Ei ollut venäläisistä taaskaan mitään vastustusta Suomelle ja seuraava (finaali) ottelu olisi tuon pienen lämmittelyn jälkeen saanut tulla vaikka lyhyen tupakkatauon jälkeen heti perään.
Ei ollut Venäjä armottoman kova: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000026155344
Suomi voitti ylivoimaisesti
5
346
Vastaukset
- Olavi-
Hopeaa tulee, jos vastaan asettuu Ruotsi. Kanadaa vastaan on mahdollisuudet voittoonkin.
Veikkaukseni:
Suomi-Ruotsi 2-3
Suomi-Kanada 4-2Suomella on tuo maalintekotaito ollut perinteisesti aika vaikeaa, vaikka peli kulkisi hyvin. Luulen, että veikkauksesi ei ole pahasti väärin, mutta yllätystä voidaan aina toivoa, vai mitä?
...3-1 Kanadalle, joten Kanada näyttäis aika vahvalta Ruotsia vastaan. Kanada lienee liian kova Suomelle, jos nyt ensin Ruotsin voittaa.
- Olavi-
Kairakettu kirjoitti:
Suomella on tuo maalintekotaito ollut perinteisesti aika vaikeaa, vaikka peli kulkisi hyvin. Luulen, että veikkauksesi ei ole pahasti väärin, mutta yllätystä voidaan aina toivoa, vai mitä?
Ruotsia vastaan Suomella on ongelma psykologisella puolella. Ruotsi on niin monesti voittanut (viime hetken) maalilla, ettei muuta osata odottaakaan.
Näin se on naisten pokaamisessakin. Itsevarmuus näkyy. Tappiomielialalla ei saa kuin rumia. Olavi- kirjoitti:
Ruotsia vastaan Suomella on ongelma psykologisella puolella. Ruotsi on niin monesti voittanut (viime hetken) maalilla, ettei muuta osata odottaakaan.
Näin se on naisten pokaamisessakin. Itsevarmuus näkyy. Tappiomielialalla ei saa kuin rumia.Se on sitten Suomen ja Kanadan välinen kamppailu kultamitalista. Kumpi voittaa? Lyödäänkö pieni veto vaikkapa olutkontista? Minä veikkaan, että Suomi voittaa Kanadan.
(Tässä katsotaan itsevarmuus ja tappiomieliala, hehheh)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022316- 1171852
- 891463
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 361002
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22880