Hanna olisi voinut valita jonkun muun biisin. Jotenkin tuossa biisissä oli liian vähän lyriikkaa ja turhan monta kertaa sama kertosäe. Hänet tosiaan jätettiin rauhaan, kuten biisissä lauloi. Äänikin tuntui uppoavan joissakin vaiheissa musiikin pauhannan alle jostain syystä. Mites muut ajattelee nyt näin ihan todellisesti ilman mitään siniristilippusilmiä päällä?
Hanna tosiaan jätettiin rauhaan
jepjepjep
3
438
Vastaukset
- Joujoujou
Lordin jälkeen olisi ollut rock-balladin vuoro ja Hanna olisi ollut siihen sopiva. Nyt hänen vahva kaunis äänensä tosiaan jäi bändin jalkoihin.
Hannan esitys oli erinomainen, parasta A-luokkaa, muta se ei riittänyt tällä kertaa. Hävetä ei tarvitse :)- ei mun mielestä
Hannan ääni ei riittänyt edes tuon yksinkertaisen biisin esittämiseen, en pidä sitä yhtään kauniina.
- Britney ääntä mixattu oikei...
ei mun mielestä kirjoitti:
Hannan ääni ei riittänyt edes tuon yksinkertaisen biisin esittämiseen, en pidä sitä yhtään kauniina.
Ääni kuin Kimillä, mutta jostain ihmeen syystä ääni muuttuu aika paljonkin kun "laulaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013