Väsynyt

tallaaja__

Ilmeneekö teillä muilla siitepölyaikaan pohjatonta väsymystä? Minusta kun tuntuu, että olen koko ajan tajuttoman väsynyt, ja töissäkin usein puolihorroksessa. Tänään en kertakaikkiaan pystynyt menemään töihin ollenkaan. Tosin olen myös nukkunut huonommin kuin tavallisesti. En ole päässyt syväuneen juuri ollenkaan. Silmänalusetkin tummat.

Lisäksi oon aika kärttyisä. Hermot voi mennä ihan mistä vaan, ja pahasti sitte meneekin. Pitäis varmaan alkaa välttelee tiettyjä ihmisiä kokonaan. Normaalisti oon aika leppoisa tyyppi, mutta toi väsymys kai pistää myös hermot koville jolloin pikkuasiatkin loukkaa.

Onko muilla samanlaista? Nytkin tuntuu, että päässä vaan humisee kun nousee sängystä ylös, ja et puolet aivoista ois muualla.

5

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123
    • Uber Fluger

      Juu. Semmoista voi olla. Ja jos lääkitset antihistamiinilla, niin tsäänssit on että väsyttää vielä pahemmin.... :/ Ainakaan mä en ole vielä löytänyt väsyttämätöntä antihistamiinia - ja kaikkia olen kokeillut, erityisesti niitä joissa lukee "EI VÄSYTÄ".

      • kuulostaa

        Sama juttu. Ihana kevät ja kesä menee aivan horroksessa ja elämän laatu lähellä silloin lähentelee tosiaan nollaa. Olisin todella kiitollinen, jos tähän vaivaan löytyisi joku apu. Minulla on niin monta yliherkkyyttä, että siedätyshoidosta ei oikein apua.


    • Äitikkä

      Mä en usko että lääkkeet juurikaan väsyttää. Nimittäin jos aloitan antihistamiinin reilusti etukäteen niin väsymys alkaa vasta kun siitepölykausi alkaa. Sitä ennen ei väsytä vaikka otan tabletin.

      Mulla on menossa koivun siedätyshoito ja varsinkin alussa piikkipäivänä olin iltaisin puolikuollut väsymyksestä. Vähitellen se on jäänyt pois kun oon alkanu tottua pistokseen

      Uskon että elimistö käy niin voimalla histamiinia vastaan että siitä ihminen väsyy.

      Nyt oon ollu 2 viikkoa taas ihan tokkurassa töissä. Ja hermo on kireällä täälläkin ja tuntuu etten tajua mitään, silmät seisoo päässä ja järki myös.

    • Heinäpölyt

      Rajua väsymystä ja särkyjä nyt, kun heinäpölyjen aika on pahimmillaan. Joten tutulta kuulostaa nämä kertomukset väsymyksestä liittyen siitepölyyn.

      Vaikka nukkuisi hyvin joka yö, niin jo aamusta asti on rättiväsynyt. Ajatus ei kulje yhtään, silmiä painaa kiinni, särkee koko kroppaa. Välillä on päivän mittaan vähän parempi, ja sitten käy taas aivan älyttömästi päälle.

      Onko muille heinäallergikoille tuttua? Onko muilla samanlaista tai vastaavaa?

      Miten tämä kesä erityisesti aiempiin kesiin verrattuna - onko oireet olleet kovempia kuin vaikka viime kesänä? Onkohan heinien siitepölyä jotenkin tavanomaista enemmän tänä kesänä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe