksi. Sanoit "ainetta voi myydä muuallakin kuin proviisorin kautta..." eli täsmennä tätä lausetta, minoksidiilia saa siis kohta myös päivittäistavarakaupasta, niinkö??? Kun olet käynyt lukemisen ymmärtämisen kurssit niin vastaa sitten tähän kysymykseen.

        saanut päähäsi noin kaukaisen ajatuksen,että Priorin saattaisi edes sisältää Minoksidilia? Käsitätkö ollenkaan miten hölmöltä kuulostat?


    • testailija1

      nimittäin kynsiin eritoten,,syöny täs piimaxia ja priorinia reippaasti muutaman viikon ja kynteni on ihan naurettavan vanhvat ja pitkätkin ,iha ku ois saanu jotku kynsilisäkkeet. huvikseni oon vähä kasvattanu vaikka olenkin mies :D sillä kynnet on itel ollu aina ohuet ja halkeilevat joka suunnasta ,sekä herkästi kuluvat. nyt ne on aivan ku eri ihmisen.. vaikuttaispa tukkaanki samanlail!!!

      • Hiustensiirtomies

        Biorion on hyvä tuote hiusongelmissa ja sisältää biotiinia. Priorin nimen tarkoitus kai on har. har.

        Jos olet mies ja käyt ensin hiustensiirrossa sinun pitää suodä oikeita aineita jotta hiukset kasvavat. Ne aineet ovat MSM-jauhe, biotiini, piimaa, vehnänalkioöljy, paras multivitamiini ja kalkki.

        Tässä valmisteeessa ovat kaikki ne aineet, jolla hiukset kasvavat, mutta liian pieninä pitoisuuksina:

        http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/326

        Jotta tulokset ovat puolen vuoden kuluttua hyvät aineita pitää syödä saksalaisten suositusten mukaan ei suomalaisten. Olkaa kärsivällisiä alkääkä odottako tuloksia parissa viikossa. Takaan, että olet puolen vuoden kuluttua onnellinen mies.


    • salmiakki22

      Hei ! Jos joku on kiinnostunut Priorinista niin minulla olisi myydä 90 kapselin pakkaus kyseistä tuotetta. Pakkauksesta yksi kapseli käytetty, joten 89 jäljellä :) Ostin tämän "heräteostoksena" ja nyt kaduttaa, hiusten lähdöstä ym. en kärsi ja nyt tätä ei voi palauttaakaan, koska yksi kapseli käytetty. Voisin myydä 22 eurolla postikulut. [email protected]

    • nnb...

      Hei! Itse en ostaisi kumpaakaan vaan meinaan kokeilla vehnänalkioöljyä ,hirssijauhoa ja oluthiivaa näitä saa kaikkia luontaistuote kaupasta ja yhteishinta on siinä 18e

    • Munapää¨

      Mitä väliä vaikka ois kalju? Häh?

      • Kemisti¨

        Mä alan pestä pääni pontikalla!


      • 578758

        No yritäppäs kaljuna naisena mennä työnhakuun, tai vaikka kumppaninmetsästykseen. Tai etenkin niin että oisi kaljuja läiskiä päässäs, tai harvoja hiushapsuja ...hihhhih. Montako kaljua naista tunnet? Itse en yhtään, koska he käyttää peruukkia= 10000 euron kustannukset.


    • Smack polle

      Minä taas aloin vetään heroiinia. Ei haittaa enää yhtään hiustenlähtö.

    • Mirelle26

      Itse olen kokeillut priorinia ja uutta sänkeä kasvoi reilusti päänahkaan ja hiukset alkoivat kasvamaan nopeasti mutta se alkoi kasvattamaan noita karvoja vähän muuallekkin kuten leukaan. Ite en aio niitä enää käyttää vaan yritän saada hiukset vahvistumaan ruokavaliolla

    • exbald

      Olen syönyt vuosikaupalla erilaisia tuotteita, hieronut päänahkaa ja vaikka mitä..rahaa on palanut kohtuuton määrä siihen nähden että tulos oli hentoja lyhyitä beibihiuksia kaljulle alueelle,Hiukset tosin kiilsivät kaikkien hoitoaineiden ja tuuhentavien shampoiden jälkeen..mutta..hyötysuhde oli surkea. Nordsrömille harkitsin meneväni monta kertaa, mutta hinta oli/on järkyttävä. Kävin Fin-Estin kautta Tallinnassa operoitavana ja nyt on päässä tukkaa joka ei lähde pois ja peittää kaljun alueen.Hinta oli lompakolle sopiva ja kaduttaa ainoastaan kalliiden pillereiden popsiminen ..mutta olinkin epätoivoinen.Nyt on itsetuntokin ihan toista luokkaa.Hiukset on miehellä kuitenkin vitaalisuuden ja nuoruuden merkki

      • Hei!

        Saanko udella siirremääristä ja mitä noin suurinpiirtein maksoi?

        Itseäni kiinnostaa myös FIN-EST klinikka..Tehtiinkö operaatio Tallinnan päässä Pilus klinikalla? Olen harkinnut toisena vaihtoehtona myös muita Euroopan klinikoita. Tekniikkana FUE.


      • mrBald

      • exbald
        sprinter83 kirjoitti:

        Hei!

        Saanko udella siirremääristä ja mitä noin suurinpiirtein maksoi?

        Itseäni kiinnostaa myös FIN-EST klinikka..Tehtiinkö operaatio Tallinnan päässä Pilus klinikalla? Olen harkinnut toisena vaihtoehtona myös muita Euroopan klinikoita. Tekniikkana FUE.

        Minulle tuli 1000 siirrettä.Hinta Fin-Estillä oli 3200e johon sisältyi kaikki.Konsultaatio oli ilmainen.Operaatio tehtiin Fertilitas sairaalassa.


    • humpuukia.

      1 Priorin-kapseli sisältää:
      140 mg hirssiuutetta, 271 mg vehnänalkioöljyä, 9 mg pantoteenihappoa,
      2 mg L-kystiiniä.
      Muut aineosat: Keltainen mehiläisvaha, lesitiini (emulgaattori),
      kevyt magnesiumoksidi (stabiloija), liivate.
      Kosteuttavat aineosat: Glyseroli 85 % ja kiteytymätön
      sorbitoli 70 %. Makuaineet: Vanilliini ja p-metoksiasetofenoni.
      Väriaineet: Titaanidioksidi (E171) sekä ruskea,
      punainen ja keltainen rautaoksidi (E172).
      Laktoositon

      Priorinin sisältämä vehnänalkioöljy sisältää hyvin pieniä määriä gluteenia eli tuotetta ei suositella keliaakikoille.

      __________________________________________________________________________________________
      Hirssi on paitsi yksi vanhimmista viljakasveista, myös yksi kaikkein kivennäisainepitoisimmista viljalajikkeista.

      _______________________________________________________________________________________________
      Vehnänalkioöljy on arvokas öljy, jota valmistetaan vehnän (Triticum vulgare) alkioista. Se sisältää monityydyttymättömiärasvahappoja, joilla on tärkeä merkitys soluaineenvaihdunnassa ja solukalvojen rakenneosina etenkin vilkkaasti jakautuvissa kudoksissa, esimerkiksi hiusjuurien alueella.

      __________________________________________________ ____________
      Pantoteenihappo on välttämätön B-vitamiini, jolla on keskeinen osuus aktiivisesti jakautuvien kudosten, kuten hiusjuurien aineenvaihdunnassa. Sillä on tärkeä merkitys myös elimistön luonnollisissa uudistumisprosesseissa. Pantoteenihappo eli B5-vitamiini vaikuttaa energia-aineenvaihduntaan, ihon toimintaan ja steroidihormonien muodostumiseen. Pantoteenihappoa on lähes kaikissa ruoka-aineissa.
      __________________________________________________ __________________________
      L-kysetiini
      Kystiini on aminohappo, joka on erityisen tärkeä hiusten terveydelle. Se on hiusten luonnollinen aineosa, joka vahvistaa hiuksia ja parantaa niiden joustavuutta.

      L-kysteiini
      rikkipitoinen aminohappo, jota esiintyy eräissä ravinnon ja elimistön valkuaisaineissa

      &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&&&&&&

      Syö vaikka 1 kananmunan päivässä, niin saa hemmetin paljon halvemmalla vaikka mitä ravinteita hiuksille ja koko kropalle.

      Kananmuna sisältää runsaasti vitamiineja ja proteiineja. Valkuaisosa sisältää korkealaatuisia proteiineja ja keltuainen sisältää vitamiineja ja kivennäisaineita, erityisesti B12-vitamiinia, joka on tarpeen elimistön rasvojen ja sokerien aineenvaihdunnassa.


      Kuukauden priorin maksaa lähes 40€.

      Sillä saa monta kiloa hirssiä ja kananmunia.

      Ja samalla koko kroppa kiittää.

      Eli ihan hyväuskosten huiputusta koko pilleri.

      • viljatonna

        Minulta loppui 30 vuoden (alkoi jo teininä) aivan järjetön päänahan kutina, rasvoittuminen ja hilseily, kun lopetin viljojen syönnin. Myös hiuksia kasvoi runsaasti lisää (parturi kertoi hiuksieni uuskasvusta) ja huomasin sen lopulta itsekkin, kun hiukset olivat paksummat kuin koskaan ennen.

        Kuuntelin lääkäri Antti Heikkilää muutaman kerran televisiossa Studio55-ohjelmassa ja ja luen hänen nettisivuaan ja sen innoittamana jätin viljat ja aloin syömään kunnon ruokaa. Moni muukin vaiva lähti ja kokonaisolotila parantui.

        Hillitöntä päänahan kutinaa ja hilseilyä pidin hyvin kurissa käyttämällä 4 eri shampoota (ja näitä sopivia etsin 10-15 vuotta) vuorottain eli joka pesukerralla oli eri shampoo.
        Myös ihon kuivuus hävisi, joten ei tarvii rasvata itseään joka suihkun jälkeen.

        Aloin saamaan aikuisena n. 30v allergisia oireita lepästä ja koivusta. Sain myös oireita punaisesta paprikasta ja currysta. Lisäksi sain oireita jostain ulkopuolisesta, joka hävisi kun tuli pakkanen ja lumi. Alkoi taas heti lumien sulattua. Söin vuosia antihistamiinia keväästä syksyyn ja monesti siihen pakkaseen astikin. Vuonna 2009 luin Tiede-lehden keskustelupalstan D-vitamiiniketjua ja sen innoittamana aloin syömään D-vitamiinia 100µg/vrk syyskuun alusta toukokuun loppuun, koska kesällä olen päivällä auringossa nahka paljaan (pari viime kesää aurinko on paistanut runsaasti). Tämä auttoi allergiaan hiukan, mutta jouduin silti syömään antihistamiinia koko kevään, joka ei edes vienyt oireita kokonaan. Vuonna 2011 syksyllä jätin viljat ja sen jälkeen en ole antihistamiinia tarvinnut eli allergiani parani täysin.

        http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm


    • Totaalinen hävitys

      Hävittäkää Proparin forte ja priorin totaalisesti. Niin ettei ne enää ainakaan viljatonnan mukana tule maan päälle kummittelemaan.

      TOTAALISESTI.

    • mrooooooom

      Söin Priorinia yli 4 kk, ja parturi sano että mulla on tukkaa samanverran kuin 3 ihmisellä yhteensä. Paksu tukka ennestään, mutta tottahan toki halusin vieläkin paksumman. Seuraava satsi onkin Proparin Fortea, puolet halvempaa kuin Priorin, mielellään testaaan sitä.

      • vehnänalkio

        Osta jatkossa vehnänalkiota, se on ihan sama kuin priorin.


    • Näin on

      Molemmat huijaustuotteet pitää työntää persereikääsi.

      • Senjälkeen sillä

        on kuin kasvaisi majava perseessä!


    • vihdoinkin uusia hiu

      No Priorinista sen verran, että tutkin itse sitä vuosia ostettuani vihdoinkin tuoteselosteen niin sehän on sama kuin venhänalkio jota saa halvemmalla ruokakaupasta ja olen käyttänyt sitä ja tukkaa on alka nut puskea!

    • Tricho
    • humpuukia on

      Hiusten lisääntymistä, pituuskasvua tai paksuutta EI voi lisätä millään lisäravinteella.

      Ihan oikeesti, EI voi.

      Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti aivan varmasti, mutta kun ei ole. Ja missähän ne kaikki pitkäkyntisetkin ovat?

      Rakennekynsiä laitetaan, kun omat ei kasva.

      Älä laita rahojasi humpuukiin.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm

      Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin 0. Ne joille ne ovat auttaneet vain pitävät niistä niin kovaa meteliä että kaikki luulevat että niillä on hyväkin teho.

    • Hölmötmaksaapi

      Ihan humpuukia ovat.

      • Maksan_vähemmän

        Niinhän minäkin ajattelin ja ostin halvemman vastineen (Biotiini Forte). Vajaan vuoden käytön jälkeen hiukset on todellakin vahvistuneet ja kiiltääkin mukavasti.
        Kynnet ei kasva sen kummemmin vaikka haluaisinkin.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe