Mikä paras nimittely?

Kevään Kukka

Kertokaapa mikä teidän mielestä on paras ja mikä huonoin nimittely millä joku on nimitellyt jotain henkilöä tuhkimotarinassa?Mun mielestä paras on vaahtokarkki ja huonoin syaniditikkari.

12

3227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beatricita

      Paras on ehdottomasti Hillosipuli :D Jordi kutsui Pandoraa tällä nimellä :D huonointa sitten taas ei olekaan :)

    • yks kulkijatar

      Ne Olimpian varsinkin Tza Tza:lle keksimät nimet ovat todella ilkeitä. "Elähtänyt esiintyjäeukko" ja mitä kaikkea... Jordi taas on ihan mestari keksimään Pandoralle uusia lempinimiä! Ja Orestes oli mainio kun kutsui yhdessä jaksossa Bellaa kaimaaniksi (Limukasteen seuraukset).

    • drista

      Musta taas se syaniditikkari oli tavallaan aika hauska (vaikkei tilanne ollu) koska se oli jotain uutta.. mut jos tilanteita kattellaan ni ehkä jordin hillosipulit ym on parasta =)

    • eva.lanz

      mun lempparit varmaan on vaahtokarkki ja tikkarini huonoin on riuku

      • ewjhgyrwhU

        Mun mielest hauskimpii on taas olleet homoutee viittaavat nimitykset: banaanipoika,vinoviettinen,vinokas, klaavapuolenpoika...ei sais "haukkua" mutta hauskoja noi on ollu,varsinkin niis tilanteis :P tietysti ne Jordin jo mainitut lempinimet Pandoralle on mielettömän söpöjä..en kyl tiiä innostuisinko hillosipuli tai etikkaluumu lempinimest :D


      • bella_de_la_rosa

        Niin toi Riuku ja Pullukka juttu on siitä huono ku ne on jouduttu kääntämään. Riuku on kai oikeesti Flaca eli viittaa laihaan ja Pullukka oli alunperin Gorda Bella jossa gorda on paksu ja bella kaunis. Orestes vaan sanoo lyhyemmin Gorda. Eikä kumpikaan oo oikeesti rumasti sanottu, sehän riippuu ihan siitä mitä sanoilla tarkottaa. Eli haluaako haukkua vai hellitellä, eiks jehna?


    • AnnaLinnea

      Chiqui kutsui sitä äitinsä hoivissa olevaa pikkutyttöä osuvasti Pippuriksi, ja tämä vastasi kutsumalla Chiquiä Äkäpussiksi. Kumpikin nimi on mun mielestä hauska ja osuva, vaikkakin tavanomaisempi kuin esim. Syaniditikkari.
      Huonoa nimitystä en nyt keksi, paitsi "isona tyttönä" en tykkäisi, jos mua sanottaisi aina Pullukaksi.

      • KELLIS

        mielestäni se oli hauskin kun hugoa sanottiin vesirotaksi.


    • Que?

      Hillomunkki xD

    • Ehdottomasti...

      Rusinapulla:D

      Ja kukas muukaan sen on sanonut, kun itse Jordi Rosales!

      • Que?

        Hillosipuli xD ei hillomunkki


    • Anonyymi

      Omasta mielestäni fortnite burger on aika paha nimittely itse käytän sitä aina kun pitää jotain solvata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe