Minulla on ihan tavallinen nelihenkinen perhe, mies ja kaksi murkkuikäistä poikaa. Silti olen sitä mieltä että äitien ja isän päivät voisi jättää väliin kokonaan. Jo lapsuuden kodissani äitienpäivän vietto oli kovin väkinäistä. Mieheni on maalaistalosta, jossa jokainen päivä on työpäivä. Olenpien lapsuuden perheet oli ehjiä tavallsia koteja.
Minulle riittää äitienpäivän toivotus ja lasten ollessa pieniä ne itse tehdyt kortit oli parhain lahja. Mitä vähemmän vouhotusta sen parmepi.
Aina
4
2190
Vastaukset
- Josjätskitvaikka
Meilläkin nää "merkkipäivät" on sillä kuitattu, et jos vaikka jätskipaketti avataan. Lasten koulussa ja kerhossa tekemät kortit ja paketit katsotaan.Sanoin miehelle, että kukatkin saat jättää väliin enkä pahastu, kohtahan ne kuihtuu kumminkin tai pieni 1-v kaataa maljakon. Muuten arki pyörii rataansa, enkä kaipaa enempää.
- taas............
on ihana saada kukkia ja lapset kotiin.
- niin paljon...
taas............ kirjoitti:
on ihana saada kukkia ja lapset kotiin.
mutta vaikka edes vähän huomiota on kiva saada, haluas aikuiselta lapsilta ja joku vähäinenkin lahja...kukka, suklaata...ym . Että se oma lapsi on silloin ajatellut äitiä kun on sen ostanut.
Ja se että tulevat käymään. - on mielestäni
niin paljon... kirjoitti:
mutta vaikka edes vähän huomiota on kiva saada, haluas aikuiselta lapsilta ja joku vähäinenkin lahja...kukka, suklaata...ym . Että se oma lapsi on silloin ajatellut äitiä kun on sen ostanut.
Ja se että tulevat käymään.toinekin tarkoitus. Useimmilla äideillä on aina huono omatunto, ettei ole riittävästi antanut aikaa ja huomiota lapsillensa.Äitienpäivä muistuttaa myös meitä äitejä valtavasta vastuustame, joka meille on annettu huolehtiessamme riittävän hyvin jälkeläisistämme.Kun lapsemme meitä muistavat tiedämme, että olemme kasvatustehtävässämme onnistuneet, kyllin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031