Hei!
Katselin Kotikatua ja olipas sitä mukava seurata. Varsinkin se yksi nainen, en muista nimeä. Se joka meni juuri kihloihin sen pappipojan kanssa. Niin se on aivan ihana. Ihana hymy ja muutenkin niin mukavan oloinen. Mä olen tosi ihastunut häneen.
Kivaa seurata mitä suhteesta seuraa, toivotaan että jotain hyvää.
Ihana nainen
2
1168
Vastaukset
- tähtitäkkinen
Minäkin pidän Ninnistä ja Jannesta,vaikka jotkut tuolla Kotikadun keskustelupalstalla on monesti tuhoon tuominnut tuon kihlauksen ja kaivannut siihen rakkautta ja romantiikkaa.
Vaan minäpä toivon kanssasi tälle parille kaikkea hyvää, häitäkin ennen pitkää...kiva kun on samoin ajattelevia...piristit päivääni...- yksi akka vaan
"Alkuperäinen" Ninni oli parempi. Janne ja varsinkin Teemu on söpöjä.
Suntio-Maurikin on kiva sekä sen kaveri Onni.
Akat on mitä on...
Huhutaan että Anita Niemi poistuu sarjasta :). Se on ollut kaikessa räväkkyydessään paras akoista.
Kevään viimeinen osahan vei Anitan sairaalaan. Sitäkö kautta tuo poistuu.
Sanokaa että olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405