Cooper tulee jo uniini

Häiriintyneen yhteisön jäsen

Suruisena olen seuraillut miten keskustelut tääl ovat vaimentuneet..itse vähän aikaa sitten päädyin tänne.Mua ei saa helposti katsomaan tv:stä mtn, mutta Twin Peaks on aina iskenyt!Raja todellisuuden ja oikeaan elämän välil(mitä se sitten onkaan)on jo selvästi hämärtynyt..viime yönä esimerkiksi näin todella seksikkään unen Cooperista!Hahhahhaa..harvinaista täs iässä(25v.)enää fiktiivisiin hlöihin ihastua, mutta poikkeuksia on..!Sellaisen miehen ottaisin..kohtelee naisia upeasti; hellä,kärsivällinen,keskutelutaitoinen, erittäin älyllinen, omaa ihania pakkomielteitä ja on vieläpä niin komea..!
Unessani punaisessa huoneessa oltiin ja pääsinpä Lauran tavoin viettelemään- sellainen flirtti kun olen;)- ja audreymaisesti kiehnäämään Dalen läheisyydessä..mahtavaa!

8

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maddox3

      Itsekin olen nähnyt unta Laurasta, Audreysta ja Cooperista. Ja ikää piakkoin 24. :D

      • Häiriintyneen yhteisön jäsen

        Mulla on ollut aivan upea olo koko päivän!Toivon että yhteisiä öitä tulee paljon lisää..ja että pääsen käymään muissakin paikoissa;)


      • maddox3
        Häiriintyneen yhteisön jäsen kirjoitti:

        Mulla on ollut aivan upea olo koko päivän!Toivon että yhteisiä öitä tulee paljon lisää..ja että pääsen käymään muissakin paikoissa;)

        mutta Laura kävi yhdessä unessani meillä. En tosin päässyt kertaakaan juttelemaan hänen kanssaan, vaikka kysyttävää olisi ollut pirskatisti.

        Toisessa unessa taas katselin vallan omituista Twin Peaks-jaksoa, jossa Audrey ja Cooper seurustelivat. :D


      • Häiriintyneen yhteisön jäsen
        maddox3 kirjoitti:

        mutta Laura kävi yhdessä unessani meillä. En tosin päässyt kertaakaan juttelemaan hänen kanssaan, vaikka kysyttävää olisi ollut pirskatisti.

        Toisessa unessa taas katselin vallan omituista Twin Peaks-jaksoa, jossa Audrey ja Cooper seurustelivat. :D

        Cooper todellakin taitaa olla miesihanteeni..Miehille taitaa vain olla liian friikkiä sitä väläyttää..;)Sex in the Cityssä impotentti "Cooper"(siis Kyle)ei sykähdyttänyt eli ensisijaisesti minua ihastuttaa hänen henkiset ominaisuutensa..vaikka kaikki ulkoinenkin vetoaa.Pentunakin kun sarjaa katsoin, katsoin sitä paljolti hänen takiaan.
        Asiasta toiseen olen miettinyt sitä, kun sarjan naisnäyttelijätkin ovat niin poikkeuksellisen kauniita..osuutensa varmaan silläkin, että värit kuvanlaadussa (paremmin osaa nyt sanoa)ovat aika lämpimiä; kuin pehmeä kynttilänvalo, joka vain hivelee kasvonpiirteitä, peittää mahdollisia virheitä ja tuo piirteet parhaalla tavalla esiin..Kauneuden ammattilaisena esitän näkemykseni;)


      • ÄIJÄ
        Häiriintyneen yhteisön jäsen kirjoitti:

        Cooper todellakin taitaa olla miesihanteeni..Miehille taitaa vain olla liian friikkiä sitä väläyttää..;)Sex in the Cityssä impotentti "Cooper"(siis Kyle)ei sykähdyttänyt eli ensisijaisesti minua ihastuttaa hänen henkiset ominaisuutensa..vaikka kaikki ulkoinenkin vetoaa.Pentunakin kun sarjaa katsoin, katsoin sitä paljolti hänen takiaan.
        Asiasta toiseen olen miettinyt sitä, kun sarjan naisnäyttelijätkin ovat niin poikkeuksellisen kauniita..osuutensa varmaan silläkin, että värit kuvanlaadussa (paremmin osaa nyt sanoa)ovat aika lämpimiä; kuin pehmeä kynttilänvalo, joka vain hivelee kasvonpiirteitä, peittää mahdollisia virheitä ja tuo piirteet parhaalla tavalla esiin..Kauneuden ammattilaisena esitän näkemykseni;)

        Mutta painajaisia joissa tappelen verisesti Bobia vastaan tai kuhertelen Audreyn kanssa. Heh.


      • maddox3
        ÄIJÄ kirjoitti:

        Mutta painajaisia joissa tappelen verisesti Bobia vastaan tai kuhertelen Audreyn kanssa. Heh.

        kuhertelemaan jumalaisen Audreyn kanssa edes unissani. ;)


      • JOSAA

        MUN UNISSA MÄ OLEN BIG ED HURLEY JA OLEN TAAS SITTEN SHELLY JOHNSONIN KANSSA..


    • neiti 24-v

      Täytyy minunkin myöntää että Dale on erittäin nami! On tullu kateltua sitä melkein dvd:t puhki... :)
      Myös seriffi Truman on ihana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe