Kertokaapa mikä teidän mielestä on paras ja mikä huonoin nimittely millä joku on nimitellyt jotain henkilöä tuhkimotarinassa?Mun mielestä paras on vaahtokarkki ja huonoin syaniditikkari.
Mikä paras nimittely?
12
3396
Vastaukset
- beatricita
Paras on ehdottomasti Hillosipuli :D Jordi kutsui Pandoraa tällä nimellä :D huonointa sitten taas ei olekaan :)
- yks kulkijatar
Ne Olimpian varsinkin Tza Tza:lle keksimät nimet ovat todella ilkeitä. "Elähtänyt esiintyjäeukko" ja mitä kaikkea... Jordi taas on ihan mestari keksimään Pandoralle uusia lempinimiä! Ja Orestes oli mainio kun kutsui yhdessä jaksossa Bellaa kaimaaniksi (Limukasteen seuraukset).
- drista
Musta taas se syaniditikkari oli tavallaan aika hauska (vaikkei tilanne ollu) koska se oli jotain uutta.. mut jos tilanteita kattellaan ni ehkä jordin hillosipulit ym on parasta =)
- eva.lanz
mun lempparit varmaan on vaahtokarkki ja tikkarini huonoin on riuku
- ewjhgyrwhU
Mun mielest hauskimpii on taas olleet homoutee viittaavat nimitykset: banaanipoika,vinoviettinen,vinokas, klaavapuolenpoika...ei sais "haukkua" mutta hauskoja noi on ollu,varsinkin niis tilanteis :P tietysti ne Jordin jo mainitut lempinimet Pandoralle on mielettömän söpöjä..en kyl tiiä innostuisinko hillosipuli tai etikkaluumu lempinimest :D
- bella_de_la_rosa
Niin toi Riuku ja Pullukka juttu on siitä huono ku ne on jouduttu kääntämään. Riuku on kai oikeesti Flaca eli viittaa laihaan ja Pullukka oli alunperin Gorda Bella jossa gorda on paksu ja bella kaunis. Orestes vaan sanoo lyhyemmin Gorda. Eikä kumpikaan oo oikeesti rumasti sanottu, sehän riippuu ihan siitä mitä sanoilla tarkottaa. Eli haluaako haukkua vai hellitellä, eiks jehna?
- AnnaLinnea
Chiqui kutsui sitä äitinsä hoivissa olevaa pikkutyttöä osuvasti Pippuriksi, ja tämä vastasi kutsumalla Chiquiä Äkäpussiksi. Kumpikin nimi on mun mielestä hauska ja osuva, vaikkakin tavanomaisempi kuin esim. Syaniditikkari.
Huonoa nimitystä en nyt keksi, paitsi "isona tyttönä" en tykkäisi, jos mua sanottaisi aina Pullukaksi.- KELLIS
mielestäni se oli hauskin kun hugoa sanottiin vesirotaksi.
- Que?
Hillomunkki xD
- Ehdottomasti...
Rusinapulla:D
Ja kukas muukaan sen on sanonut, kun itse Jordi Rosales!- Que?
Hillosipuli xD ei hillomunkki
- Anonyymi
Omasta mielestäni fortnite burger on aika paha nimittely itse käytän sitä aina kun pitää jotain solvata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091