Nyt alkaa palaa pinna poikuuden kanssa. Ikää on _reilusti_ yli 20 (mutta alle 30), ja poikuus siis tallella. Onkohan todellakin huoriin lähtö kohta edessä?
Minun ongelmani on kyllä täysin korvien välissä. Monta kertaa on minua sanottu hyvännäköiseksi ja hyväkroppaiseksi, mutta miksi ihmeessä kukaan ei halua tutustua? Vastaus kai löytyy minusta eikä tytöistä/naisista. Veikkaisin huonoa itsetuntoa muodossa tai toisessa.
Pikku hiljaa alkaa olla paineita siitä, että olen epänormaali, ja että pitäisi päästä normaalien ihmisten joukkoon. Elämä ei olekaan ollut sellaista kuin olisin halunnut, seurusteluineen kaikkineen. Olen varmaankin päästäni viallinen yksilö, siis tunnepuolella.
Tähän asti on voinut ajatella, että "ehtii sitä seurustella tai päästä sänkyyn jne...". Mutta kun asiat eivät muutu. Olen yhtä surkea naisten iskemisessä kuin ennenkin.
Nyt saavat vuosikausien haaveet kaikenmaailman seurusteluista, läheisyydestä ja muista typeristä hempeilyistä loppua! Samoin kristilliset arvot joutavat roskikseen, ne ovat oikeasti aivan turhia! Vaihtoehtoja on kaksi: huoriin meneminen, tai aikuisen, kypsän, naisen ottaminen seksin opettajaksi. Viimeksi mainittu on mielestäni paljon parempi, mutta vaikeampi toteuttaa.
Olisihan noloa mennä poistamaan poikuus huorissa, mutta parempi sekin kuin ikuinen kokemattomuus. Siinä lähtisivät paineet. Varmaan naisiin tutustuminenkin lopulta helpottuisi, kun ei seksi olisi enää niin mystinen asia.
Samassa tilanteessa olleet, kertokaa mitä olette tehneet. Pois laskuista on nyt se, että tutustuu tyttöihin, koska se ei vaan jostain kumman syystä onnistu. Aahh, itsemurha olisi kaikkein paras vaihtoehto, mutta en uskalla tehdä sitä.
Miksi koko naissukupuolella (=kaikki naiset/tytöt) näyttäisi olevan jotain minua vastaan!!??
Baarireissun jälkitunnelmat
29
7713
Vastaukset
- n20
Vai että kaikilla naissukupuolen edustajilla näyttäis olevan jotakin sinua vastaan...jos olet jotenkin outo? Kyllä suosittelisin -vaikka nainen olenkin- sinua käymään huorissa poistattamassa poikuutesi. Sanon tämän ihan ystävällisesti.
Ehkä naiset tuntevat epätoivosi ja juoksevat siksi karkuun...
Käy lisäksi ammattiauttajalla! Kyllä se siitä!- turhautunut
Jos tarkemmin ajattelen, pystyn nimeämään muutamia naishenkilöitä joilla ei ole mitään minua vastaan. Kun kirjoitin juttuani, olin tosi pahalla tuulella.
Tietysti sellaisten tyttöjen/naisten kanssa tulen ihan hyvin juttuun, joita ei pysty tai halua saada itselleen. Näitä ovat mm. seurustelevat tytöt ja ne, joita kohtaan ei tunne suurta mielenkiintoa ja ne, jotka "vaan ovat tuttavia".
Joka tapauksessa uusiin, mielenkiintoisen näköisiin ja oloisiin tyttöihin on vaikea tutustua. Kai ne sitten jotakin vaistoavat, kun niillä on taipumusta juosta karkuun 10 sekunnin
tai viimeistään 10 minuutin juttelun jälkeen. Hassua, mutta ei oikeasti hauskaa.
Onhan tässä vielä sekin, että välillä tunnen olevani enemmän kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista.
Voin lohduttautua sillä, että olen sentään saanut elämäni aikana jotain 5-10 halausta ja pari pusua. Niistä on jo aikaa.
Eli minulla ei ollut mitään kovinkaan olennaista uutta sanottavaa, kunhan vaan kirjoittelin poistaakseni ankeaa oloani. - 18....
turhautunut kirjoitti:
Jos tarkemmin ajattelen, pystyn nimeämään muutamia naishenkilöitä joilla ei ole mitään minua vastaan. Kun kirjoitin juttuani, olin tosi pahalla tuulella.
Tietysti sellaisten tyttöjen/naisten kanssa tulen ihan hyvin juttuun, joita ei pysty tai halua saada itselleen. Näitä ovat mm. seurustelevat tytöt ja ne, joita kohtaan ei tunne suurta mielenkiintoa ja ne, jotka "vaan ovat tuttavia".
Joka tapauksessa uusiin, mielenkiintoisen näköisiin ja oloisiin tyttöihin on vaikea tutustua. Kai ne sitten jotakin vaistoavat, kun niillä on taipumusta juosta karkuun 10 sekunnin
tai viimeistään 10 minuutin juttelun jälkeen. Hassua, mutta ei oikeasti hauskaa.
Onhan tässä vielä sekin, että välillä tunnen olevani enemmän kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista.
Voin lohduttautua sillä, että olen sentään saanut elämäni aikana jotain 5-10 halausta ja pari pusua. Niistä on jo aikaa.
Eli minulla ei ollut mitään kovinkaan olennaista uutta sanottavaa, kunhan vaan kirjoittelin poistaakseni ankeaa oloani.sähän oot ilmiselvä minä pari vuotta sitte..
Koitas huvikseen semmosta että et edes ajattele naisia etkä seksiä keksit itelles jonkun kiinnostavan harrastuksen jne.. Sitten sieltä harrastuksen mukana saat pari kaveria joiden kanssa lähette vaan baariin hillumaan, vedät sopivat kännit ja etsit baarista vähän huonommannäköstä naisseuraa..ei mitään ratasikoja tartte kummiskaan ottaa..ja sitten vaan mielistelet ja puhut vaikkapa harrastuksestasi ja kun nainen selittää jotain niin vaikuta kiinnostuneelta...
Ja parikytä kertaa kun noin on koittanu pitäs jo joltain irrota....ja jos ei mitään tuu niin huoriin vaan ihan rennosti ei siinäkään mitään pahaa oo..
- sami
Ihan samoissa fiiliksissä. Ikää suunnilleen saman verran, masentaa vietävästi kun ajattelee elämäänsä taaksepäin. Eipä ole koettu sitä ensirakkautta, seurustelua tai edes yhden illan suhteita. Elämä on valunut hiekkaan. Olen lähinnä jo hyväksynyt sen, että olen niitä miehiä joiden olemassaolo on naissukupuolelle hyvin ikävä asia.
Itse päädyin lopulta käymään huorissa. Ei se naisiin tutustumista yhtään sen helpommaksi tehnyt, mutta itsessään kokemus oli hyvä. Ja hiukan lohduttaa, että edes rahalla saa palan normaalia elämää.- mikko
Olen jo vanha naimisissa oleva ukko, mutta muistan silti nuo ongelmat. Ei todellakaan ole helppoa. Minun ongelmani oli se, että otin vakavasti kaikki hyvät ja hurskaat ohjeet hellyydestä ja rakkaudesta ja plaa plaa. Ei luonto noita oppeja kuuntele. Naiset haluu, että ne otetaan. Vaikka hieman vastustelee ne haluu silti. Pelkäsin aina leimautuvani raiskaajaksi ja lopetin isku yritykseni kun tuli pieninkin poikkipuolinen sana. Kaduttaa vieläkin pari todella upeeta tapausta, joita olin vuosikaudet kuolannut ja runkannut. Mullakin meni poikuus huoran kanssa. Puolivahingossa, se liftas ja kun päästiin sen kodin eteen se ilmoitti , että voi antaa mulle rahasta. Mulla ei meinannut ottaa eteen, ja kun otti, tuli jo. Jotain 2 työntöö, puoliveltolla. Se auttoi hiukan uskomaan itteeni, koska se huora ei nauranut, totes vaan "hyvinhän se onnistu". Sen jälkeen tiesin pystyväni edes jollain tavalla naimaan. Olis pitänyt harjoitella sen kanssa muutama kerta, olisin ehkä saanut lisää itsevarmuutta. Mulla ainakin se oli itsevarmuudesta kiinni. Pelkäsin aina hirveesti mokaavani jotenkin. Minäkin aina toivoin saavani jonkun kokeneen opettajan tai sitten aivan kokemattoman, joka ei huomaisi mun tumpelointiani.Taisin olla 22 tai 23 kun siltä huoralta sain. Todellinen seksielämä alkoi vasta 26 vuotiaana.
- nuori_nainen
huvittais kauheesti naida kokemattoman kanssa. Se on ajatuksenakin jo niin kiihottava.
- jaaaa
Ei se sexi nyt niin ihmeellistä ole.
- Kokematon
jolla poikuus tallella.....mä voin tulla yrittään sun kanssas.....
- mary
kuules....ei se eitä tarkota et jos et ole vielä päässyt sänkyyn ni kaikki naiset on sua vastaan!!!
Mä olen vasta 15-vuotias pieni tytön tyllerö, mutta silti en ole päässyt suutelemaan vielä ketään....kyllä sä vielä sänkyyn pääset. Äläkä ota paineita siitä ettet ole vielä päässyt sänkyyn...se aika tulee kyllä!Kaikki on huonoja ekalla kerralla, joten sitten ku se aika tulee että meet jonkun kanssa sänkyyn, ni sanot rohkeesti että se on sun eka kerta... - Entinen kohtalotoveri
>Samassa tilanteessa olleet, kertokaa mitä olette tehneet. Pois laskuista on nyt se, että tutustuu tyttöihin, koska se ei vaan jostain kumman syystä onnistu.
Tutulta kuulostaa, vaikka nuo ongelmat omalla kohdallani ovatkin historiaa. Muistan silti mainiosti, miten häpesin poikuuttani 21-vuotiaana opiskelijana ja uskon siis, että pystyn samastumaan tilanteeseesi melko hyvin.
Tyttöihin tutustuminen kyllä saattaisi onnistua sinultakin, koska itsekin olin varma, että koko naissukupuolella on minua vastaan jotain erityistä, mutta onnistuin lopulta kuitenkin saamaan naapurintytöstä itselleni tyttöystävän. Hänen kanssaan pääsinkin poikuudestani eroon. Se ei kuitenkaan vielä riittänyt, vaan halusin välttämättä hankkia lisää kokemuksia tunteakseni itseni oikeaksi mieheksi. Lopetin suhteen, mitä kadun vieläkin, koska tyttö oli aivan ihana ihminen eikä hänenlaisiinsa naisiin törmää kovinkaan usein. Inhosin kyllä itseäni kovasti, kun jouduin tekemään moista ja särkemään hänen sydämensä.
Kerroin tämän jutun eräänlaisena varoittavana esimerkkinä sinulle. Kun nyt ajattelen asiaa jälkeenpäin, niin ainakin minulle prostituoituun turvautuminen olisi ollut parempi vaihtoehto. Tietenkään se ei olisi ollut mukavaa siinä mielessä, että olisin luultavasti tuntenut itseni luuseriksi, joka ei saa seksiä muuten kuin rahalla. Mutta pienempi paha se olisi kuitenkin ollut: ei olisi tarvinnut sotkea asiaan kenenkään syyttömän osapuolen tunteita ja olisi saanut kokemattomuuden painolastin pois niskastaan.
Siksi suosittelen sinullekin ihan kylmästi huorissa käymistä. Ihannetapaus voisi olla, jos onnistuisit löytämään itsellesi poikuuden poistajan netti-ilmoituksella (minulle se ei nuorena miehenä käynyt päinsä, koska nettiä ei silloin vielä ollut olemassa). Mutta taitaa olla niin, että miehet eivät tämmöisiin ilmoituksiin juuri vastauksia saa.
Joka tapauksessa sinun olisi varmaan hyvä saada naista mahdollisimman äkkiä, koska kun yhden kerran on saanut, niin sen jälkeen naisten lähestyminen muuttuu ratkaisevasti helpommaksi. Silloin ei enää takaraivossa koko ajan tao se ajatus, että on pakko päästä poikuudesta heti. Ja ratkaisetpa ongelman kuinka hyvänsä, niin yritä ainakin olla tekemättä samoja tyhmyyksiä kuin minä. - jkgluyfuyl7
paneminen on ihan ylimainostettuu. kannattaa runkata..
- Anodis
Olen itse vasta 19-vuotias mies ja neitsyt, ei vielä minkäänlaista intiimiä yhteyttä naisiin. Näytän suhteellisen hyvältä, olen kohtelias ja (jos uskaltaa sanoa)älykäs. En todellakaan ole mikään karismaattinen iskijätyyppi.. Onko edessäni samanlainen kohtalo?
- heh...
päin mahdat olla:)
- Anodis
heh... kirjoitti:
päin mahdat olla:)
Kuka minut haluaa tavata?
- heh...
Anodis kirjoitti:
Kuka minut haluaa tavata?
mitään WTF-meininkiä:)) Ei vain kuulostanut ollenkaan pahalta (tilanteesi siis ja hmm...noh...)
Ei sitä iskijätyyppijä tarvitsekaan olla. On näet niitä, jotka ovat liiankin iskijätyyppejä ja sen huomaa jo parinsadan metrin päähän (ja se vaikuttaa kamalalta...) Hieman ujonpuoleinen ja sellainen, joka ei välttämättä ole keskusteluissa porukan pää herättää useimmin huomiota:))
- Kokematon
Samassa veneessä olen minäkin. Ikää on vähän oli parikymmentä vuotta, eikä naisen kosketuksesta ole muuta kokemusta kuin pari halausta, jotka nekin tulivat naisilta, ei minulta. Olen erittäin ujo, ja pelkään että olen jollain tapaa ahdisteleva ja inhottava jos alan lähestyä naisia. Typerä ajatus ja sitäkin katkerampi kohtalo.
- kaksvitonen
Poikuus alkoi muodostua niin kovaksi taakaksi, että kävin lopulta maksullisella. Tyttö oli hoikka ja nätti, ja vaikka se ei kovin erikoinen kokemus ollutkaan, niin pääsinpähän pahimmista ennakkopaineista eroon. Sen jälkeen onkin olo naisten seurassa ollut helpompaa, ja päädyin lopulta ihan oikeasti seurustelemaankin. Se kävi loppujenlopuksi niin helposti, että ei voi muuta kuin ihmetellä ja harmitella, kuinka saamaton sitä on ennen ollut. Tsemppiä vaan, tiedän miltä sinusta tuntuu. Sinun täytyy vain uskaltaa yrittää ja hakea vaan rohkeasti baareissa naisia tanssimaan. Vaikka kuulostaa kliseeltä, totta se on. Kokemusta saa vain kokemalla. Tärkeimpänä oikeastaan on yleiset sosiaaliset taidot, kotona istumalla ne eivät kehity.
- Kreivi
Juu hei, itse odotin 25-vuotiaaksi asti ja kärsin hirveästi epänormaaliudestani, kunnes minut sitten onnekseni iskettiin baarista. Ensimmäinen kerta ei todellakaan ollut ihmeellinen; heti tuli kun sisään sai. Siitä ei myöskään tullut kunnon suhdetta. Oikeastaan on aivan sama missä ja kenen kanssa kokee ensimmäisen kertansa. Kun on kerran tehnyt sen edes jotenkuten jonkun kanssa, siitä tie vie vain ylöspäin. Eli reippaasti vain maksulliselle, jos ette jaksa ilmaista kokemusta odottaa. Sellaisia kuitenkin jatkossa tulee, ja paremmanlaatuisiakin erittäin todennäköisesti.
- Admiral Observer
Se on totta, että seksuaalisissa (ja muissakin) asioissa lähes poikkeuksetta kaikki "ongalmat" ovat omassa päässä. Omat arvot, pelot, uskomukset ja näkemykset johtatavat omaa kulkureittiään elämän karikkoisella aavalla.
Voin sanoa, että se on hyvin paha merkki jos alkaa ahdistaa "normaalin" ja oman itsensä ero. Kokemuksesta sanon, että se repii ihmisen kappaleiksi. Koska sanan "normaali" käyttö tässä yhteydessä on kuitenkin hieman rajua, käyttäisin sanaa oman itsensä ja yleisemmän käyttäytymisen välistä eroa. Kaikki ihmiset ovat itsessään erilaisia ja heidän halunsa ja halukkuutensa poikkeaa. Kuitenkin paras keino on seurata itseään: mitä on valmis tekemään. Mikäli pystyy käymään prostitutioidulla (siis henkisesti), tee se. Itselläni kahden vuoden akuutti mielenterveysongelma psyykelääkkeineen ja "itsemurhayrityksineen", jos ei nyt lakannut, niin kuitenkin supistui murto osaan entisestä vain sillä että pääsin yhden yön suhteeseen. Vaikkakin nainen haukkui minut aivan seinähulluksi. Ja koko homma ei tuntunut _yhtään_ miltään. Epäilen, että oma "alitajunta" tms. ei hyväksynyt asiaa koska se ei tapahtunut suuren rakkauteni kanssa. Tämä voi olla loppuelämäni kohtalo. Poikkean siinä mielessä myös usein annetuista ohjeista hypätä sänkyyn, että tämä yhden yön suhde ei muuttanut naissuhteitani yhtään parempaan. En ole edes suudellut ketään sen jälkeen. Tosin aktissa en edes lauennut ja ei ottanut eteen lähes puoleen vuoteen. Positiivista tosin on se, että ei ole enää hankalia hallitsemattomia erektioita pitkin päivää. Mutta ei se tosiaan helpottanut mitenkään naisasioita.
Kannattaa tietysti muistaa, että naisetkin tuskailevat miesten suhteen jotakuinkin samalla tavalla. Hekin pelkäävät omalla tavallaan miehiä ja heidän kannanottojaan.
En tiedä. Kun olisi parisuhde. Sekin olisi paljon. Kun olisi joku. Mutta kun ei, niin ei. Tee työtä, harrasta. Hukuta aikasi ja surusi. Rakkaus (anteeksi näin romanttinen termi ja näkemys) voi löytää sinut myös töistä. Minun mielestäni on huolestuttavaa, että nykyään baarielämää pidetään ainoana tienä ihmissuhteisiin. Minullekin kolme jotain kolmasluokkalaista tyttöä kehotti minua käymään useammin baarissa jotta saisin tyttöystävän. Kuinka paljon salkkareilla on syyllisyyttä tämänkaltaisiin kommentteihin? - pöksi
hm. kaikenmoisia vinkkejä olet saanut. itse 21v naisena sanoisin jotta älä mene prostituoidulle, ainakaan vielä. jos haluat vain päästä poikuudesta niin iske joku jostain... äläkä noloile tai hermoile ettet mitään osaa, kokemus ei välttämättä tuo taitoa!! jos haluat vaikuttaa kokeneelta kannattaa treenata kestoa, hyvä harjoitus löytyy ainakin sexpon sivuilta. ja olla hellä. ei naisten käsittely niin vaikeaa ole. toisaalta voisihan se prostituoitukin olla vaihtoehto - ehkä liian tunnelatautunut ei tilanteen kannattaisi olla? - mutta... eikäpä se minulle kuulu, mitä täällä muka hyviä neuvojani tarjoan..! ja usko pois monet naiset arvostaa kokemattomuutta. ja yhtä lailla kokemattomia naisiakin löytyy. mutta pääprobleemi taisikin olla se seuran löytäminen... naiset siis juoksevat karkuun baarissa? no entäs muualla, työssä, opiskelussa, bussipysäkillä? baarissa jutustelu on niin tavoitehakuisen oloista... jossain muussa tilanteessa luonteva puhelu ei... olet surkea naisten iskijä mutta entäs ystävä? hm. oletko enemmän murheissasi yleisestä huonosta menestymisestäsi naisrintamalla vai poikuudestasi? äh tästä sepustuksesta ei kukaan saa mitään selvää:)
- fucked down
Joopajoo. Kyllä ongelmia maailmassa riittää. Itse olen päättänyt (99%) etten enää hae/ota yhdenillanseuraa. Vakituista minullekaan ei vaan näy ei kuulu. Ongelma varmaan ei ole ulkoinen.. ? Koska kyllä tutustuminen onnistuu ja iskeminen jne ja kaiketi olen karismaattinenkin ja fiksunoloinen. Mutta olen kyllä mielummin vaikka ilman kun että aamulla vituttaa taas joku mukava tyttö jonka haluaisi häipyvän kämpästä äkkiä. Alkaa oikeasti tulla semmoinen olo että hohhoijjaa kun pitelee tissiä kädessä eikä yhtään tiedä että miksi. Homma tuntuu ihan turhalta kun ei ole mitään henkistä yhteyttä tyttöön.
paskat - Perusjätkä
Miksi kaikki kirjoitukset täällä vaikuttaa jotenkin luusereiden kirjoittamilta.
Kyllähän nyt normaali nuori kulkee 14-v asti kotibileissä jotka sitten aikaa myöten menee rajummiksi noin niikuin seksinkin kannalta. 16-v mennään baariin ja apajat aukeaa. Ei kai nyt vittu voi olla ongelmia normaalin miehen saada naista itselleen! Sitten kun puhutaan riman nostamisesta ja juuri jostain tietystä niin varmaan vaikeutuu. Esim. ruotsinlaivalla ei voi olla saamatta, jos vaan keskitasokin kelpaa.
Eihän naiselle tarvi edes osata sanoa kuin kaksi lausetta, kun hymyilee nätisti:
1.Huvittaisko tanssia tää biisi vai juotaisko paukut baaritiskillä?
2.Jos sulla on hytissä tungosta, niin me voidaan kyllä mennä munkin hyttiin juomaan yhdet siiderit.
Siinä se. Loppu menee omalla painolla.
Huorista mun on paha sanoa. Niissä on varmaan hirveesti eroja. Mä aloittelin seksielämää joskus 15-vanhana, mutta huoriin uskaltauduin vasta 25:na. Se oli kyllä ihan ok. kokemus tyttö oli mukava sillä ei ollut kiire ja osasi hommansa. Mutta ei se nyt kyllä sen parempi ollut kuin "tavallinen" nainenkaan. Joten eipä siitä sinnä mielessä kannata maksaa. Se hyvä puoli siinä tietty on että ne ei takuulla soittele perään. Eikä arastele. Ja se että huorat ei suutele suulle on maailman suurin kaupunkilegenda jossa ei ole mitään perää vaan perustuu johonkin elokuvahömpään!- Admiral Observer
Kyllä olen aina tiennyt, etten ole "normaali". Koska kotibileissä olen käynyt ehkä kaksi kertaa elämässäni, ja nekin jo täysi-ikäisenä. Ja baariin vasta vuotta myöhemmin kun olisi voinut. Ehkä sitten olen jonkinmoinen toivoton romantikko tms. kun ei mielestäni tuollaiseen suorasukaiseen iskemiseen ja fyysisen tyydytyksen saamiseen suuntaavaa toiminta suoranaisine valeineen ole mitenkään hyväksyttävissä tai normaalia käytöstä (paitsi ihan biologiselta pohjalta). Paitsi sitten jos se tapahtuu täydessä yhteisymmärryksessä molemmin puolin. Mutta hintana on se, että tälläinen 24 vuotias (lähes) koskematon mitään osaamaton poika on täysin tarpeetonta tavaraa naisille. Ei voi kuin toivoa ihmettä. Mitä ilmeisemminkin perusjätkän kaltaiset voivat vain olla tyytyväisiä kun luonto karsii meidän luuserien sakin lisääntymästä...
- m21
Juu, eipä tuossa kokemattomuudessa mitään outoa ole. Itselläkään ei ole mitään kokemuksia eikä myöskään monella kaverillakaan. Kun ei käytä alkoholia eikä tästä johtuen harrasta baarielämää, niin eipä niitä naisia missään tapaa. Tietysti tässä on vielä se, etten missään nimessä haluakaan tutustua naisiin, koska on edelleen suht isoja ongelmia itsetunnon kanssa. Mutta tuo nyt on vain oma ongelmani.
Pelkästään se, ettei ole "normaalia" sosiaalista elämää takaa jo lähes 100% varmuudella ikuisen poikuuden. Ikää kun tulee lisää, niin kohta ei enään uskalla ihan senkään takia tutustua naisiin. Jos esim. 25v olisin jo sinut itseni kanssa, niin eipä sen ikäsenä enään uskaltaisi _kokemattomana_ olla missään tekemisissä naisten kanssa. Kalun koolla on myös varmaan merkitystä, jos olisi 25cm pikkuveikka, niin itsetunto olisi varmaan väkisinkin taivaissa. Tavallinen 15-16cm säälittävä kalu taas lähinnä huvittaa itseäkin.
Tässähän ei olisi mitään ongelmaa, jos kyse olisi pelkästään seksistä. Kyllähän tumputus riittää halujen tilapäiseen poistoon ihan mainiosti. Ongelma on se, että naiset on jostain käsittämättömästä syystä kiinnostavia olentoja. Pehmeys, tuoksu, ihon kosketus...Läheisyyttä toiseen ihmiseen sitä lähinnä kaipaa. Sitä, että saisi suudella, halata, pitää sylissä... Mutta ei, oli syy sitten mikä tahansa, niin tuhansilla ja taas tuhansilla suomalaisilla miehillä on tilanne valitettavasti se, että yksin on pakko elellä.
No, itse yritän saada elämääni jonkinlaista sisältöä opiskelulla ja vanhempana sitten keskittynen aika tiukasti työelämään. Jokin hyvä harrastus on myös järkevä olla olemassa. Sellainen, missä voi nollata aivot täysin, itsellä se on kuntosali. Tosin, siellä näkee väkisinkin jonkinverran naisia, mikä on erittäin epämiellyttävää. Vaikka ei sinänsä, en rupea valehtelemaan ja väitä, etteikö ole kokoajan sellainen tunne, että elämä on turhaa...- turhautunut
Ensinnäkin KIITÄN KAIKKIA kommentoineita. Tästä on tullut hyvä keskustelu. Kaikkiin kommentteihin olisi kyllä jotain sanottavaa, mutta olen antanut keskustelun edetä omalla vauhdillaan.
Sitten m21:n tarinaan:
"
No, itse yritän saada elämääni jonkinlaista sisältöä opiskelulla ja vanhempana sitten keskittynen aika tiukasti työelämään. Jokin hyvä harrastus on myös järkevä olla olemassa. Sellainen, missä voi nollata aivot täysin, itsellä se on kuntosali. Tosin, siellä näkee väkisinkin jonkinverran naisia, mikä on erittäin epämiellyttävää. Vaikka ei sinänsä, en rupea valehtelemaan ja väitä, etteikö ole kokoajan sellainen tunne, että elämä on turhaa...
"
Itsekin olen joskus kokeillut unohtaa koko naisasian. Mutta eihän se montaa päivää unohduksissa pysy. Seksuaalisuutta ei näköjään "voi" tukahduttaa kokonaan, sillä aina se jollain tavalla pulpahtaa mieleen. Liikuntaa harrastaessa yleensä kaikki ulkopuolinen unohtuukin, mutta kun ei koko aikaa voi olla liikkeessä... (harmi mutta totta).
On siis seuraavat viisi vaihtoehtoa (saattaa olla muitakin):
1) Halujen tukahduttaminen, unohtaminen. Naisten vältteleminen
2) Yrittäminen eli lähestyminen: voi sisältää noloja tilanteita, mutta voi myös johtaa johonkin hyvään
3) Toivominen: toivoo vaan että jotain tapahtuu, esim joku ottaa matkaansa
4) Maksulliset naiset
5) Kaikenlaiset deittipalvelut
Ööö.... 3 toimii äärimmäisen harvoin.
1 on huono, sillä miksi lakaista roskia maton alle? Tai miksi torjua mahdollinen "kiva".
2 on suositeltavin: mm. normaalit ihmiset suosivat tätä :) Kukapa ei haluaisi olla normaali, heh? Tämä johtaa myös varmimmin seurusteluun, jota monet kaipaavat.
5 on vähän arvontaa. Voi ihan hyvin toimiakin joskus.
4 on vaikea asia. Sisältää joitakin eettisiä ongelmia sekä terveysriskejä. Todella, todella kovasti alkoi tehdä viime viikolla mieli, mutta juteltuani erään läheisen ihmisen kanssa alkoi epäilyttää.
En tiedä oliko tämä kovin fiksusti kirjoitettu. Ehkä se oli itsestäänselvyyksien toistelemista. - m20v
turhautunut kirjoitti:
Ensinnäkin KIITÄN KAIKKIA kommentoineita. Tästä on tullut hyvä keskustelu. Kaikkiin kommentteihin olisi kyllä jotain sanottavaa, mutta olen antanut keskustelun edetä omalla vauhdillaan.
Sitten m21:n tarinaan:
"
No, itse yritän saada elämääni jonkinlaista sisältöä opiskelulla ja vanhempana sitten keskittynen aika tiukasti työelämään. Jokin hyvä harrastus on myös järkevä olla olemassa. Sellainen, missä voi nollata aivot täysin, itsellä se on kuntosali. Tosin, siellä näkee väkisinkin jonkinverran naisia, mikä on erittäin epämiellyttävää. Vaikka ei sinänsä, en rupea valehtelemaan ja väitä, etteikö ole kokoajan sellainen tunne, että elämä on turhaa...
"
Itsekin olen joskus kokeillut unohtaa koko naisasian. Mutta eihän se montaa päivää unohduksissa pysy. Seksuaalisuutta ei näköjään "voi" tukahduttaa kokonaan, sillä aina se jollain tavalla pulpahtaa mieleen. Liikuntaa harrastaessa yleensä kaikki ulkopuolinen unohtuukin, mutta kun ei koko aikaa voi olla liikkeessä... (harmi mutta totta).
On siis seuraavat viisi vaihtoehtoa (saattaa olla muitakin):
1) Halujen tukahduttaminen, unohtaminen. Naisten vältteleminen
2) Yrittäminen eli lähestyminen: voi sisältää noloja tilanteita, mutta voi myös johtaa johonkin hyvään
3) Toivominen: toivoo vaan että jotain tapahtuu, esim joku ottaa matkaansa
4) Maksulliset naiset
5) Kaikenlaiset deittipalvelut
Ööö.... 3 toimii äärimmäisen harvoin.
1 on huono, sillä miksi lakaista roskia maton alle? Tai miksi torjua mahdollinen "kiva".
2 on suositeltavin: mm. normaalit ihmiset suosivat tätä :) Kukapa ei haluaisi olla normaali, heh? Tämä johtaa myös varmimmin seurusteluun, jota monet kaipaavat.
5 on vähän arvontaa. Voi ihan hyvin toimiakin joskus.
4 on vaikea asia. Sisältää joitakin eettisiä ongelmia sekä terveysriskejä. Todella, todella kovasti alkoi tehdä viime viikolla mieli, mutta juteltuani erään läheisen ihmisen kanssa alkoi epäilyttää.
En tiedä oliko tämä kovin fiksusti kirjoitettu. Ehkä se oli itsestäänselvyyksien toistelemista.Tuntuu porukalla olevan niin paljon samoja ajatuksia että harvoin missään yhteydessä näkee, pitäis perustaa joku -hölmöjen miesten kerho- tai jotain...
- will
Meitä täysi-iän ylittäneitä, poikuus tallella olevia kyllä piisaa. Minä itse, ja kaveripiiristäkin taitaa löytyä ainakin kaksi.
Naiset ovat hankala tapaus, minä ainakin olen sen verran ujo, että en oikein uskalla tehdä aloitetta, en minkäänlaista. Jutella aina voi, mutta kun pitäisi alkaa tekemään askeleen eteenpäin, en uskalla, en tiedä, milloin pitäisi, pelkään hyljätyksi tulemista. Tanssille baarissa en ainakaan kovin helposti pyydä, koska vakiovastauksena on kieltävä.
Toisaalta olen hiukan paremmassa tilanteessa kuin moni, olen jopa kerran seurustellut. Ne olivat neljä miellyttävää kuukautta, en tahtonut pilata suhdetta seksiä vaatimalla, sillä tyttö oli eräissä keskusteluissa todennut, että ihmisten pitäisi ryhtyä vasta sitten hommiin, kun on valmis ottamaan vastuun lapsesta, ja samaan hengevetoon ilmoitti, että ei ainakaan itse ole valmis äidiksi.
Sitten suhde loppui yllättäen.
Epäilemättä joskus saa seksiä, mutta hiukan on turhautunut olo. - m20v
Itsellä sama juttu,eli ei naista, huono itsetuntoni varmaan pohjaa tuolta lapsuudesta vaikka nyt luulenkin olevani suht "hyvännäköinen" niin eipä se juuri mitään auta. Kai noita naisia saa kun on vaan tarpeeks härski,ei kai siinä sitten muu auta..
- Minä
Täytyy sanoa että olen syvästi liikuttunut.
Siis tarkoitan ihan oikeasti enkä yritä olla
ilkeä. Olen jopa helpottunut luettuani noita
tekstejä.
Itse olen 20 vuotias nainen ja
edelleen neitsyt, ja ei, en ole tarkoituksella
säästellyt itseäni jollekin mr. oikealle, vaan
näin nyt vain on päässyt käymään. Sanoisinko
että en ole tuntenut itseäni henkisesti
valmiiksi parisuhteeseen ja yhdenillan jutut nyt
ei vain tunnu minun jutulta.. Mitä nyt joskus
päissäni paarissa jotain miestä aina joskus
hellyyden kaipuussa pussaillu mutta se on
tuntunu jotenkin väärältä.. tai sanoisinko että
se mies on tuntunut väärältä, ei ole oikein
saanu tunnetta siihen mukaan. Joten ei sellanen-
kaan oikein kiinnosta..
No siis pointtini on se, että sieltä paarista
löytyy ihan yhtä kokemattomia naisiakin jotka
ihan yhtälailla ujostelee sitä kokemattomuuttaan
mistä johtuen iän karttuessa aina vaikeampi
lähestyä miehiä vaikka miten haluaisikin. Ja
sanompa ennen kuin kukaan macho mies uskaltaa
mitään kommentoida, että nämä kokemattomat
naiset ei välttämättä ole mitään rumia
seinäruusuja :) Ehkä itselläni miehiä pelottaa
tämä minun pituus, elikkäs reilut 176 ilman
kenkiä :( Kaikki kiinnostavat miehet kun tuntuu
olevan saman mittasia tai huonolla tuurilla
lyhempiä ja kun olen aina ollut heikkona niihin
ujonoloisiin joilla on söpö hymy.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703