kunnon huuhaata
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000009565076
Tässä teille
9
312
Vastaukset
Yrjö on laadukas mies!
- näihin henkilöihin
en minä ainakaan enää ole täällä törmännyt.Oli aikanaan hauska lueskella heidän ketjujaan ja nauraa itsensä kipeäksi:) kiitos näille kirjoittajille!!!!!
- Sydänystävä-1
Minä olen edelleen täällä,mutta ehkä ulosanti on jotenkin köyhtynyt,se tuo dementia jo vaivaa ;))
Sydänystävä-1 kirjoitti:
Minä olen edelleen täällä,mutta ehkä ulosanti on jotenkin köyhtynyt,se tuo dementia jo vaivaa ;))
mut pakko sunkin on myöntää, että Yrjö on oikein erityisen laadukas;)))
- Sydänystävä-1
a-v kirjoitti:
mut pakko sunkin on myöntää, että Yrjö on oikein erityisen laadukas;)))
Yrjö,Yrjö,missä on se Yrjö??? ;)
Sydänystävä-1 kirjoitti:
ei oo hetkeen näkyny... mullakin on ollu joskus ilo kirjotella sen kans;)
Yrjö saa toisenkin luovuuden heräämään;)- Sydänystävä-1
a-v kirjoitti:
ei oo hetkeen näkyny... mullakin on ollu joskus ilo kirjotella sen kans;)
Yrjö saa toisenkin luovuuden heräämään;)on varmaan joskus Yrjön kanssa laattaa heittänyt,minäkin joskus;))
- PIRJO YRJÖNEN(oms.Laatta)
Sydänystävä-1 kirjoitti:
Yrjö piileskelee?
ei oo kukaan meikäläisen suolistoa huuhdellu tai peräpukamia hoidellu ku puoskari kateissa....=:////
mutta aimo viihdettä oli toi ketju...huh....=:0))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362699- 1282373
- 1582084
- 391995
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401329
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924