Äidit olkaa selvin päin
Vastaukset 1
- Mari-ta
Alkoholistin tyttäreltä paikallaan oleva toive. Varsinkin nuoremmille on vaikeasti käsiteltävä asia, kun joka puolella suitsutetaan vaaleanpunaisia tunteita tulevaa päivää kohtaan, eikä itse oikein tiedä miten suhtautua.
Itselläni ja sisaruksillani on sellainen ongelma vielä tuon lisänä, että isäni väkivalta kohdistuu äitiin jos muistamme äitienpäivänä(-kin/-kään)... Ja jos emme muista, olemme halveksittavia, itsekkäitä, pahoja jokainen. Päivää on vaikea huomioida kovin salaakaan, emmekä toisaalta usko äidin ymmärtävän, miksi emme tarjoa kunnon juhlapäivää...
Olen alkanut kasvettuani kavahtamaan näitä päiviä jotka oletetaan vietettävän lapsuuden perheen kanssa. Toisinaan vietämme nämä päivät yhdessä veljeni kanssa leffoja katsellen jne, puhelu äidille on soitettu joskus aiemmin viikolla. En varmaan koskaan opi "suorittamaan kunnolla" näitä päiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54970
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69771Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65755- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47654- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7606Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480