Kannattaa miettiä tarkkaan ettei jälkeenpäin tarvitse katua. Oma fantasia pyöri päässä vuosia jonka toteutumisesta on 6 pv eli viime perjantai-ilta. Nyt on hieman epämääräinnen olo että kannattiko kuitenkaan mutta tehty on.
Fantasiani oli että vaimo käy baarissa ja antaa jonkun miehen niin sanotusti iskeä itsensä ja miehen ehdotetua kämpillensä menoa vaimo myös siihen suostuu joka tietysti johtaa pikaseksiin eli hyvin tavallinen perinteinen tapahtuma.
Eipä vaimollensa tuommoista voi noin vain sanoa joka on ihan tavis rouva 43v . Aviossa on oltu 19v. Muutamia kertoja juttelin fantasiaani ja rouva kuunteli ihan rauhassa ja joka kerta sanoi että eipä oikein taida onnistua ja mitä sitten jos tulet katumapäälle jälkeenpäin ja semmoista ja joka kerta sanoin että en tietty koska itsehän sitä ehdoten eli kyllä se käy. No niinhän siinä kävi lopuksi että vaimo sanoi että jos noin haluat että käy niin voihan sitä koettaa uskaltaako itsekkään tehdä sitä niin ok !
Fanatsiani oli että se on hyvin pikainen pano vaan.
Vien vaimon itse hieman kauemmaksi koto nurkalta pikkubaariin. Pukeutuminen on myös perinteinen ,sukkanauhaliivit sillä se on myös nopeuttaa omaakin seisokkia ja on hyvin seksikäs asu miehen silmään eli asia nopeutuu kaiken kaikkiaan. Miehen pitäisi olla kuitenkin siistin oloinen ei mikään epämääräinen narkkari jo turvallisuudenkin takia. Hitosti kiihotti kun vaimo perjantai-iltana puki asua päällensä ja kun vaimo oli valmis koetin hameen alle ohkaisten nailon housujen vierestä pillua ja on muuten punaiset stringit niin ensimmäinen kerta tuli mieleen onko sittenkään hyvä juttu sillä vaimo pillu oli hyvin liukkaassa kunnossa jo nyt ja vaimoa vaan nauratti kun sanoin että ompa liukas. Huono olo meni lävitse sillä vaimo oli todella kiihottuneessa tilassa ja se toisaalta harmitti kun vieraisiin oli menossa ja noin oli vaimoni kiimassa vieraasta kyrvästä. Mietikääpä sitä hetkeä jos samanlaista on mielessä .
Vaimo myös huomasi että en tainnut oikein pitää hetkestä ja kysyi että mitä tahdon? no en samperi peräänny kun näin on vihdoinkin saanut fantasiaansa toteutettua. Ja eikun autoon vain ja baarin lähistölle vaimo ja autosta ulos ,vaimo käveli baariin ja vilkutti vain ovelta ,jäin autoon istumaan ja ajatukset mylleris päässä mutta toisaalta helkkaristi kiihottikin.
Vaimo soitti sisältä ja kysyi että jatketaanko vielä ja minä että anna mennä vaan nyt sulla on lupa ottaa vierasta sisään nyt ja kysyin samalla että onko siellä miehiä ? vaimo sanoi että onhan noita täällä ja sanoin että nyt vauhtia vain ja lopetimme puhelun. Odotin n 50min ja hups vaimo tuli miehn kanssa ulos ovesta! teki mieli hypätä autosta ulos ja sanoa että nyt mennään kotiin ihan suoraan ja ja antaa olla koko juttu mutta empä kuitenkaan sillä kuitenkin oli kiihottavaa.
Kotona olin hieman jo vaimolle ns. pohjia tarjonnut että oli jo hieman rohkeassa tilassa jo mennessä baariin.
Taksi odotti ja sillä lähtivät,ajatukset myllerisi taas mitä jos sattuu jotain? no ei auttanut lähdin ajelemaan hetken perässä ja en sen ihmeemmin aikonut perässä loppuun asti ajaakkaan mutta oli se helppoa kuitenkin ja kuinka ollakkaan oltiin pian eräällä asunto alueella ja taksi pysähtyi ja minä myös . Taksi lähti en huomannut mihin taloon menivät,odottelin hetken sydän takoen että pian saa vaimo kyrpää ja se kyllä kiihotti kovasti! Sillä hetkellä tuntui taas että on hienoa kun fantasia toteutuu.
Lähdin kotiinpäin ja tallensin navigaattoriin paikan sillä vaimo soittaa kun tulen hakemaan on pano ohitse ja menin kotiin keitin kahvia ja ajatukset oli mitä tapahtuu siellä saasta välillä vitutti kovaa! kuitenkin kiihotti on se kumaa .
Vilkuilin kelloa ja n klo 1:20 soi ! vaimo soitti ja sanoi että tuu hakeen osoitteesta xxxxxx Olin hirveän onnellinen ja kuulostelin ääntä joka oli aika humalainen. Ajoin hakemaan ja vaimo jo odoottikin tien vieressä ihan kunnossa ja ovi auki ja vaimo penkille istumaan hieman viinalta haisten ja kasvoilla kysyvä ilme mitä sanon.
Kysyin että saitko kyrpää? vaimo sanoi että koeta itse ja niin oli pillu märkänä ja TURVOKSISSA että en muista ikinä olleen! Taas hieman kehno olo vilahti läpi mutta se meni ohitse nopeasti.
Kyselin koko matkan ajan että millainen mies :ihan siisti kohtelias ja hyvin himokas hieman vatsakas joku 46v .
Millainen kalu sehän minua myös kiinnosti kuulemma tavallinen ja oli vaimoa jännittänyt ensimmäsien kerran kun oli ottanut vieraaseen kaluun kiinni mutta oli kuulemma ollut myös kiihottavaa !
Sitten vaimo pamautti kun oltiin ajettu kotia kohti hetki että mitä sanot kun silä oli sen miehen joku tuttava myös?
Mitä hemmettiä! taas tuntui kouraisu vatsassa ,olipa yllätys, en ollut ajatellutkaan asiaa noin.
Vaimo kertoi että oli kauhuissaan kun huomasi että talossa oli myös toinenkin mies teki kuulemma meili juosta karkun mutta miehet olivat hyvin rauhallisia ja kohteliaita ja tilanne vaimon mielessä rauhoittui . Mietti vain että kertooko minulle mutta parempi ettei jää vaivaamaan.
Vaimo kertoi että baari mies halusi seksiä josta oli sovittu baarissa ja vaimo suostunut ja kysyi että saako kaveri myös tulla mukaan? ja hieman humalainen vaimo siihen suostui ja kuulemma oli niin kiimainen olo sillä hetkellä.
Miehet riisuivat istensä ensin alasti ja sekin oli vaimolle hyvin mieluisa hetki sillä kaksi vierasta miestä seisoivat alasti ja oli semmoinen olo että oli miesten kiiman kohtena ja vaimolla oli lupa nauttia joka hetkestä .
Tultiin autolla kotiin ja pian sisällä ja vaimo sängylle selälleen ,kamera esiin vaimon jalat levälleen ja voi hitsi kuinka oli punakka turvonnut pillu josta valuin vieläkin spermaa! kuvasin vaimon poseeratessa minua kiihotti myös kovasti ja olin tyytyväinen että fantasia oli ylittänyt itsensä. Kaksi meistä vau!
Vaimo pyllisti ja sormeilin aukkoja peppua ja anusta ja voi sitä pehmeyttä! kumpikin aukko pehmeitä ja löysiä! laitoin anukseen 4 sormea ja kämmen meni myös peukaloa myöden anukseen ei ole ikinä mennyt! vaimo vain ynisi tyytyväisesti ja oli liukasta. Vaimo kertoi että miehet olivat hyvin varovaisia ja glidiä ruutasivat paljon joka reikään ja sormia oli koko alapää täynnä hänen vain maatessa ja nauttiessa . Toinen mies se baari mies oli pienempi joka myös oli laittanut käden vaimoni pilluun kokonaan ja oli mies ollut onnessaan no eipä ollut se ensimmäinen kerta vaimolle .... mutta anukseen en ole itsekkään saanut kättä laittaa ja se pikkumies sai! keljutti hieman mutta eipä mitään aloin painaa myös minä peukaloa myös vaimon anukseen ja lumpsis sisässä. Vaimo samalla runkkasi minua ja hemmetti tuli jo.
No nyt mennee ohi aiheen jo , siis jos vastaavaa mietit itse siis vaimoa vieraisille niin ole helkkarin varma sillä kun todellinen hetki on on takuu varmasti jos hetken mielenjohde ajatuksesi pahat ! miettikää kestääkö kantti.
Itsellä mietityttää myös se että vaimo ainoastaan mietti mitä minä sanon ja nyt vasta huomasin että itse vaimohan mielellään otti vierasta helpolla ei mitään tuskaa.hmmm
Nyt saa hetki mennä mutta vaimo on hiukka pirteämpi koko ajan eli piristää se kumpaakin ja vihjailen päivittäin että sait sitten kyrpää kunnolla ja hymy vain on vastauksena. Taas hmmmmmmmm.
Mietittävää miehille LUE
12
11794
Vastaukset
- Toinen aviomies
..onhan sitä harrastettu jo monta vuotta.. Ja miehiä on ollut.. h.... en pysty laskemaan..
- kokeilkaapa...
Mies, voit vähän testailla omia tuntemuksiasi kimppahommiin seuraavasti.
Istahda johonkin lounaspaikkaan tms. Katselet miehiä sillä silmällä, että mille näyttäisi kun tuo ja tuo mies painaisi omaa emäntää....
Kokeilkaapa!!! Aika harva kelpaisi loppulaskuissa sinulle ja jos niistä sun valkkaamista vielä otetaan pois ne jotka sun vaimo hyväksyisi niin jäljelle ei jää kovin monta.... ja kun vielä mietit, niin ei välttämättä sitä ainuttakaan!!!!
Kolmenkiva on ennenkaikkea fantasiaa jota ei pääosin edes tarvitse elää todeksi...
Parhaimmillaan on kahdenkeskisen seksin jälkeen käärityä tutun kumppanin kainaloon, vaikka olisi kolmosta mietittykin!!!- siinä
Olet muuten ihan oikeassa , mutta mikä siinä on että
fantasioissa se mies voi olla melkein kuka vaan .
Vois olla vaikka kuinka ruma äijjä kunhan vaan valmis painaan emäntää härskisti .
- Näin Juuri
Taitaa mulkku seisoa fantasian ansiosta vieläkin, kun ei oikein tunnu tuo ajatusten juoksu kulkevan. Toisaalta onhan se hankala kirjoittaa ja runkata yhtäaikaa. Taas täyttä paskaa. Tallennahan siihen navigaattoriisi tämän telluksenkin sijainti, niin pysyt oikealla planeetalla.
- Nestori.
Kokeileppa työntää pääsi vaimosi anukseen.
HOHHOIJAA... - tossu-uuno
Oli totta tai ei, niin ainakin helevetin hyvä juttu! Pienet kirjotusvirheet ei haitanneet yhtään.
Tuommosta kun voisi omankin vaimon kanssa kehitellä.- sdfasfasf
..taas loistavaa doggaria, mutta hauskaa
- bi?
Tutun tuntuista tarinaa,osittain.Vaimoni toteutti n5kk sitten fantasiani ja villiintyi siitä täysin.Oli ominpäin karkaamisia,salaa nussimisia yms.Varsinkin kun sai todella isoa ja paksua kunnolla,alkoi varsinainen rumba.Hän on kokeillut minunkin tietojen mukaan ainakin kuutta erinlaista panomiestä.Avioliitto taitaa olla ohi.Olemme sopineet että hän saa viellä toteuttaa haaveensa kahdesta miehestä yhtaikaa ja jutut loppuvat siihen.Nyt paraaikaa häntä nussii naapurikaupungissa kaksi miestä ja minä odottelen kotona.Tilanne,kaikesta huolimatta kiihotaa,varsinkin kun hän lupasi tulla aamuyöstä kotiin.Taitaa vain käydä taas niin,että reissu venyy.Hän nussituttaa itseään kunnolla ja tulee vasta päivän,parin päästä.Välissä vituttaa kun tuli ryhdyttyä koko hommaan,mutta tehty mikä tehty.Kaipa sitä on itsekkin jotenkin jäänyt koukkuun tähän,mutta parempi että loppuu.Homma kaatui siihen,että meidän juttu muuttui hänen jutukseen.Kunpa hän pitäisi sopimuksen tällä kertaa,tulisi kotiin ajoissa,pesemättömänä,nöyryyttämään palveliaansa.......
- nobadi
Jos tuo on totta niin kuinkas on vaikuttanut tohon rakkauselämään? Onko se nyt niin että tästälähin vaimo saa nussituttaa itseään kenen kanssa haluaa? Olen kerran kuullut eräältä jos toiselta naiselta että kyllä siihen seksiin tarvitaan jonkinlaista ihastusta että ei se ihan kuka vain käy.
- Nainen 40 Tre
Moni kirjoittamasi asia viittaa siihen, että paikalla, tasola tms. ei ollut väliä, eikö vaimollesikaan?
Joten haiskahtaa vain miehen omilta fantasioiltaan kuten moni muukin täällä kirjoitettu juttu.
Sorry, ei oikein ''napannut''. - tuntemukset
Homma eteni just kuten meilläkin kolme vuotta sitten ja kun luin kirjoitustasi niin noita tuntemuksia ei voi tietää jos ei ole kokenut itse!
Meillä se on jatkunut nyt kolme vuotta ja vaimolla on kertynyt aika paljon kokemuksia ja myös silloin tällöin itsellekin, vaikka sovittiin alkujaan että vaimo vain käy vieraissa, koska hän on oikesti aika mustis eikä voisi sietää ajatusta minun vieraissa käynnistä!
Homma on ollut välillä karata lapasesta, ja monesti on haluttu lopettaakin, mutta aina se ponnahtaa esiin ja homma jatkuu.......!
Hänellä on kaksi vakipanoa joiden luona käy aika säännöllisesti ja sitten on niitä yhden illan juttuja silloin tällöin eli omat panot niin varmaan vuodessa pian minimissään 130 pano kertaa kertynee noin varmuudella, ehkä jopa enemmänkin, se on aika ihmeellistä kuinka tämä homma ruokkii itse itseään eli mitä enemmän harrastaa sen enemmän tekee mieli. Ainut ongelma on että se on syrjäyttänyt paljon asioita joita ennen harrastettiin ja vaimo meikkaa ja pukee itseään vaikka olisi vain kauppaan menossa ja varmaan tällaisessa pienessä keskisuomalaisessa kaupungissa on jutut jo alkaneet kiertämään, ainakin tuntuu että joskus kaupungilla ollessa ihmiset katselee sillain oudolla tavalla?
Tätä jutun leviämistä ei ainakaan ole estänyt se että vaimo pitää kuvattavana olemisesta ja nyky kamera kännykkä aikana joka mieheltä löytyy sellainen ja varmaan se kaveripiirissä on kiva esitellä valloituksia!
No meillä tämä jatkuu ja ei siitä irtikään päästä ellei satu jotain joka pysäyttää homman tai tule tappavaa tautia, koska miehet eivät ole halukkaita käyttämään kondomia ymmärrettävistä syistä?! Miettikää tarkoin ennen kuin lähdette hommaan mukaan, sillä se vie mennessään jos kestätte sen tuomat jännitteet ja paineet, kaikille tämä ei varmalla sovi!
Miten ketjun aloittajalla on hommat edenneet?- vaimolle järjestetty
Jatko on mennyt toistaiseksi vasta toinen kerta oikein hienosti ja oma olokin parantunut jo selvästi sillä arki on mennyt jopa paremmin kuin aiemmin vaikka ei ole ollut valittamisen aihetta aiemminkaan.
Toinen kerta oli perjantain iltana 2.6. Mies löytyi ihme ja kumma suomi24 chatti palstalta jota vaimon kanssa yhdessä kirjoiteltiin siis muka vaimo vain yksin oli koneella. Mies oli eri kaupungista ja oikein oli kuviakin. Olipa kiihottavaa samalla lykellä vaimo seisaaltaan samalla kun kirjoitteli vieraan kanssa !
Ei ole karannnut käsistä homma ja edelleen vaimon helppo lähtö vieraisiin tällä toisellakin keralla kismittää mutta syypäähän on koneella just nyt:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597