Juoppo

Sanoi hän. Olihan tuohon syytäkin. Silloin.
Alkoholisti on aina alkoholisti - tuurijuoppo aina tuurijuoppo. Kuitenkin.
Yksikään suvun miehistä ei liene lasiin sylkenyt vasiten. Sikäli tuuria.

Tässä iässä jo etyylihörppi silloin tällöin on paikallaan, uskotaan.
Riskinotollakin rajansa: Pötikkä puupinon välissä antaa jotenkin tanakamman olon.

7

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiat

      jos pitää olla piilopötiköitä,
      alkoholistin varma merkki?

      • capt. cöpenick

        Etsimään puupinosta pullojemmaa. Siellä vaan koskenjorma piilossa.
        Pestyssä Lasolpullossa, sisätiloissa on tuhdimpaa 'filmikehitettä'.

        Koska vaimo ahdistuu ottoputkesta, otan vain lunssaan.
        Alkoholistivaiheessa ei juur välipäiviä tunneta.

        Sukuni miespuolisilla melkein kaikilla on esiintynyt sydän- ja verisuonitauteja.
        Etanolilla tiedetään olevan iäkkäämmälle väelle terveysetujakin.
        Esim. ruokaryyppi voi pidentää ikää...jos se siihen jää.


      • IV Amiraalia joskus
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Etsimään puupinosta pullojemmaa. Siellä vaan koskenjorma piilossa.
        Pestyssä Lasolpullossa, sisätiloissa on tuhdimpaa 'filmikehitettä'.

        Koska vaimo ahdistuu ottoputkesta, otan vain lunssaan.
        Alkoholistivaiheessa ei juur välipäiviä tunneta.

        Sukuni miespuolisilla melkein kaikilla on esiintynyt sydän- ja verisuonitauteja.
        Etanolilla tiedetään olevan iäkkäämmälle väelle terveysetujakin.
        Esim. ruokaryyppi voi pidentää ikää...jos se siihen jää.

        "jos se siihen jää", niin silloin sen terveysvaikutus on kohdallaan. Liika "korvalääke" on aina liikaa.
        Eikös hiljan tullut tutkimustulosta julki että vallan syöpää aiheuttaisi alkomahooli?


      • Ak:n lapio
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Etsimään puupinosta pullojemmaa. Siellä vaan koskenjorma piilossa.
        Pestyssä Lasolpullossa, sisätiloissa on tuhdimpaa 'filmikehitettä'.

        Koska vaimo ahdistuu ottoputkesta, otan vain lunssaan.
        Alkoholistivaiheessa ei juur välipäiviä tunneta.

        Sukuni miespuolisilla melkein kaikilla on esiintynyt sydän- ja verisuonitauteja.
        Etanolilla tiedetään olevan iäkkäämmälle väelle terveysetujakin.
        Esim. ruokaryyppi voi pidentää ikää...jos se siihen jää.

        Heittää varmasti veivinsä syöpään tai juopaan. Kun sitä on kuusitoistakesäisestä viina-merkkistä alkoholijuomaan lätrännyt, niin turha on hyvää putkea heti katkaista.

        Polttopalttoo oottelee aitan orsilla rojua sisäänsä, ja sitten uuniin vaan. Maahan on turha kaivaa. Spriissä vuosikymmenet kyllästetty vanhempikin liha säilyisi arkkulokisena ihmeenä halki vuosisatojen. Ja kännisiä toukkia olisi suntion ja unilukkarin vaikea vakavalla namalla katsella.


      • capt. cöpenick
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Heittää varmasti veivinsä syöpään tai juopaan. Kun sitä on kuusitoistakesäisestä viina-merkkistä alkoholijuomaan lätrännyt, niin turha on hyvää putkea heti katkaista.

        Polttopalttoo oottelee aitan orsilla rojua sisäänsä, ja sitten uuniin vaan. Maahan on turha kaivaa. Spriissä vuosikymmenet kyllästetty vanhempikin liha säilyisi arkkulokisena ihmeenä halki vuosisatojen. Ja kännisiä toukkia olisi suntion ja unilukkarin vaikea vakavalla namalla katsella.

        Jossain päin Suomea järjestetään puupalttookursseja.
        Kuten tiedetään, kuntien varattomat ihmiset saavat pahvista puristetun 'lähtöasun'.
        On se eri leukavaa nikkaroida itselleen asiallinen yksiö viimeistä palvelua varten.

        Kerrostaloasunnossa voi ehdottaa anopille...josko kelpais tilapäisen vierailun ajaksi nukkumapaikkana.


      • viimeiseen
        capt. cöpenick kirjoitti:

        Jossain päin Suomea järjestetään puupalttookursseja.
        Kuten tiedetään, kuntien varattomat ihmiset saavat pahvista puristetun 'lähtöasun'.
        On se eri leukavaa nikkaroida itselleen asiallinen yksiö viimeistä palvelua varten.

        Kerrostaloasunnossa voi ehdottaa anopille...josko kelpais tilapäisen vierailun ajaksi nukkumapaikkana.

        lähtöön tarvita edes puu- tai pahvipalttoota, eräänkin kertomatiedon mukaan ne tuolla Laihian suunnalla hautaavat immeisiä polvet koukussa markettien pihaan, ovat vainaat sitten siinä niinkun pyörätelineenä......


    • Liian hienosti kuvattu. VOis jopa avata ajattelemisen arkkunsa, heheh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2526
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      904
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      875
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      71
      751
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      68
      561
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      83
      556
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe