Mikä paras nimittely?

Kevään Kukka

Kertokaapa mikä teidän mielestä on paras ja mikä huonoin nimittely millä joku on nimitellyt jotain henkilöä tuhkimotarinassa?Mun mielestä paras on vaahtokarkki ja huonoin syaniditikkari.

12

3597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beatricita

Paras on ehdottomasti Hillosipuli :D Jordi kutsui Pandoraa tällä nimellä :D huonointa sitten taas ei olekaan :)

• yks kulkijatar

Ne Olimpian varsinkin Tza Tza:lle keksimät nimet ovat todella ilkeitä. "Elähtänyt esiintyjäeukko" ja mitä kaikkea... Jordi taas on ihan mestari keksimään Pandoralle uusia lempinimiä! Ja Orestes oli mainio kun kutsui yhdessä jaksossa Bellaa kaimaaniksi (Limukasteen seuraukset).

• drista

Musta taas se syaniditikkari oli tavallaan aika hauska (vaikkei tilanne ollu) koska se oli jotain uutta.. mut jos tilanteita kattellaan ni ehkä jordin hillosipulit ym on parasta =)

• eva.lanz

mun lempparit varmaan on vaahtokarkki ja tikkarini huonoin on riuku

• ewjhgyrwhU

Mun mielest hauskimpii on taas olleet homoutee viittaavat nimitykset: banaanipoika,vinoviettinen,vinokas, klaavapuolenpoika...ei sais "haukkua" mutta hauskoja noi on ollu,varsinkin niis tilanteis :P tietysti ne Jordin jo mainitut lempinimet Pandoralle on mielettömän söpöjä..en kyl tiiä innostuisinko hillosipuli tai etikkaluumu lempinimest :D

• bella_de_la_rosa

Niin toi Riuku ja Pullukka juttu on siitä huono ku ne on jouduttu kääntämään. Riuku on kai oikeesti Flaca eli viittaa laihaan ja Pullukka oli alunperin Gorda Bella jossa gorda on paksu ja bella kaunis. Orestes vaan sanoo lyhyemmin Gorda. Eikä kumpikaan oo oikeesti rumasti sanottu, sehän riippuu ihan siitä mitä sanoilla tarkottaa. Eli haluaako haukkua vai hellitellä, eiks jehna?

• AnnaLinnea

Chiqui kutsui sitä äitinsä hoivissa olevaa pikkutyttöä osuvasti Pippuriksi, ja tämä vastasi kutsumalla Chiquiä Äkäpussiksi. Kumpikin nimi on mun mielestä hauska ja osuva, vaikkakin tavanomaisempi kuin esim. Syaniditikkari.
      Huonoa nimitystä en nyt keksi, paitsi "isona tyttönä" en tykkäisi, jos mua sanottaisi aina Pullukaksi.

• KELLIS

mielestäni se oli hauskin kun hugoa sanottiin vesirotaksi.

• Que?

Hillomunkki xD

• Ehdottomasti...

Rusinapulla:D

Ja kukas muukaan sen on sanonut, kun itse Jordi Rosales!

• Que?

Hillosipuli xD ei hillomunkki

• Anonyymi

Omasta mielestäni fortnite burger on aika paha nimittely itse käytän sitä aina kun pitää jotain solvata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2545
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1684
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      143
      1315
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      297
      1141
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      315
      1098
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      23
      1053
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1043
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      946
    9. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      12
      865
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      843
    Aihe